Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz Integra #10600 üzenetére
Persze mindig megvan a magyarázat a szar szereplésre csak a problémákra nem......
ha ennyire gyorsan tudják mit csesztek el akkor elég gyorsan ki is tudnák küszöbölni a problémákat...... ha már Hayden is ennyire gyepálja (pedig neki nincs ugye világonalegjobb főmérnöke) akkor tekergethetik a vázat amerre akarják!Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Integra
titán
válasz mefistofeles #10601 üzenetére
te se motoroztál még életedben, igaz?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
addikt
válasz Integra #10602 üzenetére
..nem vagyok "profi" de bizony motoroztam.... (mostanában tényleg nem)
Amúgy nem tudom miért írod ezt.
Ha úgy "eltekernek" egy vázat vérprofi mérnökök a világ egyik legjobb versenyzőjével karöltve, hogy buknak vele 1 másodpercet ott nagyon nagy a gáz és látszik, hogy fogalmuk nincs mit kéne csinálni. El lehet indulni rossz irányba és ez akár több tizedet is jelenthet de ennyit.....Amúgy ez igazából nem meglepetés (ezt csinálják több mint egy éve) csak ugye reménykedett az ember. Új év új motor stb. de csak a fűhüz fához kapkodás van meg a folyamatos magyarázkodás.....
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Integra
titán
válasz mefistofeles #10603 üzenetére
most magyaráztad meg magadnak. fotelból nagyon jól megy az ész osztás, ha kicsit komolyabban motoroznál, csavargatnád a futóművet, guminyomást, amit a motorod enged, akkor tudnád, hogy teljesen mindegy, hogy amatőr szinten, vagy profi szinten, ugyanolyan nehéz ez a téma. és akkor a vázról nem is beszéltünk, ami mindent megborít, csak forgalomban kapható motorok közül csak párban van ez a módosítási lehetőség. nem is értem mit hisztizel, tavalyi szezonban is ugyanezt csináltad.. szórakoztatod magad? vagy kinek meséled ezt? magadnak? szerintem menj oda aztán mondd meg nekik a magadét, biztos megtalálják a megoldást azonnal
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
válasz mefistofeles #10599 üzenetére
Ez még azért nem a futam.
Rossi sztem a versenyre fókuszál, fejben és beállításban is...sztem semmi értelme addig az egykörös tempót feszegetni amíg nincs meg a sebesség, az alapbeállítás.
Felül megy puha és kemény keverékkel is, hogy tudja milyen változtatások milyen hatást hoznak ki a különböző keveréken....de ennyi.
A pole-ra semmi esélye, a többi meg lényegtelen..Rossi-nak amúgy is jó a versenytempója, számolhatóan előre fog jönni, nagyon meglepődnék ha számára nem a Tech 3 Yamaha versenytempója az érdekes.
Ez amit gondolok.
De...van esély nagyobb bajra is, előbb-utóbb beüt a frusztráltság, nem gondolnám hogy ez a helyzet, inkább amit fent írtam, de az is lehet hogy fejben kicsit el van veszve.Pedrosa-nál meg sztem beáll kérdése...és szvsz minél inkább Stoner-re jó a HRC annál inkább nem jó Pedrosa-nak.
...és az is zavarhatja hogy ez egyre kevésbé érdekli a HRC-tEgyébként meg kell mondjam nagyon sz@r a mezőny...hol van ez a 2T időktől te jó ég
-
addikt
válasz Integra #10604 üzenetére
Ahhoz nem kell diploma, hogy lássa az ember a hibákat és már megbocsáss ezt le is merem írni! Ne, hogy már nekem kéne megoldanom egy gyári csapat vagyonokért dolgoztatot szuperképzett mérnökeinek, szerelőinek, versenyzőinek a problémáját! Azt (ha csak nem vagy szemellenzős) te is beismerheted, hogy -bár tényleg könnyű rossz irányba elmenni- szatelit csapatoknál sem hibáznak EKKORÁKAT! Leírom ezt többször is igen, mert szeretném ha több versenyképesebb motor, izgalmasabb, többszereplős versenyt vívna a VB címért. Erre elveben a harmadik gyári csapatnak lenne a legnagyobb esélye de ha a tavaly is látott kapkodok, hetente vázat, motort stb. cserélek elv szerint fejlesztenek erre semmi esély.
ha neked minden ok (én elismerem a tudásodat hisz NÁLAM biztosan jobb motoros vagy és jobban is értesz hozzá) és természetesnek tartod, hogy szatelit és CRT motorok előzik meg a gyári technikán versenyző kilencszeres világbajnokot akkor oké, dőlj hátra és élvezd a kétszemélyes bajnokságot[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
válasz #70869248 #10605 üzenetére
Persze semmi sincs lefutva de azért a versenybeállítások is csak pár tized különbséget jelenthetnek...szerintem.....
Minden tiszteletem az övé de valószínüleg CRUTCHLOW sem lesz dobogós.....[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
válasz #70869248 #10605 üzenetére
Perosa egy érdekes eset. Természetesen el kell ismerni az erényeit de pont az bizonyította a közte és a legjobbak közti különbséget mikor tavaly a rá faragott Hondával, gyakorlatilag az első tesztektől kezdve gyepálta Stoner. Ha eddig nem lett világbajnok, most Stoner és Lorenzo mellet már nem is lesz soha!
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
#70869248
törölt tag
válasz mefistofeles #10607 üzenetére
Igen, lehet hogy csak pár tized de ez viszonylag állandó, míg az egy körös teljesítmény az pár kör és zuhan.
Tehát, ha Rossi ebben a helyzetben időt áldoz be az egykörös teljesítményre, az is biztos hogy hosszabb távon fizet,...mert különben nincs értelme..szponzorok, rajongók...esetleg, de technikailag nincs értelme, sokkal jobban 'fizet', ha a versenytempóját tudja emelni, a végsebessége megvan, a fékteljesítményre kell kis hangsúly, és akkor versenyen a célvégi féktávon tud előre jönni (máshol is csak példa), ha a versenyteljesítménye jobb.
A Ducati még mindig nem versenyez Rossi-val, hanem tanulnak. -
addikt
-
#70869248
törölt tag
válasz mefistofeles #10610 üzenetére
Nincs meg a tempó...akárhogyan is van, Stoner az utolsó évében futamokat nyert, és pole pozíciókat hozott, az utolsó futamokat nézve is két pole és egy futamgyőzelem, ..azaz az absz. élmezőnyből akkorát estek mint ház,,,a közelébe sincsenek ezeknek az eredményeknek, és ez már a második év nullázással.
Ez nagyon kellemetlen kérdéseket dob fel mindenkinek...tehát a legjobb dolgozni és dolgozni.
Rengeteg pénzt kidobtak már az ablakon, és ha nem fejlődnek, akkor én spec. már kíváncsian várom hogy mi lesz, mert bármennyire sok mindent láttam, ennyire hülye szitut még nem néztem végig.Szal
Az utolsó Stoner-s futamokhoz nézve nyilvánvalóan nem tudnak a pole-ba kerülni és futamot nyerni, ...azaz még mindig tanulni kell[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz #70869248 #10611 üzenetére
Nem hiszem, hogy ez itt a fő probléma.
A gond ott van, hogy Rossi megszerzésével hihetetlen elvárásokkal szembesültek. Azonnali jó eredményeket várt és remélt a csapat, Rossi az egész olasz nemzet és persze a rajongók hada is. Mikor pedig arculcsapásként érkeztek a várakozásokat jóval alulmúló szar eredmények akkor a józan észnek ellentmondva nem egy szisztematikus fejlesztésbe kezdtek (meggyőződésem ha a tavalyi első szar motort egész évben csiszolják messzebb jutnak mint így) hanem elkezdtek kapkodni, futamonként új motort, vázat meg még mittudoménmit pakoltak a vasba mikor egy csecsemő is tudja, hogy ezen főelemeket hosszú idő fejleszteni és tesztelni ha legalább egy félig meddig kiforrott technikát akarnak. Gyakorlatilag lottóztak, hátha egyszer beüt az ötös, persze nem ütött be és idén sem fog. Most gondolom azért is megy a kapkodás mert tudják ha idén is úgy teljesítenek mint tavaly akkor Rossit is elveszítik és hasonló kvalitású versenyző szerződtetésére esélyük sincs. Onnan meg aztán nincs megállás a süllyesztőből.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
#70869248
törölt tag
válasz mefistofeles #10612 üzenetére
Szvsz ennél bonyolultabb, amikor Rossi ráült a Ducati-ra az első tesztjén, és belepödört x kört, már tudta hogy 'Melandri' lesz.
A Ducati számára ismertek voltak a problémák 2008 augusztus: Az hogy Stoner elesett, az egy dolog... Stoner-nek elment az eleje..Melandri és a Alice csapat is panaszkodott már hogy nem érzi a motor elejének a tapadáshatárát...
Melandri, a privátok, és Stoner is mondta már hogy úgy tud elmenni az eleje, hogy nulla előtte a figyelmeztetés.
Melandri (Rossi is(!)) elbátortalanodtak...mert ha nem bízik a motorban akkor tök mindegy mit csinál, nem lesz gyors, max elesik.
..és qvára igazuk volt/van, ..csak ugye Stoner meg gyors volt, hát erre írtam valahol...
2009:ők voltak a répák szvsz...már régen meg kellett volna oldani hogy a Ducati könnyen feltérképezhető legyen.
...
Tehát amikor Rossi érezte, hogy nem fog jönni a tempó, mert nem nem találja, hanem nem meri keresni(!), akkor elkezdték megoldani a problémát, nyilván nagy szakik vakarták a fejüket, ráadásul Burgess megoldott már egy-két problémát, biztos hogy voltak ötletei, pl. teszem azt megpróbálták merevebbé tenni, hogy jobban átjöjjön a futómű.
Sokszor nem az eredmény a lényeg, az csak melléktermék...ha merevebbé tesznek egy motort, annak lehet olyan oka is hogy ki kell nyerni a futómű adatait, tisztán, ha egy technika egészében hintázik az íven, az nagyobb gáz, mintha láthatóan csak futóműben hintázik.Sztem egyébként nagyjából már megértették a motort, most már csak gyorssá kell tenni, egy olyan helyzetet képzelek el, mintha most érkeztek volna a királykategóriába...de tényleg.
sokszor hiába a sok adat, az egészet kukázni kell, mert már nem az a szempont ami volt.
Nem szabad visszafele gondolkodni, kell egy jó versenytechnika, ami érthető, kell egy jó versenyzőkből és jó szakemberekből álló csapat, és indulhat a fejlesztés.[ Szerkesztve ]
-
addikt
Lehet szeretni vagy utálni Lorenzót de amit ma megint motorozott az több mint csúcs!!!
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
#70869248
törölt tag
válasz mefistofeles #10614 üzenetére
Szép volt
..éééérdekes futam volt..
kiváncsi vagyok mit mondanak.
Lüthi és Maquez detto -
boogie84
veterán
válasz mefistofeles #10614 üzenetére
Szép volt, de ehhez kellett Stoner motorjának hibája. Jó meccs volt a végére, sajnos a repsolosok csak a 2. 3. helyet hozták.
Nem vagyok benne biztos h Pedrosa nem tudta volna húzni az első helyet,ha azonnal el tud menni Stoner mellett.A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
addikt
válasz boogie84 #10616 üzenetére
Miféle motorhiba? Másik fórumon mindenki szegény Stoner kézfájdalmáról beszél. Biztos, hogy nagyon gyors pilóta de nem lehetne, hogy ne fogjon minden vereséget valami tőle független dologra? Így kívülállóként nekem úgy tűnt, hogy egyszerűen széthajtotta a gépét és megette a gumikat. Lorenzo és Pedrosa sokkal takarékosabban bánt a tappancsokkal ezért is tudták a végén így befogni.
Nem valószinü, hogy befogta volna Pedrosa Lorenzot. Mikor átlépett Stoneren akkor is csak nőtt a különbség közte és a másik spanyol között.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
#70869248
törölt tag
válasz mefistofeles #10617 üzenetére
Azért amit mond azt figyelembe kell venni..nincs oka magyarázkodni.
Meg volt már olyan hogy baja volt, senki nem hitte, aztán tényleg baja volt
Amit látunk az egy dolog, de amit mond az nagyobb súllyal esik latba...meg hát ja, előzött de nem ment el a naplementébe....tartotta a távolságot,.mert ha ellép 6mp-re fokozatosan akkor elképzelhető hogy elette a gumikat, de most nem ez jött le. -
addikt
válasz #70869248 #10618 üzenetére
Szerintem nem azért nem ment el 6 másodpercre mert nem akart, hanem mert idén (talán) csak ennyivel jobb a Honda! Stonernek amúgy sem szokása a takarékos vezetés.Ha láttad a futamot akkor észre vehetted, hogy stílusához híven nagyokat csúsztatva vette a kanyarokat ahogy szokta. Ez lehet, hogy gyors de eszi is a gumikat mint a rosseb. Erre még ráfaraghat idén mert ha el tud menni 5-6 másodpercre akkor kitart az előnye de ha csak ennyivel jobb a Honda akkor a tegnapi előfordulhat még párszor! Alátámasztotta a futam azt a véleményemet, hogy jelenleg Lorenzo a leg tudatosabb, fejben leg összeszedettebb versenyző. Szinte hiba nélkül ment végig, kímélve a gumikat és a megfelelő pillanatban (nem túl korán, nem túl későn) támadott!
Rossi és Spies nagy csalódás volt, aki tetszett tegnap az Lorenzo, Crutchlow, és Hayden!Semmi bajom nem lenne Stonerrel de mondj egy példát mikor egy elvesztett futam után nem a gumikra a kezére vagy mittudoménmire fogta a versenyt! Csak egyszer hallanám tőle, hogy ma nem jött ki NEKEM a lépés.......
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
boogie84
veterán
válasz mefistofeles #10617 üzenetére
Nem tudom nézted e a hétvégi eseményeket , akkor a hondások arra panaszkodtak, hogy vibrál a váz.
Én is motoros vagyok, tudom milyen k.va szar egy ilyen jelenség. 300km után csak csendre és ágyra vágyom, semmi másra. Persze ez csak közút, de itt még jobban kijönnek az ilyen dolgok, amitől elfárad az ember. Annál a tempónál, olyan erőket kézben tartani, sztem bazi fárasztó lehet. Nyilván fel vannak készítve fizikailag a pilóták, de a 60 kilójukkal semmit sem tudnak ellensúlyozni, az ilyen vibrációnál. Nem is kell, de arra akarok kilyukadni h nem kamuzott. Az lehet h annak a következménye a vibráció, h elfogyott a gumi, de megint csak azt tudom írni, ha ilyenkor fellép valami a motorral, akkor menj vele te ugyan úgy mint friss gumikon.Ami felveti az aggodalmam arra vonatkozólag h a Repsol csapatnak van mit dolgozni még a motoron.
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
addikt
válasz boogie84 #10620 üzenetére
Ha úgy van amint mondod (nem elképzelhetetlen egyébként, sőt!) akkor Pedrosánál miért nem jelentkezett? Nem hiszem, hogy a kis spanyol erősebb fizikumú lenne mint Stoner. Ha pedig ez egy tény volt a hondánál akkor taktikai baklövés erőltetni. Sokkal okosabb lett volna (főleg annak tudatában, hogy gyorsabb) megbújni a két vetélytárs mögött így kímélve a motort és a kezét. ha ő robbant öt körrel a vége előtt akkor nem hiszem, hogy megállíthatják. Csak hát ő annyit tud, hogy elindul és nyomja mint a meszes.
...hopp a második résszel meg is magyaráztam miért is bírhatta jobban Pedrosa......Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
#70869248
törölt tag
válasz mefistofeles #10619 üzenetére
...ha valakinek nagyobb a tempója az elmegy...nem két másodpercre 3 kör alatt aztán megáll, hanem azt a két másodpercet rakja össze folyamatosan, vagy ha 2 másodpercre el tud menni 3 kör alatt, akkor annak nőnie kell...mert nagyobb a tempója.
Ez akkor nem igaz, ha gumiból szedte a jobb tempót eleinte, de mivel egyforma gumikon mennek, ezért ez sem valószínű...a gumikopás, és az azzal való taktika népszerű, de ez sem valószínű...mert akkor az elért 2 másodper után fél másodpercet bukna minden további körben.
Lorenzo és Pedrosa egyaránt jöttek rá....most vagy mindketten nagyon összeszedettek és taktikusak, vagy egyikük sem
..nem stimmel sztem.Meg egyébként is?
Stoner ugye nyert világbajnoki címet két márkával...az egyiket ráadásul egy olyan márkával ahol a sportág legeredményesebb motorosa, és mérnöke nulla eredményeket tud elérni, de amíg ott volt sem volt senki a közelébe sem az eredményeinek.
Azaz elmondható hogy sem előtte se utána senki nem tudta megismételni amit ő elért.
Aztán átment a Honda-hoz és az első évében világbajnok lett...Miért kellene magyarázkodnia??!
A legkézenfekvőbb amire gondolnunk, hogy valamilyen problémája volt, és ő ezt is mondta. -
boogie84
veterán
válasz mefistofeles #10621 üzenetére
A sportolók fizikumának nem sok köze lett volna hozzá, akárki is ül a vibráló motoron. Egyikük sem ment volna jól vele. Ezt írtam is előbb, h fizikailag mindenki fel van készítve. Nem ezen múlt. Ez technikai probléma volt.
Vagy a gumi, vagy a motor. Ha a gumi, akkor nagyon egyszerű lesz orvosolni, másképp kell vezetnie, fejben összerakni h mi nem stimmelt, ha a motor, akkor a mérnököknek, technikusoknak lesz dolguk bőven. (említették a közvetítések alatt is h volt ilyen probléma a hondánál, nem értem h ezt miért nem tudod elfogadni)
(#10622) b-type: Nem egészen értek veled egyet abban h ha ugyan olyan gumik vannak fent a motorokon akk más a gumikopás. Ez sztem egyszerűen nem igaz, mert a különböző motorokon a beállítások is mások, abban az értelemben ahogy az erőt átviszik az aszfaltra. Totál más a motorok között, mivel más a versenyző, és a motor beállítások is. Az más tészta, hogy ha elöl akar maradni akkor az optimális tapadás mellett eléri az optimális sebességet. Ez a harmónia kell a győzelemhez. (milyen bölcs vagyok ) Tempót megvalósítani úgy hogy ne fogyjon el a tapadás.
Azzal egyetértek h Ducati és Honda világbajnokról van most szó, nem érdemes a tudását vitatani![ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #10624 üzenetére
..hát most azt mondanám, hogy nagy dolognak kell ahhoz történni, hogy Rossi jövőre is a Ducati-nál motorozzon.
Kemény helyzet...Rossi-nak kevésbé, de a Ducati-nál nagyon-nagyon. Akár ki is vonulhatnak..komolyan rezeg a léc. -
Motion_Blur
félisten
válasz #70869248 #10625 üzenetére
Szerintem is Rossi volt az utolsó nagy befektetése a Dukinak a MotoGP-be. Innen már nincs hova lépni, csak a kivonulás pár évre.
Azért kíváncsi lennék ha Stonert ráültetnék a tavalyi/idei Dukira mit tudna vele menni.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
addikt
válasz Motion_Blur #10624 üzenetére
Én még nem olvastam ennyire reményvesztett, lemondó nyilatkozatot Rossitól.
Az szerintem egyértelmű, hogy ez az utolsó szezonja a Ducatin. Ami azután jön az pedig megjósolhatatlan egyenlőre. Sok függ attól, hogy a menők hova igazolnak, hisz szinte minden sztárnak lejár a szerződése. Az biztosra vehető, hogy Stoner és Lorenzo azt választ akit akar nekik tuti a két csúcsmotor (nem valószinű de mekkora hirig lenne ha egy csapatban fojtatnák! ) . Spiesnek borzasztóan össze kell szednie magát mert ha nem javul akkor több menő is pályázhat a helyére (Dovi már nyíltan pályázik is). Azt nehéz elképzelnem, hogy a Doki cseberből vederbe ugrik és egy másik gyenge alakulathoz szerződik tehát maradnak a Hondák és a Yamahák (a két monster pl. több mint biztatóan kezdett) vagy a saját csapat....azt én is megnézném mit kezdene Stoner az idei ducival. Borítékolható, hogy jobb lenne, neki valahogy feküdt az olasz gép...
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Integra
titán
éppen megy az ulster gp az eurosport2-n. na ez a kemény nem a motogp...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Petya25
addikt
Hát nekem is csalódás volt ez a hétvége, hihetetlen, hogy Rossi a kanyarokban elbukik mindent, pedig egyenesben a leggyorsabb, 340 körül is ment edzésen. Már az előző szezon is kuka volt nem padig tanulós év, ha ez így marad idénre is, akkor vagy visszamegy a Yamahához vagy lehúzza rolót szerintem.
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
Integra
titán
válasz Petya25 #10629 üzenetére
már most menne és átülne. ha a szerződése engedné. ebben biztos vagyok. és ezt a duki is tudja. én már nem is nézem, max az összefoglalókat, annyira hidegen hagy az egész, a dorna hazavágta az összevissza szétszabályozással meg a sok hülye ötletével, aztán az évek alatt lelakta, ez lett a vége.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
addikt
Na tessék...[Rossi már év közben szakíthat a Ducatival]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
boogie84
veterán
válasz mefistofeles #10631 üzenetére
Sajnos ez a motor sem fekszik Rossinak. Vajon miért? Hisz a többik jobban szerepeltek vele. Stonert nem említem a VB címmel.
Egyetlen okos megoldás az ha elhagyja a csapatot. Csak sajnos ez sokba fog kerülni neki anyagilag. Viszont akármelyik másik motorra átül tuti h jobban fog vele menni. Nagy kérdés h ha ez összejön neki, melyik motorra tud átülni.
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
boogie84
veterán
válasz Motion_Blur #10633 üzenetére
Az h meg kell válnia egy csapattól, azért h jobb legyen. Sztem ez nem fogja megterheli,n sőt, felszabadulás lez neki! HA összejön.
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
addikt
Az biztos nem esik jól egy kilencszeres világbajnok önbecsülésének, hogy kénytelen elismerni (ha elmegy az is beismerés) nem tud eredményesen motorozni a Ducatin!
A másik nagy kérdés, hogy HOVA megy szezon közben? Szerintem sehova! vagy végigcsinálja ezt a vesszőfutás szezont a Ducin vagy pihen a következő évig.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
#70869248
törölt tag
válasz mefistofeles #10635 üzenetére
attól függ mennyire erőltetik a CRT-ket, elég nagy átalakulás elé nézünk sztem.
Ki fogják találni...érdekes volt újra olvasni a motogphirek-s arcok hozszólásit...ott sem változott semmi, hiába az új arculat.
Sztem nincs nagy gubanc, a Yamaha privátja is, vagy a Gresini Privátja is képbe jöhet, aztán majd meglátjuk mit erőlködnek a CRT-vel...nem véletlenül hozták létre.
Mindenesetre ez nagyon nagy fekete pecsét marad....a legjobb lenne megoldani még most is. -
addikt
válasz #70869248 #10636 üzenetére
Szerinted érdemes lenne felülnie egy CRT-re?
A legjobb CRT-s Colin Edwards kettővel hátrébb és +22 sec lemaradással végzett Rossihoz képest. Mi értelme lenne cseberből vederbe ugrania? Jobban azzal sem szerepelne......
A szatelitekeről meg nem biztos, hogy levesznek valakit.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
#70869248
törölt tag
válasz mefistofeles #10637 üzenetére
Persze hogy érdemes...sztem nem véletlenül hozták be a CRT gépeket, ha marad ez a csapásirány, akkor ezek a motorok alkotják majd a MotoGp-t, amennyiben Rossi felül egy CRT gépre az még felgyorsíthatja ezt a folyamatot.
De sztem Dovi', Crutchlow, Bautista sem megoldhatatlan....gyakorlatilag amilyen csapattal és szponzorokkal érkezne Rossi, az bárhol jól jönne, kivéve a gyáriakat.
De Spies alatt is csúnyán rezeg a léc. -
quby
őstag
válasz #70869248 #10638 üzenetére
Sztem Spies helyére smiképp nem menne. De ha mondjuk Crutchlow váltaná Spiest, a Tech3-nál versenyképes lenne Crutchlow heylén. Legalábbis most ebben a pillanatban. Jövőre már tuti nagyobb lesz a szakadék a gyáriak és a satelitek között. Sajnálom, ohgy ilyen helyzetbe került. Nem csak mint motoros kiváló, de hatalmas figura is....de ahhoz kell a jókedv...
A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz mefistofeles #10606 üzenetére
érts meg, a motorversenyzés ilyen. Szerinted elfelejtett Rossi motorozni?
azért mert nem ismered mennyi változó van ebben a sportban, nem kell ilyen tiszteletlen véleményt irogatni. Egyszer egy szimpla amatőr motorozáson részt vennél egy kis pályán, egyből világos lenne mennyi időt el lehet tölteni a beállításokkal, és nem menne ennyire a fika.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
addikt
válasz Topiccsendőr #10640 üzenetére
Nem volt célom tiszteletlenül beszélni Rossiról. Hol olvastad? Az, hogy a Ducatival nem megy neki az TÉNY. Nagyon sokszor megemlítem, hogy ugyan nem ő a kedvenc pilótám de elismerem a tudását és az eredményeit.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Topiccsendőr
addikt
válasz mefistofeles #10641 üzenetére
nenene
nem Rossival. az egész dologról. hogy hülyék ezek, nemigaz hogy tudják beállítani, csak mondják a kifogásokat, miért szarok. ez jött le
de ez egy nagyon nehéz dolog, rengeteg időt és munkát igényelnek a tesztek.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
addikt
válasz #70869248 #10638 üzenetére
Felgyorsíthat mindenféle folyamatokat a CRT-k nél de szerinted ez Rossinak elég? ( az idei szezon hátralévő részéről beszélek) Ha tökéletesen fekszik neki a motor és kihozza belőle a 110%-ot akkor tegyük fel, hogy lefarag 20 másodpercet Edwards idejéből. Akkor ott tart ahol most kb.
Amúgy említed a szatelites Yamaha és Honda versenyzőket, szerinted őket év közben lekapnák? A monster két pilótája ráadásul igen szépen is megy. Őket szerintem kizárt. Spiest sem fogják év végéig kirúgni. Harmatgyenge volt de azért még csak most kezdődött az év!Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
válasz Topiccsendőr #10642 üzenetére
Ha olyant olvastál tőlem, hogy "szarok mert nem tudják beállítani" akkor az fogalmazási hiba nem úgy gondoltam! Pont fordítva az egész konstrukció szar és azt nem is lehet beállítani és mivel ők tudják legjobban milyen ócska a gép ezért kezdtek kapkodva, szinte hetente fődarabokat, erőforrást meg mittoménmit cserélni. Ez nem egy ésszerű fejlesztés sőt! A Suzuki is szar volt mégsem raktak bele futamonként másik vázat vagy motort!
pont te írod: "ez egy nagyon nehéz dolog, rengeteg időt és munkát igényelnek a tesztek" na pont ezért látszott egész elmúlt szezonban a tehetetlenség és a kapkodás.
Arra azért ami a Ducinál megy mióta Rossi (NEM MONDOM, hogy ő az oka de attól datálódik) odament nem igazán találsz más példát szerintem.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Topiccsendőr
addikt
válasz mefistofeles #10644 üzenetére
baszki.
továbbra is kritizálod azt, amit csinálnak (bárki is), csak másképpen úgy, hogy fingod nincs az egészről. ezzel van bajom.
peace.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
addikt
válasz Topiccsendőr #10645 üzenetére
Már ne is haragudj de ez a véleményem! Te sem csinálsz mást csak kritizálsz engem de érvek nélkül (én azért mondtam párat). Gondolom neked Sokkal több fingod van erről mint nekem. Amúgy így vagy úgy az egész motoros közvélemény kritizálja őket, mert ez példátlan! Hidd el én lennék a legboldogabb ha lenne egy versenyképes jó Ducati egy Rossival a nyergében! De ha szerinted minden kafán megy, fejlesztenek szépen és látszik a haladás akkor hajrá esetleg a többi csapat is átvehetné ezt a tökéletes módszert nem?
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Integra
titán
válasz mefistofeles #10646 üzenetére
igen, neki jóval több, mint neked valaha is lesz, de neked aztán mondhat bárki bármit
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
addikt
válasz Integra #10647 üzenetére
"de neked aztán mondhat bárki bármit"
...aha ti aztán tényleg sok mindent mondtatok érvként. kb annyit, hogy én nem motorozok....
Lehet, hogy nem vagyok akkora szaki a témában mint ti de én legalább érvekkel is megpróbáltam alátámasztani a mondanivalómat......Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
Rossi aludt rá egyet:[nem hagyom el a Ducatit]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
boogie84
veterán
válasz mefistofeles #10649 üzenetére
Az Arany Tapírt azoknak a hírességeknek, politikusoknak, közszereplőknek osztogatják Olaszországban, akiket kellemetlenség, megaláztatás vagy komolyabb vereség ért szakmájukban.
Mindenkibe ott rúgnak bele ahol a legjobban fáj. Patkány volt aki kitalálta. Gondolom hasonló mint az aranymálna díj a színészeknél.
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- LEGO klub
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Nők, nőügyek (18+)
- iPhone topik
- Gaming notebook topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...