Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • KrAt

    veterán

    válasz tboy93 #122870 üzenetére

    Nekem 2009-es VFR van, ha nincs dugó, akkor imádom, de sorok között, vagy tötymörögni, na az szerintem nem neki való.. :)

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz tboy93 #122870 üzenetére

    Attol fugg hany szezonrol van szo, es vedd hozza, egy motor nem csak magabol a blokkbol all, nem csak ott kell cserelgetni dolgokat. Ilyen "fillerbszo" szempontoknal pedig furcsallom, hogy sportmotorrol egyaltalan beszelunk. Erre ott vannak a postas 125-250 esek.
    Ha 0km-esen vennel egy 08 as 600rr-t , es tenyleg kresz alapjan mennel vele, jo nehany evig csak olajcsere lenne (tegyuk fel a fesszab vezlancfesz, generator nem rondit bele) , de azutan bele kene nyulni a zsebbe a ~25 000 km es gyertya, szelepallitasnal, akkor fekbetet csere elol es lancszett lassan. aztan 50e km kornyeken jonnenek ezekhez pluszban hozza az ugyanilyen koltseges nyakcsapagy csere, kerekcsapaggyal, esetleg elso telo olaj, es addigra mar semmi sem olyan, mint azelott. A lambda, a TPS, a map szenzor. Ha nem szol bele semmibe, az a jobbik eset.

    Ez az olajcsere es semmi mas... amit irtam feljebb. Meg lehet csinalni csak olajcserevel jo sok szezont, ha nem erdekel mellyebben a dolog, nincs igenyed arra, hogy a motor ugy viselkedjen, mint ujszeru allapotaban, olyan menetteljesitmenyei legyenek, olyan legyen a vezethetosege, barmi. Tehat nem akarod fenntartani az allapotat, vagy fel sem ismered, hogy az allapota mar nem olyan.
    Aztan itt van az a faktor is, hogy a hasznaltmotorok legnagyobb resze nem olyan futasteljesitmennyel rendelkezik, mint amit a km oraja mutat.
    Szoval a legmegbizhatobb tipusoknal sem csak olajcsere a program.

    Barmi alkalmas napi szintu ingazasra, ha neked epp az tetszik, es kepes vagy kompromisszumokat hozni annak erdekeben, hogy olyan motorral tehesd meg, ami tetszik.

    Sportmotorral napi ingazasnal nekem nagyon fajna, hogy hamar belemegy a km, es eleg sok penzt elfustolok az ertekebol a kipufogon keresztul, mig egy sporttura vfr-nel az ertekcsokkenes nem akkora, es tobb km-t is elmegy.
    Mindkettonek kb ugyanolyanok a szervizintervallumai, es ugyanugy le kell bontani mindent. Talan a viffernel nem kell az egesz fojtoszelephazat levenni a szelephezaghoz, de az mar nem sokat szamit az egesz szervizhez kepest.

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

  • csongi

    veterán

    válasz tboy93 #122870 üzenetére

    Ezek nem eppen a napi ingazos motorok sztem.
    Bar ha az ingazas autopalyan tortenik, es keresztul kell menni a hungaroringen, akkor idealis hozza :).

    Ahhoz, hogy csak az olajcserevel kelljen foglalkoznod, startbol a zsebbe kell nyulni.
    Teljes szerviz. Sikeres valasztas eseten fo alkatresz csere nelkul meg lehet uszni.
    De minden masra kolteni kell.
    Persunak teljesen igaza van. A leirtakkal szamolni kell, mar ha foglalkozni akarsz azokkal.
    Aztan, hogy egy motorral ugy kozlekedik valaki, hogy az ket nyomon fut, es 100km-en tobb olajat eszik, mint benzint, es teleszkop nehezek, a fekek meg a motor sulyat novelik, az mar az egyen dontese.
    Sajnos robogos fronton nagyon sok ilyet latok.
    De nagymotoroknal is boven van.

Új hozzászólás Aktív témák