-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Primary92 #82777 üzenetére
Hát kéne bukó, kabát, gerincvédő, kesztyű, térdvédő, csizma...minimum. Aztán jogsi. Aztán Vezetéstechnikai tréning. Itt már nagyjából körvonalazódni fog, mit akarsz.
Motorra a keret szerintem tuti kevés.... Elsőre a helyedbe vennék egy GS500, CB500...valami 500-as, két hengeres naked motort. Aztán kiderül.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Gaboman
nagyúr
válasz Primary92 #82777 üzenetére
Szia!
Első a ruha, motortípustól is függ mibe öltözöl be, Pegaso Cube 650-hez én úgy öltözöm mint egy enduró motorhoz, (cross nadrág/bukó/kesztyű), protektoring, térdprotektor, a kabát az utcai.
Egy 650 1 hengeres túraendurótól sem kell félni, teljesen megfelelő az ereje, nem okoz meglepetést.
Pakolható és utasnak is kényelmes, az árkategória amiben gondolkozol simán elbír egy ilyen gépet.
Ha nincs tapasztalatod nagyobb cm3 motorokhoz akkor érdemes lehet elvégezni egy vezetéstechnikai tréninget.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Primary92 #82795 üzenetére
Azért vettem a Pegasot mert túrázni szeretnék, ezen típusok pont erre a célra vannak kitalálva.
Igen magasabbak, az ülésmagasságuk, 7 cm-el magasabb, mint ahogy a kormánymagasságuk is.
Az egész motor nagyobb, de ez nem probléma hanem inkább előny, jobban átlátsz a forgalom felett a magasabb üléspozíció végett.
Súlyra hozzávetőlegesen egyforma tömegűek.
A testtartás a lehető legkényelmesebb, egyenes hát, laza karok és laza lábtartás, nincs hátrahajlítva.
Ülése puha és széles ami ugyancsak a túrákat részesíti előnyben.
Fogyasztása 5-6 liter között, nyomatékos blokk ami szereti a fordulatot is.
Árban 400-500 ezer között vannak használtban a 98-99 évjáratúak.
Mivel DualSport motorok így a könnyebb terep sem akadály számukra, szóval ha nem csak a műúton szeretnél motorozni akkor arra is alkalmas hogy a határba kimenj vele.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Primary92 #82807 üzenetére
Persze, nekem 3 db túradoboz van hozzá és még úgy is elférnek mögöttem, főleg ha a hátsó túradoboz konzolt hátrébb tenném.
Simán van hely 160cm magas embernek mögötted.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Primary92 #82822 üzenetére
Összesen ennyi!
Peagso 650 ML (Cube, ³): 1997 - 2000
Neuer Rahmen, neue Optik, 48/49/35 PS,
auch als Sondermodell Garda mit Koffern, Hauptständer und verstellbarem Federbein (sonst Sonderzubehör)Pegaso 650 IE (RW): 2001 - 2004
Wie vorher aber Einspritzanlage und "normale" RSU GabelHa meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Primary92 #82829 üzenetére
Az egyhengeres gépek főleg a karburátorosok hasonlóan fogyasztanak, most lehet valamelyik kevesebbet vagy többet eszik fél literrel.
A Pegaso nem a legkevesebbet fogyasztó, bár ha valamivel többet eszik mint a többi engem nem zavar.
Ellenben szeret pörögni is, ami számomra nagyon tetszetős, lehet ezért is eszik többet mert nem jön zavarba a magasabb fordulattól sem.
Hát a dobozolás attól függ milyen márkát veszel rá, újat vagy használtat, 40-50-től lehet több százezerig is.
Természetesen érdemes olyat keresni amin vannak extrák mint pl: doboz/dobozok.
Az XF650 hasonló mint a Pegaso, azzal is jól jársz, igaz drágább nála.
Személy szerint nekem kinézetre a Pegaso jobban tetszik, vaskos első telók meg úgy összességében is, de ez ízlések és pofonok.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Primary92 #82863 üzenetére
Szakmai szemmel nezve a hirdetest a laikus emberek kisse egyszerubb, feluletesebb ertekrendszere tunik fel elsokent.
Szerintem kurvasokat ir feleslegesen.Repsol olajat hasznalt. Ez csak egy marka. Arsavtol fuggoen a repsolnak is vannak jo es kevesbe jo olajai. Az, hogy feature kent irja, hogy repsol van benne, ezzel az informacioval nem tudunk mit kezdeni. ugyanolyan, amikor valaki megkerdezi, hogy a motul olaj jo-e.
Brembo fekbetet...
Ugyanez.
Annyi kulonbseggel, hogy tura hasznalatnal eszrevehetetlen a kulonbseg egy organic es egy verseny betet kozott.Allagmegorzes soran rakoltott penz.
Alap, hogy ez ra legyen koltve, nem lehet kifizetettni egy hasznalt motornal a vevovel, nem lehet beepiteni az arba.Csak akkor hoznam fel, ha bizonyitani tudom szamlakkal.
Amugy, ha ez nincs keznel, sztorizgathatunk a motor mellett ilyesmirol, de en ugy tekintem, mintha meg sem tortent volna.A motor allapotat nem lehet megitelni csupan a hirdetes szovegerol.
Csak vizsgalattal, ott helyben.amugy a szoveg alapjan egy hobbi motoros, aki sztereotipiakon keresztul eli a motorozas karbantartas reszet, mivel sokat turazik, nagy valoszinuseggel nem egy kereken l, ezert a motor nem kapott eddig nagy terhelest, bar eleg furcsa az alacsony km szam. De nem egy delsved nepper, az fix.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
tboldi
nagyúr
válasz Primary92 #82863 üzenetére
Nekem meg az a furcsa, hogy miért nincs kép a motor elejéről. Akarva-akaratlanul
(megszült egy indukciós főzőlapot )is azt gondolnám, hogy valamit takarni próbál.[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
válasz Primary92 #82863 üzenetére
Nekem is 60000 fölött van a motorban és az előéletét nem tudom, lett e benne valami cserélve, gondolok itt (dugattyú, hajtókar, csapágyak, vezérműlánc, szelepek, kuplunglamellák stb.....).
Előző gazdája sem cserélt benne semmit sem.
Azt sem tudom mennyire hajthatták de elmondása szerint nagyon lágyan vezette, jó erőben van, nem füstöl sem hidegen sem melegen, szépen megy, a sebességváltója is gyönyörűen jár.
Nem folyik belőle sehol semmi, önindítója is tökéletes.
Remélem ez még sokáig így is marad, elképzelhető hogy tényleg gondos elődeim voltak a gazdik.
Bár ezt a motor ábrázata is megszokta mutatni és azt is ha nem úgy van.
Szóval hogy 60000 van benne még ne rémisszen el tőle, meg kell nézni, ki kell próbálni.
Vinni magaddal valakit aki ért hozzá.
Azoknak a hirdetéseknek én meg nem dőlök be hogy 99-00 évjáratú motorokban 20-30 ezer kilométer van.
Főleg nem ilyen típusú motoroknál, az éves szinten 2000 kilométer, na ne, ez nagyon, nagyon ritka jelenség.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Gumi és felni topik
- Aliexpress tapasztalatok
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Politika
- Opel topik
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen