Hirdetés
- StarCraft hírek: Készülhet egy új játék, miközben Game Pass-be tart a széria
- Unknown 9: Awakening - Amit a játékról tudni érdemes
- Jövő hónapban Xboxon is kipróbálható lesz a Fragpunk
- Újabb kedvcsinálón a The Last of Us TV sorozat második szezonja
- Újabb játékmenet videót kapott a Dragon Quest III: HD-2D Remake
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
#79335424
törölt tag
válasz Bogyó bá' #65528 üzenetére
Elmondanám, hogy a CBX 1000 -ben nem a főtengely végén volt a kuplungkihajtás, hanem a közepén és egy kb. 5cm széles, fogazott lánc vitte hátra a hajtást a kuplungnak, olajnyomásos feszítéssel. A HD -kban levő kuplunglánc sem egy tönkremenős fajta. Mondhatni örök élet, meg egy nap. De, ha nem tetszik, akkor lecserélheted szíjasra, vagy fogaskerekesre. Tudsz másik típust, amin olyan kuplungkihajtási módot alkalmazhatsz, amilyen épp szimpatikus? Ja, természetesen lehet bowdenes, vagy hidraulikus kuplungod, sőt, akár önzáró is.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
-
demars
addikt
válasz Bogyó bá' #65964 üzenetére
Így van. Próbáltam azt is, de ugy gondoltam, hogy az első két szezonban a hűvösebb napokat kihagyom, így a sima nyári vertex mellett döntöttem! Ehhez veszek egy aláöltözőt és sztem nyárra, szezonra bőven elég!
Amúgy simán feltudnák venni egy melegítő nacit alá, ha még is hidegben kelnék útra!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
emre
veterán
válasz Bogyó bá' #66003 üzenetére
Nem találtam normális képet a felniméretről. Valamint pontos motortípust sem tudok, hogy rá tudjak keresni a gyári méretre.
Ha meg lemegyek lefényképezni a sajátomat, akkor abba kötsz bele, hogy de hiszen ez Yamaha.[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
#79335424
törölt tag
válasz Bogyó bá' #66023 üzenetére
Ilyesmi, bár ez egy V-Rod, ami nem Harley, csak a Harley gyártja. Úgy látom a képről, hogy a szintezős légrugó sem maradt ki az extralistából.
Zeon.hu:
Akik erre blazíroznak, na ők szokták utánfutón vinni a gépet Alsóörsre. Én inkább motorozni szeretek. Jó nekem az a gyári 150 -es papucs. Bár, már csináltattam egy 18 -as hátsó kereket, mert nem tetszik a ballonos gyári gumi, de arra is 140-160 passzol.
A vicc az, hogy a barátom tényleg motorozik. Úgy gondolta, hogy majd ő megalkotja a szépség és használat eszményi kompozícióját és nem hajlandó beismerni a csúf kudarcot. Csak az a bibi, hogy 30 éve ismerem, úgyhogy pontosan tudom, hogy mikor savanyú a mosolya. Arról nem is szólva, hogy túrán a fele cuccát mindíg ránk sózza, mert nincs hova pakolnia. -
félisten
válasz Bogyó bá' #66026 üzenetére
Kimértem végül mennyit kajol ernő magában állva úgy, hogy a kulcs nincs benne. Meglepő. Meglepő, mert GS-nél le is írták ennek értékét, itt viszont nincs adat. Azért nincs, mert 200mA-es méréshatárban is csak 0.2-0.3mA-t mértem ami igen kevés és nem is pontos ez miatt, gyakorlatilag elenyésző áramot vesz fel. Viszont amikor frissen kötöd be az akkut akkor már mérhető 55mA-t kér néhány másodpercig. Amikor elfordítod a kulcsot elég masszív 3.42A-t kér az akkutól, amint lement a mutató és indítható a motor beáll 1.95A-re. Ergo akkor van nagy áramfelvétel amikor élet az ac pumpa. Érdekesség nem több!
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #66207 üzenetére
Ertem, ez valoban elhanyagolt allapot, de ezek tovabbra is kopo-fogyo hianyossagok, tehat ettol en meg nem vetnek el egy motorvasarlast, de csak akkor, ha joval olcsobb a piacon egy olyan motornal, ahol nem kell ennyit kolteni a gatyabarazasra.
Explosión de dos tiempos
-
#79335424
törölt tag
válasz Bogyó bá' #66283 üzenetére
Á, ezt kis robogóhoz gondoltam, nem több mázsás motorhoz. Pl. elviszed szerelőhöz az autót és visszajössz a robogóval és nem kell utifutit vinned. A felhúzás tök egyszerű. Kecskeméten gyártanak ilyen sínes motortartót, amire fel lehet húzni a motort, mert az első kerék rögzítője csúszik a sínen.
[ Szerkesztve ]
-
Kroni1
veterán
válasz Bogyó bá' #66292 üzenetére
Egyetértek, az ilyen össznépi totyorgások szociális eseménynek elmennek, de nagyon távol állnak attól amit én a motorozásban szeretek.. Ha ilyesmire vágyok elég bemennem a hungária körútra csúcsidőben
A balesethez: Én is egyetértek azokkal akik szerint a hátsó srác bukása menthető lett volna, tudott volna segíteni az ABS. Vagy az is jó lett volna, ha tényleg egy kicsit kisebbet markol a fékre, és nem a kormányra terhel egyenlőtlen erőelosztással (mert ugyebár ettől fordul ki alólunk a motor) De ilyen helyzetben ez tényleg csak a legképzettebb motorosoknak jött volna össze.
Mikor az egyik Vezetéstechnikai tréningen Tóth Zoltán Totti a vészfékezést oktatta, akkor tudatosult bennem, hogy ezt hogyan is kéne. (Nemhogy a korlátlan jogsi megszerzésénél nem esett ennek helyes kivitelezéséről szó, de más tréningeken sem hallottam ilyen jókat a témáról) Itt szembesültem vele, hogy akár az első kereket is lehet blokkolóra fékezni, csak combokkal a tankra kell terhelni, és nem szabad a kormányra. Na már most ember legyen a talpán aki egy ilyen váratlan helyzetben így fékez. Erre itt nincs idő figyelni, ez vagy megy zsigerből, vagy ahogy a motorosok kb. 95%-nak nem. Nekem anno a Fazerrel volt egy 140km/h-nál kutya keresztben átszaladós esetem, ott egy pillanatra nálam is blokkolt az első kerék, de hogy nem estem el azt betudom a szerencsémnek, a mostani motoromat már direkt úgy vettem, hogy mindenképp ABS-el legyen.
[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
válasz Bogyó bá' #66476 üzenetére
Mi tegnap pont megúsztuk az esőt! Délelőtt lemostam a gépet, szépen leszárítottam majd kapott waxot! Gondoltam ilyen borús időben úgy sem megyünk sehová sem. Aztán délután előjött a napocska, haverom is hazaért Győrből, így elgurultunk Mosonmagyaróvárra egyik kollégámhoz! Jó volt nagyon!
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
baboss
őstag
válasz Bogyó bá' #66476 üzenetére
Májusban majd le kell ugranom Kecskemétre, az Auchan- ba vásárolni. Összekötném majd valami jó kis karikával. Tudnál ajánlani valami útvonalat ? Kecskemétről merre érdemes menni, kb egy 400km- es karikára gondoltam, remélem addigra már az új gumikkal mehetek. [link]
[ Szerkesztve ]
-
-
Kroni1
veterán
válasz Bogyó bá' #66711 üzenetére
Milyen GS-ed van most és mikori?
Ha nem túl magas moci kell akkor továbbra is valami túraenduro kellene neked, de alacsonyitott üléssel. Merthogy a rossz aszfaltra meg a rossz porckorongra mégiscsak azok futóműve volna a legmegfelelőbb.. A V-Strom is nagyon jó kis gép, ez a Honda is pofás darab, de szóbajöhetnek még az egyéb kisebb GS-ek is, pl. az F700GS vagy az F800GS, ezek is elég jó és könnyű masinériák! Kawa Versys? Én még nem próbáltam élőbe, de ismerős nagyon dícsérte a futóművét annak is.
[ Szerkesztve ]
-
Kroni1
veterán
válasz Bogyó bá' #66728 üzenetére
Ja értem, ezért is csodálkoztam, h mi a baj a GS-el.. Az indexes BMW fórumban nem vagy jelen bogyó bá néven esetleg?! Szerintem ezért gondoltam h neked is bömcid van.
Igy már értem, a fentebb említett tipusok továbbra is tartalmazzák a neked való legjobb megoldást, szerintem.
-
Kroni1
veterán
válasz Bogyó bá' #66731 üzenetére
Hát akkor ez el is dőlt, szerintem a GS csak GS-re cserélheted! Már ha le akarod egyáltalán, de remélem nem fog romlani azért olyan mértékben az egészséged, hogy a Suzukival már gondot jelentsen a motorozás!
A régi egyhengeres F650-esek valóban nem neked valók ha alacsonyabb motor kell, de az újabb már annál inkább: Ha kis könnyű gép kellene akkor az újfajta 2008-tól gyártott sorkettes (már 800ccm blokkal szerelt!!!) 71LE-s F650GS lehetne a befutó, én is majdnem ilyet vettem, csak akkor nem nagyon volt ilyen használtban amikor én kerestem. Nyomatékban ugyanott van mint az F800GS, épp csak egy picit csíptek le a pacikból. A futóműve nem kimondottan terepre, pont az általad említett rossz aszfaltra alkalmas. Nagyon kezes és remek súlyközépponttal rendelkező gép, bedobozolható rogyásig, markolatfűtéstől kezdve az ABS-ig van benne mindenféle jó ami egy örökifjú motoros kényelmét szolgálhatja!
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- OTP Bank topic
- Ingyen kellene, de tegnapra
- VoLTE/VoWiFi
- Suzuki topik
- ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Apple notebookok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest