-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
canniball
nagyúr
válasz TommyGun #72979 üzenetére
Én nem értek a lovakhoz, csak abból tudok kiindulni hogy ha az Eneloop és tsai.-nál működik akkor nyilván megoldották ezt a dolgot a gépjármű akksik esetén is.
Amit cserébe kapott a haverod az sem bírta a hasonló felhasználást? Vagy inkább savas akksit kért helyette?[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Ribi
nagyúr
válasz TommyGun #72988 üzenetére
Ahogy Kroni1 írta és linkelte, most szinte minden akksi ólom savas.
Van a hagyományos, amiben lötyög a sav és után kell tölteni deszt vízzel néha.
És van az AGM, ami gondozásmentes. Ebből van 2 féle, egyik gyárilag fel van töltve és lezárva, hogy csak roncsolva tudod kinyitni és van amit neked kell feltölteni és lezárni. De egyikhez sem kell hozzányúlni többet.
És az AGM és a zselés az ugyan az.
Legalábbis autóban/motorban ezeket használják. És én így tudom. Vagyis motorban "hagyományos" akksit nem használnak, mert nem szabad megdönteni.
AGM-en kívül valszeg még van más gondozásmentes akksi is de arról nem tudok.Viszont TCn írták: "A keletkező gőz elvezetése egy labirint-rendszerű fedélben történik, amely a túlnyomást elengedi, a gőz azonban lecsapódik benne, és lassan visszacsorog az elektrolitba." Szóval töltéskor mindig keletkezik gőz/gáz.
[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz TommyGun #72991 üzenetére
Nemigen tudok azzal mit csinálni ha a Honda gyári akkut így kapom. Kételkedve hiszem hogy ha most nem használnám 3 hónapig, megnyakkana 45k-ért.
Az utángyártott lehet megnyakkan. Az elvileg használatban is megnyakkan max 2 év alatt...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz TommyGun #73012 üzenetére
Onnantól gyári valami, hogy az adott márkaszerviznek van egy online felülete ahova bejelentkezik, majd az adott motortípus robbantott ábrájáról alátét és csavar szinten le tud rendelni bármit. Nah ha innen rendeled meg cikkszám alapján az akkut akkor az gyári akku. A Honda kezén átmegy, vagy nem, de a lényeg hogy felelősséget vállal a gyári minőségért, gyári cikkszám alapján.
Autó akku pedig teljesen más téma, mint ahogy még a robi akkuk is.vlevi: Akkor ez már 2 pozitív a Banner akkukra! Musquito is dícsérte.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
runner 125
nagyúr
válasz TommyGun #73156 üzenetére
Vegyél valamilyen pumpálható kinyomót. A nehezen hozzáférhető helyeken, köztük pl. a hátsó rugóstagot én úgy szoktam pucolni. Itt is Autglym terméket használok, konkrétan a motormosójukat.
Mosquito
Aha, azt láttam.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz TommyGun #73160 üzenetére
Áh, motort nem szabad slaggal, sem borotvával mosni.
A befújós megoldás szerintem a legjobb. Max. venni kell valamilyen hosszú nyelű felnitisztító kefét, amivel hozzáférni a nagyon koszos, kézzel nem elérhető pontokhoz, de nekem a retek 99%-át le szokta hozni az AG-s motormosó. Először befújom vele, majd pár perc múlva egy másik flakonnal, amiben sima meleg víz van, leöblítem. Nagyon törölgetni sem kell, szépen levisz mindent.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Geresics
addikt
válasz TommyGun #73267 üzenetére
Pécs-Orfű / Orfű-Pécs szakasz tényleg szép, és jó, csak a tetőnél (Remete rét) kell mindig nagyon figyelni, mert az embert elkapja a lendület, az első kanyar pedig mindkét irányba trükkös. Sajnos a hétvégén egy motoros társunk úgy el is sokalta a kanyart, hogy a kiérkező mentősök már nem is tudtak segíteni rajta...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
StoneBridge
senior tag
válasz TommyGun #73365 üzenetére
Igen, jóval többe kerül és pont azt olvastam, hogy az újabb generációból a korai (2010/11-es) darabok jó problémásak lehetnek. Blokk (hengerfej probléma) és az első teló miatti visszahívás is volt.
A régebbiből az utolsó generációs már elég kiforrott. Kéne.Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
dellfanboy
őstag
válasz TommyGun #73444 üzenetére
?
?
?
hol irtam hogy oreget vegyen? o ezt kerdezte 73417-ben:Hali! Régebbi 125-ös endorokból melyik az, amit még érdemes megvenni, viszonylag olcsóbb és kapni még hozzá alkatrészeket?dt, xt 125-bol velemenyem szerint ha nem is lehet dunat rekeszteni de Van belole jo par elado darab, a 4utemu raadasul szog egszeru konstrukcio nem sok hibaval..
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Yoshida
aktív tag
válasz TommyGun #73954 üzenetére
Szerintem bátran megvehető az oxford, minimális a fogyasztása kikapcsolt állapotban, 1 hónap állás után se merítette le az aksit, érzékeli ha leállítod a motort, de nem kapcsolod ki a fűtést, és lekapcsol pár perc után magától. Bár valahol azt olvastam hogy túl puha a gumija, vélhetően hamar el fog kopni.
A két kijövő kábele kicsit bénán néz ki, de gondolom az összes nem gyári markolatfűtéssel ez a helyzet...
A képen jobb alul látszik ahogy kijön a kábel belőle.
Ma reggel sokat javított a komforton, 3-4 fok volt az első 20km-en
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz TommyGun #73956 üzenetére
Én egy gyújtásról vezérelt relével hajtom (a LED-es kiegészítő fényszórókkal együtt) hogy ne lehessen rajta felejteni, de a gyújtáskapcsoló érintkezőit se terhelje.
A bal piros az pont a LED-es plusz lámpákat kapcsolja. [kép]
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
V.Stryker
nagyúr
válasz TommyGun #73994 üzenetére
Nekem ez a második évem, tehát túl tapasztalt én se vagyok a magam kb. 15.000 kilométerével, meg kicsit a vaddisznó fajta vagyok, de megőrülnék ha az idomos motort fel kéne bukócsövezni, gombázni. Borzasztóan néz ki.
Szerintem vannak motorok, amiken normálisan néz ki.. pl túra endurók és vannak amik nem.Mondjuk én a telefonon se nagyon szeretem a tokot. Azért van hogy használjam. Ha meg eldobom, hát eldobtam, én hülyeségem.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
-Mosquito-
őstag
válasz TommyGun #73990 üzenetére
Sebességben hagyod,kuplungot behúzva/szabályozva tolod esetleg oldalsztendert is ki lehet csapni ilyenkor. A váltókart szedd le,melegítsd fel majd satuba fogd be és óvatosan hajlítsd vissza. Necces, hogy sikerül-e,inkább vegyél egy bontottat vagy egy ujjat.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
HSM
félisten
válasz TommyGun #74288 üzenetére
Gyönyörűen látszik benne, amiről meséltem... A pacák folyamatosan azzal szenved, hogy a kanyarokban lenyomja a brigádot, (mert többet vállal be, sanszosan jóval több rutinnal is), a brigád meg a rákövetkező egyenesben állva hagyja, és a következő körben kezdődik a csetepaté elölről a kanyarok közt...
Nézd meg monjduk itt, hiába érkezett meg gyorsabban, kanyarodott gyorsabban, van hibátlan fordulaton a motor a kanyar végén a kigyorsításon elég durván pápá... [link]
Ugyanz az effektus néhány útszakaszon ennél sokkal durvábban előhozza ezt a jelenséget, mert sok szerpentinen ennél jóval erősebb/lassabb kanyarok vannak, utána meg hosszabb egyenesek, ahol a nagygépek elmennek. Nyilván a versenypálya pont úgy van megalkotva, hogy ott sok a technikás szakasz, de egy szerpentin azért más. Versenypályán természetesen igaz az állításod, hogy egy kis nem túl erős motor is jó pilótával otthagyhat nála kategóriákkal erősebb vasat.Én ugyanezt éltem meg, mikor elmentem erősebb mocikkal kanyarogni, a kanyarokban hasonló tempót mentem, aztán az egyenesben csak néztem, ahogy nyúlnak el...
[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
-
V.Stryker
nagyúr
válasz TommyGun #74775 üzenetére
És? Normálisan tudtál vele közlekedni A-ból B-be? Igen. Én hasonlóképp vagyok...fázni nem fázok, azt hogy tapadás nincs, tudom, így nem télen megyek kanyarvadászkodni. Lényegesen óvatosabb vagyok, kevesebb kövér gáz, kevesebb nagy fék, jobban betartom a szabályokat...na jó...jobban megközelítem a legális határokat. De attól, hogy a gumi nem melegszik fel 30 fokra, még A-ból B-be simán lehet menni szerintem.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
TommyNagz
senior tag
válasz TommyGun #74779 üzenetére
250-es bandit volt az első komolyabb "nagy"motorom. Az A2-t tavaly júliusban raktam be, azóta vagyok folyamatosan nyeregben (cca. 12.000km összesen). A Bandita azóta elkelt, (lett helyette CBF), de a lényeg, hogy Pirelli Diablo Rosso II volt rajta, és bizony mentem vele télen-nyáron. A leghidegebb -11fok volt, de azt is pusztán azért, mert nem tudtam róla, hogy annyi van. Hozzáteszem, akkor még nem volt autóm, más volt a helyzet. Most azért érné meg nagyon a moci, mert a cégnél nincs rendes parkoló, max. olyan ami 900Ft/nap, plusz ha reggel 6-ra jövök, még nyitva sincs. Lehet szerintem télen menni, szar időben is, csak még a szokásosnál is 10000x óvatosabbnak kell lenni, és nem feltétlenül a gyors odajutás lesz a fő szempont, hanem az, hogy épségben odaérj.
encapsulation dot1q
-
-Mosquito-
őstag
válasz TommyGun #74775 üzenetére
Aktuális. Most az ABS-t hanyagoljuk tapadást figyeljünk. [link]
Tavasszal mi jó páran Osztrákba megyünk a hó/falak között motorozni. Március április már ilyenkor eltűnik a majré csík a gumiról. Sölden 2800m. [link]Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
HSM
félisten
válasz TommyGun #75104 üzenetére
Igen, ezeket kiküszöböli az ABS, helyette behoz más problémákat. Lásd amit írtam.
Sajnos a motorozás ilyen sport, millió+1 dologra kell egyszerre figyelni....
Ez a "csak rá kell taposni" dolog is olyan, hogy megnézem azt, mi történik a súlypontoddal egy ilyen agyhalott vészfékezés után, és hogy lesz ebből egy határozott, jól kivitelezett kikerülés....(#75105) V.Stryker: Ne szólj bele....
[ Szerkesztve ]
-
dellfanboy
őstag
válasz TommyGun #75342 üzenetére
en ket fele gepen lattam ilen fektarcsa burkolatot:
8090-es eveg motorjai a burkoljunklemindent akkor aromvonalasabb lesz, ill. motokrossz vb, enduro vb ama sx, ott pedig gondolom a sar ellen vedekeztekeladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
demars
addikt
válasz TommyGun #75983 üzenetére
A fejidomot én se pucoltam készre ugyan ezen okból. Gondoltam ha össze vizezem valahova befagy. Bár nem cukorból van, tudom de annyira nem vészes, majd tavasszal kap mosást.
Tarill: lehet kapni, nemrég linkeltek itt többen is néhány helyet ahol árulnak.
[ Szerkesztve ]
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
canniball
nagyúr
válasz TommyGun #76328 üzenetére
Egészségedre!
A weboldaluk és a bolt kínálata valóban nem teljesen fedi egymást, hogy ez miért van így ki tudja... De azon pár alkalommal mikor náluk jártam méretproblémát én nem tapasztaltam, igaz leginkább kabátot vettem, abból volt rogyásig.
De akkor itt egy másik hír (bár emlékeim szerint Mosquito kolléga már feldobta, de hátha lemaradtál/volt aki lemaradt róla)[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
-Mosquito-
őstag
-
CyberPunk666
senior tag
válasz TommyGun #81600 üzenetére
A furgont mozgásképtelenné tettem volna, beriasztottam volna és az ablakom alatt lett volna fixen.
Kertes ház nincs a környéken, olyan meg végképp, ahova betolhatom, nem innen származom, nincsenek itteni ismerőseim. Aki még szintén ebben a kerületben van és kertes háza van, ráadásul garázzsal és már vittem is oda egyszer, az messze van.A casco elég korrektül leírja, hogy mire mennyit fizet lopáskárra, nem ér meglepetés. Jelenleg mivel még nagyon új a gép, ezért a vételár 90%-a lenne a térítés, majd 80% lesz belőle. Aztán ahogy öregszik egyre alacsonyabb lesz a térített összeg.
Azért itt fontos tényező, hogy szalonmotorról van szó, még nem volt meg az első szervize sem (550 km van benne), ezért a vételár 80-90%-a igen sok pénz. Úgy néztem, hogy ha nem változik a biztosítási összeg (80k/év 10% - 20000 konstrukció), akkor kb a két éves koráig van ennek értelme.Mondjuk azért azt nem írtad, hogy mennyit fizetett ki a cascora, de még a 700k-val kevesebb esetén a 3.6 milliós autónál elég nehéz elképzelni, hogy nem járt sokkal jobban, mint casco nélkül járt volna.
Kétlem, hogy fél év alatt milliós összeget fizetett volna ki rá, így meg simán SOKKAL jobban jött ki vele, mint nélküle.[ Szerkesztve ]
-
amdk7
aktív tag
válasz TommyGun #85513 üzenetére
Ahogy nézem a Szall*rbeck-nél olcsóbb, bár nem néztem össze ugyanaz-e a választék...
Shark sisakokAdataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
Geresics
addikt
válasz TommyGun #85513 üzenetére
Nekem Shark Explore-R van, és nagyon-nagyon kényelmes! Azért vettem ezt, mert egy mozdulattal kipattintható a plexi, lepattintható a silt, van hozzá krossz-szemüveg, van benne napszemüveg, és kialakított hely a kommunikációnak! Mindenképp siltest kerestem, napszemüveggel, és interkom-hellyel, az csak extra, hogy ha akarom a siltet egy mozdulattal leszedem, és akkor nem rángatja közúton a fejem a szél!
Sajnos van egy nagy hibája is (azon kívül, hogy nem neonzöld/sárga ): a motorom plexije pont a szememhez kavarja a menetszelet, és a bukónak az első szellőzője másképp engedi be a levegőt, mint a többi (billenőszellőzőről fentről), és a kettő együtt huppogó hangot tud adni...A képen egy sisak látszik:
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen