Új hozzászólás Aktív témák
-
bizmark6
tag
Sziasztok!
Szeretném lecserélni a régi tv-m (lg 32ls570s-zb 2012-es modell).Már kinéztem az újat(LG 32LM6300PLA).Kérdésem az lenne,hogy van-e valakinek ilyen modellje,és ha igen,kezeli-e a mindig tv conax modult és az előfizetői kártyáját?(mindig tv extra)
Válaszotokat előre is köszönöm.redmi note 10S MIUI Global 13.0.3.(SKLEUXM),Hisense 43"A7500F
-
bizmark6
tag
válasz lócitrom #19493 üzenetére
Az információkat megtaláltam róla,de szerintem más az elmélet,és más a gyakorlat.A kérdés feltevése előtt utánna olvastam.A tapasztalatra volnék kiváncsi.Tehát akinek ilyen tv-je van,mindig tv extra előfizetéssel,hogyan "muzsikál" nála?A fiam decemberbe vett tv (Lg 43um7100plb) Abban kipróbáltam,nem történt semmi.Bár lehet,hogy a cam modul,és a kártya a mostani tv-hez van regisztrálva.( Anno,ha jól emlékszek feltöltősként vettem,és telefonálnom kellett,hogy élesítsék és akkor mintha tv sorozatszámát is rögzítették.Ennek már 8 éve,fakult az emlék)De azért kösz.
redmi note 10S MIUI Global 13.0.3.(SKLEUXM),Hisense 43"A7500F
-
bizmark6
tag
válasz tibor2010 #19496 üzenetére
Akkor ez így zsákbamacska?Amit küldtek stb az egy rakás k..ki.Nem működik megfelelően.Az pedig,hogy a teljes átállás után (talán)fog a célnak megfelelően működni nem szép dolog.Addig is fizetni kell az előfizetői díjat,de nem tudsz normálisan tv-ni.Erre keresnék megoldást,az lg tv pedig már megszoktam( és nekem a célnak megfelelő),nem utolsó sorban pedig így kényelmes volt.(1 távirányító,kevés kábel,és eszköz)
redmi note 10S MIUI Global 13.0.3.(SKLEUXM),Hisense 43"A7500F
-
bizmark6
tag
válasz tibor2010 #19498 üzenetére
A szofver frissítésre én is gondoltam,csak nem tudom,hogy működik a gyakorlatban?A másik,ha már egyszer megvettem a modult az AH-tól,akkor működjön is.OK,hogy a technológia elavul,de akkor biztosítsa a fejlődést.(pld:modul kompatibilitási frissítéssel)
De amit küldött boxot,az sem működik megfelelően most sem.redmi note 10S MIUI Global 13.0.3.(SKLEUXM),Hisense 43"A7500F
-
bizmark6
tag
válasz tibor2010 #19516 üzenetére
Nincs.A netflixet szokta nézni,arra van előfizetése.Az Én Mindig tv extra kártyámmal próbáltam,simán megy.Bár a múltkor mikor próbáltam nem jött össze a dolog.Balf..sz voltam,mert nem dugtam be rendesen a modult.Egy kicsit trükközni kell,hogy megfelelően a helyére menjen.A modul fogadó eléggé rossz helyen van.
redmi note 10S MIUI Global 13.0.3.(SKLEUXM),Hisense 43"A7500F
-
bizmark6
tag
Nekem is conax modul+ kártyám van,a tv-m 2012-es modell eddig gyönyörűen jött az összes csatorna.Meg volt az átállás,a fizetős csatornák átkerültek T2-hevc kódolásra,és a tv azt írja nincs jel.(pedig van)A fiamnak már modernebb tv-je van,az már tudja az új kódolást.Ugyanazt az antennát használja,nála van jel,sőt ha átrakom a kártyámat,még a fizetősök is bejönnek.
redmi note 10S MIUI Global 13.0.3.(SKLEUXM),Hisense 43"A7500F
-
bizmark6
tag
Most írtam a mindigtv-nek,hogy visszaküldeném a Prime DTT‐0901
stb-t amit kiküldtek.Kiváncsian várom,mikor és mit válaszolnak.redmi note 10S MIUI Global 13.0.3.(SKLEUXM),Hisense 43"A7500F
-
bizmark6
tag
válasz bizmark6 #19604 üzenetére
Megjött a válasz.Leírom,hátha érdekel valakit:
Tisztelt X Y!
A www.mindigtvextra.hu/irjon_nekunk oldalon keresztül 2020.06.17-én/ xxxxxxxxx sorszámmal érkezett kérdésére az alábbi választ adjuk:
Nagyon köszönjük értesítését MinDig TV Extra szolgáltatás használatáról!
XXXXXX számú MinDig TV Extra szerződésén a Conax kártya működésének folytatását beállítottuk.
A felesleges dekódert személyes ügyfélszolgálati irodán lehet leadni.
Június végétől az eszközöket díjmentesen postán is küldeni lehet. Ennek feltételeiről kérjük, a hónap végén szíveskedjen érdeklődni.
A kellemetlenségekért elnézést kérünk!
További kérdések esetén is állunk rendelkezésre.Tisztelettel: XY ügyintéző.
Azért a biztonság kedvéért felhívtam az ügyfélszolgálatot,és ott is elmondtam a mondandóm.
Röpke 10 perc zenehallgatás,és rizsázás után.[ Szerkesztve ]
redmi note 10S MIUI Global 13.0.3.(SKLEUXM),Hisense 43"A7500F
-
bizmark6
tag
válasz SztiviVander #19607 üzenetére
Közben jött egy másik levél,amiben tájékoztatnak:"2020. május 20-ától elkezdődik a smart kártyák folyamatos lekapcsolása.A lekapcsolások ütemezése 2020. május 20-ától folyamatosan történik, melyről a lekapcsolás előtt az előfizetőket SMS-ben és/vagy e-mailben is értesítjük, amennyiben érvényes mobil telefonszámmal és/vagy e-mail címmel rendelkeznek rendszerünkben.."
redmi note 10S MIUI Global 13.0.3.(SKLEUXM),Hisense 43"A7500F
-
bizmark6
tag
Kezd átmenni a vicc kategóriába.
"Az előző részekben történt":
Írtam a mindig tv-nek emailt,hogy megtartanám a smart kártyát.Aztán,hogy megnyugodjak,felhívtam az ügyf.szolg.-t,kértem ugyan ezt.A hölgy biztosított,hogy OK.beállítottam,marad a kártya,a boxot visszaküldhetem,akár ingyé is,június végén erről érdeklődjek.Hát megnyugodtam.Ehhez képest ma,kaptam sms-t,hogy hé,holnap lekapcsoljuk.MI van?Hát gyorsan írtam megint.
Más is kapott sms-t?
Várom a szappanopera folytatását.[ Szerkesztve ]
redmi note 10S MIUI Global 13.0.3.(SKLEUXM),Hisense 43"A7500F
-
bizmark6
tag
Tegnap írtam az ügyfélszolgálatnak,kérdezve a Prime box visszaküldéséről,ma megjött a válasz:
"
Tisztelt X Y!
A www.mindigtvextra.hu/irjon_nekunk oldalon keresztül 2020.07.20-án/én xxxxxx sorszámmal érkezett kérdésére az alábbi választ adjuk:
Köszönjük érdeklődését MinDig TV Extra szolgáltatás biztosításához küldött dekóder díjmentes visszaküldéséről.
A dekódert bármelyik postahivatalban fel lehet adni, lehetőleg sértetlen, merev kartondobozban (vagy az eredeti dobozban).
A csomagolásra kérjük, ne írjon semmit. Az ügyintézőnél kell jelezni, hogy az Antenna Hungária Zrt. részére (1119 Budapest Petzvál J. u. 31-33.) szeretne címzett által fizetett csomagot küldeni. A postai ügyintéző elkészíti a címiratot. A feladásról visszaigazoló dokumentumot készítenek, amelyet ügyintéző a helyszínen átad.
A kellemetlenségekért elnézést kérünk!
További kérdések esetén állunk rendelkezésére.
Tisztelettel:
X Y
Számlázási munkatárs"Holnap feladom a boxot,és leírom majd a posta hozzáállását.
redmi note 10S MIUI Global 13.0.3.(SKLEUXM),Hisense 43"A7500F
-
bizmark6
tag
Mindig tv-s előfizetőként rendelkezned kellett:
-vagy CA modul+ előfizetői kártya
-vagy box CA modul+kártya
-vagy box beépített CA conax modul+ kártya.
Ha jelezted a mindig tv felé,hogy szeretnéd megtartani az előfizetői kártyát,akkor csak át kell tenned a CA modult+kártyát az új TV-be(feltéve,hogy tudja az új kódolási rendszert)
Ha nem jelezted,de továbbra is megszeretnéd tartani az előfizetői kártyát,akkor még jelezheted,de az új boxot vissza kell küldened.redmi note 10S MIUI Global 13.0.3.(SKLEUXM),Hisense 43"A7500F
-
bizmark6
tag
Eltünt a pontegyenlegem.Csak 10 pontom van,olyan,mintha most regisztráltam volna,és a kérdőívért kaptam 10 pontot.Ilyenkor mi van?Más járt már így?
redmi note 10S MIUI Global 13.0.3.(SKLEUXM),Hisense 43"A7500F
-
bizmark6
tag
Most jött emailben.
"Tisztelt Ügyfelünk!
Az ”ANTENNA HUNGÁRIA” Zrt. („Szolgáltató”) valamint értékesítési partnerei ezúton tájékoztatják Önt, hogy a
Szolgáltató „mindigTV PRÉMIUM Digitális földfelszíni kódolt műsorterjesztési szolgáltatás” nyújtására vonatkozó Általános Szerződési Feltételei (a továbbiakban ÁSZF) 2023. március 1. napjától az alábbiak szerint módosulnak:
I. A módosítás kivonatos leírása:
1. Az Előzetes tájékoztatásban szereplő elírás javításra került, amely szerint a Családi műsorcsomag havi szolgáltatási díja az 1. kártya/vételi eszköz esetén helyesen bruttó 3999 Ft/hó (ÁSZF 3.sz. melléklet
2.2.2. pont)
A módosítás az előfizető számára hátrányos rendelkezést nem tartalmaz.
Az egyedi előfizetői szerződések, továbbá az ÁSZF jelen módosítással nem érintett pontjai változatlan tartalommal hatályban maradnak. A módosított ÁSZF szövege 2023. január 27. napjától elérhető a Szolgáltató honlapján (http://mindigtv.hu/premium).Budapest, 2023. január
Üdvözlettel:
”ANTENNA HUNGÁRIA” Zrt.redmi note 10S MIUI Global 13.0.3.(SKLEUXM),Hisense 43"A7500F
-
bizmark6
tag
Hogyan lehet felmondani legegyszerűbben a szerződést,és kb mennyi az átfutási idő?
Ugyanis.03.18.-án letöltöttem a honlapjukról a felmondási nyilatkozatot,kinyomtattam,kitöltöttem,aláírtam,ajánlott levélként elküldtem a címükre.Eltelt lassan 1 hónap,semmi válasz,erre ma kiküldik a havi számlát.Valakinek van ilyen téren tapasztalata?Köszönöm ha tájékoztatna valaki.Ja és előtte 03.11.-én írtam nekik az ügyfélkapun keresztül,ahol úgy tájékoztattak,hogy az előzőekben leírtakat végezzem ell,megcsináltam,semmi válasz.
redmi note 10S MIUI Global 13.0.3.(SKLEUXM),Hisense 43"A7500F
Új hozzászólás Aktív témák
- Netfone
- GoodSpeed: SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- E-roller topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Házimozi haladó szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- Vallás
- Nintendo Switch
- További aktív témák...