-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Something_ #48283 üzenetére
Nagyon egyszeru megfogalmazni: miben akadalyoz, ha puha.
Koznyelvben ha feszes valami, az a sportos. Sztereotipia. Amig valamiben nem akadalyoz, fossal az ilyenekre, akarcsak a meres nelkuli futomubeallitasi tanacsokra is.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #48287 üzenetére
De ez igy kijelentve netto fassag. Ezt probaljuk elfogadni.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #48288 üzenetére
szerintem több dolog is csinálhat ilyet.
az egyik amikor az önindító relében átmeneti ellenállás van, és úgy viselkedik, mintha kisebb lenne az akkufesz, a másik hogy valami megfeszül az önindító tájékán. Volt olyan is, hogy erősebb akkuval nem csinálta. tehát akku is lehet.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #48296 üzenetére
Honda az nem romlik el. Ezt igy nem lehet kijelenteni, plane hasznaltmotor eseteben. Ezzel volt bajom csupan.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Ez fekbetet anyag.
Chatteringnek hivjak ezt is. Fzr, yzf kuplungja is tud ilyet csinalni. Elpattog a feluleten a betet/kopotarcsa
Nyereghez talan annyi koze van, h a kisebb dugattyu a tamasztonyomatekot hivatott kiegyenliteni, ha ez nincs, akkor ratehet egy lapattal a chatteringre.Termeszetesen kimert tarcsaknal. Mert a hullamos tarcsa is tud csinalbi dolgokat. A masik dolog, h az uszoagyazasu nyereg el tudja nyelni egy ideig a tarcsa hullamossagat, tehat az sem mindegy, h milyen nyeregrol beszelunk. Fix vagy uszo.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #48826 üzenetére
Egy regi guzziba en sem invesztalnek, de regi japanba? Legyen honda. Egy paraszthajszallal kisebb tokonszuras az olasznal. Oreg motor az oreg motor. Ha mindennap talalkoznal ilyennel... Locsolni kell a lovet ra. A csavarelhagyas legyen a kegkisebb gond.
Rozsdas tank, allandoan megfolyo karbi, (kicserelheted a tuszelep sort 100e ert, kivedhetetlen hiba) ami allandoan lemos mindent a hengerfalrol, leghutes... Leg-olaj... Hamar kinyirja a henger-dugot, hengerfej, szeleptomitetlenseg boven.
Ha 40 ezret elmegy egy ilyen motor, mar az elete vegen van, hozzateszem, Magyarorszagon. Most eleg sok belpiacossal talalkoztam, koztuk hondaval is. Ezek elemeletileg a legminosegibb motorok. Hat ha regi, akkor mennek ra a szazezrek, tokmindegy a marka. Csak nem tudsz ezekrol, mert nem latod ezeket, meg eleg nagy sztereotipia van az emberek fejeben.
Guzzi szeru egyebkent a honda cx500 is, ha ennyire szereted a hossziranyu fotengelyt, meg a hondat.A guzzi griso baromira tetszik nekem, nem gondolnam h orokolte a 80-90 es evek elektromos hibait, illetve osszeszerelesi minoseget, mivel injektoros, uj fejlesztesu 4 szelepes hengerfeje van, anyag es osszeszerelesi minoseget sem gondolnam annyira gaznak. Persze ki kene probalni nehany evig, akkor mondhatnank valamit rola.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Haboruzni ezert kar. Egyertelmu, h visszafogja a kuplung, ezert nehezebb egy kicsit tologatni, es uresben azert forog a hatso kerek, mert ekkora ellenallasa van a nem azonos tengelyu nyomatekvaltonak.
De akinek egynel tobb motorja volt, az nem csodalkozik ilyenen.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboldi #48909 üzenetére
Semmi nem latszik a felvetelen sajnos h mi tortenik.
Ilyen kis dolesszognel olaj csinal ilyet, (elso kerek miert nem csuszott akkor?) de se sebesseg, se nagyon ledontott motor nem volt, igy nem ertem a besokallast sem.
Megegyszer kijelentenem h igy hasznalhatatlan a felvetel, h barki megmondja, mit kell csinalnod (szerintem)
Ha a motoron lett volna a kamera, latszott volna h megmozdul-e valamije, es hogy mennyire. De az is atverheti az embert, tapasztalatbol mondom[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz FIREBLADE78 #49137 üzenetére
En voltam az, es tovabbra is azt allitom, h nem lehet.
Szet kell szedni es merni.Milyen persely? Vezermulanc becsorog azt meg lehet hallani, de szelephezagot mar nem!
Csak ha nagy gaz van, azt hallod. De laikuskent lehet velemenyed, de az mindenkinek van ugye.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #49160 üzenetére
Modern motoroknal azert eleg jo a lancfeszito. Pl R6R. Rugosricnis, plusz olajnyomasos. Az eleg atombiztos. Jol peldazza, h (a tudodkinek) a motorjan reg tulvoltunk az ellentarto ricniken, ennek ellenere az olajnyomas ott tartotta a lancfeszesseget, es nem ugrott at, palyahasznalatnal sem. 3mm volt hatra a feszitokepessege hataraig. Azert ez eleg szep teljesitmeny. En siman bizok egy ilyen konstrukcioban.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz FIREBLADE78 #49156 üzenetére
Olyan nincs h nem lehet allitani. Az elmeletben azt jelenti h 2-3 mm el ult beljebb a szelepulekben a szelep. Olyan nem tud tortenni. Es most nem allitott szelephezagot?
A szelephezagot pl sportmotoroknal, vagy ugy altalaban motoroknal azert nem leht hallanni mert nem no, hanem fogy. Azaz egyre "halkul".Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz FIREBLADE78 #49173 üzenetére
Nagyszeru.
Minek gyartunk akkor errol a temarol hszeket azt nem tudom.
Baromi felrevezeto.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Volt szerencsem mindkettohoz, a kawa acelvaza tenyleg nehez, de csak allohelyzetben. Menet kozben fel sem tunik. Ketdugattyus uszonyerges, a kawa, amihez szerencsem volt, azt palyara hasznaltak. Gondolom fog az olyat, mint a zold festek. Nem hiszem h gond lenne vele. Bar eleg olcso nyereg, hullamos tarcsaval, fene tudja melyik a jobb. A gsr en nem uszonyerges, de nem is monoblokk.
Nekem a gsr baromi nagy a z hez kepest, tankja pufi, a z sokkal sportosabb, dogosebb kinezetre. De a gsr aluvaz tenyleg konnyebb. Csak semmit nem mozgat meg bennem. Egyszeruen nem jok az aranyai.
A gsr alkatreszeiben egy paraszthajszallal minosegibb, de nalam a kawa a nyero.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz SirKero #49242 üzenetére
Jozan paraszt esszel a benzincsap "on" allasara szolgalo cso, (a tartalyban van) sokkal hosszabb, igy magasabb benzinszintnel kell nyitni a tartakekot. Nem gyari csap van benne, vagy lecsereltek a csapban a csovet pl korrozio miatt.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #49253 üzenetére
Sztm ez a bevagott tarcsa ertelmetlen. Ranezesre a versenytarcsak baromi vastagok az utcaihoz kepest.
A tarcsa anyaga altalaban ontottvas otvozet. H milyen otvozet, az lenyeges a rezges elnyeles (chattering, feknyikorgas) kemenyseg, kopasallosag szempontjabol, de a fekbetet anyaga is kozrejatszik ezekben.
Gondolnam en, h a kettot egyutt fejlesztik.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Ha a holographic hammer bejon nektek, ajanlom Roland Sands munkait.
Nagy kedvencem, mivel motorepitoi karrierje elott gyorsasagi motorversenyzo is volt. Szereti, ha van futomuve a motorjainak, es jol lehet oket motorozni. Tudja, mitol lesz jo egy motor, nem csak kulsore. Szoval szamomea az egyetlen ember, aki megfogta az esszenciajat a motorozasnak.
Mellesleg o csinalta a bmw concept ninety-tNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #49369 üzenetére
Red Baron sztorit mindig csak ismeros ismerosetol hallok en is. Kivancsi lennek egy eslo kezbol jovo tortenetre. Egyebkent a ceg itthoni vezetojevel (Kennel) beszelgettem, illetve bemutatta a ceget. Draganak dragak, de amit en lattam, az az, h gyari alkatreszeket epitenek be, eleg jo szakembergarda, a cegfilozofia nagyon tetszett, es nem kokanymegoldas jellemzi oket.
Ha a fele igaz, mar jobban allnak, mint a szokvanyos magyar kiscegek, szerelomuhelyek.Amugy tenyleg kivancsi lennek mindket nezopontra, kiindulva abbol, h a magyar baromi arerzekeny, ha kiad egy valag lovet egy oreg szar japan motor szervizere, es ra egy hetre megfolyik a karbi, azt o kidobott penznek es atverve erzi magat, es a TEKeseket akarja hivni, h terdeljenek mindenki hatara, mert nincs egy ruppoja, es nem akarja elengedni a rozsaszin almocskait.
Gumi temahoz: heidenaut kiprobalhatnat. Tudom h draga az RSW, kb 25e, de baromira tapad, 18as youngtimerekre eleg nagy a valasztek. Continental is beszallt ide, igaz, nem akkora valasztekkal. Azzal a teljesitmennyel, ami neked van, evekre le lenne tudva a gumitema, es meg biztonsagban is lennel.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #49374 üzenetére
8-10 eves skickkel mentem tavaly vegig. Volt olyan hogy fekkel kanyarbejaratot elso kereken sikerult bevenni majd a hatulja a motornak egy 40 centival arreb ert foldet, a levegoben keresztbe kezdett allni. Nekem nem volt bajom veluk.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #49386 üzenetére
Dunlop kr medium. De nekem 120 as a hatso gumim. Elso gumit hasznalok hatsonak.
Kiraktam instara az emlitett tortenetet, mert annyira vagany[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #49390 üzenetére
1:25 elrepedt kipuffal (tehat gyengebb motorral). Van benne meg boven. 1:23 erzesre kihozhato, utana nem tudom hogyan tovabb. De meg latom mit kene mashogy csinalni.
Iden en is kevesebbet megyek. De gyere ha tudsz
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz FIREBLADE78 #49406 üzenetére
Sztm ha nem vagyunk eleg tajekozottak, akkor ne puffogtassuk a frazisokat.
A derbi egy eleg nagy multtal tendelkezo spanyol gyarto, de nem ez a lenyeg, hanem hogy tudtommal vashengeres yamaha blokk van a derbi gpr ben. Ami eleg megbizhato, mert nem egy kihegyezett rotax 122.
Egyik haverom dt jeben 50e km van megbontas nelkul. Ez is egy szelsoseg. Ahogy a szarrahajtott hasznaltpiac is.A gond ott kezdodik, h itt a kulfoldrol erkezett szemetek landolnak, ne abbol induljunk ki, h az mennyire megbizhato. Mert az 4T bol is egy hulladek.
Meg kell nezetni szakemberrel, mert locsolni lehet hasznaltmotorra a penzt.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz FIREBLADE78 #49434 üzenetére
A Derbi is birja a nyelezest. Es az is kopik. Ha le van cserelve minden idoben, ugyanugy birni fogja. Valoszinuleg a dugattyu csere miatt nagyobb lesz a szervizkoltsege a 4T hez kepest, az elejen. Ha meg bekapsz egy hengerfejezest a 4T nel, akkor mar nem ilyen egyertelmu a helyzet. De nem megbizhatatlan sem a Derbi, sem a 2T.
Amit te nem tudsz, hogy a cbr ednek ez utan a banasmod utan megmertuk volna szelephezagjat, vagy szeleptomitettseget hat baromira nem lett volna ilyen szep a kep. Lehet nagykepernyozni arrogansan (ket motorral a hatad mogott?) csak azert, mert nincs kozvetlen tapasztalatod valamirol, es bekiabalod az innen-onnan hallottakat. De ez ne az a topik legyen, ahol azt szedjuk ossze, amit hallunk, de fingunk nincs semmirol.
Annyiban van alapja a 2T vel szembeni felelemnek, h lekotlott szarok vannak a piacon. Epp ezert kell vinni szakertot vetelhez, (ahogy azt te nem tetted, es belemasztal egy vezerlesfelujitasba a frissen vasarolt 4T motorodnal. Jeee)
Szerinted nyelgazas uzem mellett nem kotlik meg a hengerfeje barminek? Es elmegy barmi 100 e km-t? Ebredjunk fel a kis rozsaszinu almainkbol.Summa summarum
2T t akkor vennek, ha kinyitott 125 osrol van szo. 11 kW lenne a hatar, akkor nincs sok ertelme a 2T nek. Max szentimentalis okok. Egy 22-33 lovas 125 2T nel a valamennyivel rovidebb elettartam (ezt is mire ertjuk? Henger dugo? Cserelheto) eleg nagy teljesitmeny plusszal jar. Nem repulogepfelszallo kell a 110hez, mint a 4T nel. Es baromi nagy vegsebessegek/dinamika tarsul ehhez az egeszhez. El kell donteni melyik kell, mire van penz.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #49460 üzenetére
A szaksajto...
A multkor mar leirtam ide, h a 100e km felett teljesito wr tulajdonkepp taxi uzemmodban ment vegig.
Ez azt jelenti h nagyon keves hideginditassal, meleg motorral nagyon sok kmt tett meg, nem temposan, tehat fogyasztasorientaltan. Persze, hogy gyonyoru allapotban lesz.
De nekem nem kell hinned.Egy jo pelda. Vegyuk a hondat, mert ez egy szent marka.
En szeretem az sc59et. Kezdjuk ezzel.Nahat, itt is van visszahivas boven, amit magyarorszagon meg sem emlitenek. (Elozo oldalak)
Vegyuk eszre a beegett szelepuleket. Nezzuk meg a szelepszar illesztest. Tekintsuk meg a 7 es kompressziot az 1 es hengerben. Tekintsuk meg az osszes szivoszelep rugo hosszat. Es szamoljuk ki, mennyibe kerulne a szerviz.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #49463 üzenetére
Es 4T nel itt van a kutya elasva.
Fordulaton nincs ideje elszokni a gaznak. Igy teljesitmenyben nem nagyon jelentkezik. Igy az ember teljesen johiszemuen simogatja a jarganyt, hogy ez igen, ez birja. Majd szepen eleg a szelep.
Es ezert van mindenki meggyozodve, h jo a motorja. Mert amig nincs szetszedve es kimerve, addig nem lehet tudni. Egyszer csak megreccsen, es van csodalkozas.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Amin meg erdemes elgondolkodni, az az, h hihetunk-e vakon ennek a cikknek mindenben?
Kiindulasnak jo, ertekek sajnos nincsenek, vagy nem mindenhol. A teljesitmenygorbe meg egyenesen fura.
Megy a homalykodas az 1es henger kornyeken, h kicsit a masodik gyuru erodalodott, de azert jo az, csak a kompresszio szar. Hat azert na.
Ennek alacsony fordulaton meg kellene jelennie. Es a gorbe csupan lejjebb ment a csucsteljesitmenynel. alul meg ugyanazt tudja. Tomitetlen szelepnel. Hat persze. 4 szelep nem tomit, es szelepvezetot is cserelni kell.Nagyon szep ertek meg a 2decis olajfogyasztas 1000 km en. Az osszes markabuzi szivrohamot kap ilyenkor.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #49536 üzenetére
Hat meg jott le a nikaszilreteg a hengerfalrol jonehanynal. A tesztpeldanynal is csereltek a kuplungot gariban.
Ettol fuggetlenul a kedvenceim kozott van.
Ami zavar, h az itthoni szaksajtoban ezeket nem irjak le. De hogy miert?
Azonnal besertodne egy ilyen cikknel a forgalmazo? Es van akkora kapcsolatrendszere/belterjes annyira a szakujsagiroi kor, h senki nem boritja magara a szarosbilit? Fogalmam sincs.
Szamomra ez nagyon kiabrandito. Ez nem szaksajto.Lehet osszefugges van ekozott a jelenseg es a markabuzisag kozott, ami nalunk hihetetlenul el tud uralkodni embereken.
Erre ratesz a hozzanemertes, az alulinformaltsag. Vagy fogalmazzunk ugy, hogy az arrogancia es a butasag.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #49580 üzenetére
Nem pont a gyerekbetegsegekrol beszelek, hanem egesz egyszeruen magyar sajtoban nem lehet ezt az 50ezres tesztet igy egyazegyben lekozolni.
Ezek a nagyon megkimelt 100e feletti futasteljesitmennyel rendelkezo tartosteszt motorokat kozolnek, amik teljesen eletszerutlen hasznalat mellett tudnak ilyet teljesiteni.
A magyar embernek ezert van irrealis elvarasa motorokkal kapcsolatban.Egyebkent te is irtad, h az sc59 nem sikerult valami jol.
De. Teljesen szokvanyos beszallitoi/tervezesi hibak. Mas gyartoknal sem kulonb a helyzet. A ducati desmo vezerlese megovja a hengerfejet, a 4T leggyengebb lancszemet, de ok L2 es leven henger-dugoban hatalmas terhelest kapnak. Csodak nincsenek.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #49694 üzenetére
Pont nemreg volt szerencsem xv535 hoz.
Regebben teljesen tajidegen volt nalam a chopper-cruiser kategoria, de miutan lattam a karbijat (az a fektetett konstrukcio baromijo), illetve az ules alatti tankot benzinpumpaval. Eleg igenyes. Es meg kenyelmes is volt. Eroben sajnos nem az igazi, kb a dt200 asom tudja ezt, de jo volt vele menni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Ferdzsoo #49887 üzenetére
Hallani nem lehet. Ha lehet valaminek a zajat hallani, ott mar nagyonnagy elteresek vannak.
A motorok altalaban nagyobb fordulatu blokkokkal rendelkeznek, igy itt mindig csokken a szelephezag.
Ekkor szokott kitamasztani a szelep. Pl nyitott szivoszelepnel beallithatatlan a karbi. Baromira bedusul. Tomitetlensegnel hol jo lesz, hol nem. Epp hova forog a szelep a feszekben. Kipufogoszelep nyitvamaradasnal eleg. Mellekes tunet a kompressziovesztes, de fordulaton nem nagyon jon ki, (illetve ez is konstrukciofuggo, mint minden) mert nincs ideje elszokni a gaznak. Ezeknel az esetekbel annyit hallasz, h osszevissza van az alapjarat. De emelett meg egy millio dologtol lehet ilyen az alapjarat. Szoval aki fulre megmondja ezt, annak van akkora varazsereje is, h ne kelljen osszeolajoznia a kezet, csak kettot rautnie a varazspalcajaval, es jo lesz.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Burt1793 #50066 üzenetére
Velemenyem szerint nyomatekcsucson art a valtonak. Vegyunk palyahasznalatot, mert arrol van tapasztalatom.
Ahhoz h a valtast gazelvetelre vegrehajtsd, nyomnod kell a valtokart, gazhuzas kozben egy kis ideig. Valtovillat passzirozod ilyenkor a kapcsolokereknek. Nem eppen kimeletes. Utana elcsukod a gazt. Tehervaltas miatt a kapcsolokerek ki tud mozdulni, a mellette allo parjahoz, majd egy krvanagyot csattan a kapcsolokerekben a fog. Ezek a fogak kb 3 fokkal vannak bevagva, h rogzuljenek a kapcsolokerekben. Ezt a 3 fokot eleg hamar le lehet daralni egy erosebb motornal, ha nem kapod el a ritmust. Ilyenkor nem tud rogzulni a fokozat, es ki fogja dobalni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Nem használt, de bontott dobozos Ariete függőleges grillsütő - 1 hét próbagarival! -
- Black&Decker ASI200-XJ autós kompresszor - Még 1,5 év Alza bolti garanciás!
- Új, bontatlan Siguro RC-R301W Rice Master digitális rizsfőző pároló kosárral - Még 2,5 év Alza gari!
- Új, nem használt LUX Testboy TB Profi III LED+ fázisceruza - 1 hét próbagarival!
- Új bontatlan Brother eredeti laminált 24mm szalag TZE-251 fekete alapon fehér felirat
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen