Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szabi__memo

    nagyúr

    válasz Core2duo6600 #4732 üzenetére

    Tényleg szomorú a helyzet, mert amint látod, hülyének lehet nézni a népet (többség)
    Ez van.

  • sifarr

    senior tag

    válasz Core2duo6600 #4732 üzenetére

    Én annyit tettem, hogy nem használtam a dominomat.
    Évente 1 szer töltöttem fel, mert muszály volt, és ennyi.

    Látod, miattad telefonálnak mások drágábban! :K
    Évi 3 ezerért benne vagy a 11 millióban és használod a hálót. Hívásra alig, fogadásra biztos jóval többet, egyébként minek tartanád meg.

    Viszont egy mobilcégnek van egy jól kalkulálható működési költsége (hálózatfenntartás, -üzemeltetés, -karbantartás, -fejlesztés, ügyviteli költségek, ügyfélszolgálati hálózat, stb., meg az adó). Ehhez hozzárendel egy bevételt, amit mindenképp el akar érni, hogy a nettó profitja meglegyen.
    Elméletileg mondom, de gyakorlatilag is igaz lehetne. :K
    Ha ma bármelyik szolgáltató teljes (!) ügyfélköre (2,5 - 3,5 - 5 millió) aláírna 2 év hűséget mondjuk egy nettó 4 ezres havi előfizetési díjra (némileg akár kevesebb is lehetne), akkor ez a szolgáltató minden ügyfelének hálón belül és kívül korlátlan és 0 forintos hívásdíjat tudna adni belföldre. Ha ezekre a hangalapú előfizetésekre mind vállalnának mobilnetet is, akkor kb. nettó 1 ezerért 5 gigát is adnának.

    De ez csak elmélet. Mivel az előfizetők többsége ezt nem vállalja, ezért minden szolgáltatónak muszáj játszani a tarifacsomagokkal. Olcsóbbal, drágábbal, publikussal, nem publikussal. És ezzel a tarifajátékkal akarja elérni azt a bruttó bevételt, amiről az előbb írtam.
    Pedig hidd el, nekik egyszerűbb, kényelmesebb, olcsóbb lenne.

Új hozzászólás Aktív témák