Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
polimorf
tag
válasz Teasüti #61757 üzenetére
Voltál már motoros találkozón?
Ott egy csomó motoros összegyűlik de motorok nyergében és motoroznak nem kanapén beszélgetnek a motorokról mint itt.
Szakmai fórumnak se mondanám mert itt több a hozzá nem értő (mint én is) mint aki érdemi tudással rendelkezik. (Köszönet a pár hozzáértő kivételnek! )
Tehát ez mindössze azon emberek társalgási fóruma akik szeretünk motorozni, és arról gondolatainkat megosztani egymással. (Ezek között vannak okos gondolatok és baromságok egyaránt, ezekből mazsolázik az itt olvasgató.Nekem nem Sena márkájú intercomom van mégis párositani tudom szinte az összes készülékkel, pedig csak egy ocó kinai cucc.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
válasz Teasüti #61761 üzenetére
Kinek hogyan nekem nem zavaró 300 másik motoros között kacskaringózni. Eleinte több találkozóra mentem el de ma már egy évben max 2-re. Már nem érdekel annyira mint a túrázás.
Akkor mi a tapasztalat az intercom-okról úgy általában? Bluetooth változatokra gondolok.
Én az enyémről tudok beszélni. Az enyém a legtöbb Bluetooth-os készülékkel párositható. Kb 6-800m-ig használható, Jó dolog ha a pároddal utazol mert közben simán tudtok beszélgetni Telefonnal is párositható igy menet közben is tudsz telefonálni vagy telefonról zenét hallgatni. Az enyém 1 éves de egy egész napot simán kibir egy töltéssel az aksija. Az enyémben van rádió is de sajnos nem rds-es igy pár km után már csak súg, ezlrt a rádiót én nem használom rajta.
Külön nagy előnye,hogy ha megunom a párommal a beszélgetést simán ki tudom kapcsolni és nem hallom ahogy azt kiabálja "miért hajtassz annyira, lassabban stb.
Szóval érdemes beruházni rá, jó dolog.[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Teasüti #61761 üzenetére
Beszélgessünk erről, mert engem is felizgat a téma, nekem is kéne venni, de ötletem sincs.
Igazából egy valamiben biztos vagyok, hogy valami olyan kéne, amit a bukó hátuljára vagy valahová úgy fel lehet tenni, hogy ne legyen nagy tőle a szélzaj.
Kérdés:
- Ha össze van kapcsolva mondjuk a hátam mögötti utaséval és tudunk beszélgetni, akkor párhuzamosan akár ha jön bejövő hívás azt is tudja fogadni ?
- Illetve zenelejátszás is mehet intercom dumálás közben vagy után, alatt, mit tudom én?Peugeot 308 T9 1.6BlueHDi / MacBook Pro 13 / Samsung Galaxy S24 Ultra
-
fattyu
veterán
válasz Teasüti #61767 üzenetére
sose felejtem el. első ut párommal. nem ült még motoron. úgy mentem mint egy autós. a forgalom ritmusálval mentem ami ugya megengedett +10 normát követi. tényleg. halálra untam magam de dagadó mellkassal most szerzek piros pontot.
leszállunk: nagyon gyorsan jöttünk féltem ...
najó. azóta megyek ahogy nekem tetszik
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
#79335424
törölt tag
válasz Teasüti #61767 üzenetére
Persze, hogy digitális. A rossz vételnek több oka lehet. Ha átviteli probléma, akkor szaggat (mivel digitális). A nagyobb gond inkább a szélzaj. Ezt nehéz kiszűrnie a mikrofonnak és az elektronikának. Ha nem tudja kiszűrni, akkor az ugyebár az adás részének minősül, tehát sistereg.
Ha jól emlékszem a nickedre, akkor eléggé otthon vagy Androidban. Dobj össze egy intercom kapcsolatot két teló között és teszteld! Ha beválik, akkor bukóba szerelhető mikrofonokat, füleseket pl. a Louis, Hein-Gericke is árul. BT vezérlőgomb is létezik, caak nem tudom, hogy vízálló van -e. Úgy rémlik, hogy a segédalkalmazások között láttam Tasker plugin -t is. Abban meg, ha jól emlékszem, eléggé otthon vagy. -
V.Stryker
nagyúr
válasz Teasüti #61771 üzenetére
Én ezt a kínai-t néztem ki, hogy a kis mikrofon jó lehet a felnyitható sisakomhoz. Fene tudja milyen. Ha lesz rá keret, lehet bevállalom.
baboss okej
Peugeot 308 T9 1.6BlueHDi / MacBook Pro 13 / Samsung Galaxy S24 Ultra
-
-Mosquito-
őstag
válasz Teasüti #61750 üzenetére
Nem hinném,hogy piacvezető és a legjobb lenne. Nincs tapasztalatom velük. Ami nagyon nem tetszik az a hosszú mikrofon flexibilis cső. Na azt a sisakon kint majd be kell vezetni a szád elé. Felnyitható/zárt sisaknál előbb/utóbb el fog törni,nyitható sisaknál meg lecsukásnál rá is zárhatod. + nagyon hülye a felfogatása.[link] Sena egyes tipusa/i és más márka sem tud más intercomhoz kapcsolódni. Van amelyik igen ANYCOM - A legújabb fejlesztéseknek köszönhetően már egyéb gyártók eszközeivel is képes kommunikálni. pl: Nolan N-Com a Multi, Interpone a MC,illetve kínai egyes gyártmányok. Ilyen árfekvésben tisztán hallod a másikat motor/plexi/Km/h függvényétől még felnyitott sisaknál is tudsz beszélni a másikkal. Zene hallgatás közben a bejövő hívást fogadja majd azt befejezvén újra zene szól ott ahol megszakította. Illetve jack ajzatón is lehet zenét halhatni ha van a készüléknek.
(#61751) polimorf:
Nem mentél távot akkor inkább vedd ki az aksit és töltsd fel rendesen. Jahh Hajrá.
(#61766) V.Stryker:
Igazából egy valamiben biztos vagyok, hogy valami olyan kéne, amit a bukó hátuljára vagy valahová úgy fel lehet tenni, hogy ne legyen nagy tőle a szélzaj.
Hogy??
Sisak oldalára teszed fel. Itt is érvényes általánosságban,hogy a jobb/drágább intercomok azok tisztán szolnak mint az olcsó/bb társaik. Itt zajszűrős,sebesség függő mikrofon van,magyarán nagyobb lesz a szél/zaj akkor automatán hangosít zenét/beszédet. Kivételek vannak persze a drága,jobb,olcsó cuccok között is. Gyártóként eltérhet mit tudnak. Zene+közben beszélgetés utassal mehet,hívást is fogadhat.Neked másnak is.
Várjátok meg at Aldi,Lidl Intecomot hátha fogják megint árulni. Azt hiszem 15eft/Db 3év gari annyit megér.
(#61775) KrenAtesz:
Keresgess van még pár. [link]baboss:
Decemberben akkora ködbe mentem,hogy 2-3db villanyoszlopot láttam csak. Jó buli volt.
Kihagytam valakit?
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
#79335424
törölt tag
válasz Teasüti #61787 üzenetére
Félreértesz. Én belső hálós kommunikációra gondoltam. De, akár BT, akár Wifi, akár GSM, egyik sem analóg jeltovábbító mód. Mindegyik digitális. Amiről Yoshida is írt, az nem BT, hanem Wifi. Átviteli szempontból inkább a VOIP -hoz hasonlítanám, esetleg P2P alapon. Amolyan wifis walkie-talkie. A VOX feature csak extra.
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz Teasüti #61788 üzenetére
Itt vannak a Sena kommunikációs szettek Sena 3S-B pl nem Universal Intercom protokollt. Vékony kábeles mikrofon a zárt sisakohoz való azt kb a szád előtti magasságában rögzíted a sisakon belül. Az árfekvést úgy értem,hogy a drágább pl Sena,N-Com,Interphone nem gagyi tudást/hangminőséget tudnak már.
Mi történik, ha rossz a vétel? Sistereg vagy beszaggat?
Sok mindentől is függ,hogy mitől. Másik/milyen Bt szettről beszél,esetleg hívnak,hatósugáron kívül van stb inkább beszaggat. A telefon Bluetooth/térerő kapcsolat is felelős.Teszt: [link]
(#61794) KrenAtesz:
Jah' bocs. Egyik ismi vett még a Burgiába GPS alapút,megkérdezhetem. Igaz már eladta a gépet de talán emlékszik,honnan/mennyiért/milyet vett.
(#61791) V.Stryker:
Mivel neked Grex bukód van így ha /lehet tévedek/ jól sejtem nem kompatibilis az N-Com,mert nincs ott a helye oldalt ahová be lehetne pattintani. Bódogat!
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
HSM
félisten
válasz Teasüti #61826 üzenetére
A dudát merem ajánlani. Iszonyat frusztráló, amikor pl. tolat feléd a marha, és látod, hogy nem lát, és dudálsz, és nem is hallja, közben meg próbálsz hátrafelé totyogva menekülni... Szerencsére megúsztam, olyan 20-30 centire a koccanástól. Azóta is erősen gondolkozom, hogy majd kéne egy olyan kompresszoros duda, hogy ilyesmiből többet ne legyen gond.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Teasüti #62241 üzenetére
A táblalemezből lézervágott tárcsa törni-repedni biztosan nem fog, viszont hullámosodhat.
Sajnos a GS-emhez vett 6 mm vastag, egyáltalán nem olcsó EBC is lézervágott, nem pedig öntött vagy kovácsolt, mint illene...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Lomha 8V
addikt
válasz Teasüti #62550 üzenetére
Levegő probléma lesz, valószínűleg. Szívótorkokat, vákuumcsöveket (ha vannak) nézd át, minden olyan részt, ahol levegőt kaphat ha szakadt, lyukas. A leírásod alapján a legvalószínűbb, hogy hirtelen gázadásra túl sok levegőt kap és befullad, amíg nem kap hozzá elég benzint.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #62550 üzenetére
Nagyon sok mindentol lehet. Nem lehet megmondani csak igy a tavolbol.
Vakuumos tolozar membranja ki van repedve, tolozar rugoival van valami, esetleg teljesitmenyrendszer, vagy a tolozar akad es ki van kopva, vagy az uszoszint rossz, vagy az alapjarati rendszer el van tomodve reszlegesen, vagy a fojtoszeleptengely ki van kopva.Szoval nagyon neki kene allni, uszoszintet ellenorizni, darabokra szedni a 4 karbit, membrant ellenorizni, tuszelepeket, tomiteseket ujra cserelni, fojtoszelep tengelyt ellenorizni, tolozarat ellenorizni, akkor mar egy szinkron mehet, illetve alapjarat allitas, ha egyaltalan ez a baj.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #62583 üzenetére
Hat ez igy nagyon homalyos, es igy mar rengeteg mindennel baj lehet. Ezek utan erzesem szerint haromhengerezik, ezert megy ossze vissza az alapjarat, es nem tolozar problema. Kristalygombben ezt lattam, tehat nem biztos, de ezt inkabb hozzaertohoz vinnem. Ez a gyurusztori meg fura. Csak gyurut cserelni...
Explosión de dos tiempos
-
válasz Teasüti #62731 üzenetére
Attól függ milyen árkategória, milyen felhasználási terület. Egy sportcsizmánál ritkábban elvárás mint egy túracsizmánál.
Én leginkább semmiben sem szeretnék elesni és mivel számomra a szabadságról is szól a motorozás ezért törekszem arra, hogy ne kelljen teljes páncélzatban kimennem az utakra.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
dellfanboy
őstag
válasz Teasüti #62737 üzenetére
az osszes csizmara kell kamasli esoben ha nincs rairva hogy vizallo.
de az hogy egy motoron mikor azik be a csizmad sok mindentol fugg, naked, vs idomos tura, mennyire esik, fuj a szel stb...
tul lehet elni egy zuhit nem vizallo csizmaban is (pl itt a topicban is irtak, hogy vegyel a labadra egy zacskot es ugy bujj bele a csizmaba..
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Teasüti #62741 üzenetére
Hát azért a versenyzőknél is ülő helyzetben van a helyén a térdproti.
Náluk pedig mindennél fontosabb a védelem. Szvsz. Nemsokat oszt szoroz hogyan esel el..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Archer
őstag
válasz Teasüti #62737 üzenetére
A "Rain" jelölésűek szoktak lenni a vízállóak, a perforáltat "Air"-rel jelölik (persze gyártója válogatja), aminél meg nincs semmi, az általában kisebb esőt kibír, de aztán szép fokozatosan beázik. Vízálló teljesen zárt, nyáron nyilván nem a legjobb, a perforált meg inkább csak nyáron jó, az viszont tényleg hamar beázik már kis esőtől is, szóval ha csak nincsen lóvé három szett csizmára, én a hagyományos kivitelt javasolnám, az használható a legszélesebb intervallumban.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
emre
veterán
válasz Teasüti #62871 üzenetére
Ultrahangos mosója nincs valakinek amit tudnál használni?
Szelep és karburátor tisztító spray 400 ml
De szerintem csináltasd meg szakemberrel, mert a művelet legegyszerűbb része, hogy szétszeded és elmosod.
Be fogod tudni rendesen állítani utána, és ránézésre megmondod mit kell benne kicserélni?A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #62871 üzenetére
mar beszeltuk, hogy a karbi tisztitas csak akkor jo, ha sokaig allt a motor, es belekovult a benzin. (esetleg rozsdas tanknal) ekkor valamelyik rendszer nem fog mukodni. alapjarati, esetleg teljesitmenyrendszer. egyertelmu jelei vannak, pl nincs alapjarat, stb. nalad azt is beszeltuk, hogy valszeg a hengered nem megy, mert ossze vissza megy az alapjaratod. (hol bejon az egyik henger, hol nem) mielott barmilyen karbiba belebonyolodnal, merj kompressziot. es illene szelephezagot is nezni.
ha mindezek jok, lehet siman ki van kopva valami. egy tisztitas semmit nem fog ezekkel a jelensegekkel csinalni. a nagygazra fulladas valamilyen tolozarproblemara utal, de lehet hromhengerezes is. az utolso lenne a karbitisztitas, amit csinalnek.
eloszor a problemat kellene megkeresni, nem ossze-vissza csinalni barmit, amihez kedve van az embernek. megvan a menete a hibaszuresnek. tehat eloszor allapitsd meg a hibat, es az okat.ez igy sztm idopocsekolas.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
#79335424
törölt tag
válasz Teasüti #62903 üzenetére
A többi sem jó, sztem bőven a szervízlimit alatt vannak, de a hármas hengered gyakorlatilag nem dolgozik. A karbik nem csak külön-külön kell jól működjenek, hanem együtt is. Össze kell hangolni őket, hogy szinkronban legyenek. A gyengébb henger karburátorát másképp kell állítani, mint az erősebbét. Erre való a szinkronteszter nevű műszer, ami tulképp 4db vákummérő óra. De 6 -os kompresszióhoz nem lehet karbit állítani, mert az a henger gyakorlatilag nem üzemel, a többi viszi. Halvány remény van rá, hogy csak a szelep támaszt ki és ezért nincs kompresszió, de sztem az a henger nagyon kopott, vagy gyűrűtörésed van. Nem akarlak elkeseríteni, de nagyon valószínű, hogy az a blokk nagyon beteg.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #62903 üzenetére
dehogynem tud.
a gyanum, miszerint haromhengerezik, ezzel, hogy az egyikben 6 van, en mar lassan biztosra veszem.
mar 7.5 os kompresszioval Sem tudok gyakran mit kezdeni, ha a tobbi viszonylag jo allapotban van es 10-9 bar suritesi vegnyomassal rendelkezik. a Service Manual egyreszt megadja, hogy mekkora a hengerek kozotti suritesi vegnyomas kulonbseg, ami meg elmegy, illetve megadja, hogy mekkora a legalso erteke. ez a Motor nagyon kopott. 10 felett kellene lennie mindnek.
a kompresszivioszony, csak egy viszonyszam, azt mutatja, hogy mennyire nyomod ossze a beszivott kevereket. ez statikus kornyezetben, tehat a valosagtol ahogy egyre jobb a hatasfoka a motornak, annal inkabb elter.
most, hogy kompressziot mertel, meg kene nezni, hogy mi okozza a nagyonrossz kompresszioertekeket.
kezdenem egy szelephezag meressel, ugyanis a nagyfordulatu Japan sornegyek kivetel nelkul elfogyasztjak a hezagot, soha nem no a hezag. (kiveve, ha nagy baj van a vezermutengely csapagyazasban, es elkezd felfele maszni a vezermutengely, igy novelve a hezagot)
illetve henger-dugattyu illesztes, gyuruhezag meres kovetkezik.
ez a blokk jelenlegi allapotaban Kuka.a tolozarak a fojtoszelepek elott vannak, ezeket szivja fel a karburator torokban a gazoszlop vakuuma.
minel kisebb a nyomasa a karbi torkaban levo gazoszlopnak annal inkabb nyit a tolozar. igy nem fordulhat elo az, hogy hirtelen nagy fojtoszelepallasnal a gazoszlop sebessege annyira lecsokkenjen, (ezzel egyutt a nyomasa is megnojon) hogy ne tudjon eleg benzint felvenni az uszohazbol.
tehat a legkori nyomas, ami az uszohazra nehezedik nyomja ki a fuvokakon keresztul a benzint a mozgo gazoszlop kisebb nyomasa hatasara. a legkori nyomasnak mindig nagyobbnak kell lennie, mint a gazoszlop nyomasanak, ezert is allando nyomaskulonbsegu karburator a neve.
ha ez a tolozar nem lenne, mindig ugy viselkedne a Motor, mint ahogy most a tied, csuklana hirtelen gazra.
ezert a siktolattyus versenykarburatorokban egy gyorsitofuvokat hasznalnak, ami ilyenkor benzint spriccel a szivotorokba. mert ott nincs tolozar.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #62902 üzenetére
a karbi altalaban mindig tiszta. ha nem tiszta, nem mukodik a Motor. ezert Sem szokott semmit megoldani karbitisztitas, mert ha ott barmi mocsok van, az azonnal nem mukodik.
a legritkabb esetekben szokott piszkos karburator lenni a problema. hosszan, evekre lerakott motoroknal, vagy rozsdas tankkar rendelkezo motoroknal tud elofordulni. csak ugy nem piszkolodik, legalabbis en soha nem tapasztaltam olyat, hogy csak ugy tisztitani kellene egy karburatort.Explosión de dos tiempos
-
ath
senior tag
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #63112 üzenetére
A gpz nem sportmotor. Inkabb sporttura. (ha mar itt is elfaradsz hamar, akkor sportmotoron plane)
Az vilagos, h tajekozatlan vagy, nem baj. Csak hasznald egy picit a jozan paraszti eszed. Miert kenyelmetlen a sportmotor? Mire van tervezve? Ket szemelyre? Esetleg arra, h kenyelmesen eljuss vele a bol b be? Valoszinuleg nem. Tehat. Szukseged van valoban sportmotorra? Sztm ha ilyen kerdesek fogalmazodnak meg, akkor pont nem arra akarod hasznalni, amire gyartva lettek, igy egy ontokonszuras lesz az egeszbol.
Infot a szalonokban talalsz, ra kell ulni.
Menetstabilizatorok 600 asnal nincsenek, (gondolom kiporgesgatlorol beszelunk) elvetve vannak mindenfele megoldasok a csuszokuplung kivaltasara, de valodi menetstabilizator az ezreseken van, h uralni tudd a 200 lovat abs el karoltve. Abs viszont mar 600 asokon is van.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #63120 üzenetére
Sztm legyen az, h az elobb kertel tanacsot a topicban, en adtam, te meg nem fogadod meg, es ket het mulva megint megkerdezed, egeszen addig, amig neked nem tetszo valaszt nem kapsz.
Amit szeretnel az nincs.
Sztm keves lesz a keret.
A tobbit sajat magad is ki tudod deriteni egy kis guglizassal.Explosión de dos tiempos
-
Archer
őstag
válasz Teasüti #63119 üzenetére
Hát azért na. Lehetőleg sportmotor legyen (ami minimum 600-ast jelent, ezek a 250, 300, 500 meg mindenféle köbcentis új sportmotorok azért messze vannak attól, nem a cm3, hanem minden egyéb miatt) 2010 közeli gyártás, ABS-szel és beleférjen ~1,2 millióba, szerintem ilyen nincs. Ha csak nem úgy lett a vas összebontózva meg kínai idomozva egy becsületesebb perec után. A jó állapotú 2010 körüli sportmotorok inkább a 2 millióhoz vannak közelebb, mint az 1-hez.
Lábtartó: én nem javítgatnám még ha meg is lehet valahol hegesztetni, eléggé elkönnyített anyagról van szó, kellemetlen, ha éppen egy 100 fölötti tempónál enged el a varrat. Inkább ebayről -vagy itthonról, ha van- gyári bontottat.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
emre
veterán
válasz Teasüti #63151 üzenetére
Ja, sport-túra akárcsak az enyém, szóval.....
Az csinálsz amit akarsz, legfeljebb egy fél év múlva ezt is eladod.Tényleg ne értem mi a fasznak kérdezősködsz ha így reagálsz az észrevételekre.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Archer
őstag
válasz Teasüti #63148 üzenetére
Nem mondtad, hogy angol piacról van szó. Amiket felsoroltál, "kommersz" motorok, azért nem tesznek rájuk mindenféle csodaelektorinkát mert akkor pont a nagy fegyvertényüket vesztenék el, a viszonylag még megfizethető árat. Azért inkább az ezres föld-levegő rakétákra meg a nagy és drága túramotorokra teszik ezeket, mert ott már nem annyira árérzékeny a célközönség, 2-3-400 ezer 4,5-5 millió körül már nem annyira feltűnő, mint a 2 milliós kategóriában. ABS mondjuk jó dolog, az már van mindenen, bár ott is gondolom vannak jó meg kevésbé jó rendszerek, ár függvényében.
Mod: ha el van döntve a ráfordítható összeg, a max. életkor, meg hogy kell az abs, akkor innentől kb. azok vannak, amiket írtál, hiába ajánl valaki R6-ot, ha az majdnem duplájába kerül.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #63146 üzenetére
Engem mindig azzal riogattak, h egy dolog az anyag, de hegesztesnel mashogy kristalyosodik a hoterhelest kapo resz, igy mas jellemzoi lesznek, es elmeletileg feszultsegoldo hokezelesnek kene alavetni ha vki belejavit egy aluvazba, vagy barmilyen aluontvenybe. Ezt nemigen csinalja senki.
En eddig ami javitasokat lattam ezeken az aluontvenyeken, azok mind toressel jartak a kesobbiekben. Raadasul nehany motor labtarto aluontvenye tele van buborekkal, amit javitani nem tudom hogy lehetne.A tobbi kerdesedre te is tudod a valaszt.
Egy menetstabilizatort csak a premium modellek kapnak, igy en azt tippelem, h a zaszloshajok kapjak, pl premium sportmotorok, premium turamotorok. De guglizz ra, mibe epitik a bosch t.
Epp ezert keveslem a keretet.Explosión de dos tiempos
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Nők, nőügyek (18+)
- Drón topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- A gépház modding sötét oldala.
- Samsung Galaxy Buds3 - vissza a kályhaezüsthöz
- Ukrajnai háború
- Autós topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen