-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kzkz
őstag
válasz TayRol #18835 üzenetére
Szia!
Két személlyel megfelelő dinamika még 500-assal is kérdéses néha, pl kis dombon két 90kg-os emberrel. Volt már benne tapasztalatom egy kamion mellett
Amúgy ha dinamika kell, akkor inkább a 500-asok között kellene nézelődni, mert alig drágábbak a 250-esnél és majdnem dupla lóerő...
Piaggio X9 500-as nem játszik nálad? 450 alatt már vannak a használtautón rendszámosak...
-
kzkz
őstag
válasz TayRol #18866 üzenetére
Hát ezt nem tudom megmondani, valószínű el akarják adni, és nem csak hónapokig hirdetni
Nekem ilyen van, tavaly vettem, de nem volt gondom vele... Amikor vettem, én is a 250-eseket nézegettem, de a rendszámos Piaggio Beverly 380e volt. Viszont ha már ennyit szántam rá, akkor az 500-as X9-es maradt, igaz 1-2 évvel idősebb, de alig fizettem érte többet...Nem rábeszélni akarlak, csak szinte alig van különbség árban a 250-es és 400-500-asok között. Persze rendszámmal, nem 50-esként hajtva a 250-est .)
[ Szerkesztve ]
-
kzkz
őstag
válasz runner 125 #18978 üzenetére
A többivel mi a gond?
Egyébként a fénykép csalóka lehet, mert tavaly, amikor én nézegettem mocit (Beverly-t), akkor a képen hibátlannak tűnik, elmentem megnézni, és iszonyat, hogy mindenhol karcos volt... Az olaszok állítólag nem vigyáznak rájuk... Szóval a kinézet is sokat elmond róla, de mindez csak személyesen derül ki...
[ Szerkesztve ]
-
kzkz
őstag
válasz runner 125 #18980 üzenetére
masodik tuti nem gyari szin? en mar lattam ilyet, raadasul kapni is ilyen szinu idomokat.
...azt a labzsakot meg nem sokat hasznaltak, akkor nem igy nezne ki.
meg kell nezni oket, mindet, es akkor lehet valasztani...[ Szerkesztve ]
-
kzkz
őstag
válasz runner 125 #18988 üzenetére
Már olyat se dob ki a google, ami világoskék lenne, szóval ez nem mérvadó... Vaterán találtam ilyen idomot: [link]
A fejidomon meg nekem nagyon gyárinak tűnik minden, a díszcsíkok, stb...
Lábzsák: az ilyen drágább cuccokhoz adnak általában átlátszó matricaszettet, és így nem karolja össze a fényezést. Munkatársamnak is (igaz másik motorhoz, de) adtak...
Én a közeliektől a távolabbiak felé menve, végignézném őket, utána sokkal okosabb lenne az ember...
-
kzkz
őstag
válasz runner 125 #19005 üzenetére
...csak egy nagyrobogo kb. a harmadabol fenntarthato, mint egy nagymotor...
...amugy en se adnek milliokat egy robiert...
[ Szerkesztve ]
-
kzkz
őstag
válasz runner 125 #19008 üzenetére
"épp kevesebbet enne egy literrel és olcsóbb lenne a biztosítása. (Kb. ennyi érv szól egy maxirobogó mellett.)"
"úgyhogy akkora különbség fenntartás szempontjából nincs a két kategória között"Hát a fentiekkel nem annyira értek egyet!
Tételezzük fel, hogy az olajcsere és a láncszett-szíjszett kb ugyanannyi, de más, pl.: egy nagymotor gumiszett veri a 70eFt-ot, a nagyrobira 35e.
A viszonylag kis költségű kb. 2500Ft-os gyertyából is csak 1db kell a minimum 2, de lehet, hogy 4 helyett. Teljesítményadó is 14e a 6,5e-hez. A fékbetétek is olcsóbbak a robihoz, ha baleset van, akkor az alkatrészek is.
És az üzemanyag is, ha mész 5000km-t egy évben, akkor 6-os fogyasztással 132000Ft, 4-es fogyasztással csak 88000.Szóval rengeteget meg lehet spórolni egy nagyrobival a nagymotorhoz képest, ha valakinek elég a fele lóerő, és nem őrült száguldásra kell neki...
-
kzkz
őstag
válasz runner 125 #19012 üzenetére
Jajj, nagyon vicces, amit a gumira írtál, hogy nagymotorra még olcsóbb is
Természetesen elöl-hátul 14"-es robikerekeket hasonlítottam egy átlag Suzuki SV650S 17"-os kerekéhez, ami ugye hátul csak 160-as, nem is 180-as, mint általában... Ha nem hiszed, akkor www.kekhold.hu. Ott vannak az árak, válaszd ki a motort és a robit, és felhozza a gumikat. És a motorhoz ez az ár egy átlag utcai gumi, nem sportgumi...
X9-re az új tükörpár 12000Ft! Google, piaggio x9 tükör!
Sor4-es 600-assal ha valaki eljár 4,5 literrel, na annak pont elég lenne egy nagyrobi is, mert pont úgy közlekedik vele...
Nekem volt sor 4-esem, sőt előtte V2-es 650-es is, egyik se evett 6 alatt, csak ha odafigyeltem, de akkor nem is élveztem (illetve, amikor még nem tudtam motorozni ).
Szóval tartom, hogy a nagyrobi kb 70%-át eszi, a nagymotornak, ha ugyanolyan stílusban használják...Többet nem kekeckedem, de ez a gumi hozzászólásod betett nekem
... és lehet, hogy a Burgman v. Majesty alkatrészek drágábbak, mint a Piaggio, de akkor miért vennék olyat, ha ezt tudom előtte? (és minden másban meg kb ugyanolyanok...)[ Szerkesztve ]
-
kzkz
őstag
válasz runner 125 #19115 üzenetére
Mintha csak azt írta volna, hogy eltekert állapotban ér hozzá.
Most kimentem és megnéztem, nekem csak akkor ér hozzá, ha eltekerem, és a térdem "lezseren " széttárt. Ha normálisan előre néz a motor vonalában, akkor nem ér hozzá, és akkor se, ha "lezser" széttettségnél jobban kinyitom. Én is 187cm vagyok, lóca karokkal és lábakkal
Autók közötti lavírozásnál még nem jött elő nekem olyan, hogy hozzáért volna, csak 180 fokos fordulónál 1x, de akkor odébb tettem a térdem
[ Szerkesztve ]
-
kzkz
őstag
válasz runner 125 #19120 üzenetére
Ezzel ugyanott elférek a kocsik között, ahol előtte a sportmotorral. Egyre kell figyelni, hogy ennek magasabban vannak a tükrei, kb a kisfurgonok tükrei magasságában. A sportmotoré meg a személyautókéval volt egy szinten
Új hozzászólás Aktív témák
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest