-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tamás9x
őstag
Fekvő hengeres 4T blokkban mi az ami elérhető Magyarországon, és még alkatrész is van hozzá, nem kell vadászni.
Jelenleg 1p52fmi
125ccm felett, a jelenlegi kis-kínai elég macera, alkatrész, tuning ügyileg, és a fogyasztás is az egekben lesz lassan. Árban jobban jönnék ki egy másik 140-150cc-vel.https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
válasz Rivaul #83000 üzenetére
Hidegen fogsz vele járni, akkor rángatni amúgy se tudod, alu kényesebb, acél baromálló, nekem is malossi 70 vas van, évekig használtam hidegen, kis távokra... 2-3km-en járatódott be, kutya baja. Vagy egy xiaomi roller 17,5-ös karbival rángatni sem kell annyira van már benne némi nyomaték.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
válasz DJGABI #83002 üzenetére
Erre nem nagyon tudok mit mondani, mert a km órám hibás, és minden este megnéztem a tankot a szerint tankoltam. 5-6 között lehetett. 8 grammos görgőkkel dupla annyi ideig bírta mind most 6,5-ös görgővel.
Jelenleg pihen a 125-ös 4t kinait hajtom, ami 2,6 liter. ha nem kergetem.Rivaul: én egy rollert vennék, ha csak munkába akarsz járni és 10-15km-en belül máshova.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
válasz IroningHUN #83062 üzenetére
Xiaomi MI M365 pro roller
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
válasz IroningHUN #83067 üzenetére
Van vastagabb és nagyobb kerekű is,ha csak abból indulunk ki, hogy 3km-en be sem melegedik a gép, szívatóval iszonyat sokat eszik, az olaj hideg.. ráfizetés lesz, biztos halál.
3km az vicc én is kb ennyire lakom a munkahelytől, de utána még tolok egy legalább 50km-es kört, azt rollerrel megtenni nem lehetne, csak ezért kínozom a kismotort. Vagy valami elektromos alternatívát 50 4T helyett ha lehet 70 4T inkább, ha szeretnél dinamikát.
Szerintem, de ne vessetek meg érte.https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
Már nem vagyok topp keresésben, mi az a full szintetikus olaj ami nedves kuplunghoz jó, és a legolcsóbb.
Évi csereperiódus alatt van, hogy 500-1000km alatt van a futási teljesítmény, így drágát nem tennék bele.
Csak tartalék motor baj esetére.https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
válasz Tothgera30 #83208 üzenetére
Nyíregyháza
2016B-2021A nincs jatt. Szóba került, mert féltem A-ból, de azt mondták semmi esetre sem.[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
Hátsó teleszkóp csere...
350-380mm tengelytávú, normális állítható teleszkópot mit lenne érdemes venni?
A mostani kemény mint a, a a bizonyos, és a csillapítása mint egy lebetonozott fapadnak.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
Ha nem szeretnétek vacakolni a karbi állítással, akkor igaz nem olcsó, de okos karbi:
[link]
26-40mm-ighttps://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
Ez valami ragály lehet, mert nekem pedig elkezdett szökni a kompresszió, van, hogy szinte ellenállás nélkül elforog a főtengely, mintha nem is lennének szelepek, van, hogy olyan mint 0km-es korában... dinamikára, nyomatékra is változik mikor miylen kedve van. Október után szerettem volna széthúzni
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
válasz macilaci78 #83595 üzenetére
Ilyen villantás nekem is volt, hogy 600K összejön egyhónap alatt, de ennek a fele sem igaz. Bruttóba lehet, minusz az üzemanyag, a szervizek....
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
Blokkcsere... már csak az a kérdés, hogy az alul linkelt blokk mennyíre megbízható, vagy inkább nézzek másikat?
Esetleg van valakinek tapasztalata vele?
ZONGSHEN ZS 190 2Vhttps://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
Nem használ valaki BAY15D-t ledes kialakításban? offroad módban, közúttül távol lenne használva, valami megbízható darab érdekelne, mert beszerelés után körbe szeretnénk ragasztani, hogy ne ázzon be sehol a búra.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
válasz IMIIKE1998 #84156 üzenetére
Tedd le a B125-öt, vagy a korlátlan A-t és egy kicsi rendszámos robogó nem sokkal több mint az smk. sőtt lehet jobban kijössz fogyasztásban mint egy -50es korstársával.
Am nem basztatnak a rendőrök, Ha hülye vagy akkor tuti kivesz, munkába jártam minden nap a nyáron smk125-140-el 90+-os tempóval(mert ott az volt a biztonságos) és még nem volt meg a kategóriám, már megvan !
B125... gyorsan megvan nem kell erőltetni a szabályszegést, nem éri meg se így se úgy, csak veszíthetsz vele ah történik valami.
Épp nemrég halt megy egy márkatársunk, reggel munkába menet, mert nem figyelt az autós és bevágott elé telibe verte... [link][ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
válasz sityupityu #84225 üzenetére
Ez a felfogás elkélne a motoros topikba is...
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
Van amúgy valami táblázat, hogy mekkora sűrítési arányig, illetve végnyomásig milyen oktán ajánlott? Egy régi 4t blokkot szeretnék megfickósítani amivel nem is lenne gond, mert van rá ember, csak a várólista elég hosszú, és brutálisan borsos az összeg, kivéve ha előre tudunk dolgozni..
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
Amúgy itt nagyob túra motorosok vannak?
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
válasz sityupityu #84264 üzenetére
Mind a 2, illetve a 3. at kihagytad nagyobbra nőtt túramotorosok
22-ben már sajnos nem, de 23-24-es évben egy Hu-Nordkapp-Hu távot terveznék, 10-14 nap alatt.
Elég sok topikban kérdeztem de a "hülye vagy" meg unatkozol csak azért írsz iyleneket hozzászólások után elment a kedvem egy kicsithttps://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
macilaci78:
3304km Nyíregyházáról, autópálya, és útdíjkikerüléssel, az akkor 6608km legyen kerekítve 7000km, 15 napra 466km/ nap. 10 literes fogyasztás esetén 600ft-os benzinárral 420.000ft. + szállás meg kaja, ami nem sok.
Ha valakit pluszba még rá tudok venni időben rugalmas lennék, mert ez egy örök élmény, és Rovaniemiben + Nordkappon még lenne is kinél aludni + ingyenes túravezető van .
Ha csak a környező 1-2 országig van kísérő az egy nagy buli.sityupityu:
Nem vagyunk egyformák, haladni szeretek, ezért is a sok illegális tuning, na meg persze szakmai ártalom is minnél többet kihozni a gépből, de 180 felett már nem érzem kényelmesnek a "filmet" kizökkent a biztonságos érzetből.https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
Kellően közelről ismerem a motort, és társait, hogy tudjam ez így ebben a formában nem igaz
Kínai minőség, hiába japán liszensz alapján készült blokk és karbi... illetve török összeszerelés, vagyis török piacra szánt. Játszani jók, de ha egy megízható motort szeretne az ember folyamatos porladó műanyagok, indokolatlan rozsda, és állandó kábelhibák nélkül akkor ezeket a csodákat kerülni kell. Itt már nem rohad a küllő mint az rx9-nél, és fémek a sárvédők is, de a kábelelvezetés ugyanott van, ugyanazok a gagyi heggesztésekm és ugyan azok a kínai csapágyak vannak mindenhol.
Egy jó scarabeo a lehető legjobb dönés ezek helyett.[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
Ezek a kis körváltós vackok elég jók, de ha zavar, akkor a váltókereket ki lehet cserélni határolósra, és onnantól nem forog körbe. Ha nem hajszolja az ember 1,5-1,8litert eszik százon +/- a km óra csalása... Nagyon szeretem ez volt az első lokk a kismotoromban, minden IS van hozzá gombokért.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
Buék
Nem tudjátok, hogy egyedi méretű kuplung bovden készítésével foglalkozik valaki a keleti régióban ?
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
válasz BLUE TORNADO #84478 üzenetére
Ez egy sima reteszelősaru. Bármiylen komolyabb villanyboltban van belőle. De sima saruval is helyettsíthető, csak jó legyen a méret és mehet rá zsugorcső, hogy ne csússzon szét.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
Ez nem kicsit túl van lihegve, az elektronika mindent megold helyettünk, és a spontán öngyulladás nem létezik 18650-nél. Külső behatás és extrém hő nélkül nincs.. a friss ipari cellák pedig leoldanak túlnyomás esetén is. Beépítés előtt úgy is illik minden cellát tesztelni, nem csak a feszültséget a belső ellenállást is, és a kapacitást is! na ez gyártósoron nincs... Most építek egy 3*8(3500mAh liitokala)pakkor, 100A-es vezérlővel.. Nem tudom már hány éve mókolom ezeket de 10+ és eddog nem volt soha ilyen.
A hibás pakkok felvásárlása nem ekrül ki a piacra, mihint feltűnik 1- azonnal megvesszük, ki sem kerül a piactérre.[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
Nem akarlak megbántani, de nagyon laikusan állsz neki, így szakmai szinten nem tudok érvelmi.
A lényeg, hogy létezik:
[link]
Komplett google keresés.
Voltak, vannak és lesznek is akkumulátor problémák, mert a mérnököknek spórolni kell, illetve a kinézet és hely fontosabb a megbízhatóságnál és ez az élettartam rovására megy. Tudunk róla létező probléma, de ez nem a cella hibája. Laptopnál is... meg kell fogni a fenekét... munka közben... és elgondolkodni, hogy vajon mire való a hűtőpad?
Esetleg egy telefont gyorstöltés után... azt hiszem 0-45 fokig biztonságos a töltési ciklus +/- 10C'
Minden cellának van egy típusa, ahhoz lennie kell egy adatlapnak, ami tartalmaz értékeket, ha ezen belül maradsz akkor nem elsz gond, az is benne van, hogy hány fokig tart a biztonságos üzemi hőmérséklet, amit ha átlépsz... akkor dádá baj lesz, le van írva.A cella mellett azért van elektronika, hogy ezt szabályozza, szóval ha túlmelegszik, nem a cella a hülye hanem az elektronika, ha az aksi oldalát fújja, vagy rásugároz a processzor hője pl ágyban.... vagy a telefon ágyban vagy játék közben, akkor a cella még mindig nem hülye, a felhasználó az.
Példa.. Műszerdalon fekete telefon GPS... kis út mire odaérsz forró!, mintha a sütőből vetted volna ki... Esetleg motoron... Nem az aksi volt a hibás, hanem a felhasználás formája, Sugárzó hőnek kitenni tilos, mégis kitettem, és ezzel csökkentettem az élettartamot, és akár fel is robbanhatott volna... Hány autós vagy motoros GPS-nek púposodott fel az aksija... kivéve azoknak amik ellenző mögött voltak.
Mielőtt válaszolsz ezt kérlek olvasd el: [link]
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
válasz DigitXT #84568 üzenetére
Mi nem pontszerű? milyen led?
Ez sem?Az izzószál pontszerű?
Amit linkeltél az személygépjármű, 2 lámpával, érdekelne egy motorkerékpáros felmérés is, mert kíváncsivá tettél.
Ha tudtok linkeljetek már 1-1 ilyen izzóhelyettesítőt, mert érdekelne a témaEz is vakít szembe?
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
válasz DigitXT #84577 üzenetére
Nem érted...
1974... Az akkori felfogás, jóvanaz csak adjon valamit gyertyafényt..., te pedig most 2022-ben meg akarod váltatni mással a világot, látatlanba, 1-2 kép alapján, amit kb 6-9 havonta mindig előveszünk valamiylen okból, és a végén hagyjuk lenyugodni a témát mert semmi értelme...
Beszéljetek le egy időpontot, igyatok egy kávét, felest, sört, vigyél különbféle izzókat, próbálgassátok ki, csiszoljátok, méregessétek... Aztán váljatok el békességben mert ennek semmi értelmeEz a fénycsóva amit ad, kb olyan széles mint a kismotor, ergo 50%-a egy kocsinak, még lehet annyi se, az út széléhez tartva közlekedik vele, gondolom én, mert a sok nagyvérű brm... hajt mint az állat és fosik az a vetítési képte, ergo elég nehezen tud szembe menni a szembejövő forgalommla amit vakíthat, de legalább lehet olyan 2*10W maximum, a kocsik minimum 2*65W-val szemben ami biztosan jól van lakibrálva.. jah dehogy is van
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
válasz perge666 #84561 üzenetére
Hidegben nekem is volt iylen "dermedés" kifújtam féktisztítóval, és meg is oldódott, de később inkább lecseréltem az egész kábelt.
Torpanás: Nézni kellene egy gyertyaképet, és előrébb lennél, hogy na vajon... de egy takaritás feltétlenül, és szűrő ellenörzés.. Úszószintet is néznék, nem-e kevés.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
válasz sityupityu #84610 üzenetére
A blokkban benne van a mágneses fejű csavar, illetve egy papírszűrő.
A blokk és hűtő közé gondoltam egy másik szűrőt is esetleg. Ha már felkerül a plusz hűtő.https://www.youtube.com/@kisstontour
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest