-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz akos727 #95981 üzenetére
A szinkronnak nincs koze a kipufogohoz. Amint meghuzod a gazt, a szinkronnak nincs jelentosege. Alapjaraton van csak ertelme, sehol mashol. Az nem utanallitas.
A karbipucolasrol meg az a velemenyem, hogy addig minek, amig nincs mit pucolni? Ha meg mar van valami a rendszerben, az azt hozza magaval, hogy nem fog jol mukodni a karbi. Amig ez nincs, addig nincs szukseg ilyesmire.Illetve nem egy motoron ultem, amivel a tulaj szerint semmi problema nincs, aztan egy normalis atmenet nem volt motorfek utan finomgaznal. Nem tert magahoz masodpercekig. Es nem erezte ezt a tulaj.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz akos727 #95990 üzenetére
Ez altalaban keverekbaj, ezen szinkron nem segit, mellyebbre kell menni, uszoszint meres, valamilyen tomitetlenseg pl a fojtoszeleptengelynel, legrosszabb esetben valami el van kendozve egy magasabbra allitott alapjarattal, ami beesik.
Ezt mindenkepp meg kell neznie egy szerelonek.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz akos727 #95997 üzenetére
en sem tudom, talalgatni lehet forumon keresztul, ne vegyel semmit keszpenznek, csak iranymutataskent irtam.
(#95995) Horvi
nem, a szinkron lenyege az, hogy ugyanannyira fojtsd meg mindegyik hengert.
belathato, hogy csak zart fojtoszelepallasnal van ennek barmilyen szerepe, nyitott fojtoszelepnel elhanyagolhato hatasa van a gazoszlop meretere, vagy a henger fojtasara.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
nem, mert maximalisan tized mm ert allitasz egy fojtoszelepen, de az mar rengeteg.
ez csak akkor er valamit, ha annyira kicsi a gazallas, mint alapjaraton, de ha megnyitod, a karburator torokatmerotol fuggoen tobb centimeter az atmerod, semmi erezheto hatasa nincs mar annak, hogy melyik fojtoszelep kozott hany szazad a kulonbseg, teljesen nyitott allapotban pedig plane nem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #96037 üzenetére
Akar egy corsa c is tuningalap tud lenni, bar latni meg csodakat az ujpalotai lakotelepen is, szerintem egyaltalan nem lenne kirivo, egy ulloi utrol sem, bar a nagycso ha hianyzik rola, buzinak fogjak nezni.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #96051 üzenetére
Nalam szelephezagallitas van, ugyhogy csend lesz majd egy darabig. Mar 26 ezernel. Jol gondoltam, hogy illik megnezni. A hulye nemet meg azthitte 40 000 nel kell.
Mielott meg azt hinnetek, szar valami, a haverom f4 en is nemreg csinaltam kb ilyen km nel.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #96074 üzenetére
hat nezd.
ahhoz kepest, hogy az R1 esnel a sracnak kicserelte a gyari huto jobboldali imbuszcsavarjat, es meg alatetet is rakott ala, holott gyarilag igy a patent:(az tunt fel, hogy enis levettem a hutomet, es ugyanigy egyik oldalt imbusz, alatet nelkul... csak utana kell nezni a neten, es nincs felesleges munka, na mindegy, 30 eve szerel motort csak. )
KURVARA AGGODNEK
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #96073 üzenetére
a power kettesek azok rettento szar gumik, azokkal a 30 is tud nehez lenni. annyit nem csusztam semmilyen gumival, mint azzal. pofara estem majdnem, mert eldaralt az elso gumi 140 nel, es volt egy highsideom vele, amikor beleharaptam a fejidom plexijebe, de valahogy rajtamaradtam.
jo, hogy lecserelted.
egyebkent csak motorozni kell sokat, es ennyi a titok. majd jon az, plane ha kepzesekre is jarsz.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #96077 üzenetére
nehez kerdes, egy fz6 nak eleg puha a rugoja, siman erezheted azt is, ahogy hirtelen besupped a csuszoszarad, de azt is, hogy szarok a gumik. sajnos a ket jelenseg nagyon hasonlo erzetet kelt, plane ha mindketto jelen van, elegge el tudja rontani a stabilitas erzetet. mivel meg sima teloja van, egy nagyobb fektavon a villad akar elore-hatra mozog centiket, mert nem merev egy forditottvillas sportmotorhoz kepest. a legrosszabb a villabeeses. az ember csuszasnak erzi, nagyon ijeszto, ilyenkor azonnal felegyenesiti az ember a motort, holott lehet nem is csuszott semmi. ezt lehet latni sokszor embereknel ha kakucson, ulsz a celegyenesnel, es nezed, ahogy kanyarodnak. semmi nem tortenik, megis felegyenesitik hirtelen. ilyenkor egy rugocsere rengeteget segit a stabilitas erzeten. es csupan az erzet jelenthet tobb masodpercet az elejen. de egy tapadosabb gumival egyertelmuen jobb kort lehet menni, szoval biztos lesz fejlodes.
a tasi szerinted a malac alkataval, meg az osregi szar motorjaival mikor ment ez ki egy jot mozogni versenypalya kozelebe? a mar most, ilyen fiatalon apa testu fia is rengeteget tudhat a versenypalyan motorozasrol, harom kor utan nem kapnanak levegot kakucson, szoval annyira ne vegyuk mervadonak a velemenyuket.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
lehet venni kompresszor attetel modositot, amivel ezzel a tetemes loketterfogat kulonbseggel is erosebb lesz a h2.
Nyomatekgorbeben szerintem hatalmas kulonbseg van.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #96129 üzenetére
Egyik videojaban kiprobalta ezt a szivo kawat (legalabbis ezt mondja), es az 1.4 est allitolag megkurta az 1.1 es suzuki legolajossal, amiben 200 000 km van. A ket motor kozott a kulonbseg majd' 70 loero, es nem a leg olajos javara... Erre hagynek egy kis gondolkodasi idot...
A karbantartas? Loero kell, kis sullyal, kis loketterfogatbol?
Faradjon az ur a kasszahoz, kerem.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #96132 üzenetére
200 loeros motor nem tud 200 000 km menni. Plane, ha 130 loerobol csinaltad a 200 at, mert az kb 50% os teljesitmenynovekmeny, ugy, hogy az akkori mernokok nem erre a teljesitmenyre terveztek meg a motort.
Emlekszem en is erre a gsxr anekdotara, a TL topicban kuldott el mindenkit a picsaba, es elkezdte mutogatni ennek a 200 loeros motoronak a kepet, majd leoltottak, hogy ezek a kepek bizony egy holland tuningceg weboldalrol szarmaznak, meghozza az akkori elso talalat a google-on. (O mar fogyasztasi adatokkal is szolgalt, hogy mennyit evett neki tura alatt)
Naggyon kinos volt. Nekem is. Pedig nem en voltam aki hazudozott ossze-vissza.
Ha nagyon akarod elokeresem es belinkelem[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #96133 üzenetére
Hasztakrva beirtam keresoszoba, hogy "mozigépész" es elso talalat.
Namost 270 loeros a gixere, ami 3.5 M forintjaban van, aszonygya, "busa gyalazo" "limitalt szeria" tudtam, hogy van valami habzas ezzel, de hogy ennyire baj van, arra nem emlekeztem!!! Jobb, mnt a videoi.
[link]Az elozmenyre katt, es szembetalalod magad a nagybetus F-A-S-Z-S-A-G-G-A-L
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #96160 üzenetére
Dehogy tudod. Nekem ketszer csinalt ilyet, utkozotol-utkozoig, valoban kellemetlen. A legrosszabb, hogy en az egesz testsulyomat elore terheltem, amikor nyeleztem, ennek ellenere, akkor is meg tud tortenni, szoval nem vezetestechnikai hiba.
Ezert kell kormanygatlo.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #96164 üzenetére
Kakucson orajarassal megegyezo iranyban, hatul, celegyenes elotti utolso ket kanyar. Jobbrol dobod at balba, nyelgazzal. A 125 os ugyanezt fogja csinalni. Akartam videot csinalni rola, annyira latvanyos, ahogy csapkod. sebesseg nem nagy, de ahogy atrakod nagyon gyorsan az egyik oldalrol a masikra, meg ki is "lovi" a villarugo. (Ugye csillapitas szuksegessege, meg az uj olaj a villaba, ha mar itt tartunk ) es meg gazt is huzol, egyertelmu, hogy levegoben lesz az elso kereked, mikozben kanyarodast kezdesz. De mivel kanyarodas kozben vagy a kereked keresztben lesz a levegoben, majd ugy er foldet, mikozben le van dontve a motor.
Szerintem a masik kozuti csapkodasnal a veszelyes en voltam, lenyeleztem budapesti szar uton az ss motort. Ha gyokkettovel megyek, azaz megengedett sebesseggel, akkor nem fordul elo.
Van olyan ember, aki nem nyelezi le a motorjat evekig...
Itt arrol van szo, hogy le van sporolva a kormanygatlo a motorokrol. Barmilyen motorral megcsinalhatod, kb 35 loerotol felfele. Azert dontottem el, hogy a kovetkezo motoromon szeria lesz az elektronikus kormanygatlo tobbek kozott.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #96169 üzenetére
Jah, mar olyat vettem. Rosszul fogalmaztam. Ezen a mostanin az van.
a ducati radiogyar volt, a gp ben marelli rendszere van mindenkinek, egy ilyennel csak megbirkoznak ok is, nem?
Mig a japanok nem tudnak egy generator fesszabot normalisan megcsinalni. Volt olyan japan marka, (direkt nem fogom leirni melyik ) ahol menetszam kulonbseg volt a generator tekercsekben gyarilag. Az igy keletkezo kiegyenlitoaram miatt boritekolhato volt a leeges... Khm
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Ha van netflixetek, vagy mittomen torrent filmaruhaz a kozeletekben nezzetek meg a "a faster horse" cimu dokumentumfilmet. Van egy jelenet, amikor a mustangot tervezo mernokok farkukat behuzva bemennek egy penzugyeshez, kerni modositasokat, egy nehany centes alatetre pl tobbek kozott.
Dobbenet![ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz RAiN91 #96192 üzenetére
Van egy uthiba, a lassitasban nezd meg, hogy kezd el remegni a gumi-villa paros. Nagyon latvanyos, ha csak azt nezed. Konkretan elpattog mindket kereke.
Hogy miert esik el, azt nem lehet tudni, tul nagy gaz? Kiemelte valami? A gumi nem birta, vagy a csillapitas? A kivalto ok a hupli, az biztos.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Ez olyan elven mukodik mint a HESD, vagy mint a TL 1000 rotacios lengescsillapitoja.
Nincs vele tapasztalat, biztos jo, es teszi a dolgat, ahhoz kepest, ha nincs rajta semmi, egy noname kinai is jobb. Azt is kiprobaltuk palyara, es azzal sem volt gond.
Itt utana olvashatsz az elvnek[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #96201 üzenetére
De, jogos a gyanakvas, es ha ilyet vesz az ember, azt jo ha gyakran ellenorzi. Viszont egy nagyon egyszeru szerkezet. Egy henger, egy dugattyu es egy kromszar. Ahhoz, hogy megszoruljon, nem is tudom hogyan kellene elrontani a gyartast. Ahhoz hogy szetessen? Azt is nehez elkepzelni. Ezt olcso gyartani eleve.
Egy ohlins 80 000 forint, egy masolatot megkapsz 20 e ert, ugyanolyan minosegben.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Jobban csillapit? Csak az arcedula alapjan ezt nem gondolom. Az ohlinst, vagy a masolatat tudod allitani tobb fokozatban, mennyire csillapitson.
Az ara szerintem az eloallitasa miatt is nagyobb, de utcara, amikor nem a TT -n indulsz, az en velemenyem szerint arra, hogy evente ketszer megszalad a kezed... Arra jo a masolat is.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #96211 üzenetére
Megertem a felelmedet, ha tomitetlen, es latod hogy folyik az lehet gorbult kromszartol pl, ami okozhat ragadast, bar elkepzelni nem tudom, olyan hogy fordulna elo.
Ha lenne otthon cnc esztergam, legyartanam.
Ezek az arak meg nevetsegesek a nagy neveknel. Ez nalam a lehuzas kategoria. Ha latnad mibol all, nem ertened mi kerul szazezrekbe.Az ohlins amugy sem azert a legnagyobb nev, mert senki nem tudja azt gyartani, amit o, hanem mert a legtobb adat van a kezukben a motorokrol es a palyakrol. Nincs itt semmi varazslat.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #96248 üzenetére
A legtobb motor lengovillajan ott van, mit kell merni, es hogyan.
Olyanrol meg nem hallottam, hogy rajta ulve, azaz terhelten kellene nezni, mert az mar ketemberes lenne.Manualban plane ott lesz, mit kell csinalni.
Nem mindegyik motor ugyanolyan. Pl valamelyik enduron egy ideig megfeszul a lanc, majd berugozasnal ujra be fog lazulni.
Az egesz lancfeszesseg allitasnak az oka az, hogy a lengovilla forgaspontja nem ugyanott van, mint az elso lanckerek tengelye.
Teljesen mindegy, hany kilos ember ul a motoron, ugy van kitalalva, hogy ne akadalyozza a villat a mozgasban, es ne tord ropira a valtotengelycsapagyazasodat.
Mindenkinel ugyanugy kell beallitani.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Az nem kerdes, hogy teljes mertekben egyetertek veled abban, hogy kockazatos olyan termeket venni, amelyet nem vetnek ala semmilyen minosegbiztositasi eljarasnak.
Amit hozzatennek, hogy annak idejen az egesz gsxr klub azt a koreai ohlins masolatot hasznalta a kupaban, ami nekem is volt.
Az, hogy nem szabad megtepni egy csavart egy bilincsen, az mas alkatreszeknel is van. Az elso villa kromszaranak fedojet nem kell meghuznod, vagy nagyon kis nyomatekkal. egy hatos csavarral annyira meghuzod, egy bilinccsel, hogy amig azt nem lazitod le, meg sem tudod mozditani.
Megrangathatnatok ket haverral ugy istenigazabol, csak probakepp, sajnos meg mindig nagyon tavol lesz az az erohatas, de legalabb latod, mi enged, ha annyira szar...
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Túra és kirándulás topic
- Marvel Snap
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Óra topik
- Politika
- PlayStation 5
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
- Új, bontatlan WMF KÜCHENminis gyümölcsaszaló gép matt rozsdamentes acél ház - Még 6 hó bolti garival
- Parkside PGASA 12 A1 akkus fű és sövényvágó
- Nem használt, de bontott dobozos Ariete függőleges grillsütő - 1 hét próbagarival! -
- Black&Decker ASI200-XJ autós kompresszor - Még 1,5 év Alza bolti garanciás!
- Új, bontatlan Siguro RC-R301W Rice Master digitális rizsfőző pároló kosárral - Még 2,5 év Alza gari!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs