Új hozzászólás Aktív témák
-
[lAyCsI]
addikt
válasz Integra #4966 üzenetére
nagyon kiváncsi leszek Yamakka mennyire fogja összeszedni magát jövőre,
egy pár paci mindenképp elkéne(remélem nem fognal elfüstölni a blokkok)
ez a gumi mizéria meg sztem valamilyen módon kompenzálódni fog, mert
ezt a DORNA sem szeretné hogy így maradjon..-= No way back from Here =-
-
prmcsk
addikt
válasz Integra #4994 üzenetére
Attól tartok, hogy martinez az utolsó futam valamelyik körében megnyom valamilyen
"távkütyüt", ezzel ő dönti majd el a végső eredményt."Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #5010 üzenetére
már tárgyalnak egy ideje..
Eddig valszeg:Ten Kate Honda: Carlos Checa and Ryuichi Kiyonari
Santander Yamaha: Noriyuki Haga and Troy Corser
Alstare Suzuki: Yukio Kagayama, Fonsi Nieto and Max Neukirchner
Ducati Xerox: Troy Bayliss and Michel Fabrizio
GSE Ducati: Max Biaggi and, probably, Leon Camier
Sterilgarda Ducati: Rubén Xaus and, possibly, Lorenzo Lanzi
PSG-1 Kawasaki: Regis Laconi and a second rider to be confirmed, possibly Alex Barros, unless the Brazilian retires -
#70869248
törölt tag
válasz Integra #5012 üzenetére
Ez még '98-ban a Kanemoto-s évben kezdődött, amikor Max szerint nem kapta meg a beígért fejlesztést a Honda-tól.
Az biztos hogy Doohan-nel nagyon rossz volt a viszonya (akkor volt a fekete zászlós versenye is, ahol nem állt ki hanem megelőzte Doohan-t, elvették a versenyt, de a következő versenytől nem tíltották el, mert valóban nem ugrott kia a rajtnál), ....és nagyon keményen beolvasott a Honda-nak is.
Aztán a HRC bepróbálta, de ez a HRC már nem az a HRC volt (talán majd most lesz az újra).
Doohan akkor ment is a csapattól emlékszel.
Szal én csöppet sem bánom igazából, ettől a csapattól sem várok mindjárt nagyokat, mert a Sterilgarda-nál lett volna még gyári Duc. alatta...de itt még zavarosak a dolgok.Max pályafutására amugy is jellemző, hogy balhés volt...ás sokszor igaza is volt, de ezt csak az idő igazolja,...viszont rosszul kezelte a helyzeteket, de ez meg a habitusából fakad, ilyen faszi
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #5014 üzenetére
Én akit nagyon-nagyon sajnálok az Alex Barros, mármint hogy kikerül a MotoGp-ből.
Az ilyen srácoknak külön FIM csapatot indítanék ..term. gyári támogatással.
Ott van Loris Capirossi, Max Biaggi, de mindenekfelett Alex Barros.
Loris pályafutásában is van bicsaklás (Harada), Max pályafutásában is (Rossi), de Barros pályafutásában nincs semmi.....olyan srácokkal versenyzett, akik már tolószékben ülnek, visszavonultak, meghaltak, jobb esetben csapatfőnökök, kommentátorok, vagy csak simán visszavonultak.
Versenyzett Cagiva-val Agostini csapatában, de Suzuki-val, Ducati-val, Honda-val, Yamaha-val mind ment, a pályafutását 1978-ban kezdte, és a MotoGp-ben van 1986 óta, a királykategóriában pedig 1990 óta...és a mai napig megvan a sebessége amivel az élmezőnyt tudja versenyeztetni.
Döbbenetes, és nincs egy botlás sem a pályafutásában.
Egy olyan nagy példakép aki nem nyert egy világbajnoki címet sem...voltak nagy pechsorozatai, főleg a Honda-s évei alatt,..és voltak nagyon nagy évei is...leginkább szintén a Honda-s évei alatt.
Sztem nem lenne szabad elengedni... -
#70869248
törölt tag
válasz Integra #5018 üzenetére
Egy szavát sem hiszem
Gondolom nem fogja azt mondani, hogy Talma gépét lehúzzuk, ..de neki jobb lenne, a csapatnak jobb lenne, a gyárnak jobb lenne, a pályára kilátogató nézők 3/4-nek jobb lenne.
vs.
Gabi-nak jobb lenne, Magyaroknak jobb lenne.Amennyiben Gabi motorja láthatóan versenyképes lesz, azaz szemre látom, hogy benne van az erő, akkor term. rögtön megkövetem, sőt elkötelezem magam ez a csapat mellett.
-
piqla
őstag
válasz Integra #5181 üzenetére
Anyukam, aki elete elso motoros futamat nezte meg (az utolso ket kort), aszongyahogyaszonyga: "erre mondjak hogy savanyu a szolo, a hulye buzi"
Az igazsaghoz azert hozzatartozik, hogy en is csak az utolso koroket neztem meg, es eletemben eloszor ultem le ilyen verseny ele a tevehez.
Mindegy is, lenyeg, hogy Talmacsi bajnok, Fabula fasz, es sut a napocska
Szereted az állatokat?
-
-
piqla
őstag
válasz Integra #5202 üzenetére
Tegnap valami politikusbacsi beszelt a jogokat birtoklo ceggel, aztan hallottam a hirekben, hogy lehet rola szo. Tokmindegy, amig egy NB5-os fostalicska fociklubnak tobb juttatast es tamogatast nyujtanak, mint azoknak, akik TENYLEG vittek valamire (vivas, ping-pong, uszas, KEZILABDA) addig felesleges remenykedni.
Szereted az állatokat?
-
Flashcash
Közösségépítő
válasz Integra #5207 üzenetére
Pedig valóban tárgyal Palik a MotoGP-ről, csak ebben a kérdésben rövid idő alatt változtak az álláspontok.
Nyílván üzletileg is másképp néz ki a helyzet most, az utóbbi évek versenyei után Brno-ban látják az érdeklődést és már úgy gondolják, hogy van fantázia egy Magyar futamban.
[ Szerkesztve ]
-
aesir
veterán
válasz Integra #5207 üzenetére
Palik nagyon óvatos ilyesmiben, ha lesz biztató eredmény, tele lesz vele a sajtó
Tény, hogy Talma világbajnoki címe sokat fog segíteni.Mellesleg sok mindent ide lehetne hozni, de ez elsősorban rajtunk - nézőkön múlik. Azon, hogy sokan menjenek ki a Ringre. Sajnos nincsenek illúzióim, a gyorsasági OB-futamokon kegyetlen jó versenyeket lehet látni, ingyenes is, ennek ellenére szinte mindig ugyanazt a maximum pár ezer ismerős arcot látom. Ugyanez volt a helyzet tavalyelőtt az olasz GT bajnokság kihelyezett futamán, vagy a FIA GT futamon, amit Bukarest helyett rendezhettünk meg. Ezért pedig leginkább a magyar sportsajtó és a bulvármédia felelős.
Mindezek mellett a Hungaroring szinte minden egyes napja foglalt, legfőképpen zártpályás tesztekre (DTM, WTCC), ezt pedig Palik előtt senkinek sem sikerült elérni.
Az itteni technikai topikokhoz is aránylag számosan hozzászólnak, de kik azok, akik rendszeresen kilátogatnak a Ringre? Vannak ingyenes rendezvények szép számmal...
Van saját életem...
-
Flashcash
Közösségépítő
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #5212 üzenetére
Nagyon nagyot tört Faubel karrierje...egyáltalán nem végletesen, de nagyot.
Azzal hogy nem lett (és már valszeg nem is lesz) 125cc VB, így felmenni teljesen más...Bautista jövőre is erős lesz, sztem erősebb mint Faubel, és aztán pedig megint jön Talma.
Nem valami babakék neki az ég, Bautista is megverte, Talma is megverte...szal hacsak nem tud egy nagyot fejlődni, akkor beszürkül valszeg.
Látni lehetett az arcán, bár sztem most még csak szomorú volt.
A pályán egyébként korrekt volt, annyira volt kemény amennyire egy VB címért való harcban keménynek kell lenni. Melandri volt hasonló helyzetben a 125cc-ben Alzamora-val, és nem is tudott mit csinálni...azzal hogy Talma nem hagyta magát lassítani, azzal nagyot segített magán, Gabi nagyon profin csinálta.
Martinez-t pedig megkövetem, teljesen korrekt volt, gyengébb volt a gép, de versenyképes és ez elég,..jobban örült volna Faubel sikerének, de örült, hagyta, és gratulált Gabi-nak is...végül is ő csak nyert.
Új hozzászólás Aktív témák
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Projektor topic
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Synology NAS
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest