Új hozzászólás Aktív témák

  • MPeter87

    őstag

    válasz bwin.party #17005 üzenetére

    Pü volt egy kérdésre, de bemásolom akkor ide is:

    Kb 3 hónapja kötöttem náluk egy előfizetést számhordozással. Ezután kb 1-1.5 hónappal később egyik reggel kaptam tőlük egy mail-t, hogy a telenorral tárgyalnak (azt hiszem) február óta a díjemelések kapcsán és még nem sikerült megegyezniük, így valószínűleg korlátozni fogják a kimenő hívásokat és a netet is. Ez kb 11 és dél között be is következett. Felajánlották, hogy amíg ez a helyzet, küldenek egy új telenoros simet, új számmal és használhatjuk ugyanazért a díjért. Írtam a probléma felmerülésekor, hogy mivel nincs hűségidő, hogyan lehetséges másik szolgáltatóhoz hordozni a számot, amire csak annyi választ kaptam, hogy később tájékoztatnak róla. Néhány nap múlva jött a következő értesítés: valószínűleg mindenki bukta a régi számát, amit korlátozott a telenor és használjuk a továbbiakban a másodjára megküldött számot. A levélben kedvesen leírták azt is, hogy nincs kapacitásuk a telefonos és e-mail-es megkeresésekre válaszolniuk. Ez milyen dolog?!
    Ebben nemigazán értem azt, hogy hogyan lehetséges ugyanazzal a paraméterekkel használnom egy új számot, mint amit korlátozott a telenor.
    A legidegesítőbb a dologban az, hogy a hordozott telefonszám egy céges szám volt, ami magánosítva lett, hogy hordozható legyen és konkrétan benyelte a mobilflották.. Ha egy egyszerű ember lennék, akinek mindegy mi a száma, mert el tudja küldeni annak a "10" embernek, akikkel beszélni szokott, nem érdekelne, de ügyfelekkel dolgozunk és így nagyon fontos (lett volna..) hogy megmaradjon. Pláne idegesítő, hogy ennyire lesz@rják a dolgot.
    A napokban küldtem nekik ismét egy levelet, hogy mi a helyzet a számmal, amire válasz nem érkezett, cserében elküldték a következő számlát.
    Szóval felmondás és nyalják ki.. Röviden.

Új hozzászólás Aktív témák