- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- UbiForward24 - Sztori kiegészítőt kap az Avatar: Frontiers of Pandora
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Diablo IV
- Xbox Series X|S
- UbiForward24 - Hosszabb bemutatón a Star Wars: Outlaws
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Call of Duty: Black Ops 6
- PlayStation 5
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
canniball
nagyúr
-
Gaboman
nagyúr
Felhasználási területe nagyon nem mindegy, az EXC525-el közúton nem jársz jól.
Üzemórás motorok, nagyon sűrű lesz a szervizelése, olajcsere 600-1000 kilométerenként, a másik gondolatod nagyon jó hogy SM 690.
Jó motor, igaz nekem az injektor rajta annyira nem bejövős.FIREBLADE78 azt írja már jobb a szervizhálózata a Husqinak.
Akkor viszont egy 630 típussal jól járnál.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
hroberto
veterán
Igen, "csőrös" SM-em van jelenleg.
DRZ-m volt előtte, ez teljesen más világ. Teljesítmény, fékek, futómű nagyságrenddel jobb, persze ezzel nem hiszem, hogy újat mondtam. Minden jóval finomabb rajta (kuplung, fék, váltó). Viszont az alacsony fordulatot a DRZ jobban tűrte, ez hajlamosabb rángatni.
130-140-es tempó az amivel még folyamatosan tudsz vele haladni, felette már levesz a szél. Mondjuk a Supermoto - t nem is erre találták ki. Az ülés is elég kényelmes, a DRZ után mindenképp, mert azon egy fél nap után már éreztem a hátsóm.
Bajom nem volt vele, igaz alig 8000 km volt benne mikor megvettem, és még csak egy nyarat ültem rajta.
Szóval egyenlőre nagyon szeretem, egy darabig marad.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
Nekem is opció volt a 640 is. De azért lett inkább a 690 mert a jó 640-es is 1 milla felett volt, és úgy gondoltam ha már ennyi pénzt adok ki, akkor inkább teszek hozzá még egy keveset, és veszek egy 690-et, ami azért újabb technika.
Nem használom túl nagy távokra, igaz mentem vele 2-300 km-t is egy nap, de nem ez a jellemző. A DRZ-vel már 100 km is sok volt, mert már fájt a hátsóm, ráadásul a rövidebb áttételek miatt kínszenvedés volt egyenes utakon menni vele.
Mivel a Bükkben lakom a legtöbbet itt használom, néha átugrunk a Mátrába is, ezeken az utakon nagyon jó vele motorozni.
A csapat akikkel járunk, elég vegyes összetételű. Nagyrészt sportmotorok (R6, ZX-10R, S1000 RR), van akinek szintén Z-750 van, de BMW GS-el is járnak, meg ugye KTM-ek. A hosszabb egyenesekben esély sincs menni velük, de mindig bevárjuk egymást. Mentem már huzamosabb ideig 160 körüli tempót, de ez már nagyon nem neki való, és rá kell feküdni a tankra, ami nem kényelmes, és ilyen tempó ezzel a motorral nem biztonságos.
A hegyi szerpentineken viszont már nincs olyan nagy előnyük. Ha kicsit bátrabban megyek, simán tudom tartani a tempót.
Amit még észrevettem, hogy hosszabb utak alkalmával néha megfájdult a fejem. Hogy ez a vibráció vagy a hang (nem a gyári dobok vannak rajta) miatt van nem tudom, de az idén ki fogok próbálni egy hosszabb utat úgy, hogy füldugót használok.[ Szerkesztve ]
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
Gaboman
nagyúr
Mert a pasztával bekent tömítést ahogy Pl: húzod meg az olajdeklinél szét nyomódik, és simán beleeshet az olajba, onnan meg esetleg valamilyen olajnyílásba bekerülhet, eltömíti és nem kis galibát csinálhat.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
Ha egy tomiteshez az van a gepkonyvben irva, hogy minden szetszedes utan csere, akkor azt le kell cserelni.
Meg lehet csinalni ugy, hogy tomitsen ezeket is, ahogy meg is szoktak. Gyarilag van egy vekony zsiros-grafit reteg, hogy ha leszeded, semmi dolgod ne legyen, csak egy ronggyal torold el a tomitofeluleteket. Ha kinyomod sziloval, azt meg kapargatod, ha jo vastagon nyomod, be tud kerulni olajfuratba, stb. Kicsi az eselye, ha nem vagy idiota, de egy zsiros feluletre en eleve nem nyomnek pasztat, es a yamahanak pont olyan.
Hengerfejtomites az lemez, ott nem lesz vastagabb a szilotol, csak kinyomja a vizfuratokba, ahogy oszehuzod, es uszkalni fog a buvarruha a hutorendszeredben. Az a kedvencem.Ahova nem irja a manual, oda nem kell nyomni. Ha meg nincs penz tomitesre, el kell gondolkodni, hogy mennyiert veszunk motort. Vagy hogy veszunk-e.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Nem. A gyarto azert irja oda, mert igy a legidealisabb. Termeszetesen sok penzert.
Illetve amit irtam az elozo hszben is. Zsiros grafitos feluletet bepasztazol? Ami a csavarfuratoknal mar malik az elso levetelnel?
Es legkozelebb kapargatod a blokkodrol a szilot?
Termeszetesen meg lehet csinalni. Csak paraszt, es vannak hatranyai egyertelmuen.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zgospel
őstag
Nekem még füldugóval is zsong a fülem egy fél napos-egész napos motorozás után. Én füldugó nélkül már csak a városban bírok ellenni, ha kimegyek országútra és elfelejtem betenni a füldugót, akkor ha megyek egy 90-100as tempót kb 5 perc után hülyét kapok és meg kell állnom pótolni a füldugót.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Köszi.
A vége az lett hogy az r17.hu-nak is feltettem a kérdéseimet, 1 órán belül válaszoltak, úgyhogy megrendeltem a Corsa 2 párost.
Majd május környékén meglátom hogy valójában milyen, ha meg nem hozzám és a motoromhoz való akkor legfeljebb lecserélem Rosso 3-ra vagy szenvedek vele amíg el nem kopik. Bár remélem erre nem lesz szükség.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
z123456789
addikt
Nem vagyok szerelő, de úgy gondolom azért, hogy...tömítsen.
Mármint. Ha mindig betéped a csavart, akkor a végén már annyira be lesz tépve, hogy elszáll a menet. Erre meg tökéletesen alkalmas egy puha fém alátét, amit ha kellően "roncsolsz", összelapítasz, akkor kizárt a szivárgás. Viszont ha visszalazítod a csavart, akkor ugye már egy meglágyult alátéted lesz, amit találgathatsz, hogy mennyivel szorítsd vissza újra, hogy megfelelően roncsolódjon a tömítő képesség eléréséhez. Persze lehet matekozni, hogy meghúzom 20 Nm-rel, aztán legközelebb meg 21-gyel, és így tovább, de asszem 150 Ft-ról beszélünk talán?
Autónál is vagy alátétet vagy csavart cserélsz.(#95548) persuader
Ja!? És köszi a pdf-et, nekem valami másik féle van.
Na jó, így már megtaláltam abban is.[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
Most komolyan ennyire off mentes az a topic? Én fogom akkor a sírba dönteni.
Sajnos nem érint az eladó tényező, mivel az A2 köti a kezem, meg éppen nem lóg ki a gatyából.
Ha Sm akkor gaboman az embered. (DRZ400-ra csorgott egy ideig a nyálam de az se lenne sokkal jobb utazó tempó szempontjából.)
Következő SV-ből is lehet a félidomos lesz, mivel ma is eljegesedtem.@Bogyó: Rommá fagytam, még az öreg is jót derült rajta amint képtelen vagyok rendesen aláírni... annyira elfagytam alig tudtam a szatyorból is a tömítéseket kibogozni.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Gaboman
nagyúr
Supermoton ekkora tempót csak a KTM 950/990-en nem fog megkottyanni, igaz nem is tartok igazi SM-nek egy 200 kilós hegyomlást.
Az SM gépek nem nagy sebességű utazásra vannak kitalálva, az más kérdés hogy bírnak ekkora tempót, sőt némelyik 185-190 is megy végre (KTM SMC 660), de hidd el nem lenne kellemes rajta a 160-as utazó.
Ezek e gépek a kanyargós részeket szeretik igazán, ott vannak elemükben, a rossz minőségű útjainkon sem fog olyannal találkozni hogy lassítanod kellene a huplik, stb....miatt.
Ott ahol más gépeknél elveszed a gázt, ennél még rá is csavarhatod.
Hosszabb utakra megint csak nem alkalmasak, az ülés vastagságuk, párnázásuk nem ezt a célt szolgálja.
Egy napi 200-300 kilométer még kibírható rajta, de a végén már nem lesz őszinte a mosolyod, SMC 625 320 kilométer, hason alvás, hátsófertálynak vége.
Aztán nagy előnyük ha beköszönt a téli időszak akkor sem kell leraknod, enduró szett azt goo kifelé.
Itt nincs olyan hogy szezon vége, csak kezdődik a másik szezon.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Nem a legjobb választás, SXC 625/SC625, SMC660 ha már LC4.
Youtubon keresd meg CafeineCrewOfficial, tőle érdemes megkérdezned mit érdemes, volt már a keze alatt minden.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Azért mert jóval nehezebb, gyengébb, más karbi, elektronika, stb......!
A 690-nek meg nem válik előnyére az injektor, pont az egyhengeres karakterét csapja agyon, nincs meg benne az a lentről érkező tolóerő, inkább a magasabb fordulatot szereti, ami egy 1 hengeres SM-nél nekem csalódás volt.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Szervizelése a 640 és az SXC/SMC 625-nek ugyan annyi, 5000 km, ugyan úgy 2.1-2.3L olaj kell bele, az SC 625-nek 2500 kilométer az olajcsere periódus, itt csak 1.6L az olaj.
Nincs a vázba, ezek pörgősebb gépek mint az újak, végletekig leegyszerűsített motorok, se önindító, se akkumulátor, mindenből a legkönnyebbre törekedtek.
Megvan az enyém, de már nem eladó, felújítottam így most használom.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
A 660 is berúgós, az SXC625 és SMC625 ami önindítós is.
De ezeket berúgni olyan egyszerű hogy hihetetlen.Mik vagytok ti valami elkényesztetett kislányok, vagy selyem fúk?
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Micsurin
nagyúr
Pedig a berúgó se ördögtől való.
Mikor haveromnak bekellet tolni az F650-et akkor marhára tudott volna egy berugót értékelni.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Gaboman
nagyúr
Kicsikét megkevertelek, ez a volt gépem, 2005 KTM SMC 625, a gyári SM változata a KTM-nek, átmenet az üzemórás versenygépek és az alap LC4 640 SM között.
Önindítós is, de ami ebből valóban jó állapotú az 1.1-1.2-1.3 millió között megy még most is, és hozzáteszem nagyon ritkán adják el őket, évente talán 1-2 darabbal találkozni a magyar oldalakon.
A mostani motorom teljesen más, SC620, ez a típus a KTM versenyendurója az EXC sorozat megjelenése előtt, ilyen blokkos motorokkal VB címet is nyert a KTM 1998-ban.Csak berúgós, se aksi, se semmi sallang ami növelhetné a tömeget.
Ő is ugyan azt képviseli mint a SMC az úton, az üzemórás EXC és az LC4 640 Enduró közé ékelődik be.
Hasonlóan nagyon ritka madár az eladó járművek között, és bizony meg is kérik az árukat.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
emre
veterán
Tőle vették a fiúk a féktárcsákat: mcmotoparts.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Gaboman
nagyúr
Köszi a választ!
Ha vennék akkor a nagyobb kerekű és testűből mint pl: YCF Factory 190 Bigy vagy a Pisterpro LXR 190F.
Ezek már 5 sebességesek, iszonyat könnyűek, főleg a Pisterpro, de az YCF sem sokkal nehezebb.
Van egy srác, ő 170 Detroit blokkost használ!
Szedi a lábát rendesen.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- Külpolitika
- Medence topik
- Kés topik
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen