- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- UbiForward24 - Sztori kiegészítőt kap az Avatar: Frontiers of Pandora
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- Battlefield 2042
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Diablo IV
- Xbox Series X|S
- UbiForward24 - Hosszabb bemutatón a Star Wars: Outlaws
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Call of Duty: Black Ops 6
- PlayStation 5
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mizsala
csendes tag
Pont kérdezni akartam, hogy valakinek van-e Caberg Duke sisakja
Én is ezt néztem ki: [Caberg Duke Hi Vision]
Úgy látom, hogy itthon 57900-ért megy minden boltban, viszont külföldön sokkal drágább, akár fontban akár dollárban akkár euróban nézem. Ez miért lehet? Álltalában fordítva szokott lenni
Hol sikerült 52-ért megvenned?
Van már valami kialakult véleményed a használatból adódóan? A szélzajt olvastam máshol is, az engem nem zavar.
Kényelem? Szétszedhetőség, tisztíthatóság? Karcolódik ez a fényezés mint a barom?
Azt hiszem ma megyek és felpróbálok egyet valami boltban... -
Mizsala
csendes tag
-
Mizsala
csendes tag
Nekem veztech tréningen lassú manőverezésnél odajött az oktató, hogy ugyan csukjam már le a sisakot, mert mindig akkor történik a probléma ha nyitva van. És igaza van, tapasztalat, még csak és kizárólag nyitott sisakkal estem lassú tempónál/murván/sárban
Szóval, tegnap felpróbáltam, igaz nem volt méret csak M és XL, nekem pedig L-es kellene(mindig is L-es sisakjaim voltak, de mondták telóban hogy ebből az M tutira jó, hát nem...).
Pontosan ez volt az első negatívum, ez a "fergeteges" nyomógombos rendszer. Biztosan meg lehet szokni, de nekem is csak alulról összenyomós hüvelykujjas volt eddig. Sebaj, ezen még túltenném magam.
Azon nem biztos, hogy az állam beleér az állrészbe. Lekerekített az állrész, hogy felnyitott állapotba ne legyen olyan nagy a légellenállás, hát f*sz*m, ki használja 100-nál nyitott állapotban? Vagy legalább lenne csúcsos és valami mechanika rá mint például az egyel drágább kategóriás cabergeknél, hogy felnyitásnál rácsúszik a sisakra a felnyitott rész. 70-et megérne az a sityak is, kényelmes, funkcionalitása szokásos, igaz törésteszt még nem készült rá, de tutira megvenném ha lenne valami láthatósági színben. Hirtelen nem is jut eszembe a fantázianeve, mindegy is...
Elhatároztam, hogy most csak ilyen rikító, messziről kiszúrható színűt veszek.Minden esetre rendesek voltak a boltban, bekértek nekem egy L-eset, jövőhéten mehetek próbálni azt is. Meglátjuk, hátha az jó, de sok reményt nem fűzök hozzá, mert az XL-esnél is éreztem az állrész kényelmetlenségét.
-
Mizsala
csendes tag
Hát, van arcom rendesen
Outlander: Már csak babonából sem járok nyitott sisakkal Viszont le és fölvenni mindig nyitott állapotban, illetve tök jó benzinkúton, határnál, rendőrnél, pályakapuknál, hidaknál, alagutaknál nem kell levenni, elég felnyitni, sokkal könnyebb zsebbe matatni ha le tudok nézni a mellkasomra stb.
-
emre
veterán
Lidl-is Crivit sisakom van, asszem két évvel ez előtti model. Olyan 90-100-as tempóig simán nyitva lehet hagyni. Mondjuk ilyenkor nem nagyon kell benne forgolódnom.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Polemius
aktív tag
Ha nincs mivel felfújnod, akkor a semmi közepén nem sokkal leszel előrébb, ha befoltoztad. Nekem olyan verzió van, ami patronokat is tartalmaz. (Szerencsére meg nem volt rá szükség.)
-
V.Stryker
nagyúr
Nem csak ha messze van. Amúgy is, elméssz valamerre, 10-20km-re lakott területtől defekttel mit csinálsz? Tolod a 250km-os motort? Akit felhívnék annak se lenne ilyen kéznél. Trélerezzem 20k-30k-ért?
még mindig ez a kanócos dolog a legolcsóbb.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Laraxior
titán
Azigen
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Topiccsendőr
addikt
A nepitelettel nagyon ovatosan bannek.
Sajnos nincs moderalva. Sajnos felnotasok, laikusok es igazabol barki irkalhat ide.
Rengeteg olyan cikk van, amiben felismerheto a be nem teljesult irrealis elvaras valamilyen - alapvetoen nagyonjo- konstrukcioval szemben, ennek ellenere hibakent kezelik pl azt hogy kompromisszummentesen egy bizonyos celra lettek gyartva. Barmely modell ebbol fakado johire statuszt kolcsonoz neki, a budos paraszt pedig csakazert sem arra hasznalja, csupan a statuszt latja a rozsaszin kodben.De peldaul egy lelakott ismeretlen eloeletu jarmuben csalodas is magaval hozza, hogy rossz velemeny alakul ki rola. A teljesen idealis vilagban egy idealis nepitelet elso mondata ugy hangozna, hogy: nullkometeresen kitoltam a szalonbol. Ennek extrem ellenpeldaja pl a konteneres teljesen elhasznalt japan es olasz szemetek.
Vagy pont egy altalam megelt pelda:
A drz forumosok toke teljesen tele van kb 30 e km kornyeken ezekkel a motorokkal. Ez tort el, most locsolt ra 150 et, most az kattog, ez lett szar.
En egy kb 45 000 km es peldanyt szedtem szet, es mertem ki. Es nem a kattogasokra vagy barmilyen rejtelyes gyanus-titkos hangok alapjan alkottam velemenyt.
Abban a motorban nem volt 0.5 l olaj, es kb 0.7 l vizet engedtem le belole. (!)
A hengerfej teljesen kuka lett (bar a kipufogo oldal meguszta), a henger-dugo, gyuru gyari ertekeken volt. Az a motor igencsak ridegtartast szenvedett el, de beindult, es ment, csupan alapjarat nem volt, ugy hogy a szivooldal vezermutengelycsapagyazasa szaraz volt.
Meg talalkoztam nehany drzvel, baja egyikek sem volt, kimeregetve a szelephezagot, stb.
Ket lehetoseg van:
A motoroknal ugyanaz a helyzet, mint az autoknal, azaz, amiben van 150e km, abban igazabol 300 e km van,
Vagy csak az a nehany ember irkal a forumra, akiknek valami bajuk van.
Es ebbol saccoljuk meg, hogy az ertekesitett motorok hany szazaleka lehet ez...Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Yoshida
aktív tag
Persu szerintem olyasmire gondol, hogy a fickó vesz 30k km-el egy motort, megad mindent neki, aztán 35-nél történik valami váratlan, és nem érti miért ilyen szar (és ez nem lesz egy szélsőséges vélemény). Közben meg lehet hogy az előző -pár- tulaj szart rá cserélni időben ezt-azt, és amiatt indult meg egy helyrehozhatatlan folyamat.
szerk: vagyis helyrehozható, csak nem mindegy milyen költségen
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
Az egesz nepitelet egy nagy szelsoseg.
A leginkabb futott motorokbol 5-10 itelet van. Legtobb talan 30. Ezt a szamot azonnal felezheted, mert 50% a kb 5ezer km utan leirja a kis velemenyet. Ha leszurod azt, ki az aki 15 ezer kmt ment, neadj isten 0 km esen vette es beletekert 30-40 ezret, az kb 2-3motor.
Nagy segitsegNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Xaels
félisten
Mobilon/mobil eszközön vagy stickes nettel csakis Opera. Ha már nincs keret akkor ki lehet kapcsolni a képek betöltését vagy a tömörítés mértékét.
(#51913) V.Stryker: rendesen elfáradtak az én csuklóim is. Meg bevizesedtek az ujjaim. Ma már jobban vannak. A képek jók lettek nagyban is végül?
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
Nekem nem okoz gondot, mert nem csinál nagy forgalmat Turbo módban. [link] ha meg kell akkor be sem tölti a képeket. De mindegy. Igérem többet nem rakok be képet...
(#51933) FIREBLADE78: ez a te egyéni problémád, attól az még messze van a pinktől még így effektezve is.
(#51935) FIREBLADE78 nagyon sokan közlekednek ilyen felszerelésben, robogóval, sport vagy túramotorral is. Mindenki saját felelőssége, ezzel csak magának árthat.
(#51939) jaktib: engem ETZ-re ültettek, tipikusan üsd-vág motor volt. Úgy is viselkedett. Utána a Honda megváltás volt.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Daywalker
addikt
-
Daywalker
addikt
Kinek mi. Akinek fontos, hogy ne vesszenek el lőerők a hajtáson, az azt rak fel...illetve olyan mendemonda is kering, hogy kíméli a láncot. Ezek nem ördögtől való dolgok...
új gumi: nekem nem csúszott a Metzeler újonnan...igaz nem akkor lett kicsomagolva, ide-oda lett rakosgatva, taperolva stb. Elindultam kékholdtól, hazaértem a második kerbe és ennyi. Igaz nem cibáltam, óvatosan mentem, de nem éreztem egy percig sem, hogy veszélyes lett volna.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
FIREBLADE78
addikt
-
canniball
nagyúr
mm89 & bogyo!
Köszi! Feltétlenül beszámolok róla ha láttam ilyet élőben!(#53599) runner 125!
No akkor nem csoda, hogy a külső alapján nem láttam a változást. Köszi a felvilágosítást!(#53863) Daywalker!
Nem értem: a csizmája miként bizonyítja, hogy a cipője nem ér semmit?StoneBridge & fattyu!
Mielőbbi jobbulást![ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
HSM
félisten
Pedig a motor viselkedése kanyarokban alapvetően mérhető paraméterektől függ.
Súlyelosztás, kerékméret, tengelytáv, utánfutás, kormányszög (egyben geometria), rugók összeülése, meg hasonló nevesíthető dolgokon.
Lehet, az a gond, hogy mérnöki szemléletű ember vagyok. Számomra beszédesebbek a nyers adatok, mint az, hogy kinek mit érzett a hátsó fele.
Amúgy ennek a legendának van "mérhető" alapja is, durván 10-15 évvel ezelőtt még azért jócskán nagyobbak voltak az ezres sportgépek, mint a 600-asok, azóta viszont sokat faragtak a nagygépek méreteiből.(#54251) Daywalker: Azért kérdeztem meg, mivel Te pályázol, én meg nem.
Nem akartam vitát indítani, csak kicsit csodálkoztam. Ennyi.[ Szerkesztve ]
-
Xaels
félisten
KH-nál simán csináltam aznap este simán online most májusban...
(#54526) bigdady persze a régi forgalmi szerint kötheted. A motort elviszed vizsgaállomásra, 17k az eredetvizsga. Nevedre íratni van két heted, egyébként nem tart sokáig. Adásvételiből 4példány kell amiből 1-2 a tied, 3-4 az eladóé. Legyen rajta minden és 2 tanú kell. Az aláírások mindegyiken sajátkezűnek kell lennie.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Genesistibi
tag
Én június elején vettem a mocit a régi tulaj elhozta hozzám (előtte már megnéztem nála), kitöltöttük a papírokat fizettem, majd elmentek. Utána egyből online kötöttem az Allianz-nál, kifizettem kártyával és már küldték is a szerződést, igazolást és aznaptól élt is a biztosításom.
Később miután megtörtént az átírás a forgalmi számát módosítanom kellett, mert ugye akkor még csak a régivel tudtam kötni.[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
Netrisk, kidob jó pár lehetőséget. Kiválasztod a biztosítot és a saját oldalán is kiszámítod,ott az olcsóbb lesz tuti. Majd megkötöd,letöltöd nyomtatványt utánna küldik ki a kötvényt/csekket. Ha nem jó a motor akkor nem fizeted be a csekket, dobsz mélt/telefont a biztosítónak,hogy stornó. Van tablet, butafon, pc ott helyben is meg tudod kötni.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-
Daywalker
addikt
Nem vajból van az, el fogja bírni.
Archer: persze, de a használtat ne hasonlítsuk már az újhoz, mert azok mindig "jó árban vannak". Én Bike liftet nem láttam még olyan jó áron. De nem értem ezt az izzadást az egész témán, egy szaros hajlított csőről beszélünk Lehet, hogy gagyit vettél, mindenből van, de ez nem jelenti automatikusan azt, minden "noname" szar. Én nem adnék érte több pénzt, mert ami van, az tökéletesen ellátja a feladatát. Ezt is alátolom a szemnek, emelem és fent is van, semmi trükközés, még ha ferde is akkor is beáll egyenesbe, mert az emelőszem belül kúpos.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
yodamastah
őstag
Nem ellenkormányoz. Amikor elindul a hátulja a kormánycsapágy körül elfordul az egész motor és az eleje meg marad irányban. Úgy néz ki mintha ellenkormányozna de nem csinál semmit.
Ilyenkor normális esetben visszatapad a gumi egészen korán és a kicsit keresztbeálló hátulja visszakormányozza az egész motort. A 600as nem olyan bika hogy csak úgy kiforgassa az hátsó gumit. Talán gumi nem volt a helyzet magaslatán. Gondolom az 55 fokos aszfalt se segített az utcai guminak...
Egyébként szép és szerencsés esés. Ennél kisebbet nem is nagyon lehet esni
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Battlefield 2042
- Elektromos autók - motorok
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen