- Path of Exile (ARPG)
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Újabb csapat dolgozik a Prince of Persia: The Sands of Time Remake-en
- Nem kap több frissítést a Wolcen: Lords of Mayhem
- Xbox Series X|S
- Diablo IV
- EAFC 24
- Bestbuy játékok
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Battlefield 2042
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz gonger #118045 üzenetére
En hasznalom az elso, nem karbon verziot hozzateszem, en 9.99 ert vettem, es mar 3 eve nem ment fel az ara 49.99 re.
A karbon verzio csak design. Biztos megvedi, eleg kemeny heja van, sztm elfer benne a laptop, tepozaras rekesz van benne. Nekem eddig bevalt. Nagyon olcso megoldasai vannak, gyulolom, ha egy motoros hatizsak allito pantjai vekonyak, es ossze-vissza loghatnak, amiket a szel hozzadvag ha mesz tempoval, meg lobog az egesz mogotted. Dehat nezd az arat. Ezert a penzert jo.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hugi0 #118055 üzenetére
Ha 5-15 fokkal alacsonyabb az olaj vagy viz homerseklete az emlekeim szerint 1-3 loero pluszt jelent a teljesitmenyben. Nem a surlodassal van baj, egy bizonyos homerseklet alatt mar nagyobb a toresveszely. 2T nel ez olyan 45 fok kornyeken van (rotax 122 hoz lehet kapni a gyarinal elobb nyito SP termoszratot 75 vagy gokart 45 fokost. Ez nem azt jelenti, hogy ennyire alacsony a homerseklete a viznek, mivel ennyire sosem hutod le olyan kicsi hutovel) 4T nel ha palyahasznalatnal egy stabil 80-90 fokod van viznel ahhoz egy motor elejet teljesen betolto viz es olajhutodnek kell lennie, es az olajhomerseklet igy is felmegy magasra terhelesnel, tehat barmilyen viszkozitasu olajat raksz bele, az ugyanolyan folyos lesz melegen. 5-15 fok egyszeruen nem jar akkora viszkozitasvaltozassal 80 fok kornyeken, hogy ezzel foglalkozni kellene.
Utcai motorokba, ahol 200 loero es felett jarunk, mar epitenek az olajhutohoz termosztatot, amugy nem jellemzo.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #118081 üzenetére
Hja, ez tenyleg elmebeteg ar egy ilyen allapotert, es olyan szoveggel, hogy "3 eve kapott uj gumikat" En ennyi penzt egy ilyen oreg, ennyire kamu km allassal rendelkezo 90 es evekbeli motorra soha nem adnek ki.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hugi0 #118080 üzenetére
Ez most az MX a rotax 122 vel, vagy a masik, ami 4T?
palyahasznalatnal a rotaxot konstans ~65 fokon hasznalom, ez tul meleg, ezt lejjebb kell vinni egy nagyobb hutovel, ilyen korulmenyek kozott nincs baja.
ha lejjebb viszem, akkor sem hiszem, de beszamolok rola.A hutes intenzitasanal semmilyen tapasztalatom nincs a letakarassal, en ilyeneket nem szoktam csinalni, sztm a termosztat menedzseli. Biztos jobb neki, ha nem valtozik akkorat araszolas kozben, meg normalis temponal, de nekem ez tul sok macera, meg a lelkemet nem bantja. Inkabb az idegesit, ha felmelegszik varosban 110 fokra, mert elsporoltak a hutot.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hugi0 #118090 üzenetére
Belustulni nem fog, ket dugattyucsere kozott nincs akkora kopas, hogy a hengerben vall alakuljon ki. (Ez kb mult szazadi okossag, hogy ha nincs porgetve egy motor, akkor nem megy fel annyira a dugattyu-ami igaz is- mint nagyobb fordulatnal, ekkor vall keletkezik a perselyben, ezutan nagy fordulaton a vall miatt kisebb lesz a teljesitmenye) Nikaszil hengere van, kb 10x lassabban kopik, mint a vaspersely.
Emlekeim szerint 7800 nal nyit a kipufogo szolenoid, vegulis kiegni valoban nem eg ki, de olajpumpaval kevesebb megy a kipufogoba, mintha benzinbe lenne keverve. amugy se tudsz vele mit kezdeni, a kipufogo egyszer tele lesz, ha porgeted, ha nem.Biztos nem a hengeren van a homersekletjelzo? 55 fok valoban hidegnek tunik, de ha nem a hengerbe van becsavarva, akkor az is lehet, hogy ilyenkor mar valamennyivel melegebb a viz.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #118095 üzenetére
Nincs buta kerdes.
Minel nagyobb a fordulat, annal nagyobb a tehetetlensege a dugattyunak, hajtorudnak. Magas fordulatnal a hajtorud megnyulik korulbelul a lokethossz 1%-aval.
De vannak gyartmanyok, ahol ez tobb is lehet. Ez amolyan okolszabaly.Jobban ertheto lenne, ha kiszamolnank, hogy egy 250g-os dugattyunak mekkora lesz a tomege, milyen dugattyukozepsebessegnel. Tenyleg hatalmas szamok jonnenek ki.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Vegre felkerult egy husa fe450
erosen must have.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Caboose #118136 üzenetére
Nem a hotagulasra gondoltam. Igazad van, rosszul fogalmaztam, nem csak a hajtorud nyulik, hanem a fotengely is gorbul. Ez nem az en okolszabalyom, hanem az aprilia RSA fejlesztesenel a gazdinamikai szamitasokat vegzo mernokee. Nem mindenre lehet rahuzni, nem mindenhol lesz ekkora a dugattyu utvaltozas.
Az egesbol adodo terhelest nem nagyon lehet szamitasba venni magas fordulaton. 13000 fordulatnal a hengerben a nyomas nem tudja elegge gyorsitani a dugattyut, nem annyira gyors az eges.
Meg terjeszkedesnel is a hajtorudnak kell visszahuzni a dugattyut.
Miutan a dugattyu eleri a max sebesseget, a hajtorudnak kell megint lelassitania. Ekkor a dugattyu nyomja a hajtorudat, es tesz energiat a rendszerbe. Ahogy alsoholtpont utan a hajtorud nyomja a dugattyut a maximalis sebessegig, aztan a dugattyu lendulete huzza a hajtorudat a surites elleneben, amivel megint energiat tesz a rendszerbe. Ilyen magas fordulaton az ugynevezett munkautem nem nagyon letezik.
Ezert talaltak ki a crossplane, vagy big-bang rendszereket.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Caboose #118270 üzenetére
szeretnelek megkerni, hogy mellozzuk ezt a bicskanyitogato "elarulom neked" satobbi sallangot.
2T motorbol indultunk, ki.
2T nyomatekvaltozasa egy fordulatra vetitve.
a vonal felett tolo ero a hajtorudon, alatta a huzoero. a big bangbe akkor en most nem mennek bele, hogy miert van, mert nem tanitjak a BME n.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Caboose #118292 üzenetére
nem sikerult a sallangot most sem elhagynod.
Nevetseges a mondokam, de vegulis erted, mire gondolt a kolto. :D hagyd ki az onerzetedet kerlek legkozelebb, kulonben nem fogunk beszelgetni :D
Esetleg beszeld meg Frits Overmars-al, mindenkepp ugyanilyen stilusban. Ezek a baromsagok tole szarmaznak.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Caboose #118297 üzenetére
A sallang ez:
nevetseges a mondokad
elarulom neked
hogyan tudsz ilyeneket irni
Stb.
Termeszetesen nem en keszitettem, sajnos nincs lehetosegem kozelebb kerulni 2T gp motorokhoz, igy nem tudtam ezt az abrat neked sajat magam megcsinalni. :D
Lusta nem szoktam lenni, csak most elhavazas van, ezert csak akkor tudok valaszolni hosszabban, ha vki bunkozik :D
Ertem, a lenyeg, hogy a vegere en lettem a moslek :DDD
Jolvan :D[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #118301 üzenetére
Tulajdonkepp ha sorok moge olvasol, nem az volt a baja, ahogy meg volt fogalmazva, mert megertette annak ellenere, hogy keves info volt kozolve.
Hanem az, hogy s BME-n ilyet nem tanitottak. Vagy o nem hallott ilyenrol. Illetve hogy ezt en mastol ideztem szarul szorol-szora, tehat mas tollaval ekeskedtem.
Bar a celom nem ez volt, nem is a mondandom lett tamadva, hanem minden mas.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #31733248 #118331 üzenetére
Sztm kulon 2T re bontani jogilag sem lehet, es nem tartom erdemesnek. Inkabb euro besorolast kellene meghatarozni, es akkor kiesik barmi, ami az alatt van, es ugyanolyan szennyezo, mint a 2T, de nem 2T. 2T bol is van euro3. A katalizatort es az ensz egb rendelet szerinti vegsebesseget korlatozo fojtasokat azonnal eltavolitjak, ezzel van a baj. Akarcsak az autoknal a tul draga reszecskeszurot.
Aztan itt van az smkp papir kerdes. Mivel azt sem tudjak, mennyi van az orszagban ebbol, csak saccolnak 300-600e kornyeken, semmilyen muszaki vizsga nem vonatkozik rajuk, ahol ezt ellenorizhetni lehetne (ez sztm nem baj)Budapesten sztm nem emiatt van nagy legszennyezettseg, hanem az elavult, vagy reszecskeszuro nelkuli nem elavult autoktol.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #31733248 #118355 üzenetére
Ezzel nem is vitatkozom, de tobbszor latni olyan jelenetet a koruton, hogy egy csippelt dizel padlogazon vegigrongyol, es percekig ettol az egyetlen autotol kod van.
Magyarorszagon nagyon gaz allapotu autok vannak, amik jocskan hozzajarulnak a legszennyezettseghez.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Az RS 125 egy jo vonal, nem tudom mekkora keretre gondoltal. Az, hogy nem tudsz vele foglalkozni, az szerintem hatrany, ezek kb 2000-es evek motorjai, tehat cirka 20 eves motorok. Barmilyen 20 eves motort, amit palyara szannek, elkepzelhetetlen szamomra, hogy olyan allapotban lehet venni, hogy konkretan nem kell hozzanyulni.
Ami a latokoromben van RS, amit bevallalnek, az 300-350e kornyeke, es nem azzal kell kezdeni, hogy felujitod az egeszet, hanem azonnal lehet vele menni. Cserebe kivulrol leharcolt, de muszakilag jo.
Ha 150-200e ert gondolkodsz, ott az osszes csapagy, szimmering, teloszimering, olaj, hajtorud cserevel kell kezdeni, ami kb 100-150e forint, ha te magad csinalod, ezt mindenkepp igy kell kezdeni, kulonben az lesz, amitol felsz, azaz egyfolytaban szereles.
Mivel regi motorok karburatorral, ezert szerintem mindenkepp hozzaertest kivan a kesobbiekben. El kell sajatitani, mi mitol van, mivel mit lehet kezdeni, stb.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz dellfanboy #118605 üzenetére
Igen, nem ugyanaz az elmeny, teljesen mas tempo, joval ember, penztarca es gepkimelobb a kispalya, sokkal kisebb stressz. En nem nagyon tudnam osszehasonlitani a kettot.
Persze ha motorozni akarsz, akkor barmi joNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #118637 üzenetére
Magyarorszagon is elkezdtek. Ott is ugyanolyan kovetkezetlenul.
Megint furcsa, hogy a hungaroringre nem mehetsz ki hangosdobbal, de az f1 es wttc siman mehet olyan zajjal, amit sosem fogsz produkalni. Tirolban is mehetsz ferrarival, durrogos abarth fiattal, audi tt vel, quattroporte-val, ami 30nal is hasonlo hangokat hallatt, mintha fektavot vennel egy n csoportossal.
Egy streetfighter v4 gyarilag 106 db. En nem tartom zajszennyezesnek, sztm nagyon jo hangja van, de tenyleg nem inditanam be gyari dobbal sem hajnalban :D
Egy motor ha arrol szol, hogy halk legyen, nulla erzelemmel, akkor inkabb eladnam, es full elektromos autot vennek, mert azzal nem azok meg. A masik, hogy az epitett motorokkal es oltozekkel magadat tudod kifejezni. Nem mindenkinek van ra igenye, vilagos. De szamomra ez a lathatosagi ruha/sisak szarul nez ki, es biztos fel nem vennek ilyet mindennapos kozlekedesre. Mindket dolog masik vegen vagyok velemeny tekinteteben, de ertem, hogy hasznos dolog. Ugyis az alkonyan vagyunk ennek a belosegesu motornak, addig elfel, amig torvenyileg nem lehetetlenitik el teljesen.Tenyleg mintha ossze lenne gyujte egy facebook kommentozon, kivalogatnak belole, hogy mekkora tobbsegben mi nem tetszik, aztan az alapjan kezdenenek intezkedni, teljesen atgondolatlanul.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hugi0 #118755 üzenetére
Ez is nagyon jo. :D
Miben csinalod alapvetoen ezeket? blender-bol ki tudok valamilyen formatumot szedni, amit megesz egy cnc, vagy 3d nyomtato?
Korbekerdeztem ismerosok kozott a karbon, vagy uvegszal tankokrol, nehanyuknak az a tapasztalata, hogy az elso evben a festeket nem viseli jol, bar asszem nalad a fenyezes nincs tervben.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #118825 üzenetére
Nem.
olaj adalekolas esetleg. Valami miatt osszeragadnak a lamellaid, vagy be van verodve a kosar, (bar az mindig jelentkezne) es nem mindig szakad meg a hajtas, hiaba huzod be a kuplungot, vagy tul suru olaj van benne.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hugi0 #118868 üzenetére
Igen, ez a blender.
Ez hasznos info, kosz.
Nem ugy ertem, hogy a szakember nem bir vele, hanem hogy az elso evben meg parolog belole oldoszer, ami a festeknek nem tesz jot, azt mondtak a masodik fenyezes az mindig tartosabb lesz. Majd kiderul.
Aluminium tank horror lenne arban, dragabb, mint a karbon, karbon utan jon az uvegszal, vagy a gyari lemez atalakitasa, ami rengeteg ido. Penzben valami ilyesmi a sorrend.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hugi0 #118871 üzenetére
Konkret forma meg nincs.
Illetve van, most tobb kulonbozo dologrol beszelunk. :D
A blendert en arra hasznalnam, hogy kis alkatreszeket csinaljak, mittomen, km ora konzol, meg arra, hogy lassam, milyen aranyai vannak egy megvaltoztatott benzintanknak. Leginkabb arra. Tervezesre, vminek a kiprobalasa, annak legyartasa nelkul. Vagy hogy teljesen uj format alkossak.
Lehet 3d nyomtatasra, es cnc re az altalad felsorolt alkalmazasok lennenek jobbak. (Foleg, hogy cnc-zni nem lehet blenderrel) de ennek meg utana kell jarnom.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz energy4ever #118949 üzenetére
Jah igy?
260 at megy a 30 eves vifferem is.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #118959 üzenetére
igen, eu piacra mas fenyszorot is csinaltak egy csomo belpiacos tipusnak. Nc30 nak pl nagyobb volt a ket fenyszoroja. Ahol ez a gyari kisebb atmeroju, az teljesen illegalis, es szartak ra annak idejen.
Amugy neztem nehany dyno videot a regi zxr250 rol, kinyitva azok is 50-52 lovasok.
Csak azota az alut lecserelte a kawa acelra. Es mindenhol szarragas van.
De ez minden gyartonal tettenerheto.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #118970 üzenetére
En azt is furcsalltam, hogy bevallaltak a sor4 et, ilyen kis kobcentiben. Oruljunk ennek is, mert szuper a motor, legalabbis a mostani azonos kobcentiben a felhozatalhoz kepest mindent ver.
En is lajkoltam, jah termeszetesen tag vagyok
Donor viffer januar ota megvan, azota mar jopar RC30 alkatresz is van melle, bar a listaban a pipak meg eleg kevesnek tunnek.
Es a koltseggel allandoan elszallok, mert mindig ki akarom cserelni a dugattyukat nagyobb suritesure, a veztengelyeket sportra, az elofeszitett fogaskerekeket simara. Es a futomunel is a boseg zavaraban vagyok.
De majd dokumentalom, meg rakok ide nehany dolgot, ha erdekel valakit.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #118984 üzenetére
Igen, az RS ben RGV blokk van, csak az aprilia sqjat maga fejlesztett rajta aprosagokat.
18 ast mar a kezdeteknel elvetettem, mert kapok olcsobban konnyebbet. Lassan kovacsoltalut lehet abbol a penzbol venni. hasznalni akarom, ezert a lehetetlen gumimeretet el akarom kerulni.
A fenyezest meg nem dontottem el, a kullok szamat sem, nagyon nehez a suly es a kinezet kozott donteniNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #118989 üzenetére
Ez kb 5- 10 000€ val olcsobb, mint amugy a joval nagyobb futasteljesitmenyuek. 25 ert elegge leharcolt, 30e km-es peldanyok "szoktak" menni. Mar parkoltatom egy ideje hogy minek, azt nem tudom.
Legalabbis en kb 3 eve nezem az rc30 piacat, addig ez volt a jellemzo.
Ez nagyon szep allapotu, keves km-es. Valaminek kell lennie mert tul olcso. Ennyiert indul a licit egy arveresen, siman kaphatna erte tobbet helyben. Szerintem.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #118993 üzenetére
Excelben vezetem, mivel fix osszeg van a projektre, amit persze allandoan tullepnek, mert mindig jobb, minosegibb alkatreszeket akarok beepiteni, szoval allando kompromisszumokat kell kotnom
Nehezebb ez a resze, mint gondoltam[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #118998 üzenetére
ha csak az lenne
Mindenfele melo lesz. Esztergalyozas, blokk szetszereles, szamolgatas. Futomu valtoztatas, felni csere, fekrendszer csere. Vettem egy Moriwaki rendszert, azt is at kene faragni baloldali kipufogossa, nagyobb huto is van mar, vezetekelest teljesen meg kell valtoztatni, szivem szerint a generatort is lecserelnem konnyebbre, amugy is gyarilag sem a legjobb. Benzinpumpan is modositani kene, hogy birja a strapat, de meglatjuk ezekbol mit lehet kereten belul tartani. Ez 1-2 eves melo.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Vityaa #119029 üzenetére
Nem tartom egy motor hibajanak azt, hogy a szerelok nem tudjak megcsinalni. Az a szerelok hibaja.
Akkor mar csak a hengerfejtomitescsere jatszik, mint utolso megoldas. Mivel nem tudnak vele mit csinalni, biztos nem egy gyakori hiba, eloszor ok is a sapkara gyanakodtak, ahelyett, hogy azonnal hfejet mondtak volna. Innen sejtheto, hogy ilyen nem nagyon szokott lenni.
Namost a gari idejevel en akkor most azonnal mennek egy ugyvedhez, vagy fogyasztovedelemhez, vagy barmihez, aki tanacsot tud adni neked. A forumos litaniak nem fogjak megoldani az esetedet, de egy fogyvedelem annal inkabb. Osszegyujtenem a szamlakat, hogy mi lett cserelve, teljesen feleslegesen, tenyleg utanajarnek a dolognak egy szakertovel, aztan kopogtatnek az ajtojukon, hogy akkor hogyan csinaljuk. Az, hogy egy forumon irogatod, hogy felgyujtod, abbol nem lesz megoldas.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Vityaa #119041 üzenetére
Na itt van a baj.
Ha valami olyanert fizettel, ami teljesen felesleges volt, akkor azt igy siman annyiban hagyod?
Nem mindegy hova irod le ezt a sztorit, a fogyasztovedelemnek, vagy egy forumba?Ennek marpedig a vegere jarnek, mert nem tehetnek meg akarmit az emberrel. Ha ezt vegigvinned, egy apro csavart huzol meg a rendszerben, de legalabb egyre kevesebb emberrel mernek megcsinalni ezt, lenne valami kovetkezmeny. Ha annyiban hagyod, onnantol mar egy kicsit a te hibad is lesz ez a sztori, nem csak a szereloke. Nem aldozathibaztatok, de ha ezt most igy hagyod, raadasul ugyanoda visszavisszed, hogy megnagyobb szervizt csinaljanak megtobb penzert, az nekem fura.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen