-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Djuree
félisten
nem vettem, lemaradtam róla, de akkor ha van megint veszek egyet. haver vett, neki bevált
a ponyva nem egy nagy szám, nekem is hasonló van, valami 5juró volt osztrákban, de szél meg eső ellen megvédi a gépet, én már hagytam kint nagy viharban is rajta a ponyvával, megvédte mindentől. nagyon vékony anyaga van, ilyen műszálas szar, de nekem még nem szakadt el, vigyázok rá, igaz eddig vagy 10x használtam még csak. előnye hogy zsebkendőnyire össze lehet hajtani, ülés alá bőven bemegy a többi cucc mellé.[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Daywalker
addikt
"Teljesen kényelmes"
Mondod ezt hány km megtétele után? Most még nem látod/érzed azokat a dolgokat, amik idővel, a rózsaszín köd eloszlása után derülnek ki. Tekerj le vele 200-300 km-t és máris kiderül, mennyire kényelmes Másik lehetőség, te vagy kicsi és kényelmes
Amúgy a lidlis ponyvára mondtam. Fel nem tennék olyat, aminek a belsejében nincs vmi pamut vagy bolyhosabb bélés, ami nem karcol (persze csak beltérre és olyan helyre, ahol nem rohad alá a motor - érts, nem kap nedvességet.)
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
yodamastah
őstag
45ah akku volt a max amit toltottem vele... Mondjuk siman fel tudsz tolteni egy 120Ah akkut egy motor akku toltovel is (ami 1A kornyeken tolt max), de azzal napokig is eltart
Vehetsz ctek-et is, kb ugyanezt tudja, csak nem kinai. VIszont az 20e lesz minimum ezzel a tudassal
[ Szerkesztve ]
-
boogie84
veterán
Holnap még van esély.
(#15310) shiNIN: Szólj mindenképp a túrák előtt!
(#15311) ujskodas: Nálunk szép idő volt. Nem egy két motorossal találkoztam.
Kérdés: Igaz már eltettem a gépet télre, de a lánccal nem csináltam semmit. Jól tudom h jövőre be kellene fújnom valami lánctisztítóval, ami leszedi a téli retket, majd újra beolajozni, ez a helyes játékmenet?
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
Topiccsendőr
addikt
Ha gp t nezed, ott tizedmasodperc alatt megvan a hs. Azt aki eszleli, az superman.
Nezz meg nehanyat, pl rossiet, amikor nyilt torese volt. Azt eszleld mar bazz. Keress ra youtubon.
Raadasul ha van egy jo gumid, akkor ugyanugy visszatud tapadni, mert kihuzza magat a motor a farolasbol. Nem lesz abbol sima megporges. Ez nem auto.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
vlevi
nagyúr
Az a baj, hogy a high-side nem akkor történik, amikor megcsúszik a motor, hanem amikor újra megtapad. Ráadásul akkor a kormány ebben az időszakban teljesen agyament, keresztbe állásban van, ami, ha megtapad a kerék, egy akkora felállító nyomatékot generál, aminek az az eredménye, amit látni szoktál a tévében, nevezetesen, hogy a versenyő 4 méter magasan repül...
Néha van, amikor elég korán megtapad a kerék, és nem lesz belőle high-side repülés, de kívülről az is úgy néz ki, mint egy vadló, ami le akarja dobni a hátáról
Akkor már inkább nyélgáz, és csússzon ki teljesen a hátulja, és végigsiklik az aszfalton, de abban a tizedmásodpercben ezt úgysincs senkinek ideje végiggondolni, reagálnia meg végképp nem.
-
Integra
titán
na, zsír, jót vettél, gratula
megnézem majd, hogy az enyémben milyen méret van belül. mondjuk nekem kemény 40.5, max 41-es lábam vanpersu: kb minden 1000 km után haljandó vagyok fújkálni, amúgy én is szarok bele
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Daywalker
addikt
Szigorúan az én véleményem, de használj gyári szűrőt (vagy ha mást nem, hiflo-t). A többi ilyen baromságot meg felejtsd el, mert ha minden egyes nap betaknyozod sem fog úgy szűrni, mint a gyári (ami ugyanúgy lehet olajos, csak éppen sokkal sűrűbb szövésű). Főleg a raccsing megoldások szarok. Mondjuk lehet, hogy pályagépbe én is beleraknám, de csak a szopás van az állandó pucolgatással.
Autónál csináltam, és bár rohadt jó szívóhangja volt, letettem róla, mert állandóan retkes volt és kiszárad egy idő után. Most be van vágva a garázs mélyébe. Sajna jobban nem ment tőle, mert az ECU nem tudta olyan mértékben korrigálni a befecskendezést, mint amennyit a többlet levegőhöz megkívánt.
Bármilyen normális tisztítószettet használhatsz. Egyesek simán kimossák benzinnel vagy mosószeres vízzel, kb. ugyanolyan jó.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Tudom, senki sem vesz ma már hosszú távra motort, de a kopásból fakadó javítások többre jönnek ki, mint a légszűrő cserék. Vegyél hiflo-t, ha van hozzá. Az megfizethető és kb. ugyanolyan jó (de a kárszájlingos szaroknál biztos milliószor jobb). Ha nem papír, akkor azzal is kell szopni, de nem enged át annyi retket.
Asszem a honda papírozik csak, Yamakka és Kawa is olajozható szivacsot használ.(Most csak úgy általánosságban írom, nem személyre szólóan: nem tudom hogy az emberek miért gondolják, hogy a gyárban hülyék dolgoznak. Persze ők sem tökéletesek, fennáll a tévedés veszélye, és be kell tartani mindenféle normát...de ha ezekhez van méretezve minden, akkor azt csak elb.szni lehet, ha nem ésszel csinálják: pl. sportszűrő meg dob PC vagy fúvókázás nélkül)
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
Hat a f*sznak vettel sportmotort
Az koltseg.
Nagyon gyakran pucold, elso dolgom volt kibaszni a k&n-t es venni 16 e ert egy gyarit az enyemben. Ok az enyem nem lambda szondas volt, de akkorat csuklott attol a szar szurotol.
Meg mindig tiszta homok volt az injektorhaz.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Daywalker
addikt
Én most hiflot használok, és kb. 3000-5000 km-enként ki szoktam takarítani (mosás Agip Filter Cleanerrel, olajozás Motul takonyba áztatással). Enni lehet a szűrőházból. 12K van megadva a szervizkönyvben, de évente egyszer ki szoktam takarítani, mostanság pedig csak ennyi jön ki évente - sajnos. De 6K-ként akkor is kitakarítanám.
Tudom, ma már ezek szart sem számítanak, de legalább a hiflo TÜV-ös, azt talán (ha nem hamisítják rá) nem adják mindenre. Ár-értékben szerintem jó, a gyárihoz képest. Gyárilag olajozva jön, de én azért még tettem rá egy picit, biztos ami biztos. Ha nem akarod 100 évig használni, akkor jó lesz. Masszív anyag (az enyém kétféle, egy durvább és egy finomabb szivacsból készített szendvics) messze jobb, mint a sportszűrőnek hazudott hártyák (olajszűrőből gyárit veszek).
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
a dob az gyári nálad különben csuklana össze-vissza. középdobod exuppal a lényeg
csak a vég más, de az nem baj.papíros a gyári, de eddig 99 től 2006 ig bele lehetett applikálni a többréteges olajtükrös gyári szivacsszűrőt mindegyikbe. lehet hogy az airbox ugyanaz maradt az r6r nél is, legalábbis az a rész, ami az injektorházra megy rá. bár nem hinném.
a 2005 ösnél is próbálkoztak úgy megcsinálni a szűrőt, h ne lehessen mosni, popszegeccsel egy keretre erősítették a szivacsot, de alakra ugyanaz volt, mint a régebbiek. ilyenkor lehet okoskodni. de ezt meg kell nézni az r6r nél is.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Daywalker
addikt
A fenét. De eddig elmentem x boltba meg x szervizbe, mindenhol ezt tartják és ezekkel szerelnek többnyire. Felőlem Mann-t is vehetsz, ha találsz, ugyanott készül, csak drágább De te kérdezted b+, hogy ki-mit ajánl Én ezt használom most már egy ideje, ezzel van tapasztalatom, és nem volt vele probléma. Olyat nem tudok és nem is fogok ajánlani, amit nem próbáltam, mert az maximum okos-skodás, semmi több
Persu: a gyári szűrőt is 2k-ként mosni, vagy a kn/bmc-féle cuccokról beszélsz?! A gyártó 12e-t ad meg, akkor gondolom azért tudja, hogy mit vállal...nyilván a több jobb, de nem kéne átesni a másik oldalra, vagy tévedek?
Próbálom nem csurgatósra csinálni az olajozást Eddig eltaláltam, remélem ezután is.&rew: tényleg De máskülönben itt ülnénk és néznénk az üres fórumot
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Archer
őstag
"a gyári után gyártott már nincs olyan minőségű mint amit a gyárban beszerelnek" - miért ne lenne? Tök ugyanazt rakják bele gyárilag mint amit a márkakereskedésben tudsz venni gyári Yamaha, Honda stb. címszó alatt. Az más kérdés, hogy sokszor a márkakereskedés nem gyári cuccokkal dolgozik (olaj, szűrők, fékbetétek stb.) ilyen vagy olyan szempontok miatt.
Esetleg idősebb gépeknél tudom ezt elképzelni, ahol a gyártás óta eltelt mondjuk10 év, és azóta már más technológiákkal, más anyagokból készítik az alkatrészeket és bár a méret meg a paraméterek meg minden egyezik, összességében mégis más (általában gyengébb minőségű), mint a 10 éves.Más: ha már így szóba jött, idomon a sima matricákat érdemes lakkoztatni, értem ezalatt, hogy akkor sok-sok évig jó lesz, vagy ha 1-2 év múlva lekopik, ragasztok fel másikat aztán jó napot?
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
yodamastah
őstag
Egyelore az ellenfelem biztositoja nyomozokat kuldott rank, hogy egyaltalan megtortent e a baleset. Szerintuk a motorbalesetek fele kamu. Mar ugyvedet szereztem, es felkeszultem ra hogy 1 ev is lehet mire penz lesz ebbol. A labam egyebkent gyorsan javul, kb 90%os mar. Meg 1-2 het es ujra elkezdek futni
-
Topiccsendőr
addikt
úgy, hogy ne szitáljon be a kormány. Ha szitál egyáltalán. mert rohadtul nem szokott.
tapasztalataim alapján jónéhány dolognak kell közrejátszania.nagy gázt húzol, és elkönnyül az eleje, majd valamilyen úthiba megüti a kereket. ekkor rohadtul be tud szitálni.
euroringen célrarában volt egy olyan bubi, amin tudott ilyet csinálni a karbis r6 nak nyélgáznál, de annak nagyon be volt ejtve az eleje, szóval kell hozzá egy speciális geometia is. viszont ott mindig csinálta ilyenkor. nem volt rajta kormánylengéscsillapító, elvoltam nélküle.vannak motorok, amire gyárilag szerelik, szóval modellfüggő.
TL 1000 el így halt meg egy ujságíró, arra a motorra cak ezután raktak gyárilag.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
nekem van egy koreai öhlinsem , ott a legkisebb fokozatot is érezni, amúgy meg rohadtul progresszív, szóval ha már van, az sokat segít, nyugodtan lehet a leggyengébben szerintem. Majd ha nagyon tolod neki, úgyis érezi fogod, hogy rá kell tekerni. hirtelen mozdítsd meg a kormányt, egyből érezni fogod.
engem rohadtul idegesítene, ha gyorsan kellene átraknom egyik oldalról a másikra, és a kormánygátló miatt kurnám el a kanyart. szóval nem kell annyira bekeményíteni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
yodamastah
őstag
Mutass a szelerol egy fotot es kiderul hasznalhato-e. Egy dot szam es keverek kod se art. Amig van minta addig ez a gumi bemelegitve tapad mint allat. 2.1/1.6-1.7 hasznaltam utcan. Palyan 1.9/1.15. Pontosabban palyan 2.1/1.55 melegen.
2 fele ulesem is van az egyik full muanyag a masik a gyari. Mindkettonek megvan az elonye. Az egyik kenyelmes a masikkal meg jobb motorozni
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
DOT szam mellett ott van a keverek. MOndjuk 6680.
Egy versenymotoron igy nez ki az ules. Ez gyakorlatilag a muanyaiog idom, amin van 1cm szivacs.
Motorozni ezzel a legjobb, mert minden rezdulest erzel. De nyilvan nem a legkenyelmesebb. Ha folyamatosan kanyarogsz, akkor ez kevesbe faraszto mint a vastag es puha gyari szivacs ules, mert ezen csuszkalsz ide oda, a vastag szivacsba meg belesuppedsz, es allandoan emelgetni kell magad kicsit ahogy ide-oda rakod magad a kanyarogban.
Ha az R6 gyari ules jo vekony es kemeny, akkor toljad azzal. A gixxeren a gyari ules brutal puha es kenyelmes. Ennek is megvannak az elonyei, de palyan nem a legjobb...
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
Mz hez kepest nem eppen
Ez forog 14 et ora szerint es kb 13 loerovel tobb van.Jelenleg alkatreszbeszerzes van, illetve a magyar mentalitas es markaszervizek okozta karfelmeres folyik.
Volt ganyolas rendesen.
De a nagyja mar megvan. Bovdenek, futomufelujitas, szimeringek, nehany csap a hatso rugostaghoz, egy normalis gumi, es viszem fekpadra.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
yodamastah
őstag
"Futómű felújításról jut eszembe, yamahán mit érdemes cseréljek?"
Egy teljes szerviz nem art neki. Erdemes neked kiszerelni a futomu elemeket, es elvinni szakemberhez. Ezt evente jo megcsinalni a palyazol. Ha sokat palyazol akkor a villat evente 2x is megeri leszervizelni (olaj csere).
Ha mar szet lesz szedve, elotte meg kellene nezni hogy a rugok jok e a sulyodhoz. Ha valamelyik nem jo, erdemes kicserelni.
-
Topiccsendőr
addikt
Ha kesz lesz az RS akkor max edzeni fogok az mzvel, amig nem kell ra kolteni nagyot.
Esni jo vele, mert olcso.
Egyebkent legszivesebben kib*sznam a sufnibol, h ne foglalja a helyet. De venni senki nem akar ilyesmit.Yamahan erdemes egy futomugeneralt csinalni akkor,
Emlekeim szerint a porvedo+szimering az egy 7-10e kb/villa, a hatsot meg el kell vinni deczihez, o kiszerelve 20e ert megcsinalja. Ezt mindenkepp meg kene csinalni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
yodamastah
őstag
A rugostagot nem kell szetszedni, csak kiszedni kell. Nem tudom yamahan meddig tart, a gixxeren kb 5-10 perc kiszedni Fel kell logatni a motort spaniferrel a segedvaznal fogva.
Rugostagban ilyenkor kicserelik az olajat, kitakaritjak, es az uj olaj melett a gyar altal eloirt nyomassal feltoltik a gaztartalyt. Plusz atvizsgalasra kerul hogy minden rednben van-e belul.
Villanal ha folyik az olaj jo esetben csak szimmering csere.
Erdemes szakemberhez vinni, es nem lesz nagyon draga, ha te szereled ki es a kezebe adod. Deczi mindig jol megcsinalta nekem a motort, de beallitasokrol ne kerdezd, o inkabb a cross motorokhoz ert.
Racetech.com adatbazisa szerint az elso rugo (07 R6) .9-es az kb 75-80kg emberre jo. A rugosag 9.8-as, es hasonloan kb 80kg emberre jo. Ha 70-80kg korul vagy akkor szerintem nem lesz gond.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- EA Sports WRC '23
- Minden ami hőszivattyú
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Mini-ITX
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Freemail
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen