- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
válasz Teasüti #83981 üzenetére
A CBR nem sok mindent csinál addig a fordulattartományig, sőt inkább 6000 felett kezd el élni.
Az ER6 már 3000 fordulatról szépen megy, a megoldás az a CBR-el hogy mindig a 6000 fordulat környékén kell tartani ahhoz hogy legyen lendület, 1 vagy akár 2 sebességfokozatot vissza kell váltani.
Aki szereti pörgetni a motort neki ideális választás lehet a Honda, felül szépen szedi a lábát csak ez az alsó és középtartomány rovására ment.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Mindenki vegyen túraendurót vagy supermotot és le van a gondja mindenről.
Jó minőségű útjainkra úgyis azok a legalkalmasabbak!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #84025 üzenetére
Zackót veszek a számba, beleöntöm a sprajt, egy másik zacskót amit jól kilyukasztok a szám elé teszem, aztán fújom a levegőt kifelé ahogy bírom.
Nagyon szépen lelehet fújni, jobb mint a láncspray.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Majd ha így tudom döntenil, kezdő a srác!
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #84104 üzenetére
Úgy simán menne nekem is!
Volt már rá példa!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Yamahánál idén őt szeretném kipróbálni.
Ráncfelvarrás előtt is őrülten tetszett, kíváncsi vagyok mennyire fog mély benyomást tenni rám az idei.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz zgospel #84149 üzenetére
Én nyílt napra szoktam elmenni, Yamaha Top-nál augusztusban szokott lenni.
Mivel több motort vettem náluk értesíteni szoktak emailben és volt hogy telefonon is.
Kérdezték melyik típust szeretném kipróbálni és megmondták melyik időpontban tudják biztosítani a motorokat.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Ezt én még nem így tanultam, azóta nem tudok róla hogy változott volna.
Ebben a helyzetben az egyenrangú kereszteződésben a balról érkező villamosnak elsőbbsége van, az autóra és a motorra a jobb kéz szabály vonatkozik, tehát a sorrend, villamos-motoros-autó.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Érdekesen fogalmaz, néha nem tudom eldönteni mit szeretne kihozni a kérdéseiből vagy írásaiból.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #84349 üzenetére
Nagyon nyugodtan használja a motort, amikor velünk motorozott sem vettem észre hogy egyszer is kihúzatná.
Tőle érdemes lesz majd megvenni!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz baboss #84411 üzenetére
Jó útvonalat néztetek ki, sajna én ma csak délután fogok tudni gurulni egy kisebb kört.
Lehet elnézek újra Pápa felé, többre úgy sem lesz időm.
Tegnap gurultam én is egyet egyedül, ami azért ritka, beálltam a 100 tempóra és így is élvezetes volt a 2 óra amit a nyeregben töltöttem.
Ezt nem igazán tudom megcsinálni ha mások is jönnek.
Sehol egy nagy gázadás, kihúzatás, finoman 5.ben minimum gázadással pöfögtem végig az utat.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #84550 üzenetére
Sorrendben SC620/625, SXC 625, SMC 660!
Más: Ma kipróbáltam a Pegasot terepen, 2 órát mentem vele, nagyon jó, nem is gondoltam hogy ennyire könnyen kezelhető.
Ami mindenképpen kell rá, rendes terepgumi, terepáttétel amihez 14:53 lehetne az igazi.
A gyári nagyon hosszú, így 3.nál nem nagyon lehet feljebb pakolni, a másikkal szerintem tudnék 5.ben is menni.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz vendingo #84660 üzenetére
Írtad a Pegasot is, érdemes eme típuson is elgondolkodnod.
Tényleg igazi mindenes, ha kell terepen is helytáll, tegnap kipróbáltam és nagyon pozitív csalódást okozott.
Hosszútávra is kényelmes, jól pakolható, nekem 3 doboz van hozzá.
Ha haladósabb a téma akkor is számíthatsz rá, 130-140-el a világból ki lehet vele menni.
Árban is azt a kategóriát képvisel amit te keresel, 500-550 már 2001-es injektorosat lehet venni, állítólag 4-4.5 literből elmennek.
Nem tudom lehet tényleg én vezetek túl sportosan de nekem 7 liter alá még nem sikerült mennem a sajátommal, igaz nekem még karburátoros és más is írta hogy neki is ennyit eszik. I.E. 650Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz vendingo #84719 üzenetére
Egyáltalán nem kell tartanod a 1 hengerestől, semmivel nem rezonál jobban mint a V2.
A Pegason sem fárasztóbb az utazás mint a SV 650-en volt, sőt az én méreteimhez sokkal kényelmesebb.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #84774 üzenetére
Mondjuk nem hinném hogy hatalmas élmény lehet vele terepezni, ólomsúly és itt arra is gondolni kell hogy esetleges eldőlés után keresel majd valakit aki segít felállítani.
Az az erő amit képvisel sem oda való, még közúton is állat nem hogy oda.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz vendingo #84804 üzenetére
Hozzávetőlegesen ugyan az a méretük, minimális a különbség köztük.
Inkább a blokk karaktere lesz másabb a 650 cm3 1 hengeres típusokhoz képest.
A 650 cm3 jóval előbb jön meg a nyomaték, ami természetesen jóval több is.
A Pegaso és a KLE között ez közel 20 Nm ami nagyon érezhető, dinamikus haladáskor, hirtelen megindulásnál az nagyon hiányozni fog.
Közben a két motor tömege is közel azonos, nagyjából az áttételezésük is, ha veszel akkor érdemesebb a többlet cm3 rendelkező motort választani.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #84962 üzenetére
És ott a pont, velősen ennyi a lényege!
Hallottam én már Berg FS650-ről is ami 25000 km után még bontatlan volt, meg olyanról is amit 5000 után felújítani kellett.
Minden azon múlik ki hogyan használja a motorját.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz StoneBridge #85009 üzenetére
Az MT-07 agresszív?
Ugyan azt tudja mint a régi karbis SV650N, semmi különleges nincs benne.
Amikor elmentem a Yamaha Tophoz tesztvezetésre a 650-el és kipróbáltam a 07-et semmivel nem ment jobban.
Sőt alul nem volt olyan egyenletes.Az MT-09 az tényleg más liga, főleg A módban, nem tököltem a standard üzemmóddal, azonnal A-ban indultam vele, szerencsére engedték is hogy húzzuk neki.
Pedig a 2017-es állítólag job mint a 2015-ös modell, úgy hogy idén azt kipróbálom.
De a 2015-ös is egy fenevad, nagyon bejövős volt.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz hroberto #85273 üzenetére
Husqvarna felejtől, a szervizháttere se milyen itthon.
Én ezért adtam el a Husqi SM 610-et, akkor már KTM, szervizháttér király, bármit hamar kapsz hozzá.
1-1.2 millióért normális SMC 690 nemigazán fogsz kapni.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
Gaboman
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #85289 üzenetére
Az újabb típusoknál igen de a 2005-2006-os gépeknél igencsak foghíjas, várós volt az alkatrészellátás.
Andl.Kft-hez hordtam a 2006os Husqi SM610-et, abba untam bele, egyrészt ezért is adtam el.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz hroberto #85298 üzenetére
SMC 610 Husqvarna nincsen, SM610 vagy SM610R-van.
Az SM610-ből is a 2006-os évjárattól érdemesebb venni őket.
De hidd el nekem 2000-2007 modellek közül legyen KTM, abból az SC620/625 vagy SXC 625, SMC625/660/690 típus![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz hroberto #85301 üzenetére
Milyen felhasználás lenne, szeretnél vele kinézni esetleg terepre is?
Mert ha ez is szóba kerül akkor az SC 620/625 a legjobb választás.
Olyan gépek amik a legközelebb állnak az üzemórás versenymotorokhoz de mégsem azok.
De amit én igazán javaslok ami az én kimondott kedvenc gépem az a 2003 kis olajkörös SMC 660.
Múltkor volt egy eladó full rendszeres 950 ezerbe, ezek igazi vigyorfaktor motorok.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz hroberto #85303 üzenetére
Valójában tényleg az állapoton múlik nem is annyira az évjáraton.
Láttam már olyan 2004-es 660-at ami úgy nézett ki mintha most gurult volna le a gyártósorról, meg az ellenkezőjét is, minden a gazdán, gazdákon múlik mint minden motornál.
Ezekben a típusokban az a jó hogy 60 ezerig általában csak a szelepeket kell ellenőrizni meg a többi kötelezőt (olaj, légszűrő).
És tényleg valósan kevés kilométer van bennük, ugye nem használják túrázásra, vagyis kevesen.
Sokaknál második motornak vannak tartva.
Egy valami biztos a DRZ-hez képet ezek a gépek hatalmas ugrások, haveromnak is egy 2006-os DRZ400E volt, egy 2005-ös SMC660-ra cserélte le.
A különbség áh....., futómű, fékek, blokk, másik kategóriába lépett.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #85305 üzenetére
Akkor neked szerencséd van már velük, nekem 2010-ben volt, ők akkor még nem voltak porondon.
Mielőtt a BMW átvette a Husqvarnat itthon nagyon gyér volt a szervizfelhozatal.
Magával a motorral semmi gond csak hát ha valamit akartál, akkor majd megrendeljük azt vártál rá heteket.
KTM-nél meg 95%-ban raktáron volt minden, még aznap hoztam hozzá vagy másnap a posta.Szerettem nagyon de nagyon a 610-et, 1 hengeres létére nincs akkora vibráció, a 6 sebességes váltó zseniálisan pontos, jól eltalált váltóáttételezés, alattam 155 volt a vége, rendesen ellátták nyomatékkal.
Nyitott volt, be is lőtték padon, 61 paci hoztak ki belőle, 6.ban 80ról-150-ig olyat tolt hogy huhh...., közútra tökéletes.
Nagyon filigrán kinézetű az egész, főleg a segge tetszett mert az nagyon karcsú, az egész motor megjelenése vagány.
Kiváló fékek, jó futómű.Aztán haverom nyitott 660-val mentem, na az rátett még két lapáttal a 610-re.
Könnyebb, olyan nyomaték hogy utána visszaülve a saját SV650-re azt hittem megállt az egyik henger.
Futómű és fékek hasonlóan jók a két típuson, viszont a 660 könnyebb a 610-nél.
És jóval nyomatékosabb úgy hogy a váltóáttételezése is sokkal hosszabb, 185-190 a vége.
Mosonmagyaróváron volt szerencsém egy másikhoz, aki leáttételezte úgy hogy 160-ment végre, na az elmebeteg volt.
Az már inkább félős mint vidám.
A 660 hátránya hogy rezonál, sokkal de sokkal jobban mint a 610, igaz annak aki nem hosszabb túrákra megy vele még élvezetes is a bizsergetés.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz vendingo #85677 üzenetére
Yamaha XTZ750 Super Teneré, Pár darab belőle, igaz hogy hasonló korúak de, nem annyiért adják őket.
Én is gondolkodtam már ezen, a Pegaso után nekem sem lenne sok alternatíva, mert ritka az a motor amivel ha lemegyek a műútról akkor terepen is lehet normálisan közlekedni.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz demars #85833 üzenetére
Most én is ilyen jelenséget tapasztaltam, igaz ezt azóta hogy a két oldaldoboz fent van a motoron, egyszer csapkodott a kormány, igaz 140 km/h-nál.
Megnézem majd ha leveszem, ha akkor is tapasztalható akkor a csapágyat nézetem meg.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz vendingo #85858 üzenetére
Szíved joga de, hogy egy 1991-es motorért kiadni 1.2 milliót.
Hidd el annyival nem lehet jobb hogy a dupla árat kérjenek érte mint egy 750 Super Teneréért.
Legyen szerencséd vele.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz vendingo #85873 üzenetére
Jó de a régi SV 1999-2002-ig jóval kényelmetlenebb mint a 2003-tól kiadott frissítés.
Az én 99 SV650N gépemről ültem át az újabb típusra, jóval kényelmesebb, nagyobb hely van rajta.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz imibogyo #85901 üzenetére
Teljesen egyetértek azzal amit megfogalmaztál.
Aki komolyabb terepre szeretne kimenni, értem ezalatt, falmászás, saras árkok, patakmedrek oda egy könnyű enduró kell, ilyen felhasználásra jobb alternatíva.
Viszont egész napos motorozásra nem igazán alkalmasak a rövid hatótáv és komfortbéli hiányosságai miatt.
A nagy túraendurókra pont az ellenkezője igaz annak amit az előbb felsoroltam.
Ha valaki hosszú light terep túrákrat szeretne kényelmes eltölteni nem talál náluk jobbat.
Mindkét típusnak megvannak az előnyei és hátrányai terepen, tökéletes gépet nem lehet venni, vagyis igen ebből is meg a másikból is kell egy egy darab.
Úgy lenne teljes a boldogság!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
Gaboman
nagyúr
válasz vendingo #85906 üzenetére
Autópályán 120-130 tempóval bármelyikkel bevállalható.
Természetesen pihenőkkel beiktatva, 1000 kilométert még egy fullextrás kocsiban sem tudnék egy huzamba levezetni.geresics: Bek@phatod!
Ezeknél a gépeknél nem az évjáratot nézném hanem az állapotot, ugyanis strapabíró motor mindegyik, könnyűek, nem üzemórásak mégis van tempó és elég erő mindenhez, főleg az XR650, KLX650, SXC 650 esetében.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz vendingo #85908 üzenetére
Na most nagyon meglepődnél hogy semmivel nem rezonál jobban, kivétel az LC4 sorozat.
A VTR1000F sokkal jobban rezonált mint az Husqi SM610, az SV1000 meg az SV650 sem jár semmivel sem simábban.
Az hogy van rezonancia az velejárója az egyhengeres de a V2 gépeknek is, ha annyira sima járású motort szeretnél akkor sor4 a te típusod.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz baboss #85961 üzenetére
Eken H9R, olcsó kamera és ahhoz képest jó képet ad, kamerája is jó, víz alatt is tökéletesen vesz, nekem a sima H9 van, az is jó.
H9R videó.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz baboss #85970 üzenetére
Akkor ezek közül lenne érdemes nézelődnöd.
A SJ 5000X Elitet sokan dicsérik, és ott van GIRO is.
A másik a FireFly 7S, ez is jó alternatíva lehet.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz XFishboneHUN #86024 üzenetére
Hasonló évjáratban és árban kicsivel komolyabb gépet is lehet már venni.
Triumph Street Triple 675
Minden tekintetben komolyabb mint CB.
Aztán az MT-07 is jó választás lehet.
Újban is lehet már venni ennyiért, a kategória legjobb blokkjával szeret motort, SV650N.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Ma néztem élőben egy Ducati Hypermotard 1100 S-et, tyűha, nem semmi az a gép.
Meglepő benne hogy milyen filigrán és kicsike, kisebb méretre mint a mellette álló KTM EXC 125.
Ülésén csodálkoztam a legjobban, két személy kényelmesen elfér rajta és puhaságra hasonló mint nekem a Pegason.
Tele full minőségi alkatrészekkel, a tulaja 3000 Euro (+ átíratás) vette ami nagyon jó ár a magyar piacon lévő gépekhez képest, ja és 3600 km van benne.
Simán bevállalnék egyet.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #86082 üzenetére
2010 évjáratú, bizony nagyon de nagyon jó áron vette, mivel szinte új motor, 3600 kilométer van benne.
Sógorától vette át, egy ilyen vételbe én is szívesen belekerülnék.
Ahogy nézegettem a neten az S verzió 2 millió alatt nincs is.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz vendingo #86136 üzenetére
Ez már eldőlt nálad az első pár írásod alapján, igazából azt nem értem akkor miért néztél meg annyi gépet ha az a szerelmed.
Lehet az XRV750 legenda meg bármi amit mondanak rá, egy 20- 27 éves motornál ugyan úgy előjöhetnek hibák, bármennyire is a megbízhatóság mintaképe.
1 misiből jóval fiatalabb gépet vehettél volna aminél a meghibásodás ugyan annyira csekély, hidd el ha csak nem komoly terepezel azzal is elmész ugyan oda mint az XRV-vel.Csak pár gép amik tudják azt, sőt, többet és jóval fiatalabbak is.
Legyen szerencséd vele.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Akkor a te gépeid az Aprilia RS125 vagy a Cagiva Mito 125 EVO2.
Az EVO2 a 125 cm3 motorok ferrarija, kinézetre is dögös, 7 sebességes, fiatalabb koromban akartam venni egyet, állati guszta gépek.
EVO 2
RS 125
2002 RS 125,
2000 EVO 2[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Mondjuk az EVO 2 pont A1-re, 11KW-ra levizsgáztatva, az más kérdés hogy valójában nem annyi.
Bogyó bá': Ha ezt elmagyarázod nekem hogy a CBR 125 hogy lehet alternatíva az RS125 és az EVo 2-höz arra kíváncsi lennék.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
Gaboman
nagyúr
válasz Bogyó bá' #86326 üzenetére
Pénztemető?
Hupsz bocsika, mivel is tud többet egy Honda CBR 125?
Sz@rok?
Valahogy én nem így ismerem ezeket a gépeket, akkor fogalmazd meg nekem ha lesz egy kis időd mitől is szar az RS125 és EVO2.
Epekedve várom a tapasztalataidat a típusokkal kapcsolatban.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Bogyó bá' #86330 üzenetére
A Mito próbál a lehető legjobban teljesíteni, és sok versenytársához képest csúcsminőséget nyújtani a fiatalok számára is. Így elmondhatjuk, hogy a modell a tinédzsereknek készült, viszont lehetséges, hogy nem nekik való? A Mito folyamatos törődést és karbantartást igényel, amit a legtöbb fiatal nem tud megadni számára. Vajon véletlen, hogy sok hazai tulajdonos motorja legtöbbször szervizben vagy a garázs mélyén álldogál csak, s sokat panaszkodnak a meghibásodásokra? Hogyan lehet, hogy külföldön találni olyan tulajdonost is, aki 7 év heti használat után sem tapasztalt motorhibát rendszeres karbantartás mellett?
Ott a pont az utolsó mondatban, ennyi, nem kell ezt túlragozni.
Mindenki tudja hogy egy kétütemű motor sokkal nagyobb törődést igényel, ez van, de aki szereti a motorját az törődik is vele.
Nem horrorisztikus összegekről beszélünk hanem gondosabb odafigyelésről.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen