- Diablo IV
- EAFC 24
- PlayStation 5
- Xbox Series X|S
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Nintendo Switch
- Élőszereplős trailer érkezik a Call of Duty: Black Ops 6-hoz
- Call of Duty: Black Ops 6 címmel jön a sorozat idei része
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
hroberto
veterán
válasz runner 125 #106451 üzenetére
Ez az új SMC-R nagyon drága. 3 330 000 plusz regadó, forgalomba helyezés.
Gondolkodtam, hogy lecserélem az enyémet, beszéltem is a Full-Gas-al, de több mint 2 milliót kellene ráfizetnem. Annyit meg nem ér.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
válasz runner 125 #106486 üzenetére
Hogy szerettem én a DRZ-t. Csak aszfaltra már kevés volt. Semmi bajom nem volt vele, két évet használtam és drágábban adtam el mint ahogy vettem.
Pedig mikor megvettem az volt a legdrágább E verzió (2007-es gyártás).Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
válasz runner 125 #106492 üzenetére
Mikor én "erdőztem", jó 20 évvel ezelőtt, akkor még nem nagyon voltak 4T gépek.
Az egész banda gyári krosszal nyomta (CR, RM, YZ, KX). Nekem egy 250-es KX-em volt akkor, brutális erővel, ha nyitott a power. Még most is megborzongok ha visszagondolok. Szép idők voltak. Csak aztán az erdeszek, a nemzeti parkosok elkezdtek csesztetni, kihegyezett fém karókat vertek be a földbe ahol jártunk. Volt olyan, hogy 5 km után már két defektem volt. Aztán lassan mindenki abbahagyta.
A DRZ-t már nosztalgiából vettem, de már nem adta ugyanazt az érzést, talán azért sem mert 20 évvel vagyok öregebb.
Utcára meg nem az igazi, úgyhogy lett helyette egy SM.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
Szerintem azért nem mindegy a km, mert ugye a régi LC4 640-es blokkoknál 50 ezer km körül esedékes egy motor generál.
Mondjuk azt nem tudom, hogy a 690-es mennyit fog kibírni, de gyanítom, hogy hasonló lesz a futásteljesítménye mint a 640-nek.
Egy motor generál meg ugye 300+ körüli összeg.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
Erre konkrétan rákérdeztem, hogy miért kellett 25 000-nél motorgenerál, de nem érkezett válasz. Ott valami nem kerek.
Motul 7100 10W-60-at teszek bele, és 3000 km-enként csere.
Amúgy nemrég olvastam a neten egy cikket amiben 50 000 km után szedték szét egy 690 SM blokkját, és jelentős kopást sehol nem találtak. Úgyhogy ez mindenképp jó hír. Talán többet fog bírni mint a 640.
Német nyelvű volt az írás, de most hirtelen nem találok rá.
Mondjuk nekem csak 15 000 van a motorban, úgyhogy nagyon nem kell foglalkoznom a motorgenerállal.[ Szerkesztve ]
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
Nagyon drága a Motorex. Szerintem az Elf is jó lesz, ha megfelel az előírásoknak és időben cseréled.
Azt gondolom, ez az olaj márka téma túl van misztifikálva mint autóknál mind motoroknál.
Ha megfelel az előírásoknak, és nem valami no name olaj, ne hiszem, hogy gond lenne.
Sokkal fontosabb, hogy időben cserélje az ember.
A DRZ-be csak Repsolt tettem, pedig azt is sokan szidják.[ Szerkesztve ]
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
válasz Gaboman #106571 üzenetére
Igen, drága és szvsz nem nyújt többet mint a Motul, úgyhogy én maradok a Motulnál.
Ráadásul nehezebben is beszerezhető. Úgy értem, hogy a lakóhelyem közelében sehol sem forgalmazzák, csak rendelni tudom. A Motult meg több autós boltban meg tudom venni, nem kell rendelgetni.[ Szerkesztve ]
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
válasz runner 125 #106891 üzenetére
Szóval az egyhengeres Supermoto a király. Mindig is tudtam!
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
KTM= Költs Többet Motorra!
Amúgy KTM tulaj vagyok.
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
-
hroberto
veterán
Érdekesek ezek a biztosítók. Megkaptam a következő éves ajánlatot az Union biztosítótól ami 8844 HUF/év.
Kiváncsiságból rákerestem a többi biztosító ajánlatára. Nos, a legmókásabb az 68 000 HUF lenne egy évre! Nem is értem...Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
válasz runner 125 #107768 üzenetére
Amikor én vettem a DRZ-t, az úriember azért adta el mert valahol Romániában enduróztak, és ő is letalpalt. Hozzád hasonlóan szétment a térde, őt is fúrták-faragták. Ő ekkor adta fel az erdei motorozást.
Jobbulást!Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
válasz Chris0321 #108126 üzenetére
Nem autóról van szó! Az én autóm is tud kb. 200-at, de sosem fogok vele ennyivel menni.
De... Tegye fel a kezét az aki motorral sosem lépte túl jócskán a megengedett sebességet. Nem azt mondom, hogy ez normális, de egy ezresnek ha odahúzza az ember, máris 200.
Ennyi erővel a sportmotorosok gyakorlatilag 100%-ától el lehetne venni a jogosítványt.
Ráadásul ez az útszakasz kétsávos, jó minőségű, semmivel sem vállalt nagyobb kockázatot annál mint aki 100-al megy a városban. Sőt...
Félreértés ne essék, nem védeni akarom, csak viccnek tartom, hogy ennyire rácuppant a média.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
válasz #81556480 #108232 üzenetére
Tavaly nyáron vettem Supermoto-ra Pilot Power 2 CT-t, de többet biztos nem veszek.
Hátul nem bírt ki 5000 kilométert sem. Ezen kívül nem volt nehéz megtalálni a határait sem. Szóval csúszkált.
Most Road 2-őt vettem, ami sport-túra gumi, de egyáltalán nem érzem, hogy rosszabb lenne a tapadása a Power 2 CT-nél.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
válasz runner 125 #108504 üzenetére
Abban tényleg igazad van, hogy hobbi célra, nem a hartárokat feszegetve tényleg jól el lehet motorozni a DRZ-vel. Pl. száraz földutakon nagyon élveztem.
Ezen kívül az is igaz, hogy legendás a tartóssága. Részben ezért is vettem anno DRZ-t.
Meg aztán akkoriban a hasonló KTM-ek jóval drágábbak voltak, úgyhogy nem is volt más opció.
Mindent összevetve szerettem a DRZ-t, csak egyre többet mentem közúton, és váltottam.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
A kuplung karnál lévő munkahengerből elkezdett szivárogni az olaj.
Ha rendelek hozzá egy felújító készletet, ez otthon is simán javítható, vagy inkább vigyem szerelőhöz?Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
Nem a tartályból szivárog, szerintem a munkahengerből jön.
Tudom, hogy ásványi olaj kell bele, aminek kb. 1000 HUF decije (Magura).
Hétfőn felhívom a KTM-et, hogy egyáltalán van-e hozzá felújító készlet, (remélem), vagy munkahengert kell vennem.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
válasz Topiccsendőr #109147 üzenetére
Remélem csak a karmantyú! Nincs benne sok km (16500), talán még nem kopott ki.
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen