Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Archer

    őstag

    válasz .mf #42302 üzenetére

    Persze, egy szóval sem mondtam, hogy bármelyik ezressel is gond lenne technikában és valószínűleg a motorosok 90%-ának tudását is már messze meghaladja ezek képességei. Azért is írtam, hogy külsőre nem tetszenek annyira a Gixxerek, amúgy biztosan azok is nagyon jó gépek. Kíváncsi lennék amúgy, hogy ezekből az új (1-2 éves) ezresekből itthon mennyi futkoshat az utakon, egy számjegyű összegre tippelnék típusonként...
    Az X gyártó szar, Y meg király szintű eszmecsere szerencsére itt a fórumban azért nem jellemző. Szerintem rossz motort amúgy sem gyártanak ma már, esetleg szerényebb képességűt, kivételek lehetnek ez alól a mindenféle noname keleti gyárak de azokat nem ismerem (kínai is tud jó cuccokat de kevés pénzből ő is csak szutykot tud).

    125 cm3 városba: nekem volt, szerintem elég oda, nincs nagy végsebesség de a 70-80-at elég gyorsan eléri, mondjuk 50-ig szinte jól is gyorsul, az átlag autókat simán otthagyja a lámpánál, emellett könnyű, 130 kg körül, keskeny, könnyen lehet vele manőverezni. Bírja a dugóban araszolást (nekem legalább is vízhűtéses volt, elég nagy radiátorral, annak szinte meg sem mozdult a hőmérő), -az RR pl. nagyobb melegben ontja az emberre a meleget, ok, hogy nem forr fel de nem erre találták ki-. Pont, hogy a város, ami ezeknek a kis cm3-s gépeknek fekszik, meg esetleg a gokartpályák.

    [ Szerkesztve ]

    Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.

Új hozzászólás Aktív témák