-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
#31733248
törölt tag
válasz
Micsurin #118618 üzenetére
"Nem nagy varázslat...
"
Tényleg nem, volt már pár motorom, de a koppig döntés mindig ment. A súlypont áthelyezésnél, az ívválasztásnál, a kanyarból való kigyorsításnál, vagy a fékutaknál volt inkább tartalék. Ami időnként elfogyott.
A hangos motoroknak értem és látom is a városi hasznát, ugyanakkor az is tény, hogy baromira zavaró sokak számára. Vannak, akik nyitott ablaknál alszanak nyáron, el lehet képzelni az "örömüket", amikor az ilyen kollégáknak pizzázni támad kedve és kicsit megtépik két fekvőrendőr között, mire felsír a gyerek. Nem csodálkozom az indulatokon. És igen, a magam részéről inkább bevállalom a láthatósági színeket.
[ Szerkesztve ]
-
etnies
senior tag
válasz
Micsurin #118646 üzenetére
Londonban, nem Budapesten de kb 0 a szám. És én minden nap motoron ülök szinte.
Ehhez képest London is tele van félős motorosokkal, annyira félnek, hogy már a szomszéd kerület is hallja őket. Különösen alagutakban és fekvőrendőrök között félnek a csendes éjszakákon."önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz
Micsurin #118796 üzenetére
Van itt minden:
-nincs rendszám
-nincs biztosítás
-nincs műszaki
-nincs jogosítvány
-piros lámpa
-közúti veszélyeztetésA motor lehet, hogy nem lopott, csak nincsenek papírjai.
Bónusz: rövid nadrág + póló.
Vajon megérte-e? Jó lenne, ha pofátlanítás keretében ezeket is kergetnék. Ha egy ilyen meghúzza a kocsid, tuti nem áll meg, stb.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
-
runner 125
nagyúr
válasz
Micsurin #118954 üzenetére
Nem egy japán belpiacos motort helyeztek már forgalomban itthon. Közvetlen baráti körömben is volt 250-es, hasonló specifikációkkal bíró Hornet.
Bár a szabályozásokkal nem vagyok tisztában. Miattam aztán azóta változhattak is a dolgok."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Micsurin #118959 üzenetére
igen, eu piacra mas fenyszorot is csinaltak egy csomo belpiacos tipusnak. Nc30 nak pl nagyobb volt a ket fenyszoroja. Ahol ez a gyari kisebb atmeroju, az teljesen illegalis, es szartak ra annak idejen.
Amugy neztem nehany dyno videot a regi zxr250 rol, kinyitva azok is 50-52 lovasok.
Csak azota az alut lecserelte a kawa acelra. Es mindenhol szarragas van.
De ez minden gyartonal tettenerheto.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Micsurin #118993 üzenetére
Excelben vezetem, mivel fix osszeg van a projektre, amit persze allandoan tullepnek, mert mindig jobb, minosegibb alkatreszeket akarok beepiteni, szoval allando kompromisszumokat kell kotnom
Nehezebb ez a resze, mint gondoltam[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
veze
őstag
válasz
Micsurin #119039 üzenetére
nálam a satupad egy részén 50x100 cm, 10mm vastag sík vaslemez( lap) van MÉH , vagyis hulladéktelepen szedtem össze, lángvágóval volt levágva , síkjára leflexeltem a szélét, az élét csak épp nagyjából lesímitottam. Lehet püfölni nem árt neki, annyi olaj mindig jut rá hogy nem is rozsdásodik. Furás nálan nem probléma , ( hogy nem lehet belefúrni) mert nem ezen fúrok hanem egy békebeli kb 70-80 kilós asztali furógépen
-
-
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Micsurin #119056 üzenetére
De ha csak annnyi esze lenne, hogy gyártson oda egy távtartot a lefogató és az öntvény közé többet nem lenne vele gondja. 5 percembe tellett elmondani az esztergásnak mit akarok, 5 perc múlva kész volt....
Egyébként nem CBF500-at hanem CB500S-t vett a srác aki a fejidomosat vette, becsipődése van neki pár ritkább idomszett is köztük 2 felé FiveStars is.
----
A CB és CBF meg egyébként ég és föld csak a blokk a közös pont. Az új CB500F meg egy teljesen eltérő konstrukció.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
dellfanboy
őstag
-
JoinR
senior tag
válasz
Micsurin #119059 üzenetére
Hosszú távon biztos jobb, komfortosabb az 500-as. Eleve 10%-kal erősebb, nyomatékosabb, még ha nehezebb is a motor, nagy tempónál kevésbé számít.
Viszont a 390 Duke és CB500F listaára között 30+% különbség van, a 390 Adventure és CB500X között majdnem 20%, ami azért már szemmel látható diffi. Én CB500X-et akartam, de számomra nem érte meg a felárat az Adventure-höz képest.
Szerintem szimpátia (nekem a KTM 1 hengere sem egy letaglózó élmény, de a Honda sor2 még unalmasabb) meg felhasználás (város vs. túra) kérdése, ki melyiket választja.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Micsurin #119056 üzenetére
En ebbe annyira nem szeretnek belefolyni, de egy 390 es duke sokkal jobb, mint egy cb, es most nem fikazom a cb-t. biztos hogy duke ot vennek.
Onnan indultunk ki, hogy egy csoport alapjan itelunk meg egy markat, vagy annak egy tipusat, ami szerintem nem jo modszer.
Olvassunk utana a topicban a duke-nak. Egy legtelenito csavarral kezdodott, es meg a szervizben se ertenek hozza, a leirasok alapjan, de szivesen meghallgatnam a szerviz oldalrol a velemenyt is, mert lehet nem tudunk mindent.
Az eredmenye az, hogy mindenhova be lesz itogatva, hogy a duke egy szar, holott nem az.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Micsurin #119066 üzenetére
390 es duke-ot nem hasonlitanam egy sxv hez. Szervizhatter? Azert egy ktm nem egy royal enfield. Ezt barmelyik markanal beszophatod, hogy ennyire szarnak rad, HA tenyleg igy tortent szorol szora.
En azon huztam fel a szemoldokomet, hogy mar mindent felhoztunk, a feknyikorgast, meg az amugy folyamatos szerviznel checklistaban eloirt csavarmeghuzas elmaradasabol fakado csavarelhagyast. Ez magyarorszagon nagyon gyakran elofordulo szervizmagatartas, ez az egyik ok, hogy mindenki otthon csinalja a motorjat, legyen az japan, vagy europai.
Ertem en, hogy meg kell magyarazni a donteseinket, meg amugy aki ennyire haklis az europai gyartokra, es neki egy mashogyan szar masik gyartotol kell motor, az ne is vegyen ilyet, mert csak csalodas lesz.
Amugy nekem tenyleg mindegy, nem vagyok a ktm nagykovete, de ezektol az ervektol kivagyok.Te ez mi?
hegesztettek a villaszar mellett? Ott a krom jon le, es ahol kezdodik azon a ponton valamilyen korrozio van?
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz
Micsurin #119066 üzenetére
Eleg eedekesen nez ki.
A kopas nyom alapjan olyan mintha kromozasi hibas lenne. A Feher csik, pont kiallt a sikbol, mellette pedig melyebb vonal alakult ki. Ott nem kopott meg.
Tegyel ra egy tolomerot vagy valami egyenest, pl gyorsacelt. Nezd meg mekkora hezeg a felszin es a melyebb resz kozott. Polirozd fel jol es ha nem engedi az olajat akkor hasznalhato szerintem. Idovel meg csereled.
De nem ezeket a rendelted lefutobb?
Vagy mibe volt teloszár csere ? :) -
palfitom
félisten
válasz
Micsurin #119075 üzenetére
Valóban jól mutat, gratula!
(#119079) fattyu
Én is ezt érzem!
Nagyon sokan segítenek, figyelnek (talán egyre többen), és ugyanakkor van néhány, aki szinte direkt "hátráltat".[ Szerkesztve ]
Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!
-
Achar
tag
válasz
Micsurin #119104 üzenetére
Én 2 éve kaptam egy számlát, teleszkóp csere során felírták a sztender olajzását, WD40-et kapott amit fel is írtak, hogy 2000 ft. Én mondtam, hogy ezt nem kérem nem fizetem ki vakarják le...
Számlával dolgoznak ők is, nem kell kifizetned, kéred, hogy ne bontsák ki te meg elhozhatod bármikor a motort. -
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz
Micsurin #119130 üzenetére
Cikkszám alapján meg tudod keresni a gyárit, aztán meglátod, hogy kék-e avagy sem.
Amúgy nekem semmi bajom a kékkel.
szerk.: Egyébként nem csak az európai, Purflux-féle gyári szűrő kék, hanem a Toyo Roki (Ázsia) és a Honeywell (USA) is az.
szerk. 2: Na, megkerestem, mert kíváncsi lettem.
Fekete és Purflux.[ Szerkesztve ]
-
Lomha 8V
addikt
-
Shin Chen
tag
válasz
Micsurin #119130 üzenetére
Nem tudom jól értettem-e, mikor korábban azt olvastam, hogy szezononként akár 2-3 alkalommal is szoktál olajat/szűrőt cserélni. Ez csak a Hyoval volt így, vagy a CB-be is rendszeresen teszel újat? Gondoltam volt furcsa, hiszen ritkán hallok ilyesmit, de a motor élettartamnak biztos jót tesz.
(Főleg miután nagyfaterom Suzuki SX4-e 4 éve ugyanazzal az olajjal fut és erre mondja a szerelő: majd elég azt tavasszal... eszem megáll... a fékolajakról -amik tán még eredetiek voltak az ABS kocka cseréjekor- nem is beszélve)
(#119111) Predator2
Nekem nagy álmom egy 7es Tracer, de amikre költöttem volna már duplájába kerültek az XT660Z-nek.. Most így utólag örülök, hogy inkább a Tenere lett, kicsit gyengébb és egyhengeres, míg a Tracerrel biztosan előbb vagy utóbb elkezdtem volna vadulni amiből biztos bukó lett volna.
Apropó az idomos motorokra (is) szoktak bukócsövet, bukógombát tenni, ami megvédi nem csak csúszásnál, hanem amikor így vagy úgy megdől. A következő projektem a konzolok/dobozok és sárvédők előtt a bukócsövezés lesz."A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Micsurin #119127 üzenetére
Nem, nem hinnem, hogy te vonzod, amikor itthon kell vennem vmi alkatreszt az nagyon abszurd szokott lenni. Mindig minden el van bszva.
De kulonoskepp szorakoztato, ha vkitol hasznalt alkatreszt veszek, amit meghirdetett, majd felhivom, hogy kellene ez a bizonyos alkatresz, es megkerdezi, "-mire kellene?"
Erted, nem adja csak ugy oda penzert, meg kell indokolni, mire hasznalod.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
pakfong
tag
válasz
Micsurin #119128 üzenetére
"ergya"...na ezt se hallottam még
Nagyobb nevek közül, ha választasz olajszűrőt, nem hiszem, hogy lesz vmi baj belőle.
Hiflo-t használok évek óta, az autón meg Mahle-t. Eddig egyik se panaszkodott.Gyári szűrőt vagy utángyártottat? (totalcar cikk)
The Best & Worst Oil FilterA fórumon ha nem reagálok a kérdésedre, írj pm-t. | Königssee: https://www.youtube.com/watch?v=vjuWUe6Rz6s
-
Grillo
senior tag
válasz
Micsurin #119161 üzenetére
Ez az Aszalósék féle műhely. A Scarabeo volt itt vagy 4 hónapot pár éve. Lánccsere, folyadékcserék voltak a cél, meg szivárgott a hengertalptömítés. Akkor már szelephézagállítás is, a rotax amúgy is érzékeny erre.
Úgy kaptam vissza nagy nehezen a robogót, hogy szinte minden, ami bilincses rögzítésű volt, sima műanyag gyorskötözővel volt "rögzítve", pl. a karburátor csöve a lészűrő felől. Ami persze gondolom 2 perc után ugrott le, én meg nem értettem, hogy nincs alapjárat. Éljen a burkolt test. 30 km után már lerobbantam, pár száz km után már melegedett a motor, ami persze lehet nem rajtuk múlt, de pl. az igen, hogy az előírt 10w30 szintetikus helyett 20w50 ásványi, vagy félásványi olajjal végezték el a cserét úgy, hogy vittem olajat.
Lehet kifogtam egy rossz pillanatot, de én nagyot csalódtam. Előtte volt egy fékolajcsere és gumicsere náluk, ott nem volt gond.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok