-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz dangerzone #3780 üzenetére
Több szakértelem egy motornál ahhoz sem kell.
Mivel, viszonylag kis pénzt szánsz rá, ennyiért csak kóreait találsz.
Abból is minimum Kymco-t nézzél, bár szerintem csak pénzkidobás ez a kategória, mert előbb utóbb minden nyűgje lesz, s hamar pénztemetővé válik.Nyilván kérdés, h milyen célra akarod használni, de más, fórumos infók szerint alapvetően nem is motorikus problémák vannak első sorban, hanem futómű...
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
latyak17
tag
válasz dangerzone #3780 üzenetére
Viszont ha használtan veszed jóáron akkor egy ügye motorszerelővel potom pénzekért lehet kínából, hong kongból stb alkatrészt beszerezni .. tapasztalat
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
runner 125
nagyúr
válasz dangerzone #3783 üzenetére
Nagyon vadulni ezekkel nem lehet, sőt... Próbáljátok be, de a 150 ccm szerintem nagyon kicsi egy ilyenhez, az már kb "gyerek-quad". 250-es sokkal drágább lenne?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
latyak17
tag
válasz dangerzone #3783 üzenetére
Nem tudom merre laksz Fertődön olyan ügyes motorszerelő van na ő tényleg csinál neked fából vaskarikát
Dt- 50emet szépen felfúrta gyönyörűen megy és szép a hangja is..:
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
Gaboman
nagyúr
válasz dangerzone #3783 üzenetére
Ennyi pénzt ne áldozzatok ilyen gépekre, felesleges, akkor gyűjtögess még és kell venni egy endurót vagy cross gépet.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz dangerzone #3787 üzenetére
Hamar ráuntok, nehéz a súlya a hozzá járó teljesítményhez képest, én nem ajánlanám.
Akkor már inkább egy jó Pitbike 250cm3, kevesebb mint fele súly.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
latyak17
tag
válasz dangerzone #3787 üzenetére
Na ha van utánfutód vagy ismerősnek akkor nem olyan nagy dolog eljutni oda akár több motorral.. mi sopronból csak a családból 4 motort vittük le szép látvány lehetett
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
Integra
titán
válasz dangerzone #3790 üzenetére
pillanatok alatt bele fogtok unni..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
runner 125
nagyúr
válasz dangerzone #3790 üzenetére
"..De azért már kocsit lehet venni..." - szerintem az ilyesféle hasonlítgatás mindig hüleség volt. Nem szabad így mérni semmit semmihez.
Nem írom le, h én pl. mennyiért vettem a kerékpáromat, vagy az órámat, mert más annyiért valószínű autót vett volna, - én nem, mert nekem annyit ért meg és inkább más dolgokról mondtam le.Ha, tényleg élvezni is akarod, s a tartósság, megbízhatóság is fontos érv, akkor érdemes még gyűjtögetni. Ahogy néztem hahu.-n 450-500k-tól már minőségi 4-5 éves LTZ-k, és Honda-k vannak. Ami egy cseppet más minőség - ezekkel a kórei vackokkal összehasonlíthatatlanok.
mod.
Igen, vagy crossmotor, abból korrektet 350 körül már kapni. Bár, egy ilyen tényleg fegyver, iszonyú erő van bennük. Alig 90kg-sak és 40 lóerő körül teljesítenek.
Ez egyik nagyon jó barátomé, párszor mentem vele, úgy 10 perc óra után már érzed az alkarod, után az egészet. Tud húzni.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz dangerzone #3794 üzenetére
Nem ismered azt a mondást, h; "olcsó húsnak híg a leve" ?
Az első 1 évben minden bizonnyal hibátlan lesz, aztán hirtelen minden beszarik rajta.
Nézd meg a használt autót hány normális quad van eladó és hány kóreai?!Itt van pl. ez, 200ccm - 10 éves gyerek ült rajta. El sem tudom képzelni, h ez akkor mekkora lehet. Egy normális felnőtt úgy néz ki rajta, mint majom a köszörűkövön.
Ez a Honda legalább felnőttnek lett tervezve, nem gyerekeknek. 63 üzemóra meg semmi.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zack
nagyúr
válasz dangerzone #3796 üzenetére
Én is azt mondom, hogy inkább használt, jó állapotú Honda, Kawa,Suzuki, Yamaha-t vegyetek, mint új gagyit.
Talán ha a fenntarthatósági tényezőt nézzük, akkor Suzuki, Kawa-hoz jóval olcsóbb az alkatrész. Ezt sem árt szem előtt tartani.
Kymco szerintem nem rossz egyébként, de quadokban nem hinném hogy túl nagy tapasztalata lenne...Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
runner 125
nagyúr
válasz dangerzone #3814 üzenetére
Nézd, el kell dönteni, h mire fogod használni. Vehetsz crossmotort 400k körül (ennyiért már kapni korrekt állapotút), de azt tartsd szem előtt, h ezek üzemórás motorok. Sűrű karbantartást (sima gyertyacserétől a dugó, hajtókar cseréig) igényelnek, ami nem azért van, mert egyszerűen szarok, hanem szimplán kihegyezett motorokról beszélünk. S, akkor még a fogyasztásukról nem is esett szó. Crossmotort venni sem olcsó mulatság.
Viszont az általam fentebb linkelt 250-es Honda ATV egy túra quad, nem sport. Így iszonyú tartós. Ha, számít a költséghatékonyság, akkor én egy olyat választanék."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Djuree
félisten
válasz dangerzone #3814 üzenetére
a quad az direkt terepre van, bírja, ami nem kopóalkatrész, ami meg kopó, az meg qrva hamar szétmegy benne. ha veszel állandóan kell költeni rá, ha használod is persze. ez ilyen, nem olcsó hobbi. nem olyan mint egy túramotor, hogy kimegy a világból, hozzá sem kell nyúlni. munkatársak is állandóan cserélnek ezt meg azt benne, de ők hordják is utánfutóval ide-oda vadulni.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Gaboman
nagyúr
válasz dangerzone #4382 üzenetére
70cm3 2 ütemű motorról beszélünk, alul nem is lesz nyomatéka olyan mint egy Simson, felső tartományba mutatja ki a foga fehérjét.
Teljesen normális ahogy viselkedik.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
dangerzone
addikt
válasz dangerzone #113888 üzenetére
* használtan, 1 millió forint alatt - Itt 1,5 millió, azaz másfél millió forintot akartam írni.
-
vendingo
veterán
válasz dangerzone #113889 üzenetére
DL650, versys, varadero, XT660Z, BMW gs, transalp. Ezek közül az XT, GS és a transalp, ami bírja a komolyabb terepet is.
A végén nehogy megszóljon a társasásg, hogy nem vagyok eléggé tipusbuzi: Afrika Twin... lehetőleg 20-30 évest.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Geresics
addikt
válasz dangerzone #113889 üzenetére
Első körben pontosítsuk, hogy mit is szeretnél a motorral? Mennyi lesz a terep? Mennyi lesz a közút? Mennyi lesz az autópálya? Milyen jogsid van? Korlátlan A? Vagy "csak" A2?
Ezek elsőre bagatelnek tűnnek, de pl. egyhengerest nem vennék már úgy, hogy egész napos autópályás terveim vannak, márpedig, ha a környéket bejártad, úgyis messzebb akarsz menni! Nálam a Pegaso-nak pl. pont ezért már muszáj volt mennie. Egyszerűen nem arra való, nem szereti az autópályát. Ha már Pegaso, akkor had említsem meg, hogy a 2005 utániak blokkja ugyan az, mint a Yamaha XT660 szériában. Rotax blokkosat már nem vennék, mert az előéletük katasztrófaszámba megy (korábban írtam erről, érdemes visszakeresni).
A Pegaso-n túl amiket (#113904) vendingo ajánlott, pl. DL650 V-Strom igazi igásló, és annyi féle képpen személyre tudod szabni, hogy az valami csuda. Minden is van a piacon hozzá.
F650GS-ből már szintén csak az újabbakat venném, amiben már a 800-as blokk van. Majdnem azt is vettem, de ami a FullGas-nál van, arról kiderült, hogy vezérlés-hibás, és hónapok alatt sem tudták megcsinálni.Amúgy keresgess itt a fórumon, elég sok típusról elég sok mindent leírtunk már
(#113906) vendingo
Ezt azok cáfolják, akik nem ültek még rendes endurón. Saját magamból indulok ki: azt állítottam mindig, hogy a Pegaso mindenhova jó, ahova nem kell krosszmotor. Nos, oké, hogy el lehet vele szenvedni, de mióta megvan a KLX, eszem ágában sincs! És ez hol van még egy EXC-től? Szóval más az "alkalmas lehet", és más az "élvezetes" kategória![ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
csongi
veterán
válasz dangerzone #113910 üzenetére
Ez az 1 milla azért befolyásoló tényező.
De azért nem lehetetlen. Valóban jó választás lehet a Dl650, bandit, Deauville, TDM, de ezeknél jó biztosra tudod az előéletét, az elszart olajcseréket főtengelycsapágy hibával tolerálja.
Egy páneurópa már költséges tud lenni, de igásló az is. Ott vannak a CBF-ek ezek is alkalmasak arra amit szeretnél. Sportosabb kivitelbe a VFR ek.
Választék van, de az állapotokra figyelni kell.
Az átmenet alatt mit értesz?
Egy 60-80Le környéki vassal igen hosszútávú átmenetről lehet beszélni.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz dangerzone #113912 üzenetére
Ebbe az ársávban benne vannak a felsoroltak.
Akár lehet jóvétel egy BMW Rt is. Igaz korosabbak. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz dangerzone #113912 üzenetére
Legelső túramotornak esetleg ez? [link]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
#31733248
törölt tag
válasz dangerzone #113888 üzenetére
"Titkos" tippként: Honda NC 700X. Nagyon tartós, szinte elnyűhetetlen típus, érdemes egyet megnézni.
-
Geresics
addikt
válasz dangerzone #115576 üzenetére
Navigálni is azzal akar, vagy csak tárolni a megtett utakat?
OsmAnd jó pl., nyomvonal-rögzítésre én rBiker-t használok, mert egy fokkal jobb, mint a MotoGlobe.
Ha pedig fontos, hogy lássa menet közben is, hogy korábban merre járt, akkor a legjobb egy régi Garmin GPS-t beszerezni, azon be lehet kapcsolni, hogy látsszon a korábbi nyomvonal menet közben is!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz dangerzone #115578 üzenetére
Ha mindent egyszerre szeretne, akkor én dedikált GPS-t választanék. Sajnos nem ismerem a gyártók termékeit, én egy 10-15 éves Garmin Zümo 350-et használok (az 550 ugyan ez, csak van benne BlueTooth is), ami most olyan 40eFt körül mozog használtam, de az a fentieket mind tudja (igaz, én a megtett utak visszajelzését 5 éve kikapcsoltam).
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
vlevi
nagyúr
válasz dangerzone #121260 üzenetére
Valahol próbálj ki egy CB500X, NC750X, ... motort. És utána ezeknek a normál változatát, a csupasz CB500-t, NC750-t.
Nem kell megilyedni az NC 750-től, alig 50 lóerősek, igaz, alulról is nyomatékos.
Legfőbb különbség valóban a pakolhatóság, de a másik a szélvédelem. Hosszabb egyenes szakaszokon, ahol kieresztenéd 100 fölé is, ott már jól jön, hogy leveszi a terhelést a felsőtestről. -
#14787072
törölt tag
válasz dangerzone #121260 üzenetére
Szia.
Nálam egyszerű a helyzet: egész egyszerűen kizárólag az Adventure motorokon férek el a 201 cm-mel. Az összes naked bike olyan alattam, mintha gyerekbicajon ülnék és a lábam magam alá van csomagolva. -
nagyúr
válasz dangerzone #125438 üzenetére
En a 2 hengerre szavazok.
-
GTVili
tag
válasz dangerzone #125438 üzenetére
Túlmelegedés ida vagy oda.... a Duke nem való pályára és hosszabb túrákra....
-
JoinR
senior tag
válasz dangerzone #125438 üzenetére
Ha azt nézem, hogy szeptemberben 1.4-ért szórták ki az új Duke-okat, akkor a mostani 1.84-et elég nehezemre esne kiperkálni
-
Hőguta
csendes tag
válasz dangerzone #125438 üzenetére
Tiszteletre méltó hogy kezdő motornak nem mindjárt egy 1300-ast akarsz.
De tartok tőle hogy az említett 2motort hamar "kinövöd".
Ha megfontoltan vezetsz ,és tisztában vagy/leszel képességeiddel akkor én a helyedben egy lépcsőt kihagynék. Erősebbel ,nagyobbal lehet lassabban óvatosabban menni (bár nem könnyű, hisz nagy a csábítás)
Senki nem dönthet helyetted neked kell kiválasztani a számodra legjobban tetszőt. Olvass utána minden általad kiválasztott típusnak. Az sem lenne hátrány ha lenne lehetőséged "élőben" megnézni vagy csak ráülni.Pl.bemész egy motorkereskedésbe.
Hogy valami konkrétat is mondjak: A Hondával nem lősz mellé, de én inkább a cbf600 SA-t választanám. (injektor ABS,stb)Egy igazi kezesbárány.De a nagytesója az 1000-es is "szelidíthető".Dönts okosan,megfontoltan! -
csongi
veterán
válasz dangerzone #125438 üzenetére
Véleményem szerint, túrázásra túra, vagy túra jellegű motor lesz jó.
Naked az naked. rövidtávú élvezeti csapatások.
3 Nap alatt xarrá lehet ázni többször is , vagy kifújja az agyad a szél, a bogár mennyisége 1cm vastagságot elérheti a ruhádon .
Illetve azt sem árt figyelembe venni, a társaságod milyen méretű vasakkal gurul.
Mondjuk a hegyi viszonyoknál nem lesz nagy szakadás.
Talán ilyen helyeken a nyomaték élvezetesebb tud lenni.
V2, SOR2, akár 1 henger.
Ezek A2-be beférnek ha jól látom.
Mivel így jó eséllyel kinövöd ezeket, vagy lehet nem.
A helyedben kezdenék régebbi olcsóbb vasakkal, azt kevésbé sajnálja az ember. Persze alapos körül tekintés mellett.
És később, egy két szezon után, meg meglenne a tisztább irány.
De ésszel egy 70Le körüli 600-as Sor4 is kiváló lehet.
Vagy a túrás vasak közül NT700.
Persze számít,mekkora vagy és mennyire tudsz megbarátkozni a magasabb súlyokkal.
Mert hegyes domborzati viszonyok között az sem elhanyagolható szempont. -
bacus
őstag
válasz dangerzone #125438 üzenetére
" Nyáron kezdem el az A-s jogsit."
Csak gondolom, de ez lesz az első motoros jogsid.Én azt gondolom, próbálgatni kellene motorokat. Bérelni párat, megnézni a haverokét, felülni rá, milyen magas vagy, hány kiló, sőt még az éveid száma is számít.
20 évesen lementünk a Balcsihoz és a szabadstrandon egy pokrócon aludtunk, ha sátrat vittünk és hálózsákot, eszünkbe se jutott matrac, szivacs, maximum polifoam... most 30 évvel később az első ami fontos, hol alszunk, hányan vagyunk egy szobában, mennyi cuccot kell vinni. (pl nomádabb és te viszed a törölközőt, vagy van) Ezek nagyon kihatnak a cucc mennyiségére. Egy 3-4 napos sátrazásnál tele tudom tenni a 37+45+55 literes dobozom akár egyedül is, a sátor pedig a hátsó ülésen van.. Igaz, laptop, drón, kávéfőző, víz, pár konzerv is van nálam.
A kevés cucc vagy nagyon kényelmetlen vagy nagyon drága
"így az autópályát"
az igazi kalandok sosem a pályán vannak, ha van idő, élvezetesebb elkerülni.[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz dangerzone #132936 üzenetére
Befér, de ez csak akkor jó megoldás, ha nagyon ritkán változik, hogy melyikkel mész. Mert keresztbe beteszed hátra a motort és menni akarsz vele, akkor fogod megutálni igazán a kis helyet.
Érdemes venni egy motormozgatót, huszonhétezer..
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
goofy85
kezdő
válasz dangerzone #132942 üzenetére
Elég soványnak tűnik a hely. Most próbáltam ki a garázst az új háznál (nekem új, előző tulaj építtetett garázst, 5 méter mély) és elég sovány a hely mögötte. A gyerek futóbringái, egy-két sűrűbben használt cuccés betelt a hely. Szerintem motor max úgy férne el, ha az van az ajtó felől, mert akkor jobban koppra lehet pakolni. Én fosnék minden nap 1-2 centire ráállni egy kb falnak támasztott motorra. Plusz oldalt sztenderen nem is férne be.
Vagy beszéld meg a melletted lévő hely tulajával, hogy egy ötösért használnád, amikor neki nem kell, ha szól, akkor meg elállsz onnan a mocival.[ Szerkesztve ]
-
bacus
őstag
válasz dangerzone #132942 üzenetére
70 cm marad, neked nincs hely az oldalra toláshoz. De ha jól értem akkor ez nem egy olyan hely aminél le kell csukni a garázskaput.., hanem 5m az a felfestés? Ez egy teremgarázs?
A legjobb kipróbálni, de nem egy életbiztosítás ez a centizés ha a motor ott parkol és asszony parkol az autóval Egy teremgarázsnál kilóg 10 cm-t nem lesz semmi gond.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Xero
nagyúr
válasz dangerzone #132955 üzenetére
El fog ferni. Egy napig en is kb igy taroltam a CB650-t egy kombi 3-as elott, ameddig nem sikerult egy tarolot berelnem neki.
-
#31733248
törölt tag
válasz dangerzone #132955 üzenetére
Sajnos nagyon kicsik ezek a beállók, valószínűleg szabvány szerint méretezik őket. Van olyan garázsunk, ahol a legtöbb lakó még a parkolószintről sem tud kijönni egy menetből, csak visszatolatás után. Egy nagyobb autó teljesen kitölti a parkolóhelyet, annyira, hogy kimászni is alig lehet belőle.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen