Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz canniball #43148 üzenetére

    Hogy ON is legyen, fogalmam sincs, hogy a Bocira milyen sportdob való.:DD
    Egyáltalán mennyire sportos a karaktere: ha inkább túrás, akkor nagyon NE
    üvöltsön, mert meg fog őrülni rajta a túrázó motoros (+az utána közlekedők).

    Mire kell figyelni? Passzoljon rá, és legyen "E" szabványos, hogy ne kelljen
    a vizsgára csereberélni. Meg a rendőr se akadjon ki rajta, milyen kályhacső.
    (Ha meg esetleg külföldi használat is felmerül, ott de pláne harapnak ezért!)

    Ha kell a nagy hang (mondjuk kérdés, mire?), de nem mindig, akkor leginkább
    a "tompítható" verziót javasolnám. 400-as Madisonon van egy LeoVince 4Road
    dob. Tompító nélkül "elviselhetetlen" kategória. Persze, van akinek ez jön be...

    Jobbak az olyan dobok, amik inkább mélyen brummognak, és nem recsegnek
    úgy, mint egy krosszmotor; persze másnak meg a krosszmotor hangja jön be.
    Kérdés, hogy a rendőrnek mi jön be! 4Road tompítható, szóval úgy nem "gáz",
    sőt, kifejezetten csendes. Csak akkor meg kérdés, hogy minek? A gyári is az.

    Ui: egyhengeres motornál nem nagy cucc a leömlő, egy darab cső. A szerelés
    könnyű, szinte triviális.:D Négyhengeresnél azért komolyabb móka lehet, ezért
    esetleg érdemesebb "Slip-On" dobot venni, ami simán rámegy a gyári leömlőre.
    Viszont arra is figyelni kell, hogy megboríthatja a motor "légzését" egy ilyen, a
    gyári fojtásúnál jellemzően kisebb fojtású dob: kellhet állítani a keverékem, stb.

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák