Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kroni1

    veterán

    válasz #79335424 #66361 üzenetére

    A sima GS-t érezted elefántnak? Én a nála is magasabb, GS Adventure-t érzem jónak, pedig nem vagyok 2m magas, de nagyon élvezetes tud lenni az a 890mm ülésmagasság, szerintem. Az Africa Twin, a KTM-ek 990 Adv és az egyéb nagy túrázók sem kisebbek, nyilván egy HD meg pont az ellentéte ennek, arról átülve nem egy napot kell eltölteni a GS-en hogy rákapj az ízére hanem többet szerintem. Az üléspozició nekem tökély, visszaülve a sporttúra motoromra ma már nem is értem hogy bírtam anno azzal bejárni Európát, pedig be lehetett.. Én nem mondom, hogy mindenkinek az a megfelelő gép, de arra amire én használom (hegyek között két személlyel túrázás, vagy kisebb-nagyobb offroad kalandtúrák közepesen nehéz terepig) arra ez egy tökéletes mindenes. A futóműve, kanyarodási tulajdonságai, és a folyamatos nyomaték nekem nagyon bejön. A mátrában, a szar utakon, ahol a többiek panaszkodnak hogy milyen szar az út ez ott érzi igazán elemében magát! Az új, folyadékhűtéses Boxer az meg.. Egyszerűen szenzációs volt menni vele!

    Az elnyűhetetlen Boxer meg nem azt jelenti szerintem, hogy azzal a motorral nem lehet gond, csak hogy maga a blokk az igen tartós tud lenni. Ismerős GS-ében tavaly fordult a mutató 200ezerre, és a blokk hibátlan. Nem ritka a 4-500ezer kilómétert megtett Boxer, sőt! Én láttam saját szememmel rendőr BMW-t 700ezer km-el, amit a rendőrmotoros haverom szerint ütöttek vágtak többen is élete során, de mivel rendesen karbantartották, még mindig ment gond nélkül. Persze kábeltörésem, trafócserém már nekem is volt úgy, h az enyémben most lesz 100ezer.

    De nincs olyan motortípus amit ne lehetne szídni, haver mikor hirdette a Thunderbird Stormját hivta egy vérbeli Harley-s, hogy szeretne végre egy megbízható choppert, mert a vadiúj HD-val már nem mer elindulni sehová, mindenhonnan trailerrel utazik haza..

Új hozzászólás Aktív témák