Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz TommyNagz #72861 üzenetére

    Hát a hibát meg kell keresni, az, hogy ő nem tette nem tudom miért van, mivel semmi más nem kell hozzá mint egy manual amiből kiderül mit hol kell nézni, na meg idő. Első körben egy multiméterrel meg kéne nézni mennyit tölt most. A maualban szerepel általában, hogy milyen fordulaton mennyit kell tölteni. Általánosan 4000-en szokták nézni és akkor már illik egy 13.2 - 13.5V-al tolni az akkut. A felső limit 14.4 - 14.6V, de a 15.2V is elfogadott láttam már ilyet. Ki mit gondol jónak. Esetemben pl alapjáraton alig tölt, legalább 2000-et kell forogni hozzá. Ha nem jönnek ki az értékek akkor a generátor és a fesz.szab-ot összekötő csatlakozót kell megbontani, de innnetől már tényleg manual kell, mert a nyers generátor feszültségnek motoronként más-más értékei vannak. Mondjuk a GS500 esetében minimum 75V-ot kell mérni ACV mérésben miközben jár a motor.
    Röviden: Azt kell eldönteni, hogy a generátor nem ad ki elég nyerts feszültséget/halott bármi, vagy a fesz.szab halt meg és nem jön ki belőle elég. A fenti leírást kezeld fenntartásokkal, mert motorja válogatja mit hogyan kell, de én töltés hiba esetén biztosan először megmérném mi van most, aztán megnézném a generátort hozza e a nyers maualban leírt tól-ig határokat. Sőt még mielőbb beindítom megmérném a tekercsek ellenállását is, az is le van írva mennyinek kell lenni. Remélem valamit segített.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák