-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Ferdzsoo #26794 üzenetére
ez érdekes...
a kawa legnagyobb nyomatékát 136 Nm 6,200 rpm en adja le. Azaz rohadt alacsony fordulaton a hondához képest.
a honda 129 Nm 8750 rpm-nél a kawa 153 ló, ram airrel 160 ló, míg a honda a kisebb nyomatékával 173 ló, ami csak egyet jelenthet. A kawa sokkal nyomatékosabb alsó fordulaton, amit nem is rontanak el egy hoszabb áttételezésű váltóval, mert akkor a lóerőben is megmutatkozna. A lóerő csak a végsebességet jelzi, a nyomaték a gyorsítóképességet.
A V4 építési mód nem azt jelenti, hogy nyomatékos egy motor! Az csak a blokk rezgései miatt választott építési mód, azaz kiegyensúlyozás. amit a markolaton is érzel remegés pl.
A GTR egy alsó-közép fordulatra hangolt nyomatékos sornégy motor, ugyhogy értetlenül állok a honda nyomatékssága előtt, amikor az majd kétszer akkora fordulaton hozza az amúgy is kisebb nyomatékot.
de ha tetszik, akkor jó, örülj nekiNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Kolondrum #26913 üzenetére
gyertya így néz ki egy euro 2 es motorban.
még a 05 ös yamahában is fehér volt, pedig az nem kapott keveset. Az őzbarna az régebbi karbis motoroknál fordul elő csak. Meg kétütemnél. de még ott is előfordul hogy nem. Pl nekem Elf HQX al fehér a gyertyám, Motul 800 al meg barnás. Castrol A747 el barna.
Szóval több összetevős. Persze esetünkben az olaj nem szól bele semmibe.egyébként GS 500 al azt csináltuk, hogy lambdaszondát raktunk a leömlőkbe, és úgy néztük hogy működik a karbija, belőttük 0.9-1.2 lambdára és akkor is fehér volt a gyertya.
ennyire merültünk bele abba a motorba:Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Kolondrum #26926 üzenetére
nem volt gyenge a féke nálam. Persze ha olcsó fékbetét van benne az nem úgy fog. illetve illik az úszónyerget is elpucolni, hogy a csapok ne legyenek berohadva. Semmi baj nincs azokkal a fékekkel, sőt egy olcsó motorhoz képest jók voltak.
ami még nagyon tipikus volt, hogy ebben a motorban 30 e km volt de kimértük a főtengelycsapágyat és 2 század múlva cserés. azaz minimum 130 e km volt benne.
a motorozás alapjait valahogy el kellene sajátítani, ha másnem olvass utána.
Motorozás mesterfokon könyv pl.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
Sajnos nagyon keves info ez igy, es forumrol diagnosztizalni ugye... Komoly ember meg se probalkozik ilyesmivel, mert hulyesegeket fogunk beszelni.
Eloszor ki kellene deriteni, h gyujtas vagy uzemanyag vonalon tortent. Nagygazra ropogott-e alapjaratot elbirta, de gazra fulladt (masodlagos fojtoszelep? Lambda szonda?) ki van veve ebbol? Mivel van helyettesitve ha kivan veve.
Uzemanyagra nem gondolnek, szivattyu nem nyomna eleget az hibakodos, injektor is hibakodos.
Gyujtast elveheti a doleserzekelo, vezermutengely jelado kontaktja (magyarazza a mozgatasra javulast)
Elso korben elektromos hibara gondolnek, mivel tul hirtelen tortent minden. Az uzemanyag rendszernel ilyen gyorsasagu dolgok csak pumpa leallasanal tudnanak lenni. de szerviz a megoldas.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Doleserzekelossel talalkoztam, az egyszer elindult utana leallt, soha tobbet. Valahogy para kerult a dobozba es berozsdalt az erzekelo.
Vezermutengely jeladosnal ha mozgatva volt akkor hol leallt, hol elindult. A vezetek neha letestelt.
De siman uzemanyagellatasnak is tunhet h kis ideig beindul.
Majd tajekoztass h mi volt.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
yodamastah #27026 üzenetére
Az ismerosod, aki az RSV jet cserelte le RC8 ra. Az elso gen RC8 asa volt?
Ez volt az, aminek elmaszott az elofeszitese?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
yodamastah #27031 üzenetére
Kivancsi lettem volna mik a tapasztalatai. Vagy neked miket meselt rola.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
yodamastah #27034 üzenetére
Az mar eleg jo ido. Ez meg a 155 lovas verzio akkor.
Motorfek utani gazreakciora nem panaszkodott, illetve nagyoncsontos valtora?
Vagy ezt elsikalja valami pc+padozassal?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Bogyó bá' #27151 üzenetére
Van kenes. Alapjaraton is.
Masik a valtozo szelepvezerles. Toyota tudtommal azert alkalmazza, h a szegenykeverekes uzemben ne detonaljon es egy kis maradek fustgazzal keveri a szrlepvezerles vsltoztatasa altal. Nem teljesitmenyfokozas, mint a motorkerekparoknsl, hanem kornyezetvedelem![ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Igazabol ez a bizonyos nincs eleg olajnyomas alapjaraton dolog egy sokevvel ezelotti tortenetbol jon.
Annak idejen volt egy minusz huszas ejszaka, es nem tudtak/akartak a fagyallot lecserelni egy buszgarazsban a regi Ikarusokbol, ezert kitalaltak, h alapjaraton jaratjak egesz ejszaka. Eleg sok buszrol van szo. Reggelre mind hajtokaros lett.
Igy, mint minden legend, ez is felig igaz. Kell hozza egy elbaszott konstrukcio, diesel motor hatalmas suritese, ami megszakithatja az olajfilmet alapjarati olajnyomason, es egy nem rendeltetesszeru hasznalat.
De ezt nem huzhatjuk ra minden helyzetre. Mert nem ugyanaz a konstrukcio, es a kornyezet sem.
Az is igaz, h alapjarat 5. ben nem sok ertelme van hasznalni barmit, mert nem oda terveztek. De nem jelenthetjuk ki, h beszarik tole. Ilyen fordulaton benzines motornal nem tud akkora hengertoltottseg lenni, ami hatalmas erot fejtene ki dugattyucsapszegre, hajtorudra. Diesel az mas tema, ott nem probalkoznek olyesmivel.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
AndrewTdi #27259 üzenetére
Szepet nyomnak?? Ebben mi a kulonleges/szep? Ezt minden hulye megcsinalja.
Se motorozni nem tud egyik sem, teli talppal nyomja a labtartot, ruha nulla, kesztyu nincs, es elvitte a motorja a sracot egy autopalyauldozesre, amit vegig guvadt szemekkel, osszeszoritott fogakkal valahogy tulelt. Az r8 as fickot bedomnam 2darab 300 kilos szurkehatu koze, es akkor ott dontse el ki az alfahim[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Kolondrum #27288 üzenetére
Meg fogsz dogleni.
Ilyet nem kerdezunk, mert mit csinalsz a valasszal? Azt csinalod, amit mas mond?
Ezt neked kellene eldontened az epp fenallo szitu alapjan.
Huzz el egy motoros tanfolyamra, de alap, h elolvasol a telen egy konyvet a motorozasrol, es akkor talan megerted, miert bolint a motor fekezesnel, es miert blokkol a hatsokerek.Ezt vedd kurvara komolyan!
(Adok neked ingyen egy konyvet, neked kell elfaradnod erte)
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
csongi #27348 üzenetére
Pc800 rol semmit nem tudok sajnos
Az xt temahoz hozzatennem, ha fuzott kereke van azon amugy is valamifele enduro gumi lesz, ami jo aszfaltra is. Nem szoktak ezekre annyira butykoset rakni, mert minek
Laikusnak minden olyan motor krossz, aminek 85cm nel nagyobb az ulesmagassaga, es kullos kereke van, meg szeles kormanyase a motor, sem a gumija nem lesz krossz.
4T egyhenger tokeletes a versenysportban is, ahol a cross gepek vannak, versenyendurok is azok szoktak lenni, es a sima endurok is. Maga az epitesi mod nem hatarozza meg a furat/loket aranyokat, h hosszu loketunek kell lennie mindenkepp.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Integra #27376 üzenetére
Ezt meg beinditani is draga.
A magnezium miatt baszottnagy macera, azt kavicsagy lehorzsolja azonnal elkezd korrodalni. Felnikrol ne is beszeljunkezt uzemeltetni feler egy urkutatassal. De biztos megerne minden fillerjet.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Erdekes ez a veszfekezes, motorral volt harom dokumentalt (betetlapos) autos kifordulos tortenetem. Ezekbol amit veszfekezessel oldottam meg.., konkretan televagtam az autot oldalrol. Hamar tanulok, a masodiknal kikerulest eroltettem, bar akkor o jott nekem oldalrol, de sokkal jobban megusztam, mint az elozot.
A szamtalan kormanyrahuzasnal pl szentendrein kellett hasznalnom veszfeket, arpad hidrol lefele, ha barmikor belenyultam a hatsofekbe, keresztbe erkeztem meg a hirtelen savvalto moge, szoval en nem hiszek a hatso fekben (vagy nagyon szituacio fuggo), hozzateszem sportmotorrol van szo. Fek+kikerules mukodhet, de veszfeknel mar megette a fene az egeszet altalaban. Pont leszarom a kuplungot, orulok ha rakapok az elso fekre, ha meguszom vissza tudok dugni kettot, ha nem akkor tokmindegy h most miben van az ember , ha meg annyi ideig tart a veszfekezes, h ezekkel kelljen foglalkozni, h gazkezeles... Az nem veszfekezes hanem baszottnagy fektav, akkor meg visszadugdossa az ember, ahova kell. Illetve fekezes kozben is raer behuzni amikor annyi ideig tart a dolog, hogy a hatulja pattog, bar ezt sem ertem, mert mindenki nyomatekcsucson 12000 nel veszfekez varosban?
Sztm[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
csongi #27417 üzenetére
Szintetikus mivolta az olajnak nem a teljesitmenyszint miatt van, hanem a viszkozitas index miatt.
Pl 5w40 es olaj nem lehet siman asvanyi. A szintetikus olaj a viszkozitasaban kulonbozik az asvanyitol.
Hidegoldali viszkozitasa jobb az asvanyinal, de ennyi.
Egy asvanyi olajnak is lehetnek jo kenesi tulajdonsagai, plane uzemmelegen.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
csongi #27420 üzenetére
Kuplung mukodeset befolyasolo tenyezo az az, h jaso ma2 vagy jaso ma az olaj.
Minel nagyobb a melegoldali viszkozitasa az olajnsk, hidegen annal surubb is (hiaba a hidegoldali megjeloles) ilyen szinten a viszkozitas beleszol, de csak nem uzemmeleg allapotban.
Ki kell probalni, melyikkel viselkedik jobban. Jaso ma, vagy ma2Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Bogyó bá' #27472 üzenetére
Sztm jo nagy butasag. Egy normalis akku siman elbirja ha felkapcsolja azonnal a lampat inditasnal, ez igy meg egy pirosnal lekapcsolja a lampat ? Minek?
Tokeletes a rendszer ahogy a gyarbol kijon. Azon nem kell semmit valtoztatni.
De ha ram hallgattok azt csinaltok amit akartok.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
maszekember #27519 üzenetére
VT 250 nel fotengelycsapagy gyenge pont. SPADA allitolag nem ilyen. Vtr szinte ugyanaz mint a spada csak injektoros, modernebb stb.
Belpiac miatt a vt es spada viheti a gatyat, foleg ha csapagyast fogsz ki.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
-Mosquito- #27577 üzenetére
Ezt az ot gang es nagy fogyasztas kozotti osszefuggest nem ertem.
Egy 6. Gang max overdrivenak lenne jo, de ezzel egyutt nem feltetlen lenne sokkal jobb a fogyasztas. A nyomatekot hatodszorra is elvaltanad, lenne egy jo kalap sz.r fokozatod, ha igy maradna.Az 5 gang attetele jol ki van szamolva. Nem itt lesz a kutya elasva.
mf:
En nem hallottam errol az ajanlasrol, de ezt ki mondta, illetve milyen indokkal?Vizesedes savasodas... Mikor tud kart tenni olaj savasodas miatt a hajtomuben? Eletemben nem lattam rozsdas hajtomuvet, valtofogaskereket telen le nem cserelt olajtol. Erre ugyancsak van adalek az olajban. Pajtaban 10 evre lerakott motornal. Ott igen. Iszaposodas... Jah 30 000 km van az olajban, akkor tud olyat. De nem 5 e km nel. Detergens adalek erre valo. Ki lehet cserelni az olajat tel elott, de konkretan a lelek megnyugtatasara jo. Normal csereperiodusnal nem fog semmi baj lenni.
De ha valakinek emiatt beszart a motorja, vagy szetszedte es latta h baj van, az ossza meg a kozvetlen tapasztalatait
Termeszetesen a minel tobb olajcsere jo. De egyreszt nem annyival jobb, mint amennyit rakolt az ember, illetve ezek a nephiedelmek, hogy mitol tud beszarni a motor...[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
-Mosquito- #27599 üzenetére
Hat nem a fogyasztasert az biztos.
Egyebkent miert egyertelmu az, hogy az 5 sebesseg attetele kisebb, mint a betett 6 ?
Beszeljenek a szamok. Attetel aranyt nezzuk meg, visszaterunk ra.Amit nem ertek, h allandoan azt hallom ennel a motornal h de elkellene ide a 6.
Attetel aranyokrol semmit nem tud, de nekiall hajtomuvet tervezni fejben, mert benne van a bugi a bal lababan...Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
KoVee84 #27605 üzenetére
Tul van hypolva valoban, bar nem ebben a tekintetben szerintem.
Valszeg teljesen mas tavolsagok, kozlekedesi kultura van a ket kontinensen, ebbol ertheto a dolog.
Ha 5 km ekre eloveszi valaki pl, a rengeteg inditastol tele lesz benzinnel az olaj, hamarabb higul. Ez lenne europa ezekszerint?
Ezert total kulonbozo az ajanlas valszeg. Ebbe nem lathatunk bele.
Megertem a gyartokat is, nagyon sok onjelolt fejleszto van az utakon, aki kitalalja, h pl a honda mernoknel o miert okosabb. Nemregi pelda ugye a mellekelt index forumos bekotes, ami pirosnal lekapcsolja szep folyamatosan a lampat !!! Ahelyett hogy normalis akkut venne. Ezert hatalmas rahagyasokkal kell dolgozni, mert kulonben megy a forumra a nyomorek, h de szar ez a marka, uzemoras versenyendurot meg varosba hasznalja km intervallumban szamolva az uzemorat es meg o erzi atverve magat, ha kolteni kell valamire. Szoval veszelyes dolog ez.De ha intervallumban vagy, telen semmi nem fog dolgozni az olajban jobban, mint barmikor. Mert menet kozben nem dolgozik? barmi legyen benne, 80 fokos kozeg reakciokepesebb egy szobahomersekletnel szoval esetunkben mikor korrodalna adalek nelkul jobban az a sav???
Essatobbi.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Bogyó bá' #27619 üzenetére
Nem nezlek hulyenek, csak ez ganyolas. El nem tudom kepzelni h a honda kiadvegy olyan motort, amit nem lehet varosban hasznalni.
Egyreszt japan motoroknal mindig kiderul, h ilyen esetekben valami gebasz van vagy a generatorral, vagy a fesszabbal. Nincs egy olyan motor sem (japan) amelyik ne tudna pluszba tolteni az osszes fogyaszton felul.
Erdekes h ezt sose emlitetted. Esetleg a rarakott fogyasztotol meg kell valni.
A toltokort megvizsgaltad egyebkent, vagy csak ugy elfogadtuk h ez igy gyari?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Bogyó bá' #27638 üzenetére
Na acsi!
Ha robogoknal hasznalt generator van, akkor a vilagitasodnak kulon tekercsrol kellene mennie valtakozo feszrol. Koze nincs az akkuhoz.
CDI nek megint kulon tekercse van, egyedul a feklampat, az indexet, az oninditot taplalja az akku. Akku toltese ugyancsak kulon tekercsrol megy.
Valami nem klappolNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Bogyó bá' #27644 üzenetére
Hat a 12,5 alapjaraton az karcsu. Az nem ok. Ki kene deriteni mi okozza.
Gyari ertekekre lenne szukseg.
Japan belpiac arrol hires, hogy azonnal felkapcsolja a lampat, nem ez lesz az oka. Nem gyozom hangsulyozni, h hasznalhatatlan motort nem adnak ki a kezuk kozul, jelenleg ez az.
Robogoknal szokott olyan lenni, plane ilyen idosen, h az allandomagnes elvesztette a gyari magnesesseget. Ha mindennel, ertsd fesszab, generator minden oke, akkor akar az allandomagnesed is odalehet.De ezt normalisan meg kellene vizsgalni, atol cettig.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!