-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
JoinR
senior tag
válasz Micsurin #142198 üzenetére
A megbízhatóság meg az élettartam 2 külön dolog. Nyilván ez szubjektív, szerintem hogy 60 ezret bír egy vezérlés, teljesen oké. A többség pár ezret megy egy évben, az 10+ év. Az más kérdés, amikor pár évesen már minden baja van. Nekem az 1 éves KTM-ből az olaj folyt, a féléves Hondából a hűtőfolyadék, az új Keeway csak lefulladt melegen. Ja a 2 éves Kawasakin elhagytam a kipufogóleömlő csavart, meg a tankot menet közben lábbal tartottam, mert az is lelazult. Pedig annak még J-vel is kezdődik az alvázszáma.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #142203 üzenetére
Az sc57 alusil hengere a gyenge pont, ami nagyon gyorsan kopik. Mert nem bevonat, hanem maga a hengeranyagba probaltak szilicium karbid matrixot csinalni, de sehol sem jott ossze. Még a porschenak sem.
Az edzes rajta, tipikus hokezeles nyom.
Nezd meg milyen honda visszahivas bulletint kuldtem neked annak idejen, nah ott lehet latni a kulonbseget
Nekem atment mi a baj ezzel, mivel soha nem veszek uj motort, igy 6 evesen nekem ne menjen semmi tonkre.
Sőt, 26 evesen se.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Micsurin #142208 üzenetére
A plasztikkártyát addig nem adod le, amíg az új a kezedbe nem kerül. Persze a régin nem lesz rajta a megfelelő kategória, ami Magyarországon talán nem akkora baj, a rendőr ugye látja az adatbázisban, hogy A-ra is érvényes. Hogy külföldön látják-e, illetve hogy figyelembe veszik-e, nem tudom.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Somatom
veterán
válasz Micsurin #142221 üzenetére
Miért kéne elengedni? Sztem csak a falu és a főlegvár között nem lehet csapatni. Ott a lángos, meg a gyros? Amúgy se sokat járhattál arra. Dömsöd a Csepel sziget déli végénél van, Ráckeve után. Visegrád után Dömös van és semmi köze a főlegvárhoz, mivel közvetlenül a 11 -es út szeli át.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
bardi
aktív tag
válasz Micsurin #142223 üzenetére
Majdani motorvásárlás után pont ide mentem volna elsőre, mert nagyon jó az aszfalt, meg meló után semmi forgalom, legalábbis amikor utoljára voltam kocsival, de így ez kiesik sajnos... Majd ha lerohad a kipufogó a kocsimról, megyek pár kört zajterhelni
'92 Honda VFR 750
-
neutron23
csendes tag
válasz Micsurin #142232 üzenetére
Egy tiszta, jól beállított karburátorral semmi gond nincsen, pöccre indul hidegben-melegben ugyanúgy, mint egy injektoros. A Transalpot Adventure bike-nak vagy Dual-sportnak is szokták kategorizálni, miért ne lehetne levinni a szántásba? Azokkal sokkal durvább helyekre is szoktak menni, mint egy sima földút vagy szántó. Én amúgy fenntartásokkal kezelném ezeknél a nagy egyhengereseknél a 130-140-es tempót, lehet hogy tudod tartani, de milyen áron? Nagyon hangos lesz, rezegni fog, baromi fárasztó lesz, még szerintem a V-twin Transalppal is. Ezeknek inkább 90-110körül van az utazótempója, főleg utassal. Egy DL650 erre tempóra sokkal inkább alkalmas és bár terepen ügyetlenebb az általad említett motoroknál, a szántásba bőven le lehet vinni.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #142232 üzenetére
Igen, tudom, probaltam viccelni.
de mint az elet oly sok teruleten: oda van hatva - ez a lenyeg. Ha nem csinalsz semmit, akkor teszetosza, alkalmatlan vagy. a problema nincs megoldva, de legalabb meg lettek b*szva emberek. A lenyeg. Csinalj valamit. Mindegy mit. Nembaj, ha nem mukodik.Ezt korabban is kerdeztem, mi a baj a karbival?
Leereszted tel elott, kesz. Ennyit kell csupan tenni, semmi tobb. Es orok elet.Transalp nem ilyen. Nem nagyon torik a muanyag, szeles a kormany, vasbol van a hatsofekkar, vissza tudod hajlitani.
Futomu nem jo. Fek rosszabb. Blokk gyenge, de motorozashoz barmi eleg[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Micsurin #142236 üzenetére
A FES250 (kikopott úszótengely, kopott tű, vékonyodott membrán majd végül falsot szívó pillangótengely), az Er5 (odavert tűszelep fészek előző szerelő által, kopott ÉS utángyártott tűszelep, felakadó úszó), a CB500 (Kikopott tűszelepek, összecserélt membrán rugók, berohadt túlhúzott leeresztők, kikopott préselt tűfészek) köszönöm szépen szereltem elég karbit az elmúlt 5-6 évben itthon. Ha elköltök ~1,5 millát akkor ezekből nem kérek, a 650GS valószínűleg szintén átmeneti motor lesz de nem is zavar, egyetem vége +2 év és tippre nem vagyunk itthon sem.
És nincsenek illúzióim, hogy egy XL650 azzal a 6 évvel amivel fiatalabb a hazai tulajok kezel alatt annyival jobb állapotban is lesz... beleolvasva a facebook csoportokban pedig meggyőződéssé is vált ez a tipp.
Leginkább az érdekel elmentem-e valami mellett 1,5-2 közt a 2000-2006 közti gyártási sávot tekintve soft offroad és túraendúró formaterv mellett legfeljebb középsúlyú kategóriában.
edit.: XT660Z lenne még de az szerintem kegyetlenül túlárazott egy XL650 vagy 650GS-hez képest.(Amint barátnőm is befejezte a diplomát azonnal keressük a menekülő utat... Ő 3 idegenen én most tanulom a 2.-at ez két mérnökinfóval párosítva nem félek, hogy ne tudna kiemelni minket a mocsárból. )
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
neutron23
csendes tag
válasz Micsurin #142237 üzenetére
Nem akarlak semmiről meggyőzni, én csak egy véleményt mondtam, szinte feleslegesen, úgy látom te már igazából döntöttél. Én biztos hogy nem tudnék 100km-t sem megtenni 140-el egy nagy egyhengeressel. Nekem még a fazeren is fárasztó, pedig a 170-180 sem probléma..a motornak.. de hát kinek mi, jól is van ez így
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #142236 üzenetére
Ebben van igazsag.
Viszont en meg latok eleg sok injektort, amire kolteni kell.
A benzinpumpa nagyon sok modellnel nagyon hamar tonkremegy. Japanoknal is. 20e km utan jellemzo. Ugy kezdodik, hogy kisebb lesz a vegsebesseged ugy 50-el. De mintha minden jol mukodne. Es a benzinpumpa 100e Ft alatt nem nagyon van. Regebbi modelleknel be lehet rakni utangyartottat olcson, de most a szelsosegeket mondom en is. Aztan ott van a lambda szonda. Fojtoszelep tengely ugyanugy ki tud kopni, es most kapaszkodj, yamahanak meg membranja is van a befecs melle az open loop r6 ban. ezek is regi motorok mondjuk.
A kompresszoros kawaban pedig egyenesen irja a gepkonyv, hogy 60e km nel csereld ki az egesz egyseget.
Legalabb kovetkezetesek, mert ha keves benzint kap, amit meg meg is fujsz, akkor eleg hamar totalkar lesz belole.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
etnies
senior tag
válasz Micsurin #142240 üzenetére
Menni kell, minél előbb. A magyarokat 13 éve csibészeltetik: rokkantnyugdíjasok, cigányok, "buzik", menekültek, muszlimok, Soros, Brüsszel, katások, tanárok, orvosok-ápolók, most éppen ukránok. Bocs, ha valaki kimaradt...
Napi két perc gyűlölet megy a tévében minden nap, mint az 1984-ben. És a többséget nem zavarja, sőt. "Utálunk mindenkit".Tőlem is kérdezték már sokan, hogy mit bántam meg, hogy 13 éve elköltöztem? A válaszom mindig az: hogy nem korábban jöttem.
És ez gáz, de az értelmes többséget mára teljesen elnyomta a senkiházi-semmiházi többség. Kitartás azoknak, akik még maradnak.Az én feleségem sem Attila-népéből való, bántották otthon sokat, itt megbecsült munkaerő, imádják mindenhol.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
válasz Micsurin #142256 üzenetére
Röhöghetsz ezen, de anno a 400as korszakomban japán oldalon megtaláltam a CBR és az RVFhez való HRC karburátor beállítási kézikönyvet.
Azért a HRC-nek elhiszem amit mondanak
Jó, nem az alap gyári keihin karbihoz volt az útmutató, hanem valami ápgrédelthez, de akkor is Vagy annak a belét kellett átalakítani? Már nem tudom, de le volt írva a különböző légköri nyomásokhoz alkalmazandó fúvókaméret, keverékcsavar, mennyi hgmm mennyin mennyi az annyi...どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #142256 üzenetére
Jolvan, ragad ratok valami itt
Nezd, amit mondani akartam, ha veszel egy szar karbisat, szar lesz. Ha veszel egy szar injektorost, az is szar lesz. Nem erre a ket iskolara bontanam le a motorokat ugy altalaban, mivel sok karbis motor fut itt minden problema nelkul, akar 30 evesen is. A km joval kevesebb ezekben, mint mo-on.
Ez, hogy kevesen ertenek a karburatorhoz... mit kell azon kozutra allitani? Semmit. Magyarorszagon nincs karosanyag ellenorzes muszaki alkalmaval, amugy gyari beallitasok, es kesz. Nem is kell hozza erteni.
Kipufogohoz megveszed a dynojet kit-et, szetszeded beszereled, kesz. Nem olyan nagy varazslat ez, hogy ujra fel kell talalni a karburatort.
Minden versenymotornal van fuvokatablazat, homerseklethez, legnyomashoz, ez nem ujdonsag, krosszmotoroknal gepkonyvben van. Utcan nem versenymotorokkal kozlekedunk, nincs szukseg minden homersekletre minden nap beallitani, nem is ertem, hogy mit tamaszt ala ez.Es vegre az is atment, hogy minden motornak vannak jellegzetes hibai, amire figyelni kell.
En oreg szarokkal motorozok, es nem szivom meg. Raadasul olasszal. Ha egy normalis szakemberrel vesz vki egy hasznalt motort. Olyannal, aki ismeri a tipust, meg lehet venni az oreg motort is. Lehetoleg kulfoldrol
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Mentolka
senior tag
-
csongi
veterán
válasz Micsurin #142269 üzenetére
Kint is leszarjak. Mire esedekes mar garancia nincs, ahhoz meg eleg idoigenyes munka, hogy kifizessek a szervizelesi koltseget, addigra nem rentabilis.
Az F650 egyhengeres nem lesz jo a 130-140 utazohoz. Az kinzas, mindenkinek.
Ebbe a tartomanyba, inkabb 70+Le, tobb henger. 100-120 kozott vilag vege es visza.TDM900, kiforrott tenyleg jo lett. FZS 600 vagy 1000. CBF600 vagy 1000 ilyesmik.
BMW boxer evjarat fuggo, volt egy idoszak, az ABS 1000juro+ afa javitas, es sokuknak beteg. Nemetbe javitjak.
Motor sokat kibir, de a lehajas, kuplung egy kisebb vagyon.Amennyiben a tomeg nem hatrany, akkor Varadero.
De nekem a copanord jobban tettszik. .
A tomege miatt maradtam a 650 nel. A copival sokat agyaltam. -
norbert1998
veterán
válasz Micsurin #142283 üzenetére
Azért, mert nem 40-50 millás projekt, hanem 10-15. És a mai kamatok mellett nagyon nem mindegy, mennyi önrésze van a polgárnak.
Valamint ez nem az "én motorom". Nekem egy T700 sokkal jobban illene vagy F800GS, stb. Ami árban közelebb állna, az meg max 650 Transalp, de nem a DL.[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
válasz Micsurin #142285 üzenetére
Ház lesz az. Nem szeretnék kész házba csak úgy beköltözni. A saját kezem munkájában szeretnék élni. Az, amit csak jelentéktelen papírkötegeken magadévá tettél, közel sincs akkora értékkel számodra, mint amit a saját kezeddel szép lassan megcsinálgatsz olyanra, amilyenre szeretnéd. Egy felújításra szoruló, de lakható, kicsi házat keresek, amiből majd az elkövetkező sok évben lehet majd egy nagy, modern ház. Nem mondom, hogy ez a legtutibb módja a házba költözésnek, de ez az én általam preferált módja. Ennél jobban csak a nulláról építkezés tetszene, de azt mind tudjuk, hogy mennyivel durvább macera, mint bármi más, a sok engedélyeztetgetés miatt.
Vételár tekintetében sem olcsóbbak. Úgy értettem azokat a motorokat, hogy a személyiségemhez, igényeimhez közelebb állnak. Több terepképesség, magasabb építés, nagyobb endurós megbecsülés. Természetesen nem fogom a pénz miatt a DL-t ilyenre cserélni, mert nem nyernék egy forintot se vele szinte.
csongi:
Jelenleg célszerszámra várok. Csinálhatnék otthon eszkábált hegesztett szart, de egyelőre úgy néz ki, gyártanak nekem leleményesbe
A körmös kulcs a lengőkar kontraanyához. -
Geresics
addikt
válasz Micsurin #142305 üzenetére
A 800ccm-es F650 nekem nagyon bejött, majdnem vettem is egyet a Full Gas-nál, de kiderült, hogy javíthatatlan, mert valami olyan vezérlési hibája volt, amit a Full Gas, mint márkaszerviz sem tudott megcsinálni...
Amúgy milyen nagyságrendű pénzről beszélünk? Nem ismerem az árakat, de amikor tavasszal néztem, akkor bolondéria volt a köbön! Ezért lett végül a 790 Adv-R, mert kicsivel kevesebbért sokkal
szarabbakatkompromisszumosabbakat kaptam volna...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Biqci
aktív tag
válasz Micsurin #142305 üzenetére
...ha az ABS és az injektort elengedem...
Az injektor ok, de ABS nélkül biztos nem vennék motort. Nekem más nem kell, nincs is a Triplán, de az ABS az megvan..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz Micsurin #142310 üzenetére
Nagyon nem vagyok tisztában a mostani árakkal és a Cbf és az Fz sem jön be nekem se. De a keretben nincs olyan gép ami neked megfelelő és van Abs?
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
csongi
veterán
-
Biqci
aktív tag
válasz Micsurin #142318 üzenetére
Azért érdemes vetni egy pillantást az olcsóbb darabokra is, mert ki tudja. Én is olcsón adtam el a Banditot, sőt friss műszakival, majdnem a legolcsóbb volt a piacon, mert ott volt már a Tripla és ahhoz képest olyan buta, nehéz volt, hogy semmi értelme nem lett volna megtartani. Előző nap kapta meg a Tüv-öt, csont nélkül, (mert itt nincs okosság a műszakin) jó gumikkal, fékkel, friss olajcserével, egy éves nagyszervizzel. Szóval lehetnek csodák
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
3800+
őstag
válasz Micsurin #142359 üzenetére
Igazából olyasmi tapasztalat érdekelne, hogy mennyire csattog, ragad a váltó vele. Nekem sok tapasztalatom nincs, egyedül mikor a Motul 5100-at lecseréltem 7100-ra érezhetően durvább lett a váltó. A többiben gondolom, hogy nagy difi nincs.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
Micsurin
nagyúr
válasz Micsurin #142389 üzenetére
[link] esetleg ez mert akkor lehetek lusta és nem kell kevergessek.
Mondjuk a szilikát mentességen mindkettő hasal de ha 2 évente kuka jó az nem?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
veterán
-
veterán
válasz Micsurin #142409 üzenetére
"Alpinet hiába magasztalod itt a márkája miatt"
Már másodjára jössz nekem márkával és marketinggel. Tévedsz, engem nem érdekel egyik márka se, nem mondanak nekem semmit, és nem érdekel a marketingjük se. Olyat látsz bele a hsz-embe ami nincs ott. Magasztalom a márkája miatt... Az alapján válogattam most, amit a webshopokban láttam. Alpina jobban néz ki a szememnek.
Nem érzem a cipő kérdést ennyire sarkalatosnak, a motoros bakancsomnál bármilyen szellős cipő mérföldekkel jobb lesz, az biztos.
Ettől még köszönöm a tippet, amiket tudok a felsoroltakból, fel fogok próbálni.
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
macilaci78
nagyúr
válasz Micsurin #142401 üzenetére
Náluk vettem tavaly nyári kabátot, itt írtam róla bővebben. Számomra az volt szimpatikus, hogy méretre gyártottak. Mondjuk, 4-5 hónapba tellett, de meglett.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Micsurin #142437 üzenetére
Izzadós vagyok, Decathlonos fejpántot is használok, persze nem sisakhoz. Amikor már tele van, marokra fogva kinyomom, majd visszaveszem. Nem feltétlenül váltom ki ezzel mindenki tetszését, de szemüvegesként ki kellett találni valamit.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Politika
- LG LCD és LED TV-k
- Gyúrósok ide!
- Router gondok
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- World of Tanks - MMO
- Nagy pofon: lőttek a Meta európai AI-tervének
- eGPU tapasztalatok
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- További aktív témák...
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó