Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bogyó bá'

    nagyúr

    válasz Topiccsendőr #27618 üzenetére

    Tudom, hogy hülyének tartasz az automata világításkapcsolóm miatt, de te városban motorozva mit csinálnál egy ilyen karakterisztikájú generátorral? 2-3 óra után már alig akar indítani, mert sokkal több a fogyasztás, mint a megtermelt villamos energia. Városban 4. fokozatban 50 km/h = 5.000 RPM.
    Az akksi szinte új, fél éves, hibátlan, és lakott területen kívül (90 km/h 5.-ben 8.000 RPM) nincsenek töltési gondjaim, még GPS-szel sem. Ja igen: szerencsére a gyújtás nem akksiról megy (saját külön tekercsei vannak), viszont berúgókar az nincs, tehát lehet tologatni. Nem komálom.
    Lámpa 35/35W elöl, 5W a hátsó és 3x2W a műszerfalizzó. Féklámpa, index stb. A tompított gyárilag már a gyújtás ráadásakor is világít, álló motornál. Kapcsolója nincs.

    Az eredeti ötletet a Jawa 350-eshez dolgozták ki a srácok, mert annak is alulméretezett a dinamója, mert még akkor tervezték, amikor lakott területen nem kellett világítani, most meg folyton töltés gondokkal küzdenek, hibátlan gép esetén is! De ott legalább van világításkapcsoló. Meg berúgókar.

    Erre mit lépsz? :F Városban 2-ben 10.000-rel pörgetve járjak, hogy legyen elég töltés? :Y

    Mióta megépítettem, soha nem kellett az akksit tölteni, mégis hidegen/melegen pöccre indul.

    (#27620) huszi.gyb: ez a gyári adatlapról másolt részlet, gyári új korában ennyit tud.

    [ Szerkesztve ]

    Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

Új hozzászólás Aktív témák