- World of Tanks - MMO
- Diablo IV
- Nem kap több frissítést a Wolcen: Lords of Mayhem
- Újabb csapat dolgozik a Prince of Persia: The Sands of Time Remake-en
- Xbox Series X|S
- Kingdom Come Deliverance 2 - Konzolokon be kell érnünk a 30 FPS-sel
- Wuthering Waves
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- EAFC 24
- The Elder Scrolls V: Skyrim
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #93199 üzenetére
Ezert kell megvenni azt, ami csak ugy tetszik.
Forumokon olvashatsz utana, en a markaforumokat szoktam javasolni, ott talan mar kitalaltak melyik milyen, de ha belebotlasz olyan velemenybe, amelyikkel nem tudod meg, hogy mennyire eszi a tatcsat, es mennyire fog... Azt ugye a hajadra kenheted. Es most kinek mit jelent a jol fog. Meg ki az, aki meregeti a tarcsajat. Es ugy hasznalja a feket, ahogy te. En ezek miatt vagyok azon a velemenyen, hogy probald ki, aztan megtudod.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #93209 üzenetére
Haaat... ha ket tarcsat kell venned, bizonyos tipusoknal az egy kicsit huzosabb meg annal is, ha 1000 km kent betet cserelsz, normalis 30-50 ezres tarcsaelettartamhoz viszonyitva.
Amit forumrol nehezen fogsz megtudni, hogy a te hasznalatodnal mennyire fogja enni a tarcsat. Ennek utanajarni lehetetlen.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #93213 üzenetére
Betet fuggo, es hasznalat fuggo. Nem mindegyik betet koptatja ugyanugy a tarcsat. Valamelyik nagyon hamar megeszi. Ezt csak tapasztalati uton tudod meg. Epp ezert nem tudsz utananezni, hogy mi a jo, mert elolvasol 5 anyatetu hozzaszolasat, azoknal maskepp jon le egy betet tulajdonsag, mint 5 mergezett egernel.
Szerk:
Egy pelda.
Az aprilia rs versenybetet a brembo tarcsat 3e km alatt lekukazta.
3 szett 10 000 forintos betet ment bele. A tarcsa ara 70 000 forint. Mirol beszelunk?[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #93216 üzenetére
annyira nem nehez elkoptatni egy tarcsat. 0.5 mm rol van szo. Ezt utcai hasznalatnal is hamarabb el tudod koptatni bizonyos betettel. Kaphatsz olyan betetet, amit 1000 km utan elkoptatsz utcan is.
Nem elmelegitesre ertettem, hanem arra, hogy mashogy kophat mas homersekleten.
Hatalmas a szoras a beteteknel is. A gyari betet bizonyos hasznalatnal elmehet 30-40 e km is, hatalmas tarcsakopas nelkul. Ezeknek a beteteknek horror aruk szokott lenni, 40-50 e Ft kozott.
De bizonyos tarcsak meg nagyon dragak. Most akkor lehet matekozni, de utcanal en inkabb a tarcsat kimelnem, mert abbol ketto van, es egy vagyon.Utcai hasznalatnal en pedig arra reflektaltam, hogy mas tarcsaelettartam fordul elo mas betetekkel. Es mas felhasznalassal. Ezt tovabbra is tartom. Te kenyszeritettel extrem peldak elovetelere, mert nem hiszed el, hogy ahany betet, annyi fele tarcsaelettartam. Sot mondhatjuk azt is, hogy ahany tarcsa, annyi betet elettartam.
Nezopont kerdese.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #93221 üzenetére
Egy betet gyartonak tobb kevereke van, csak egyetlen motortipushoz, szoval ez olyan, mintha azt mondanad, a motul az egy jo olaj, vagy azt, hogy a mol az szar. Nem egyetlen termekrol beszelhetunk.
Talalkoztam olyannal is, ahol kifujt a hengerfejtomitesnel, de csak hidegen, melegen mar nem. Azt mondjuk elegge lehetett hallani is, megis beindult, szoval siman
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #93225 üzenetére
En megneznem a hengerfej sikjat, es ha szukseges akkor gepmuhelybe kuldenem, ekkor mar nem lesz jo az altalad vasarolt tomites vastagsaga. Sajnos ehhez merni kell, amit a raolvaso baratunk prop teches szinkrontesztere nem tud elvegezni, igy szerintem majd ranez, hogy egyenes-e, aztan ugy jolesz. Vagy megsem
Taschner nemreg alulmulta sajat magat, kiderult, hogy nem tudja, miert mukodik egy cv karbi. Szoval venturi, bernoulli, mind mehet a picsaba, mert o kitalalta hogy ez nem igy van. Tagra nyilt szemekkel olvasom, hogy nem szarozta le a koreait. Az mindent leszaroz, ami nem harminc eves, es nem suzuki.
Hengerfejet biztos nem fog tisztitani, illetve nem tudom mit ertesz ez alatt.
Allas nem okozhatja. En vinnem labon.
A kovetkezo kerdeseddel kerlek fordulj bizalommal a hozzad legkozelebb rendelo josnohozFacelftes RS en is majom lennel koszorukovon, azt inkabb vessuk el.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #93230 üzenetére
Elehet keszitettni hfej tomitest, vagy a gyartotol elerheto tobb meretben.
Ahhoz, hogy lemosson valamit, ki kellene szedni a szelepeket a fejbol, ezt ha kulon nem rendeled meg, nem csinalja meg szerelo, illetve ilyet nem kell csinalni. A szelep forog, igy nem csak ugyanaz a felulet erintkezik, ha koksz van a szelepen, vagy tomitettsegi problemak lesznek, vagy megno a szelephezag. Elmeletileg nem szabadna ott semminek lenni. Ha szetszedi mindket hengert, ertelemszeruen oda is kell uj tomites.
Gepmuhely arakrol nem tudok nyilatkozni, de ne temessuk, lehet nem akkora a baj, csak hasrautottem.
Akkor ugy nez ki ez valamifele tipushiba...
De nem mindegy mi okozza. Deformacio, vagy rossz minosegu tomites? Vagy mittom en.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #93234 üzenetére
Az oreg elmeleteivel vigyazni kell, mert az elmeletet nem tudja, es o egy oldschool szaki. Ezek nem mernek soha semmit, csak megallapitanak dolgokat, mert mar harminc eve ezt csinaljak. Akkor meg mar nem kell semmit merni, mert egy szakember azert szakember, mert nem meri a dolgokat, hanem tudja. Aki mer, az buzi.
Most nem irnam le, hogy mennyi mindentol fugg ez, es mennyire nem lehet mindenre igy rahuzni, de szerintem mar ott elverzik ez a szerencsetlen, hogy a hezagok nem nonek, hanem csokkennek, mert a motorok sokat porognek, es nincs ideje ilyesminek kialakulni, meg amugyis ugy visszakurja a szelepet az ulekbe, hogy beverodik, epp ezert nem no a hezag, ahogy azt hiszik az oreg szerelok. ott nem fog koksz kialakulni. Koksz akkor alakul, ha zabalja az olajat, es ez az olajkoksz a dugattyutetorol levalik es beekelodik a szelep es az ulek koze. De abbol tomitetlenseg lesz.
Kettootvenest szereltem mar, a burkolt verziot, hokarosat. De mar nem emlekszem hogy nez ki, olyan reg volt.
Vidd el ehhez a szetfolytagyu szerencsetlenhez, ugyis ad ra garit, aztan addig viddd vissza, mig meg nem csinalja rendesen.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #93254 üzenetére
Kulonbseg az oreg motorok helyrehozasaban szerintem nincs. Alap, hogy annyi penzt kell rakolteni, ami soha nem rentabilis. Irrealisan sok penzbe kerul. Ez az irrealis egy kicsit nezopont kerdese is. Altalaban az emberek nincsenek tisztaban azzal, mennyibe kerul egy jarmu uzemeltetese. Azzal pedig egyaltalan nincsenek, hogy osszerakni mi penz. Ilyen szempontol irrealis, de ha neked az kell, es az tetszik, senkinek semmi koze hozza, mennyibe kerult felallitani, csak ne mondd el senkinek, mert hulyenek fognak nezni, epp azert, mert nem tudjak, ezt mashogy nem lehet. Csak penzlocsolassal
Nem tudom, hogy ez a cafe racer romantika van rajtad, hogy van egy motorod, amit hetente kulcsolsz, es osszeall egy nap, majd csak torolgetni kell a tankot. Esetleg az van a fejedben, az olcsosaga kimerul abban, meghuzol egy csavart, kicserelsz ilyen olyan filleres dolgokat, es elkezd szepen jarni, amire az elozo tulajok nem voltak kepesek. es hasznalod ekozben. Ez egyebkent tenyleg nagyon szep kep, hogy eloveszed a bonneville t a pajtabol, amihez csak egy picit kell erteni, es meghalalja. Mint ahogy van damme is tette ebben a filmben.
Akkor elmondom, nalam ez mit jelent, mik jutnak eszembe.
Szoval van egy olcso motor, raadasul angol. A japanokhoz sokszor nincs alkatresz mar 15 ev utan, csak a tomegtermekekhez. Tomegtermekek alatt a ronda, karakter nelkuli, kozepszar motorokat ertem, amit senki nem akar otthon latni a garazsban, hogy torolgesse, csak A bol B be akar menni vele.
Extrem, de van olyan 4-5 eves motor, amihez mar nem elerheto egy fejidom. Esetleg utangyartott alkatreszt, tomitesszetett gyartanak a regebbi motorokhoz, ha tenyleg van benne love, tehat tomegcikk volt, es meg sok fut belole. Aztan a tipusjellemzo hibak ismerete. Mielott vasarolnal, ezt meg kell ismerni, hogy ne sozzanak rad egy szart.
(Errol az jut eszembe, amikor 30 e ft ert ajanlottak fel nekem egy katana 400 ast, megvetelre, nem lopott, jarokepes, de szamoltam, es korulbelul annyi penzben allt volna meg, amibol egy R6 ost vehettem abban az idoben. Elbontani nem akartam, mert tele vagyok szarral otthon, es akkoriban sem volt helyem. Szoval olcso motor soha sem az. Inkabb nem vettem meg, mert vettem volna ennyiert majd' egy millios koltseget. Masnak, aki nem rakott rendbe motort, ez fonyeremeny. Olcso, es megy)Egyebkent tamogatom, hogy rakj otthon ossze egy fasza regi motort, szerintem nagyonjo elmeny, es amikor hasznalod, akkor szinte feler egy hatbaveregetessel, csak szamolj azzal, hogy sok penzbe fog kerulni. Ket labbal a foldon allj.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #93261 üzenetére
Ha javasolhatom, mas motor rendszamat ne rakd ra, mert az buncselekmeny. Inkabb rendszam nelkul menj, mert olcsobb, ha megallitanak, es nem mesz bortonbe sem. Meg az is jobb, egyedi azonosito hamisitasa helyett, ha nem allsz meg...
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #93263 üzenetére
Elsore uzemanyag baj, tehat nem kap eleget. Vagy nincs eleg ellennyomasa a kipufogonak, ha nyitottabb a gyarinal. Igy forumon keresztul, szoval lehet baromsagot irok.
Gyari kipufogo van rajta?
Kene merni egy uzemanyagpumpa nyomast. Vagy vissza a gyari kiput. Szuro a szivattyu elott es az injektorokban szokott lenni. Ezzel nem foglalkoznek egeszen addig, amig a nyomas gyari erteken van.
Eses utan jelentkezett?
Fojtoszelep potmetert megneznem, bar nem biztos, hogy ilyen tunetet az tud produkalni. Uzemanyag nyomast neznek elso korben.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #93267 üzenetére
Hany kmt raktal a kipufogoba? Abszorpcios kipu tehat kieg a gyapot es egyre nyitottabb lesz, egyre kisebb kesz az ellennyomasa. Nem vetnem el tovabbra sem a lehetoseget. Az is benne van, hogy nem vetted eszre addig ezt a jelenseget. Rakd vissza a gyarit elso korben kerlek. Tudom, sok melo, de eroltesd meg magad. A vegere csak igy tudunk jarni az ugynek.
A szurot hagyd. Eloszor nyomast merj. A szurohoz szet kell szedni a tankot, es uj tomitest venni, stb, ami draga, es nincs ertelme, ha a nyomas jo. Epp ezert merj, ne nezz. Ahhoz, hogy a szurotol essen a nyomas egy mareknyi rozsda kell. Tapasztalat.
Szelephezag, vagy szeleptomitetlenseg kijon kompressziomeresnel, tehat mielott legoznal, merj. De az mar hideginditasnal kijonne. Nem erre gondolnek. Ne agyatlanul allj neki, hanem szisztematikusan.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #93268 üzenetére
Attol fuggetlenul, hogy nekem nem tetszik, szep.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #93272 üzenetére
Nem. A popec nem csak a kipufogoert kiadott penz utan lesz, hanem a hozzaallitasert kiadott penz utan. Allandoan ezt szajkozom, szerintem nem mondtam semmi ujat. Es ilyen jelensegeket csinal egy nyitott hangosabb kipu. Amit saccolom, mint a tobbi user, joval kesobb vetted eszre. Ez a feltvesem a kristalygombbol.
Bar 10 000 utan a gyapot szerintem ki tud egni egyhengeresnel.Eloszor rakd vissza a gyari kipufogot. Uzemmelegre melegited, es a szomszedok nagy oromere, elkezded uresben huzogatni a gazt.
Minden rendben-> problema megoldva.
Ugyanaz a hiba -> szevizbe vinni uzemanyagnyomast merni. Mert ha azzal van baj, a nyomasszabalyzot is ki kell merni ennyi szerszamod nem hiszem, hogy van.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #93274 üzenetére
Lehet utana kell tomni az akrat. Tehat nezz felujitoszett utan. Utana lehet hogy nagyobb lesz az ellennyomasa, amitol megjavul db killerrel. Db killerrel nagyobb a fojtas azaz az ellennyomas is. Az utanallitas mindig megoldja ezeket a bajokat. Ehhez kell vasarolnod egy injektorvezerlot is, es ki kell fizetned a fekpados merest. Nem hiszek az egyen map okban, az egy motorra jo, de nem az osszesre. Az nagyon parasztnak hangzik.
Elso korben ez. Az uzemanyagszivattyu mereset a manualban leirjak.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #93280 üzenetére
[...] Egy gyártó elkészült járművét az ECWVTA, azaz a Europian Committee of Whole Vehicle Type Approval, a teljes járműmegfelelőségi nyilatkozatot készítő bizottság megbízottjai ellenőrzik, több járművön és nagyon szigorúan. Nem ismernek tréfát, akár teljes modellsorozatnak vonhatják be az utcai minősítését.
Az utólagos kipufogókat gyártó cég pedig egy előírt mérési jegyzőkönyvet köteles benyújtani az adott modellhez való megfelelőség bizonyítására egy erre felhatalmazott cégnek. Udvariasan fogalmazva, kicsit optimálisabbra festik a képet. Nem csalnak, csak jól választják meg a mérés körülményeit és a vizsgálatra beküldendő dobot. Talán más tömőanyaga van, talán a perforált belső lemeze nem 2 millimétereses furatolású, hanem 4-es. Esetleg ezer kilométer alatt kifújja a tömőanyagot? Érdekel ez valakit? Nem. Majd a sorozatgyártású másmilyen lesz, de azt meg nem méri már jó esetben senki, kész, megvan a homologizációs papír, használhatjuk utcán...
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #93283 üzenetére
vazra es lengovillara! meggypirosat.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
2T/ 4T?
4T nel CV karbinal ez hiba. De ha olcso karbi van benne mebranos tolozar nelkul pl ybr125, choi nori, olcsojanos motorok - nem hiba
2T nel hiba. Gyorsitorendszer nelkuli karbit is be tudtam eddig allitani fulladas nelkul...Szerk:
Szelephezag? Akkor gondolom nem powerszelep. Jo akkor 4T. Meg kell nezni a karbit, milyen van benne[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Haat, ez nagyon buta. En eldusitanam az alapjarati rendszert, nagyobb alapjarati fuvoka, illetve tut feljebb raknam, es jobb lesz. (Lehet valaminek a karara)
Uszoszintet neznek, lehet csak az is a baja.
De ezt tokeletesre nem tudom, meg lehet-e csinalni.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #93298 üzenetére
Gyapot nelkul az egy sima cso. Nagyon nem oke. Vagy most nem ertem amit mondasz.
A cikkben emlitett kipufogo nem nagyon letezik. Ha a csappantyunyitogatasra gondol, akkor kb 2008 tol valszeg valamilyen euro besorolas miatt a ciklus alatt zarva van, ha ezen tullep, akkor kinyit egy nagyobb csatornat is. Cbr 1000RR, RSV4 stb
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz ergepard #93315 üzenetére
A tdr nek tobb valtozata is volt, deltabox alu vazas es sima csovazas, az egyiknek TZR elso feke van, stb. A blokk ugyanaz a TZR DT TDR ben. a power szelepet atallitva 18- 22 loerejevel a 100 as utazo megvan. Egy 4T 125 el ez az utazo soha nem lesz meg.
Bontott alkatresz sok van hozzajuk, normalis allapotban a korabol adodoan nem sok van. Ami jo allapotu, annak elkerik az arat. A hengere huvelyes, amihez itthon joval tobben ertenek, es rechnologia is van a felujitasra, nem ugy, mint a nikaszilos hengereknel. Koltsegben egy huvelyezes kb ott van, mint egy nikaszilozas, de az utobbit megbizhatoan kulfoldon lehet elvegeztetni.
DT bol a megveheto kategoria 300-400 e forintnal kezdodik. Ez igaz a TDR re is. Ennyiert rendszamosat kapsz. Megbizhatosagaval nincs gond, nekem volt 200 ra felfurt dt blokkos motorom, illetve ismerosi koromben kimeletes hasznalat mellett van 50e km es gyari hengeres DT 125 os. Ez extrem pelda, de turazasnal osszejohet. Mivel a TDR idomos turamotor, annyira nem utottek talan, mint a TZR eket es DT ket. En mindenkepp jobb valasztasnak tartom, mint egy negyutemut.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #93324 üzenetére
Erdekes a nyers ero, es brutalitas, de en nem tudok nehez nagy sornegyek eseteben nyers erore asszocialni. Krva hosszu egyes, alsobb fordulaton alig van kulonbseg egy kisebb kobcentis motorhoz kepest. Kerekezesi hajlam nem sok, mivel nehez, nem nagyon dobalja semmi. A nyers ero talan az sornegyeknel, amikor hatbakur, van egy domb a nyomatekgorben hirtelen. Azt az ember ugy erzi, hogy hudemegy, de addig eljutni, idobe telik, es manapsag ilyen mar nem is jellemzo.
Talan a kevesebb hengeresek alulrol megindulasa, az nyers.
Ezek a nagy s4 dogok azert felelmetesek, mert 200 nal meg mindig gyorsul, nem fog foldhozvagni, mert olyan attetele van, tehat a brutalitast, mint olyat, nyomokban tartalmaz.
Egy nagyonkonnyu motor, nagyon rossz karakterrel, brutalis, nyers, erosnek erzodik, akar lehet is eros. De ezek a balnak? Ezek nem.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #93329 üzenetére
Igen, ismerem ezt a helyzetet, miutan elolvastam par hszt a TL 1000 S rol, es kiprobaltam, kettot is. A simat es a facelifteset. hat nem ugyanarrol a motorrol beszeltek az emberek a forumokon. Raultem, lenyeleztem, sot, a fura kuplungja csusztatas soran osszezart fordulaton, nah akkor ugy kerekezett nagy nehezen, amikor nem akartam, de semmi kontrollalhatatlan nem volt. A kuplungot kiveve. De az osszes nagymotoros frazis az megvolt. A "tisztelni kell" "nem mindegy hogyan adsz gazt" "hatalmas motorfek"essatobbi. Ezek utan raultem es sirva fakadtam kb.
az en r1 em nem kerekezik erobol, ha normalisan ulsz rajta, csak kuplungfestessel. Az pedig rovid, konnyu hozza kepest. a tesztek alapjan az en motorommal nem lehet fekezni, mert adagolhatatlanul eros a feke, es nem lehet utcan hasznalni, mert eros. Jah igen, meg alul nagyon nyomatekos. Azert osszekostoltuk egy k2 gsxr 1000 el, hat annyira nyomatekos, hogy alul 6. ban elmegy ennek a nagyon nyomatekos r1 nek
a busa oyan hosszu mint a vonatfutty, nehez, es szerintem nemhogy elso 2 ben, de az elso 4 sebessegben nem ad le mindent. Na mindegy, szerintem tul van tolva ezeknel.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Igen, de a vegsebesseg korlatozas az ennyire nem szol bele az ero erzetbe. Amig odaig eljutsz, az a lenyeg. Es ha lenyelezel also fordulaton egy nagy sornegyet. Ilyeneket olvasol, hogy megindul, mint egy mozdony. Meg gyakorlatilag barmilyen sebessegi fokozatban hasznalhato... Hat attol fugg mire. Meg kinek mi a mozdony. Nalam ezek alacsony fordulaton ahhoz kepest, amiket olvasol, gyenge. Nem nagykepuseg, hanem ahhoz kepest, ahogy bepromozzak az emberek, hogy mekkora raketan ulsz. Nem az. Nem tepi ki a karod. Nem lesz power wheelie. Nem lesz kontroll nelkuli halalfelelmes motorozas, mert annyira eros. Mert nem eros annyira. Mert ugy csinaljak meg, hogy ne nyirja ki magat senki.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #93343 üzenetére
Igen, pontosan erre gondolok.
Ez a vtec dolog pont ugyanolyan, mint a 90 es evek "kinyit a powerszelep"-je. Mivel senki nem tudta, hogy ha a power nem lenne, meg nagyobbat rantott volna. Papiron 33 loeros motor, ami orulsz, ha hatso kereken 25. Az mar egy big bore os adat. Es akkor olvasod, hogy esznel kell lenni power nyitasnal.
A kedvencem az ezres kategoriaban az "ezzel tisztelni fognak" vagy a "barmikor ledob, ha hibat vetesz" jah. Ha olyan balfasz vagy, hogy rancibalod a gazt kanyarban, vagy besokallsz es nem mered ledonteni, az tenyleg a motor mosdatlansaga.Egy bizonyos reteg konnyen belekerul az uberelo spiralba. Akkor lesz az, hogy vegig nyeleztem ezt a vicsorgo ketutemut es 12 litert evett. Akkor jon a masik kemenyf*szu hogy nekem meg 13 at evett, es kerszer forditottam korbe a gazkart. Aztan az ember olvassa a csodakat, milyen motornal kell esznel lenni. Most is meglepodtem, hogy az sv mennyire tuzes tud lenni
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #93348 üzenetére
Naneem. Nem errol van szo.
Egy kihalt egyenesben barki le tud nyelezni egy fold levego raketat is. Legyen alattad egy hetig, es meg fogod szokni. Olvass el par hszt egy legendas tipusrol, tesztet, ulj ra, es csodalkozz, hogy mik vannak a fejekben, es miket irnak a cikkekben. Hogy egy mode- kapcsolo hogyan kurja at a tesztelot, amikor semmilyen gyujtas- injektorterkepet nem valtoztat, csak az attetelet a gazmarkolatnak, ride by wire eseten. Es nyomatekosabbnak erzi egy tapasztalt tesztelo a motort. Pedig csak annyi, hogy tudta nelkul tobb gazt huzott. Tobb tipusnal ezt jelenti a mode- kapcsolo. Gazattetelt.
Es leirjak, hogy nem adja le ebben meg ebben a teljes loerot. De. Leadja.
Es sorolhatnam ezeket, amibol jo nagy katyvasz lesz a vegen a fejedben.
Vagy a legjobb pelda, amikor superbike vb s motort tesztelt egy ujsag. El voltak kepedve, mennyire finoman lehet adagolni mindent, meg mennyire nem dobja le az embert a 200 lovas motor. Kulonben egy szar motorral megis hogyan lehetne gyorsan menni?
Aztan ezek a megallapitasok egy hengerelrendezesnel, hogy a v4 es motor otvozi a sornegy porgosseget a v motor nyomatekaval. Es ilyen tesztet olvashatunk, tehat nagy minosegi kulonbsegek lehetnek a tesztek kozott.
Szoval ulj ra egy ilyenre. Sot nyaron odaadom a gyilkos powerszelepes ketutemumet, hogy hanyattbasszon power nyitas utan, meg a hasznalhatatlan r1 et is, ha eljossz euroringre, vagy ahol epp leszek. (Ha hanyattbasz, kifizeted)[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #93357 üzenetére
Ender irt egy osszehasonlitot a cbr r1 gsxr rol, es szerintem az teljes mertekben hasznalhatatlan. Borsay is, az legalabb palyan volt vele.
Aztan dodor... Amikor a 20 filleres aprilia leonardo kormanyvegsulyra azt mondja, hogy micsoda muveszet, hogy erre is gondolnak az rsv 4 en, azon mosolyogtam. Meg ok is arrol kezdenek beszelni az oncsikkal, hogy a v motor nyomatekos, a soros meg porgos. Oda elfer a facepalm. Egyszeruen puffogtatjak a forumos sztereotipiakat. Egyebkent ahogy elkuldi az anyjaba a tobbi ujsagot, tesztelot azon jot nevettem. Nincsenek ok sem maskent kezelve mas szaklapnal.
dodor sosem teljesitett fenyesen palyan, ezert marad az utcai amokfutasnal. anyira nem adok a szavara, hogy ketszaznal mi stabil, meg mi nem.
Az osszes teszt vegere mindig az jon ki, hogy mekkora kan, az egy kicsit uncsi.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #93361 üzenetére
Nekem tul egyszeru az ember. Gazt tudja huzni, valoban ki kell vinni egy sportmotort palyara, es utcan terden fordulni vele, de nem nagyon tudja mi mitol van, mi hogy mukodik, es velemenye az van. Ami ugyanolyan tomor es egyszeru, mint az ember. A masik, hogy a cikkeibol mindig valahogy onpromozas lesz, szoval nem nagyon erdekel, mi a velemenye egy motorrol.
A triumph cikknel senkinek nem fura, hogy kakucson kiprobaltak amit "lenyelezett", es izgett mozgott alatta. Egy kakucson.
Hat mi van itt?[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #93381 üzenetére
Valamit talalj meg ki szalagcimnek.
Pl soha nem gondoltad volna ezt a duke rol, vagy harom dolog, amit utaltam a duke-ban. Illetve ha kurvara senki nem kattintana, akkor lodd el az oriasi visszahivas a ktm nel, ebbe beleremeg a gyarto, mas markak is erintettek.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #93392 üzenetére
En meg hozzatennem, hogy uzemorast szet kell szedni atomra, es ujra osszerakni. Es ez vonatkozik mindenre. A villara, a himbarendsszerre. Hamar tul mesz a millan. Esetleg olyat tudsz venni aminek epp le van huzva a hengere, es henger-dugo cserere var. Akkor el lehet kezdeni matekozni, hogy azert nem birta a tulaj ezt vegrehajtani, mert nem lehet hozza mar kapni, vagy mert annyiba kerul, mint jelenleg az egesz motor erteke.
Szerintem a drz xr az potyogesre jo, de ennel konyebb kell, hogy ne furodj arccal a homokba. Ezekkel egy homokos uton nem tudsz vegigmenni csak gyokkettovel. Hiaba nyelezed le, nem tud elkonnyulni az eleje annyira, hogy ne csavarja ki a kezedbol a kormanyt, aztan 100 meteren keresztul vagy 10x a foldon talalod magad, vagy 5km/oraval mesz, aztan kirohog mindenki. Azott agyagon ugyanez. Ugratast hat az megint nem adja ezeknel.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Nem vinnem vissza, hanem olcson vennem. Mi kulonbseg van akozott, hogy megveszed es hasznalod, vagy megveszed es szetszeded? Ugyanolyan szar a motor, csak egyik esetben nem tudsz rola. Csak azt mondom, hogy lehetsz te feher gandalf, amig nem szeded szet, nem latsz azon sok mindent. Ahhoz, hogy utcai motor kopasi tuneteket produkaljun, tul ki van hegyezve. Elobb torik, szakad barmi, minthogy fustoljon.
Ha nem tudja bizonyitani mik voltak elvegezve, akkor eleve ugy kell tekinteni, hogy ott csereerett par dolog. Foleg ahogy a haveromek cr 250 eztek. "Keri az a dugattyut, lehet hallani" "mi nem nyelezzuk annyit, felesleges olyan gyakran cserelni"Termeszetesen nem baj a szerelo, nem erre ertettem
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Igazad van, de en ezt otthagyom. Ha szamlakkal bizonyitja, hogy jo kezekben volt, az azonnal megmutatkozik arban is, akkor legyen nagy arca, de bemondasra en nem fogom beharapni.
Nem naiv kincsvadasz vagyok, aki kockaztat hogy vagy lerohad, vagy nem, vagy jol jovok ki belole vagy nem. (Ezt csakis olcso motorral jatszom el) ebbol mar szerencsere kinottem, jo sok penzbe kerult.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kétféle Realme GT 6 érkezik egy néven
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Tenisz topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- BestBuy topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- World of Tanks - MMO
- További aktív témák...
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Adly ATV ru XXXL 2T felnőtt méretű 50 cm
- Eladó !!!PANEL HIBÁS!!! CANDY 15 terítékes mosogatógép és/vagy PANELT VÁSÁROLNÉK HOZZÁ!
- TCP smart plugs uk - okoskonnektor 2x
- SAMSUNG WW80CGC04DTELE Elöltöltős mosógép 8kg (Bontatlan csomagolás, gyári garanciával)
- tp-link HS110 wifi dugalj - fogyasztásmérő
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen