Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • .mf

    veterán

    válasz Archer #42296 üzenetére

    "Bár az is érdekes, hogy a Kawa meg a Honda is teljesen új modellt akart a csúcs kategóriába kinevezni, nem a már bejáratott nevű ezresüket, mint a Yamaha az R1-gyel."

    A Kawánál teljesen egyszerű és prózai: különleges daraboknak ott a H2R és H2, de a fő modell továbbra is a ZX10R marad, mivel az a H2-esek borsos árával szemben sokkal elérhetőbb, valamint a versenyszabályok azt engedik meg. Amikor 2002-ben 636-os lett a ZX6R, utána párhuzamosan lett egy 599-es ZX6RR is a versenyszabályok miatt. Hacsak nem változnak a verseny-szabályok, a H2-eseket különleges, egyedi jubileumi modellekként kell felfogni.

    "Amúgy nem vagyok Honda b.zi,"

    csak véletlenül mindig úgy jön ki ;]
    Gixxerekkel sincs semmi gond, technikailag mindegyik modern ezres kiváló. Olyan kényelmes helyzetben vagyunk, hogy már csak az esztétikai elemekben válogatunk, ami egyéni ízlés; bár azért az utóbbi évek gépeinek kinézetével nehezen tudok megbarátkozni (2008-tól orrbanyomott Bléd, miközben a régiek olyan szépek voltak; 2009-től gülüszemű R1, pedig ott is szépek voltak az elődök; aszimmetrikus S1000RR; túlsoklámpás RSV4...)

    Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

Új hozzászólás Aktív témák