-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #88635 üzenetére
Hatalmas jovo all a szen nanocso technologia elott. Az akkutechnologia gyerekcipoben jar. A belsoegesu motornak tobb, mint szaz ev evolucioja van a hata mogott. Az akkut most kezdtek fejleszteni nemreg, mert nem volt ra szukseg. Nyugodj meg, fejlodni fog.
Az utolso kommentem? Olaszozol, en meg nem koreaizhatok? Azonnal besertodsz?
Hogy van ez?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Micsurin #88635 üzenetére
Majd 8-9éve teszteltem ilyet. [link] Már akkor tudta a kb 70-110km távot..Hány töltés/merülési ciklusa lesz akkor már egy modern aksinak? 20 év múlva lehet már lézerkardozni fogunk.. Te csak vigyázza gépedre, lehet jól jön majd Hsm-nek alkatrésznek.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
vlevi
nagyúr
válasz Micsurin #89697 üzenetére
Én is bejelentkeztem lánc cserére. Jobban megnéztem a láncot [link] , nem csak az a pár ferdén álló láncszem a baja. Mondjuk az már önmagában aggasztó
De az utóbbi gurulásom óta kegyetlenül megnyúlt.
Ja, és, most, hogy elmentem a boltba, olyan istenverte csattogást művelt, amit még nem hallottam.
Nem tudom, ez a motor mostanában kezd érdekesen működni, aháhyszor ráülök, mindíg valami más, addig nem hallott zajt produkál. Múltkor 3 dobozzal felpakolva pályán olyan eszméletlen búgás jött ki belőle, hogy csak lestem... -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Micsurin #89936 üzenetére
Biztos hogy a bowdened rossz? Én például tök potyára cseréltem ki az enyémet a GS-en: pont ugyanakkora az új, mint a 10 éves "kinyúlt".
(A kuplung csigájának a durva állító csavarja volt fellazulva, én marha meg nem is gondoltam erre - csak azt vettem észre, hogy alul-felül a bowdenen már nem tudok állítani...)Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Teasüti
nagyúr
válasz Micsurin #90000 üzenetére
Nem tudom mivel magyarázni. Talán semmi köze a sisakhoz, talán csak a gravitációs erők dolgoztak meg kicsit.
Vagy csak beképzeltem magamnak, annyira felgyorsultak az események körülöttem. Az volt az első élményem, amikor úgy teljesen nyitott fojtószeleppel mentem egy régi CB500-ason. Naked, így megrángatta rendesen a sisakot.
Utána legközelebb már jóval később a GPZ600-asnak tekertem meg a bajszát. Az egy full idomos sporttúra volt, és egy jobb fajta bukóval 200-nál se volt ilyen gondom többé. -
canniball
nagyúr
válasz Micsurin #90024 üzenetére
Nem tudom nekem van szerencsém vagy neked nem, de az enyém kétszer ennyi idős, igaz fele ennyi kilométerrel és az általad említett hibákat nem tapasztaltam. A héjméret meg ilyen, nem tudom a többi gyártó dolgozik-e kettőnél többel; nekem ebből a szempontból szerencsém van: az M-es pont a kisebből készül.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
demars
addikt
válasz Micsurin #91327 üzenetére
Futár és utalás, olcsóbb és nem kell itthon kp -t tartani.
Én szinte csak igy rendelek webshopokbol. Mondjuk kabátot, cipőt, ill ruhát pont nem veszek próba nélkül, de más dolgot simán kifizetek előre.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #91327 üzenetére
Én is utánvét-párti vagyok, de még inkább Pickpack vagy MPL, aminek oka van. Egy 3 lakásos társasházban lakom és a szomszédokkal nem túl jó a kapcsolatom. Egyszer vártam egy csomagot, amiért nem kellett fizetni, de sajnos nem volt senki otthon tőlünk. A követésben láttam, hogy valaki átvette a csomagomat, amit szóvá is tettem, de letagadta mindenki. Másnap reggelre érdekes módon ott volt az ajtónk előtt a lábtörlőn.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #93084 üzenetére
Realis. A km ora nem realis, kb 10% ot csal, tehat ez olyan 15x km/h.
Az attetel nem modosit semmit, ezen a feknyereg alatt van a sebessegmero szenzor, a hatso kerek fordulatat nezi.
Ami feltunt, hogy 12 000 ig kiforog, ez gyari gyujtassal nem megy. Arrow es giannelli kipufogo melle kaphato fotengely ekkel lehet elerni ennyi fordulatszamnovekedest, ez az egy tuning biztos van rajta.Ebben is rotax 122 van, mint az enyemben, ezt amikor megvettem azonnal szetboritottam es felujitottam.
Akkor elsore 164 volt a realis vege. Azota mar alakitottam rajta ezt-azt, tehat a realis 170 et viszonylag kis koltsegbol el lehet erni. Illetve jelenleg dolgozom a harmadik lepcsos fejlesztesemen remelhetoleg a 40 loerohoz eleg kozel leszek. Mereskor meglatjuk.Egy hasznalt blokk generalja egy jo minosegu vertex, wossner, rotax, assowerke dugattyubol all (20-40 000) a hengert vegyuk ugy, hogy csak honolni kell, es nikaszil jo rajta (2 000) uj hajtorudbol ami wossner, es szerintem jobb a gyarinal (35-40 000) allhat. Esetleg a kiegyensulyozo tengely muanyagfogaskerekeit is kell cserelni (15 000) vagy kuplung nyomolap, ami nem birja annyira. Bontva lehet kapni.
Amugy gepkonyv emlekeim szerint vmi ilyesmi 14 e kmt ir valoban, es nem nagyon van vele gond. Gond akkor van, amikor rakerul a nem gyari dob, mert ahhoz be kell rendesen loni a karbit. Ha megragad, altalaban 99% ban emiatt ragad meg, es nem azert mert olasz.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
runner 125
nagyúr
válasz Micsurin #93084 üzenetére
14.000-et ilyen használattal az életben nem megy el.
Szerintem már az 5000-nek is örülni kell.
Dugó, hónolás, hajtókar, hajtókar és főtengelycsapágyak 100%."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
HSM
félisten
válasz Micsurin #93084 üzenetére
Kicsit felfelé csal az óra, de kb. ja. Nagyon könnyű, és ahhoz képest a durván 30LE nem kevés, pláne, ha a pilóta sem túl nehéz.
A probléma csak az, ha folyamatosan nyélen húzod neki pályán, akkor nem lesz tartós, ez alapjában véve nem az ideális autópályázós motor.[ Szerkesztve ]
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #93100 üzenetére
Melyik a mostani nagytesoja?
Mileott veszel, nezzra par kulfoldi forumra, mivel magyarorszagon annyira sok nincs. Olvasd at oket, mivel szoptak, hogy teljes legyen a kep.
Szerintem az egy nagyonjo motor, sok extraval (ha ehhez a loerohoz a megfelelo fek es futomuvet extranak vesszuk, akkor sok extraval, aminek szerintem alapnak kene lennie, es nem elszarragoskodni a gyarban ezeket)
Az RS t elmenymotornak melle. De csak akkor ha 175 cm vagy.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #93221 üzenetére
Egy betet gyartonak tobb kevereke van, csak egyetlen motortipushoz, szoval ez olyan, mintha azt mondanad, a motul az egy jo olaj, vagy azt, hogy a mol az szar. Nem egyetlen termekrol beszelhetunk.
Talalkoztam olyannal is, ahol kifujt a hengerfejtomitesnel, de csak hidegen, melegen mar nem. Azt mondjuk elegge lehetett hallani is, megis beindult, szoval siman
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #93225 üzenetére
En megneznem a hengerfej sikjat, es ha szukseges akkor gepmuhelybe kuldenem, ekkor mar nem lesz jo az altalad vasarolt tomites vastagsaga. Sajnos ehhez merni kell, amit a raolvaso baratunk prop teches szinkrontesztere nem tud elvegezni, igy szerintem majd ranez, hogy egyenes-e, aztan ugy jolesz. Vagy megsem
Taschner nemreg alulmulta sajat magat, kiderult, hogy nem tudja, miert mukodik egy cv karbi. Szoval venturi, bernoulli, mind mehet a picsaba, mert o kitalalta hogy ez nem igy van. Tagra nyilt szemekkel olvasom, hogy nem szarozta le a koreait. Az mindent leszaroz, ami nem harminc eves, es nem suzuki.
Hengerfejet biztos nem fog tisztitani, illetve nem tudom mit ertesz ez alatt.
Allas nem okozhatja. En vinnem labon.
A kovetkezo kerdeseddel kerlek fordulj bizalommal a hozzad legkozelebb rendelo josnohozFacelftes RS en is majom lennel koszorukovon, azt inkabb vessuk el.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #93230 üzenetére
Elehet keszitettni hfej tomitest, vagy a gyartotol elerheto tobb meretben.
Ahhoz, hogy lemosson valamit, ki kellene szedni a szelepeket a fejbol, ezt ha kulon nem rendeled meg, nem csinalja meg szerelo, illetve ilyet nem kell csinalni. A szelep forog, igy nem csak ugyanaz a felulet erintkezik, ha koksz van a szelepen, vagy tomitettsegi problemak lesznek, vagy megno a szelephezag. Elmeletileg nem szabadna ott semminek lenni. Ha szetszedi mindket hengert, ertelemszeruen oda is kell uj tomites.
Gepmuhely arakrol nem tudok nyilatkozni, de ne temessuk, lehet nem akkora a baj, csak hasrautottem.
Akkor ugy nez ki ez valamifele tipushiba...
De nem mindegy mi okozza. Deformacio, vagy rossz minosegu tomites? Vagy mittom en.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #93234 üzenetére
Az oreg elmeleteivel vigyazni kell, mert az elmeletet nem tudja, es o egy oldschool szaki. Ezek nem mernek soha semmit, csak megallapitanak dolgokat, mert mar harminc eve ezt csinaljak. Akkor meg mar nem kell semmit merni, mert egy szakember azert szakember, mert nem meri a dolgokat, hanem tudja. Aki mer, az buzi.
Most nem irnam le, hogy mennyi mindentol fugg ez, es mennyire nem lehet mindenre igy rahuzni, de szerintem mar ott elverzik ez a szerencsetlen, hogy a hezagok nem nonek, hanem csokkennek, mert a motorok sokat porognek, es nincs ideje ilyesminek kialakulni, meg amugyis ugy visszakurja a szelepet az ulekbe, hogy beverodik, epp ezert nem no a hezag, ahogy azt hiszik az oreg szerelok. ott nem fog koksz kialakulni. Koksz akkor alakul, ha zabalja az olajat, es ez az olajkoksz a dugattyutetorol levalik es beekelodik a szelep es az ulek koze. De abbol tomitetlenseg lesz.
Kettootvenest szereltem mar, a burkolt verziot, hokarosat. De mar nem emlekszem hogy nez ki, olyan reg volt.
Vidd el ehhez a szetfolytagyu szerencsetlenhez, ugyis ad ra garit, aztan addig viddd vissza, mig meg nem csinalja rendesen.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
válasz Micsurin #93601 üzenetére
Mivel összesen raktam eddig 15ekm-t a motorba, ezért a tapasztalataim korlátozottak. Azt tudom, hogy amikor 3 nap alatt mentünk 2ekm-t, vagy amikor körbemotoroztuk Bulgáriát, elmentünk Isztambulba, és átgurultunk Ázsiába, akkor az aláöltöző, és az esőruha kb. életet mentett, akárcsak a Modeka kesztyű esőben pont úgy, mint a Görög tengerparton a 40°C-ban a nyári Spidi!
Haveromnak a Sixgear Delta Force szett bejött, ezért én is vettem egy kabátot nemrég, csak én zöld részekkel (látni és látszani ugye...), de még csak 200km tapasztalatom van vele, tehát nincs!Ellenpéldám is van persze: a legolcsóbb Shox cordura gatyába akkor is belerohadok, ha nincs is meleg, volt egy másik nyári kesztyűm (valami legolcsóbb) egy másik boltból, az 1ekm-nél már varrás mentén szakadt.
SuperZone-t azért nem ajánlottam, mert nincs velük tapasztalatom, és más amúgy is megtette már!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Bluetooth hangszórók
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Sweet.tv - internetes TV
- ASUS notebook topic
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Videós, mozgóképes topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen