- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
-
Gaboman
nagyúr
válasz XFishboneHUN #90354 üzenetére
Jópofa, van is igazság benne!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Laca1212 #90371 üzenetére
Ha vastagabb anyagból van simán elég ilyen időben, gondolom a kabátot is felhúzod nyakig, a bukó és a felhúzott kabát között van kb 2 cm, az életben nem fogsz fázni.
Nekem vékonyabb anyagból van de még az is bőven elég ilyen időben, télen sem szoktam benne fázni.
Akik meg fáznak azok puhányok![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
A végén a szöveg!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #90420 üzenetére
Azért kell neked ez!
Itt nem kell várni a fordulatra, alapfordulatról nyújtja ez a Funbike, nagy tempó sem kell az élvezetes motorozáshoz![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Azt kell eldöntenie hogy mit is szeretne valójában, a GSXR, R1 nagy tempónál nyújtanak élvezetet, egy SM lassabb tempónál, igaz nem mennek 200 fölött de amit alatta művelnek az fenomenális.
Ahogy írod is aki igazán perverz az egy 500 2T, ahhoz tudás is kell rendesen még SM szettel is.GSXR tulaja elmondja szépen milyen is vezetni a kölcsönbe kapott 500 2T Hondát.
Öröm hallgatni és nézni ahogy élvezi mit is tud egy ilyen motor.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz vendingo #90441 üzenetére
Nem!
Nem csak a blokkról van itt szó, hanem a súlyról is, a kanyarsebességről, a féktávokról, ezek mind jobban élvezhetőek egy SM gépen utcai körülmények között.
Egy kanyargós részen, élesebb kanyarokban, féktávoknál sokkal gyorsabb vagy vele.
Én saját bőrömön tapasztaltam már meg párszor mit is tud, az élmény sokkal de sokkal nagyobb.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz vendingo #90444 üzenetére
Mondjuk egy V2 1000 sem olyan nagyon baráti 3000-3500 alatt, ott csak csapkod meg egyenletlen a járása.
A V2 1000 Hondám 120-től kezdett el menni 6.ban alatta nyögvenyelős volt a mutatvány.De egy sportmotoron amúgy sem kellemes az élet 150-160 alatt, mivel ott még tartanod kell magad a motoron, az említett kilométernél meg a szél is tart már ha nem búj be a plexi mögé.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Na most, senki nem a power előzésekről beszélt itt 120 tempónál, hanem mit is írtam, ez az a tartomány ahonnan a motor ment 6.ban, ez alatt nem is szeretett lenni mivel csak prüszkölt, csapkodott.
Egy Sor4 1000 teljesen más, az már 60 km/h-nál is 6.ban elgurul mivel sokkal egyenletesebb a járása, nem azt mondom hogy onnan kell előzni és nyélgázon menni vele.
De mindenféle probléma nélkül elgurulna ha az ember akarná.
Egy nagy cm3 SM-nél 120 km/h-nál sehová nem kell váltogatni, ott már akkora erő van jelen, szinte nyomatékcsúcson van a motor, ezért van az hogy csak gáz kell, váltani szinte felesleges.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
120 km/h-val lehet vele menni, ha komolyat akarsz előzni váltani kell, egy V2 1000 nem szereti az alacsony fordulaton való közlekedést, kész, ennyi!
De azért arra had kérjelek ne te oszd az észt hogyan kell használni normálisan a motorkerékpárokat.
És itt fejezzük is be a témát.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #90471 üzenetére
Se milyen harc nincs itt, meg birkó sincs, csak nem szeretem ha olyan ember mondja mit hogy csináljak akinek a tapasztalata hogy is fogalmazzak minimális.
Én is tudom mivel hogy lehet menni, hogy kell használni, főleg azokkal a motorokkal amik a tulajdonomban voltak, vagy próbáltam.
Azért van némi rálátásom a V2, sor4, sor2, 3 henger, 1 hengeres motorokkal kapcsolatban, mivel volt szerencsém hozzájuk, van összehasonlítási alapom, mi mit szeret, milyen tartományban hogy viselkedik.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
"főleg azokkal a motorokkal amik a tulajdonomban voltak"
Van is hatalmas különbség, nem mindegy milyen V2 vagy Sor4 ezt soha nem is vitattam.
De itt előrébb a sportos szekcióról beszéltünk, ahol nagyon hasonlóan viselkednek a V2 gépek.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Tarill #90479 üzenetére
Az SV650 sokkal jobban használható, én 3000 fordulat alatt azt sem használtam.
Teljesen tökéletes a 100/5000 fordulaton, onnan már nyugodtan húzhatsz neki teli gázt is, megvan a fordulat hozzá.
A 1000 V2 túrasportok pl: VTR1000F vagy SV1000-nek hosszú az áttétele, nekik nagyon alacsony a fordulatszámtartomány még 100 tempónál, így alacsonyabb sebességfokozatban kell használnod.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Teasüti #90590 üzenetére
Szoktam én is, amikor látom rajta hogy porosabb, meg minden mosásnál áttörlöm.
Én könnyebb helyzetben vagyok mert van előtte telóvédő így nehezebben porosodik.
Szoktak még olyan megoldást is alkalmazni hogy telóharisnyát húznak rá, nagyon jól megfogja a port, nekem az KTM-en volt, jól is nézett ki vele és hasznos is.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Teasüti #90597 üzenetére
Ha ilyesmitől tartasz amitől nem kell akkor, ha megázik leveszed róla a védőt és kiszárítod.
Leszoktam venni amikor megázott és a napon vagy hidegebb időben radiátoron megszárítottam.
Olyankor látszott mennyi port szív magába, a szár teljesen tiszta szokott lenni.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Teasüti #90601 üzenetére
Dehogy nem, ezek tépőzárós cuccok, nagyon könnyű feltenni és levenni, utcai körülmények között is simán lehet piszkos poros, attól függ mennyit mész, milyen utakon, milyen körülmények között.
Pl: nyáron elég porosak szoktak lenni az utak, főleg egy jó zuhi után ha kifolyt a víz az útra, az szépen megszárad és pórdombocskákká alakul át.
Most elég ha megy előtted pár motoros haver, autó, olyan szépen poros lehet tőle, esőben is ugye koszos lesz, fúj a szél ami viszi a port ha ilyen útvonalon közlekedsz stb.....
Nem hülyeség hidd el, SM-en amikor volt annyi de annyi pórtól védte meg a gépet, ez mondom akkor látszik meg amikor kimosod.
Én még pluszba tettem rá kötözőket is mert az enyém már régi volt, nem volt olyan feszes.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz XFishboneHUN #90611 üzenetére
Grat a géphez!
"Ezzel az 50 lóval is vigyázni kell, azzal a böszmet nagy 110 lovas 1000-es Africa-val, meg pláne kellene! Nem célom meghalni, szeretnék eljutni A-ból B-be! "
Ehhez a kijelentésedhez annyit fűznék hozzá hogy a AT-vel is lehet nagyon finoman menni, azzal sem haltál volna meg ha ésszel használod.
Ellenben amikor ezt már kevésnek fogod érezni mert eljön az az idő elég hamar, azzal ilyen nem lenne mostanság.
De ne legyen így és váljon be úgy ahogy neked a legmegfelelőbb.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Hehe én meg nem is jártam csak megkaptam!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Valamivel több
és még pár!
Mindenesetre olyat nem választanék ami a bokát nem tarja rendesen, ha véletlen lerakod a lábad és a boka nincs jól megtámasztva hipp-hopp törik.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
KTM SMC 690R, ebben kíváncsi lennék mi a csalóka.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz -Mosquito- #90718 üzenetére
Ügyes gyerekek!
Bárcsak elkapnák őket!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Szerintem:
Úgy lehet hogy küld előre a pénzt mert a motor kint van külföldön telephelyen, amint megérkezett a pénzt kiváltják mert hogy lefoglalt motorok.
De ebből semmi sem igaz, sem a pénzed sem a motort nem látod soha többé.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Ha eladom a gépet az adásvételiből ugye nekem kell egy példány a vevőnek pedig két példány belőle?
Ki kell jelentenem a biztosítónál, annyi az én dolgom.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Köszönöm, akkor 4 példányt nyomtatok ki és kijelentem ott is.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz freelanced #90773 üzenetére
Ha szervizben tényleg leellenőrizték az olajszintet és te azóta csak 300 kilométert mentél vele komoly gondoknak kellene lennie hogy ennyire kifogyjon belőle.
Ha a blokkal lenne baj és elette volna akkor azt vetted volna észre a motoron hogy okádja a kék füstöt olyan mennyiségben hogy a mögötted haladó kék ködben ment volna.
Ha valahol kifolyt volna belőle az olaj azt látnod kellene, de ekkora mennyiség nem távozhatna ennyi kilométer alatt kisebb szivárgástól.
Hiszen ha tömítésnél vagy csavarnál folyna annak lenne nyoma, kenné össze vissza a motor aljára, oldalára, főleg menet közben.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz zgospel #90868 üzenetére
Leírta pár hsz-el előbb hogy nem nagy összegről van szó, csínján bánnék azzal a kijelentéssel hogy " én tuti pereskednék"!
Beszéljünk két, háromszázezres kárról, egy ügyvéd alaphangon kér ennyit egy ügyért, akkor miért is éri meg neki pereskedni.
Az én esetemben ami 912 ezer forint volt sem pereskedtem volna, mivel van más lehetőség a MABISZon keresztül.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Találni azért olyan motort a mai kínálatok között is amik nincsen teletűzdelve mindenféle elektronikával.
Az ára is elfogadható a felsorolt típusokhoz képest!
MT-09[/L ], az alap ára 3 millió, ha egy full rendszert rakat rá a leendő tulaja akkor is megáll mindennel együtt 3.5 millióból.
Ez a motor még így is bő 1.5 millióval olcsóbb mint a felsorolt típusok.
Az elő szériához képest sokat javítottak, főleg a futómű, váz amit átdolgoztak a vásárlói visszajelzések alapján.
Egy igazi élménymotor, könnyű, rövid, magasan ülsz rajta, 3 henger minden tartományban szuper és a hangja is gyönyörű.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Bogyó bá' #90901 üzenetére
Az első széria is jó volt, de mindenből lehet jobbat csinálni.
A srác próbálta mindkettőt.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz dellfanboy #90908 üzenetére
Először is nem a leömlőn van, ott van a leömlő fölött egy kis konzolon.
Plusz fényforrás lehetett a célja, mindenesetre nagyon nincs jó helyen.
3 millió, te jó ég!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Számomra az a legjobb ha egy gép annyira puritán és egyszerű amennyire csak lehet, engem nem érdekelnek az elektronikai kütyük.
A másik szempont hogy nagyon könnyű legyen és baromi vad, azt imádom ha minden egyes gázfröccsnél le akarja tépni a karom és olyan érzést mintha dimenziót ugranék.
Ha ment közben olyan érzésem van hogy nincs alattam motor, a futómű bármilyen útviszony közepette tökéletesen atom stabil és a fék hogy 1 újjal is stoppiezni tudjon.
Tudom sokan erre azt mondják mi értelme, azt én is tudom hogy ilyen motor nyergében nem lehet egész napos túrákat lenyomni.
De a lényege nem is az, hanem 2-3 órás vadmenet, ahol végig fülig ér a szád és elfárad az arcizmod a nevetéstől.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Mióta eladtam 2009-ben ezzel sem mentek túl sokat.
Egyedül a fejidomot cserélték rajta, még a matricákat is én vettem rá.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Először az olcsóbb megoldást javasolnám, ha nem jön be kevesebbet buksz.
Vannak magasabb kormánymagasítók is, azt kell megnézni nem e ér bele a kormány a fejidomba ha magasabb.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Teasüti #90968 üzenetére
Annyit had kérdezzek meg ha nem értesz hozzá akkor miért nyúlsz hozzá?
Vidd el szerelőhöz aki tudja mekkora a gyári nyomaték amivel meg kell húzni.
Ha véletlen is kárt csinálsz benne a tudásod hiányában az neked megéri.
Olyanhoz kell hozzányúlni ahol pontosan tudod mit is csinálsz, nem éri meg kísérletezni hátha tönkre vágod a vezérlést!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Tarill #91043 üzenetére
Az FZS 1000 ami gyárilag is plexis 140 fölött nekem zavaró volt.
Pont a bukó tetejére keverte a levegőt így járt a fejem rendesen, kicsikét ott már be kellett húznom magam, igaz ez magasság függő.
300 tempóra a fene tudja melyik lehet képes, óra szerint biztos tudja valamelyik de fogadok messze van a valóságtól.
A Yamahám nyitott rendszerrel, fúvókázva, sport légszűrővel 280 ment óra szerint, de hogy ez mennyire hiteles a fene tudja.
Az biztos hogy bármelyik naked motort próbáltam 150-160 felett már nagyon kapaszkodni kell mindegyiken.
Valójában ezért nem is értem minek akár egy 1000 és feletti cm3 nakednak 250-260 végsebesség.
Lenne 200-210 és 2 olyan rugalmas lenne minden fokozatban.
A nagy tempókat hagyjuk meg a speed gépeknek.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #91069 üzenetére
Igen a német autópálya Komárom felé vezető 13 főúton van!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Egy kis tempó, jól megy vele a srác vagy csaj.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz vendingo #91080 üzenetére
1999-2002 régi szériás SV650N szélvédelmileg sokkal rosszabb volt mint az 2003-től kiadott széria.
110 fölött tartósan nem tudtam vele menni, 120-at már csak pár száz méterig tudtam.
Annyira turbulens levegőt kevert hogy szétrázta a fejemet.
Az újon közel nem lehetett ezt érezni ekkora tempónál.
A futóműve is feszesebb volt mint a réginek, legalábbis elől, a karbisoknak tényleg nagyon puha volt.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #91094 üzenetére
Óra szerint több ilyen is van pl: ZZR 1400 akár 5.ben is óra szerint.
Azt hogy valójában az mennyi érdemes lenne megmérni, egyszer Talma mondta hogy nagy a különbség a óra és a valós 300 között.Nézd csak a kis 2T-t.
Óra szerint tuti 200.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #91096 üzenetére
Igazából nem is ez érdekelne a KX esetében sem, hanem az amit itt történik.
Nézd végig ha van kedved, nem fogod megbánni!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #91098 üzenetére
Sokszor kuplung nélkül is!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz baboss #91110 üzenetére
Nekem is dupla gerincsérvem van. 1 és 3 csigolyánál.
Amit én ezek közül ajánlanék az a Bandit 1200N és ami nincs közöttük az a FZS 1000 Fazer.
Fazer tényleg igazi mindenes (túra, kanyarvadász, komoly tempó), komoly fékek, futóműve van a Bandithoz képest is.
Szélvédelemre a Banditból akkor az S-et választanám nem az N ami a képen van."Autópályán ha előzni kell 120-130-nál ne keljen kettőt visszaváltanom mint a 400-as Zephyr-en."
Az FZS-nél nem fog előfordulni, ha akarod akkor 6.ban poroszkálhatsz vele 60-al.
Tudom nem ez a helyes használat de simán volt hogy begurultam vele a városba és olyan simán egyenletesen ment hogy elfelejtettem hogy 6.ban van.
100-ról meg akkora erő és nyomaték jön meg hogy a váltót el is felejtheted.Oncsik Zolinak az egyik kedvenc motorja volt, írt is róla egy jó tesztet, ha érdekel megkeresem az újságot róla.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Parfüm topik
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- OTP Bank topic
- Notebook hibák
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- PlayStation 5
- Politika
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs