Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz zack #4156 üzenetére

    a szelephézagos dolgoknál általában a honda viszi a legolcsóbb címet. hornetnek 70e km után gyári volt az összes hézaga, vezlánc is rendben volt. Féktárcsák kuka, hátsó teló még épphogy felújítható. Az bután van megcsinálva, ami utcára teljesen jó, de le lehet lakni rendesen alap használattal is. Ha nem jön egy fesszab hiba közbe :DDD olcsó motor, futóműileg is. nem versenymotor, nem lehet mást elvárni ilyen szempontból.
    Ezért mondom, hogy érdekes ez a dolog, mert amit nyersz valahol azt simán elveszted máshol. És ez márkánként/használat/karbantartás gyakorisága, odafigyelés mennyisége alapján változik az egész.
    Az enyémben 33e km van, ott sincs baj a korongokkal. De egy korongszett A-tól Z-ig 27e forint, és millió korongod van, egy egész életre. Néhány száz forint/korong a költség.
    meg tudod hengerek között is cserélgetni a korongokat, az esetek többségében elég összecserélni, és jóval kevesebbet kell valóban venni.
    Szervizes díjakkal már nem nagyon vagyok tisztában, de úgy minden drága, még egy hátsó rugóstag felújítása, kibontása is.
    Én nem jelentek ezért ki konkrét sorrendet, mert szerintem nem lehet.

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák