-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
válasz -Mike- #96778 üzenetére
Ha a kinézet is számít akkor nálam a KTM 1290 Superduke R amit hazavinnék.
Valahogy nekem ez dobogtatja meg a szívem, aztán hogy a többiben milyen az Apriliához képest fene tudja.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Ez a futómű, egy átlagos sofőr az életben nem fogja kevésnek érezni, meg ez a probléma csak az első szériás MT-09 esetében volt, az újnál már javították a hibát!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Az MT-09 egy nagyon jó motor, könnyű a többi nakedhez képest is, kicsikét Supermoto érzés rajta ülni, magasan vagy, vékonya tanknál, közel van hozzád az egész eleje.
Nagyon bejövős az egész testtartás, az ülés-kormány-lábtartó háromszög is jó.
A teljesítményleadása is szuper, lentről egészen a szabályzásig ugyan olyan vehemensen húz, A módban áh......., brutál, egy agresszív fenevad.
Nem a számadatok alapján kell megítélni ezt a motort, ki kell próbálni mit tud, nekem nagyon pozitív élmény volt.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz vendingo #96964 üzenetére
"szépen 70-100-al csordogáltam, semmi vadulás," ezzel vadulni nem is lehet!
Viccet félretéve nagyon szép állapotnak örvend a gép, szeretem ezt a formát, de azt az ételhordó dobozt levehetnéd róla!
A jó minőségű magyar útjainkra pont az ilyen felépítésű motorok valók.
A fényképeden az igazi élmény a motorodtól 3 méterre kezdődik![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Elnéztünk Kisbérre és környékére.
Szuper idő volt, vert is a víz, a túra végére elfáradtunk rendesen.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #97072 üzenetére
Ezektől az egyhengeres 48 lovas túra-enduró motoroktól nem kell sokat várni.
Arra valók hogy 100-130 között a világból kimész velük.
Nem kell arra számítani hogy meglepetést fognak okozni, nem vágnak hanyatt, ellenben nyomatékból szépen dolgoznak.
Vérmérséklettől függ ez kinek elég, aki szereti odatépni a gépnek és élvezni a tempót nekik biztos hogy csalódást okoznának.
De ők alapból nem is ilyen motort vennének, akik meg mégis megteszik azok hamar el is adják.
Én tudtam mit veszek amikor a Pegaso mellett döntöttem, túrázni, nyugodt tempóban, kényelmesen, két személlyel, csomagokkal tökéletes.
Ha a terepezésben is jobban megállta volna a helyét akkor megmaradt volna mint 4 évszakos motor.
Az ilyen nagy köbcentis 1 hengeres motoroknak a fő gondja nem is az hogy 48 pacit lőnek ki magukból, hanem hogy mellé 200 kilót nyomnak.
Ez mennyivel jobban hangzana ha csak 120-130 kilósak lennének.
Az biztos hogy mondjuk a Fazer 1000 motorom ami 150 paci volt és a Pegaso között hatalmas űr tátong ha az adrenalinról és annak élvezetéről van szó.
Amikor egy nagy cm3 izmos motornak a jobb csuklóddal igazán odatépsz igazi téridő ugrások tudnak bekövetkezni.
Ez nagyon nagy feeling, én is élveztem, hazugság lenne azt állítanom hogy nem, csak nevettem a bukó alatt hogy mennyire nyúlok rajta.
Ilyet egy 48 pacis gépen sosem fog megtapasztalni a sofőr.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Havert rákapattam az enduróra.
Egy kis dombra kapaszkodás.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #97196 üzenetére
Közúton nem is lehet, eleve azért mert, nem úgy közlekedsz mintha egy lezárt pályán próbálkoznál vele.
Természetesen nem arra gondolok hogy lecsumázza valaki és elfogy az egyenesben, ott eltudod érni a határokat és nem csak egy 250 cm3 gépét.
Figyelsz arra hogy véletlen sem csússz el, nem döntöd úgy, nem veszel olyan féktávokat, itt nincsenek bukóterek, gumifalak, helyette vannak fák, korlátok stb.......Vigyázol arra is hogy sem magadban se másban ne tegyél kárt, egy pályán ezek megszűnnek mivel bátrabb vagy, sokkal jobban megközelíted a saját és motorod határait.
Az hogy hülyeség 250 cm3 gépet venni közútra butaság, egy nagy cm3 gépben van erőtartalék, nem muszáj ezt állandóan használni de, jó tudni hogy ott van alattunk.
Sok szituációban előnyére válik a sofőrnek.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #97197 üzenetére
WR250-el sem fogsz tudni bohóckodni pályán, oda kevés lesz, futóműve nem fogja sokáig bírni.
Pályára cross gép kell, ami könnyű a futóműve is arra van tervezve, tudom hogy ilyenből nem találni üzemóra nélküli gépet.
Hidd el túl sokat nem fogsz élvezni a crossozásból ha egy WR250-el indulsz neki.
Akkor már egy 2T 250 mondjuk Suzuki RMX250 ami nem egy kihegyezett motor, viszont sokkal közelebb áll súlyban a cross motorokhoz mint a WR.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Rém egyszerű példa, egy tehetséges versenyző egyszer azt mondta nekem(nem 5 perc erejéig beszélgettünk,hanem régen szerelte a motorjaimat),hogy aki homokon tud motorozni az tudni fog utcán is,mivel a gyorsasági versenyzők nagyon sokat edzenek krosszal is,egyrészt télen még adott,másrészt a kondi miatt.
Ezért is endurózom, nagyon jól fejteszti a kondit, kordinációs képességet.
Mindig van mit tanulni a sok változó útviszony miatt, nagyon sokszor tök bénának érzem magam, de ez a jó ez visz előre hogy minél jobb legyek odakint.
Ha véletlen menni kell pár kilométert műúton megunom az életem, számomra hihetetlen mennyivel izgalmasabb, érzelem dúsabb az endurózás.
Kint bátrabb lehetsz, másként motorozol, jobban mered húzni neki, ha esek akkor sem betonon, nincs forgalom nem kell attól tartanom hogy másokat is veszélyeztetek.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz z123456789 #97208 üzenetére
Valami 350-400 cm3 gépet mondanék ha 4T, 125-200 cm3 ha 2T.
Minél könnyebb annál jobb, mert kint lehet küzdni a súllyal, Yamaha TT 350, Suzuki DR350, Aprilia RX 125, Honda XR400R, Suzuki TS200 stb....[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz z123456789 #97210 üzenetére
Nincs mit!
Esetleg Honda XR250R.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz z123456789 #97213 üzenetére
Simán jó is lenne első körben, ha szereted a hirtelen előjövő erőt.
Alsó és középtartományban finoman megy, sokra nem kell számítani, felül meg megjön aminek kell, nagyon élvezetes vele menni.
Súlyra könnyű, lehet dobálni ide-oda.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz z123456789 #97213 üzenetére
Az a Husqi egy SM, az nem jó választás enduróra, ott alapból fékrendszer, kerekek, áttételezés változtatás kell, futóműve is keményebb nem alkalmas terepezésre.Enduróra endurót, SM-re SM-et, sosem lesz egyik sem tökéletes alkalmas mindkettőre.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz z123456789 #97221 üzenetére
Természetesen az enduróra vehetsz utcai gumit, én is kaptam az 620 -hoz.
De kellene hozzá full első fékrendszert cserélnem, áttételezést, meg a virsli felnik helyett akkor vennék bele SM szettet.
De ahányszor használnám műúton felesleges pénzkidobás lenne, számomra mindig is az endurózás volt a legjobb motorozási forma.
De én a te helyedben nem beszélhetek, lehet neked jobban tetszene ha Supermotoznál, mindenesetre érdemes kipróbálni mint a kettőt.
Terep azért jó mert nap mint nap változik a talaj, ma kimész csurom víz, tele tócsákkal, sárral, újabb kihívások, holnap már szárazabb lesz, nagyobb tempók.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz demars #97232 üzenetére
Nem vettem bele, de nem azért mert rossz, csak nem volt eszembe, persze simán jó lehet első endurózásokhoz.
Mondjuk én egy nem annyira kihegyezett 250-et vennék.
Ilyen a Suzuki RMX 250, RMX 250.
Nyomatékos is, mégsem olyan vad mint egy EXC, könnyű, endurózáshoz tökéletes.
Ezt nem fogja kevésnek érezni akkor sem ha már jobban beletanul ebbe a stílusba.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz z123456789 #97238 üzenetére
Az első az papíros volt!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Laca1212 #97338 üzenetére
Mondjuk ha vennék akkor én is full gyárit néznék belőle, mint például ez az N.
De ennyi pénzért már komolyabb motort néznék, Shiver 750.
Ha viszont maradnál az SV-nél akkor ABS-es is van vár kedvezőbb áron.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
125 cm3 4T motort venni 2 személyes használathoz nem nyerő.
Akkor már 125 2T ami erősebb is, jóval könnyebb is, ilyen az Aprilia Tuono 125 és a Cagiva Planet 125.
Meg kell nézni mekkorák a méretedhez, én egy Aprilia RS 125-öt próbáltam barátnőmmel, ugye az a sport szekció.Nem vagyok én sem egy átlagos mérető emberke és ketten kényelmesen elfértünk rajta.A Tuono és a Planet kényelmesebb az RS-nél.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz etnies #97509 üzenetére
Ez a nem fér bele az A1-be megint nem állja meg a helyét, olyat kell venni ami arra van levizsgáztatva, nem egy és nem kettő van ilyen.
Sőt nagyobb cm3 gépeknél is, főleg SM és Enduró gépeket szoktak A1-es kategóriában lenni.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #97531 üzenetére
Hétvégén mi is mentünk egy nagy kört, Rédei erdőkben, Csesznek előtt a tavaknál, összesen 100 kilométert terepeztünk, kellőképpen élvezetes volt, a túra felénél összefutottunk egy endúros csapattal, így végül 6 motoros folytatta az útját.
Olyan csodás erdőkben jártunk, tele völgyekkel, patakokkal, árkokkal, én sem a fényképezésre koncentráltam, összesen 4 fényképet készítettem.Viszont videóból csináltam egy majdnem két órányit, havernak sikerült perecezni is egyet, fel is vettem!
Találkoztunk legalább 30 egyedből álló őzcsordával, már régen láttam ilyet.
Csodálatos mezőkön szeltünk át, egyszóval szuper volt, nagyon élveztem, a végére jól el is fáradtam.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
A vasárnapi Off-Road.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Ennél mondok jobbat, Lidlssisakban 60-ról repülés, telibe fejelés a betont, pördülések a földön azt pár karcolás lett rajta.
Azt hiszem jól vizsgázott a 15 ezer forintos sisak.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Így is működik egy normál sisak, nálam sem jött le, megvédett mindenhol.Ha akkor nincs rajtam szétfolyt volna a fejem mint ahogy egy görögdinnyét odacsapnál a betonhoz.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Mi történt persuader fórumtársunkkal?
Már legalább 2 hete nincs fent a fórumon!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Akkor rendben van, azt hittem talán valami van......de akkor gondolom minden rendben.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz z123456789 #97706 üzenetére
Szerintem zárkózz be otthon, és akkor nem ütnek el, építs egy bunkert, ott nem történhet veled semmi.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz etnies #97767 üzenetére
Azért ez sem állja meg mindig a helyét, hiába mész te csak +15 többel ha a másik figyelmetlen, és utolsó pillanatban fogja kirántani elég a gépet.
Ott annyi időd nem lesz hogy pislogjál, nem hogy kikerüld vagy fékezz stb........
Sok szituációt elkerültem már én is de, volt amit nem....sajnos nem mindig adja ki.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz baboss #97787 üzenetére
Amit találtam a 280000 Ft-os áron kínálják, érvényes okmányos, 2019.07.ig műszakival.
Ha a biztosító fizet legyen szerencséd hogy ennyit kapj érte.
Van ennek jó oldala is, itt a lehetőség hogy beújíts egy új járgányra.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
Gaboman
nagyúr
válasz HornedReaper #97835 üzenetére
Nem tudom mennyit szoktál menni terepen hogy annyira poros legyen fulladozzon a motor, 100-200 kilométer alatt a legnagyobb pórban sem fog, utána pedig takarítani fogod.
Így nem érint az a veszély hogy befulladjon tőle a géped.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz HornedReaper #97838 üzenetére
3-4 motorozás, terepen?
Te jó ég, azért ne csodálkozz azon ha előírtál előbb kell majd felújítást végezned.
Pár órás motorozás után simán kerül annyi kosz a légszűrőbe hogy takarítani kell, méghozzá ezért mert ahogy telítődik a légszűrő egyre nagyobb pórdarabok tudnak áthaladni rajta, belekerülni a blokkba és annál hamarabb lesz kopás a blokkodban.
Gondolom a blokkfelújítást még jobban gyűlölnéd mint a légszűrő mosást.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz HornedReaper #97838 üzenetére
"rendeltetés szerű működésükhöz elengedhetetlen az olajozás. Ez a olaj filmréteg fogja majd fel a szennyeződéseket. Ezeknek a szűrőknek a szűrési küszöbe olajozva maximum 5 mikron, de akár 2 mikron is lehet, mindamellett a légáteresztő képessége jóval meghaladja a papíros társait. Ehez azonban elengedhetetlen a rendszeres és alapos karbantartás. Ugyanis, ha a direktszűrő elkezd elkoszolódni, vagy elhanyagoljuk és kiszárad, akkor több mint 1mm-es szennyeződések is átjutnak rajta.
Viszont egy örök élet, szóval ha karban van tartva, rendszeresen mosva és olajozva van, akkor az kitart amíg megvan a jármű"Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
Gaboman
nagyúr
Túránk egyik részlete.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
-
Gaboman
nagyúr
válasz dave0825 #98128 üzenetére
A Z750 soha nem a kényelemről fog szólni, inkább sportos testtartás mint kényelmes.
Ha kényelemre vágy főleg két személlyel akkor más típust kell nézni.
Nem olvastam vissza mennyi a keret amit rászánnál a motorra.
Ha két személy, akkor túraenduró vagy nagy cm3 nakedbike, mint a Yamaha Fz1, Suzuki GSX1400, Suzuki Bandit 1250N, Honda CB1300.
Amit írtál, arra ezek a típusok nagyon jó választások, sőt még többre is.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Úton ért engem is a balszerencse!
3 héttel ezelőtt elkezdte enni az olajat, szétszedtük, dugattyúcsere szükséges + egy használt henger amit hónolni kell mivel már a D méretes dugattyú van benne, ráadásul az is kotyogott.
Nicasilos réteg eltűnt a hengerről, azt csinálták a blokkal eladás előtt hogy beletettek egy új Wössner dugattyút és új hengertalp, hengerfej tömítéseket, szelepfedél tömítéseket, viszont a hengert nem csinálták meg, felkészítették eladásra azt az új tulaj ha szívjon majd vele.
Elő is jött, kemény 500 kilométert bírt a blokk, addig bírta az új dugattyú, most két lehetőség van, feltettem egyben és amennyiért meghirdettem elviszik, vagy veszek bele egy újabb komplett blokkot.
Sok kereskedővel, szerelővel vettem fel a kapcsolatot, próbálok kintről szerezni bele egy 2003 kis olajkörös SMC 660 blokkot, olyan motorból amit összecsuktak és a blokk nem sérült, maximum 15-20 ezer kilométert futottat.
Az ilyen embereket, akik ezt csinálják, megvezetik, átverik a vevőket utánakötném a kocsinak és végighúznám vele Bakonycsernyétől-Tapolcáig!
Mert ezt akkor észre nem lehetett venni, egészen 500 kilométering minden rendben volt.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz z123456789 #98337 üzenetére
Haver a hétvégén ment ilyennel, azt mondja nem normális mit lép az 1800 V2!
Igazi adrenalinbomba volt számára.
És a 195 cm magasságához is nagyon nagy motor, nem tűnik el alatta mint a legtöbb gép.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest