-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
Tegnapi motorozás összefoglalva pár képben.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz z123456789 #107419 üzenetére
Igen a Husqi az enyém, TE 610-es.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz z123456789 #107424 üzenetére
Mert tényleg nem olyan nagy gép, egy LC4 sokkal vaskosabb.
Lemostam, sajna az idő nem volt kegyes hozzám, 3:30 óra alatt tudtam valahogy lemosni, nincs teljesen még kész, sajnos többször eleredt az eső így szüneteket kellett tartanom.
Hátravan a légszűrő, alulról a mosás, karbinál tisztítás, csavarok átellenőrzése, elfogyott szilikonspray és a láncspray is, még most meg tudtam csinálni.
Legközelebb kell néznem valami jót hozzá.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #107425 üzenetére
Az volt!
Itt is esett az eső 6 napon keresztül, szombaton nagyon szép idő volt, gondoltam akkor vasárnap reggel 8:00-kor indulás.
Felkeltem reggel kinézek az ablakon süt a nap, jájjiii végre indulás, mire elkészülődtem beborult az ég.
10 perccel indulás előtt elkezdett esni az eső, hívom havert hogy Kisbéren esik e, azt mondja nem ott szép idő van.
Gondoltam magamban akkor elindulok, lehet csak itt Csernyén van ilyen szemét idő, nem jól gondoltam, egészen Kisbérig esett.
Mire odaértem jól átáztam, kértem is egy hajszárítót hogy megszárítsam a nadrágomat.
Vártunk kb fél órát utána abbahagyta végre, egészen amíg haza nem értem szép idő volt, nagyon meleg, én meg jól beöltöztem a reggeli eső végett.
Elrakni nem tudtam, úgy hogy a túra végére jobban le voltam izzadva mint amikor reggel megáztam.
Annyira hulla voltam hogy csak kóvályogtam az udvaron amikor letettem a vasat.
Múltkor is erre jártunk, kisebb/nagyobb kitérőkkel, csak akkor könnyű volt menni, nem volt ennyire megterhelő.
Fáj is mindenem, érzem magamon ezt a 120-150 kilométer közti terepezést.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz z123456789 #107434 üzenetére
Köszönöm!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Kicsikét más téma, rendeltetek már az alibabáról?
Mennyire megbízható az oldal?
Mi a garancia arra hogy amit rendelek azt megkapom e, és azt kapom amit rendeltem?
Kell e félni hogy csak lehúznak, elveszik a pénzem?
Itt csak előreutalás játszik gondolom, nincs olyan hogy akkor fizetek amikor házhoz jön a termék.
Sosem rendeltem még innen.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Köszönöm mindenkinek!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #107566 üzenetére
Felétek tuti nem volt 100 mm eső, vagy műúton közlekedsz és a fénykép kedvéért ott a homokban nyomtál három kört!
Az öreg nem bírt a földel, beállt a dereka, azért szaladt felétek hogy megkérjen titeket rá szántsátok már fel helyette a gépekkel, milyenek vagytok hogy segítettetek neki.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #107590 üzenetére
Biztos jó, de nekem egy 700 kilós gép az nem adja terepen, persze az egyenesben, gyorsabb kanyarokban jó lehet ahogy a 170 paci meglódul.Rossz úton ahol sok a gödör szerintem gyorsan közlekedni nem lehet vele, szét rázna.Mivel kikerülni nem tudnám a szélessége végett.Szűk helyeken megint csak megnézném hogy viselkedik, quaddal is nehéz lépésttartani ba motorokkal szeretnél együtt menni. Sivatagba vinném dűnét mászni.Az a 100-as tempó nem nagy dolog ha van hozzá egyenesebb rész, hipp-hopp ott is van egy komolyabb gép.Nem tudom hogy motorozol, mennyire mered húzni, vagy milyen utakon mentek de, elég hozzá pár száz méter.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #107595 üzenetére
Köszi az infót!Nem igazán érdekel az ilyen dolog.Ha esetleg egy CR500 vagy KX500 állatot ajánlottál volna, tudnál képviseletet. Ezekhez még nem volt szerencsém, egyszer nagyon szívesen kipróbálnám.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #107742 üzenetére
Jobbulást, enduróban könnyen benne vannak ezek a dolgok, törésem még nem volt, de húzódásom, ficamom stb....nem egyszer, az évek alatt többször estem, csúsztam.
Remélem a kedvedet nem veszi el!
A sürgősségi osztályról meg inkább semmi nem mondok, engem majdnem kinyírtak ott, aztán elmentem helyette maszekon, ki is gyógyítottak!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Pár kép a mai motorozásról, kipróbáltuk egymás gépeit, jó volt menni egy 2009 Yamaha WR450F-el.
Az erdőkben még mindig hatalmas a sár, a nyílt terepeken viszont száraz, lehetett azért tempózni is.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz z123456789 #107782 üzenetére
Hát nem jártam.
Talán akad egy-két darab belőlük, nem sok van az országban, főleg nem gyári TE, talán SM-ből átalakított.
Bár odaadtam a srácnak hogy menjen vele egy kört, ennyire eltévedt volna?
Gyanús volt hogy eléggé tisztán hozta vissza![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz z123456789 #107789 üzenetére
Tervezek majd arrafelé is egy gurulást, Pannonhalmáig szeretnék eljutni földúton, legközelebb Vinye lesz az úticél.
Ott kezdődik az igazi Bakony, felfelé Bakonybél irányába.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #107791 üzenetére
Ez változó, van hogy csak pár mert már bejárt területen megyünk és csak kisebb ismeretlen kitérőket teszünk, van hogy sok akár 100 kilométer is.
Ha most Vinye irányába fogunk menni az nekem teljesen ismeretlen a 82-es főútról, hatalmas vidék.Ott is meglesz a közel 50-100 kilométer között.Burt1793 Eddig is a Bakonyban motoroztam, dehogy tájvédelmi az egész, vannak részek amik igen, oda nem megyek be.
Mi ott motorozunk ahol az erdészek, vadászok is mennek, rendes utakon haladunk, kijárt egysávos ösvényeken stb......
A videóban is látszik milyen helyeken megyünk, sehol egy tábla, kerítés, sorompó ami tiltaná az ott tartózkodásunkat.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Felteszem ide is a kérdést!
Nagyrobogó tudom, de mit szóltok hozzá?
Pozitív, negatív tulajdonságai is érdekelnek, ajánlanátok e a típust vagy hasonló árban milyen másikat ebben a kategóriában?
Kymco Xciting 500 jobb választás lenne?
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #107807 üzenetére
Ha ennyire rossz,akkor marad az Xciting.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #107934 üzenetére
Jó kis motorozásnak hangzik, az a hegyoldal szuper lehetett, felénk is van egy ilyen, neve: Atomvillanás
Olyan is, ha elrontod elég egyszer látni és többször nem biztos hogy kell.
Rédei erdőkben több ilyen feljáró található, ezeket nem vállalom be én sem, nem azért mert magamat féltem hanem a motort sajnálnám összetörni ha nem sikerül.
Ha itt elrontod és visszamegy akkor TKO!
A gödör alján fellelhető pár idom, sárvédő stb........., ezek szerint egyeseknek nem jött ki.
Mai napra terveztük mi is az endurózást, tegnap nekiálltam a légszűrő takarításának, erre szomorúan nyugtáztam hogy két helyen is elszakadt.
Rendeltem is, de leghamarabb szerdára ér ide, így a hosszú hétvégi motorozás sajnos elmarad.
Jövőhéten szeretném ha elmennénk Vinye irányába, aztán hogy sikerül e még képlékeny.
Ha meg nem akkor lehet elindulunk felfedezni új vidékeket, Dudari erdőrészeken keresztül a Csesznek mögötti hegyekben.
Ismerősnek is talán elkészül már a gép és tud csatlakozni hozzánk, hirtelen 2 motorossal többen lennénk.
4-5 fős csapattal már nagyon jókat lehet gurulni.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
-
Gaboman
nagyúr
válasz Jakab66[hun] #108009 üzenetére
Tudod te hogy mi kell a népnek!
Vagány gép, gyerekeknek mennyire jó lenne már!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Burt1793 #108088 üzenetére
Közelről nem mertem!
Normál állapotú, abban bízom hogy műszakilag sokáig jó lesz.
Ha küllemre nem teljesen patika az a kisebbik baj.
Annyi biztos hogy valaha külföldi volt, mivel látni a felniken, egy ideje már magyar tulajdonban van.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #108094 üzenetére
Igen, ismernek már!
Hogy meddig lesz meg?
Ez attól függ milyen lesz, ha nem lesz vele gondom akkor sokáig, ha bajos lesz akkor biztos hamar megy a háztól, mert nem szeretnék szervizbe járni vele, használni vettem.
Bizony, ez is egy függőség, 2007 óta ez a 20. motorom.
Ebből 3 volt olyan amit azért adtam el mert megadta magát, a többit meg valahogy meguntam, másra vágytam.
Újabb típust szerettem volna kipróbálni.
Az átírási költség egy dolog, több esetben eladáskor beleszámoltam azt is, és totál árában adtam el a motort, van hogy jobb áron van hogy buktam rajta.
Igazából 3 gépen buktam nagyot, mivel azokat felújítani kellett.
A többinél nem, persze ha az egészet nézzük akkor nem vagyok pluszba.
De kinek mi, én nem iszom, nem cigizem, helyette motorozom, típusokat váltogatok, tapasztalatokat szerzek sok motorral.
Valaki szerint jól teszem, valaki szerint hülyeség![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Valakinek esetleg lenne kedve egyet gurulni?
Bakonycsernyéről indulunk, Zirc-Bakonybél-Pápa-Győr-Komárom-Tata, vagy ugyanez az útirány fordított sorrendben.
Pápán eszünk egy finom fagyit, Komáromban a Kocsis vendéglőben pedig egy vacsit!
Indulás 13 órakor![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz baboss #108158 üzenetére
Nem titkos a számom, bárki akinek kedve van valamikor gurulni elér rajta!
06305110803Eddig haverral vagyunk ketten, gyorsba jött a dolog így többeknek már volt más program.
emre Bizony nagyon jó hely, egy időben sokat jártam oda enni, jó a konyha, kellemes a kiszolgálás, és sokszor van élőzene is.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Megjöttünk!
Nagyon jó kis karikát sikerült mennünk, Baboss is csatlakozott.
Legközelebb mások is jöhetnének!
Kocsisban ismét nagyon finom volt az étel, igaz a csapat lecserélődött, mogorva volt a néni nem kicsikét!
Régi brigád jobban tetszett, aranyosak, mosolygósak voltak.
Eső hazafelé elkapott minket, igaz pont mire hazaértünk egyébként egész délután szuper idő volt.
Volt némi motor összemérés is, 60-100, 110-160, elégedett vagyok![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Pózolnak a vasak!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #108191 üzenetére
Köszi!
Há vigyázok ám reája!
Megmondom őszintén nem tudom, lehet majd kipróbálok egyet, nekem még be is van ültetve az eleje egy kicsikét, előbb azt fogom feljebb emelni.
Az üléspozícióval eddig sem volt bajom, nekem nagyon jó most is.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Hétvégén ha úgy alakul lehet megyünk megint egy karikát, ha összejön és valakinek lenne kedve csatlakozni szóljon.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Endurò lett volna a cèl de, sajnos az eddig úgy tünik nem fog összejönni.Ìgy ha nem sikerül marad az aszfalton valò gurulàs vasàrnapra. runner 125: Minden problèma nèlkül tudnàl vele jönni.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #108308 üzenetére
Aztán milyen érdekes hogy ezekkel az adatokkal is azt lépi csak amit egy 450-es cross, teljesen másként kell kezelni ezeket a számokat, ha az adatokat néznéd akkor teljesítményre ennek a motornak szénné kellene aláznia az összes benzines versenycross gépet.
Azt egy nagyobb kategóriával mint egy SX380/CR500/KX500 TC570 stb labdába sem rúgna.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Elektromos vs Benzines elmondja a végén miért is, én is ezt tapasztalom a nagyrobogóval lámpánál a váltós motorokhoz képest.
De utána már kiegyenlődik a hátrány, annyi hogy a váltós gépeket nehezebb kezelni, itt az időeredménye crosspályán.
Talán ez is az ami a hátrányuk a benzineseknek, a váltásokkal időt veszítenek, az elektromoson nem kell váltogatni az nagy előny.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
Gaboman
nagyúr
válasz Bogyó bá' #108325 üzenetére
Simán lehet vele autópályázni 200 kilométert is, egy személlyel minden képen.
Max egy komfort ülés rá és az utasnak is jó.
Egy sima 640-et is meglehet csinálni ilyen ülésekkel komfortossá, úgy hogy utassal együtt kényelmes legyen.
Viszont egy DL-t meg hasonló gépeket sokkal drágább lenne erre a szintre hozni amit a KTM képvisel.
Oda futómű, fékek, meg sok minden kellene ami kicsivel komolyabb összeg.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Bogyó bá' #108327 üzenetére
Nem értem mit akarsz ezzel mondani, azt hogy ezekkel lehet így is és úgy is közlekedni megint egy jó dolog, sokkal többet tud nyújtani.
Bármelyik stílusba beletud kóstolni, nagy távolságok megtehetőek a 950-el is, mondom max komfortülés és kész is egy tökéletes túramotor.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #108329 üzenetére
Horneten tanult, FZ6-on, úgy hogy ha azokat tudta kezelni ezzel sem lesz gondja.
A lényeg tisztelni kell a gépet, ha finoman bánik vele, pár hónap alatt szépen hozzá lehet szokni.
Csak azon múlik milyen beállítottságú, ha olyan mindegy mit adsz a kezébe.
Vannak ennél sokkal durvább kezdések is és még sincs semmi gondjuk azóta sem.
Úgy gondolom ki kell próbálni, majd ő eldönti sok e neki vagy bejövős, ha fél tőle nem szabad elhozni.
Tudod, minden azon múlik mennyire tekered a jobb oldalon található gázkart.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #108331 üzenetére
Senki nem mondta azt hogy én jobban mennék itt bárkivel is, nem tudom te ilyet honnan veszel.
Terepen?
De itt senki nem beszél terepről.
Eddig itt aszfalton való motorozás, túrázásról volt szó.
Persze ha tépi neki tud meglepetést okozni, virgoncabb minden tartományban mint egy 600 cm3 soros 4 amivel eddig ment.
Egy ilyen gép úgy megy mint egy SV1000 vagy VTR1000, azokkal is lehet szépen, könnyedén motorozni.
De nem kell egyáltalán rám hallgatni, ha mégis egy próbát megérne, próbáljon ki több típust, de nem zárnám ki ezt sem.
Az hogy kinek mi jön be had döntse el maga miután ment egy ilyennel is.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz hroberto #108334 üzenetére
Ne vicceljél már, megmondták hogy nem lehet kezelni, ez a csaj egy terminátor, "emberi szövet a fém vázon "!
Halandó erre nem képes, kicserélte a blokkot, mert kezelhetetlen szar!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #108340 üzenetére
Szerintem hagyjuk a témát, felesleges ezen rágódnod, hidd el vannak olyanok akik kezdésnek is bevállalnak komolyabb gépeket és semmi gondjuk nincsen vele.
Hogy ő milyen azt csak ő érezheti, nem kell kizárni semmit sem, elmegy megnéz egyet, kipróbál, ha úgy érzi tudja kezelni, tud vele finoman menni akkor bevállalhatja.Ha az ellenkezőjét tapasztalja vele akkor más irányba kell nézni, nem értem miért ragadtál le ennyire a témánál.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Ferdzsoo #108370 üzenetére
"Aki pedig fél tőle az tudatlan."
Tuti ugyan ezt mondták anno Csernobilban is, 1986. április.26. hajnalában mégis valami történt, az addig biztosnak hitt atomerőműben.
Mai napig látjuk mi lett a hatása, mennyien haltak meg, mit tett a környezettel, és milyen veszélynek lehetünk esetlegesen kitéve, ne adja isten hogy a vörös erdőben tűzvész történjen, kiirthatná Európát!
Szóval ezzel a tudatlan dologgal csak óvatosan!Akit érdekel a téma:
Élet Csernobil után[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Peugeot, Citroën topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Házimozi belépő szinten
- Telekom mobilszolgáltatások
- Elektromos cigaretta 🔞
- Újra kiadták a Redmi Pad Prót
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen