-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
wolfnet
tag
válasz 30z.Samu #51130 üzenetére
Nagyon igazad van. Engem a hideg rettent el egyedül. 10°C alatt tényleg csak a kényszer tud rávenni a motorozásra. Bár bár bár, azért tavaly november első hetébe még robogóztam Dujv.-Fehérvár távon néha. 3°C-be indultam, 5°C-be érkeztem. Az kicsit azt mondom necces, de mégis baromira élveztem. Szerintem amúgy ezek a hideg kalandok koptatták a legtöbbet a robogómon annó. Most gondold el, léghűtéses rotyival elindulsz országútra 70-80 végáttételen majdnem nyélen, úgy hogy amikor megállsz a végcélon akkor sincs bemelegedve jóformán. (Leállítás után langyi volt a kipufogó 1 óra motorozás után.) De hát a honda az honda. Király volt.
Elkanyarodtam..... szóval ja november közepéig én bevállalnám, utána már nagyon nem. Ha lehet hinni az időjósoknak talán addig még a hőmérséklet is elfogadható lesz. Hajrá robogózás!
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz 30z.Samu #51134 üzenetére
Haha! Én arra emlékszem hogy június végén voltunk pár napra barátnőmmel és az sem volt 100%-ban nyár. Tehát 3 napból nagyon jó indulatúan 2 napig volt jó idő. (Jó idő ebben az értelmezésben strand időt jelenti.)
@bogyo112: kb... robogózáshoz tavaly csak protektor inget vettem fel, idén pedig nagyon sokszor rajtam volt a nyári kabát mert vagy az eső lába lógott vagy hűvös volt. Bezzeg amikor a rutin pályán rohadtunk akkor 34°C volt, a pályán pedig kb 60°C, a forgalomban meg hideg volt és esett az eső. Tipikus.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz 30z.Samu #51143 üzenetére
Ja.. elindultam délelőtt egy túrára. Hűvös volt de semmi csapadék nem volt, aztán délután megjött a ködszitálás majd a lassú folyamatos esőzés. Pfúh de fosadék az időjárás. A gép jól vizsgázott egyszer sem csúsztunk meg, igaz vigyáztam is, jól is ment, megfagytam megáztam de bármikor megcsinálnám újra. ~120km elment ma, tulajdonképpen baromkodásra. Eddig a fogyasztásomat nem tudom meghatározni. Vásárlás után kb annyi volt benne hogy a kútig eljutottam, nyomtam bele 2500forintot, kb ~6.6l benzin. 100km után át kellett csavarni tartalékra. Utána nyomtam bele 3500-at, ~8.5l benzin, és újból 100km után kellett tartalékra csavarni. Igaz ebben az etapban volt egy végsebesség vizsgálat autópályán. (Ami 5 évvel ezelőtt történt tehát elévült bíró úr, csak tisztázzuk. ) Ezen felbuzdulva most teletankoltam, kicentiztem. Rajta ültem és úgy, nehogy az oldal sztenderd miatt fals eredmény jöjjön ki. ~12L ment a tankba, úgy hogy 17l-es a tank. Nem is értem, amúgy alig lötyögött valami az alján, de fotókat néztem hogy a fő csap elég magasról szívja az üzemanyagot... lehet hogy akkor tényleg tartalékon még egy 50-60km benne van a gépbe? Leírást nem találok róla az interneten természetesen.
[ Szerkesztve ]
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz 30z.Samu #51157 üzenetére
Király! A robogózásban ugyan ezt imádtam. Felülsz rá, szállsz szabadon.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz 30z.Samu #51162 üzenetére
Az a helyzet, hogy nagyon jó dolog végre nem "megalázva" motorozni. Nyilván arra gondolok hogy nem tipornak el a járművek a föld színéről, nem röhögnek ki ha felveszek egy rendes motoros kabátot az smkp-mra, és a többi... viszont ezzel a géppel máshogy mész. Szóval nem mondanám egy ilyen laza szállásnak az egészet. Én úgy robogóztam pl a városunkból a szomszéd falukba (nagyszülőkhöz, barátnőhöz stb stb), hogy gyakorlatilag kerékpárúton, kertek alatt, 30-40 el rotyogtam, nézelődtem, nyitott plexi, érzed az illatokat, uh bejött egy nyárfa szösz, jólvan majd kimegy... érted. Felülsz erre a vasra és országúton mész el a kis faluba 100-al, élvezed hogy nem akarnak eltiporni, kicsit odafigyelnek rád, és eleve figyelsz mint az állat nehogy meghalj.
A robogózás az egy király dolog, és egy 250-es burgit egyszer még fogok venni az is ezer százalék!!
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz 30z.Samu #51164 üzenetére
Persze, ha összefutunk egyszer kipróbálhatod a bálnát. Amúgy mindkettő egy élmény. Én nagyon nagyon vártam a váltót... sokszor agyhalált kaptam a cvt váltótól, mert nem mindig akarna az ember nyomaték maximumon közlekedni, illetve sokszor jól jött volna üresben gurulni. Egyébként imádtam vele közlekedni. Meg biztos sokat javul ez is, ha picit erősebb engine van mögötte, ami alul is nyomatékosabb. Nekem az állandó pörgetés miatt fájt a szívem csak.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz 30z.Samu #51166 üzenetére
Nya igen. Ezért volt egy 100as honda leadem. Kb 3 hétig bírtam azt hogy mindenki miattam ideges. De komolyan képesek voltak képtelen helyeken megelőzni, mert a 50es 4T-s robcsimmal 43-al tudtam felmenni a dombon és nem tudtak mögöttem még 10másodpercig 43-al menni. Ezért bevállalnak egy tök veszélyes manővert. Másik hogy mindenki halál idegesen és pofátlanul viselkedett velem, amit szintén nem tudtam hova tenni. Aztán lett a honda, amivel a város táblán belül nyugalomban szálltam.
Privátban érdeklődj! :)
-
hori-zoli
tag
válasz 30z.Samu #51168 üzenetére
Ki is előz, nyugodj meg!!! De hogy??
Engem egy idióta autós úgy előzótt meg a múlthéten, hogy alig pár centire ment el melletem!! A szar is keresztbe állt bennem, pedig 65-el mentem az Aerox-al. Persze, szembe jöttek, azért centizet ki annyira!!
Aztán a vasútnál sorompót kaptunk, és ráförmedtem a faszsága miatt.
Annyit válaszolt, hogy jöttek szembe, azért ment el melletem olyan szűken.Azóta úgy motorozom, hogy az autóknak megfeleő bal keréksávban megyek, mint ha autóban ülnék! Így rendesen kikerülnek, ha tudnak!!
-
DigitXT
félisten
válasz 30z.Samu #51168 üzenetére
Szedjen hangyát bokszkesztyűvel.
wolfnet: nagyobb ccm esetén bőven nem arról szól a CVT, hogy végig nyomatékmaxon motorozol. Ott vált: oda akkor pörög a motor, ha nyelezed. Bármely gázállás, ami kisebb a nyélgáznál, szükségképpen alacsonyabb fordulatszámot jelent. Az, hogy egy 50-est, vagy 100-ast folyamat nyelezni kell, hát istenem: egy 150-est, 180-ast, 250-est már nem, vagy 400/500-ast már nagyon nem. De ezt írod is, feltételezésképpen, nos megerősítem: ha van kraft, akkor teljesen kulturáltan lehet közlekedni a CVT-vel. Nem csak züüüüüüm...
Btw. engem pont ezért irritáltak annak idején a robogók, mert mint a STIHL fűrész... Nem is vettem 50-est. 125/150-nel kezdtem: az 50 4T poénnak jó volt bérelni, a rutinpályára járni, de köszönöm nem, Budapestre napi közlekedésre, nagyon "türelmesnek" kell lenni, hogy valaki ne élje meg állandó életveszélyként...
Most is írjátok, hogy kit, hogyan tolnak le, előznek meg: azért egy 125-ös jóval biztonságosabb ebben a tekintetben. De, hozzáteszem DE! Azt sem veszik nagyon komolyan... Ha valamit komolyan vesznek, az a hangos kipufogós xenonos gyorsan haladó beöltözött motoros. Akkor mindegy, hogy CVT, vagy manuális váltó: mennek félre az utadból, ha kell, letolni meg ugye esélyük sincs, mert mindig te vagy a gyorsabb. Ennek a stílusnak is megvannak persze a buktatói, amikor az ember azt hiszi, hogy mindenek felett áll, még a fizika felett is, és egyszer csak kimegy alóla a motorka. Nem akarok célozgatni, de... Jártam így.
[ Szerkesztve ]
-
Dexar007
veterán
válasz 30z.Samu #51174 üzenetére
Vagy azt gondoljak,hogy ,,mennyeeh bazmeh a szaroddal" -- En ezt szoktam,mikor kocsiban ulok.
A gyori kymcostol megkaptam a szervizfuzetket. Ami inkabb ilyen munkalap feleseg. 2008 vegen volt benne 2540km,ekkor hatso kerek csere tortent mert lotyogot.+Egyszer volt olyan,hogy nem indult se hidegen se melegen,erre azt irtak,hogy ,,karbi pucolas".
Ja es fojtas kivetel is volt 2008 vegen.
Tovabb vagy nem gyujtotte a lapokat,vagy nem szervizelte.Az uzenet.:
"Meg vannak a papírjai a motornak.
Mellékletben a fontosabbak.
Ezen kívül van hozzá egy használati utasítás, és egy
javítási kézikönyv. "Bizakodo vagyok most nagyon.-Ugy mint eddig.
Igazabol az a gond,hogy Mo-n olyan robogot talalni,ami nem kulfoldrol lett behozva,es aminek ismert az eloelete, szinte lehetetlen-- Nekem egyszer sem sikerult. Mind a ket Yamaham olyan volt,hogy joskabacsiunokatestverenek a fia vette, vagyis elottem volt kb 8 tulajdonosa, az oraja pedig vagy 7x atpordult.Give me your cum,bull!
-
huszi.gyb
senior tag
válasz 30z.Samu #51176 üzenetére
Nekem is sokan mondták... Nagyobb motor: meg fogsz halni. Hát.. Nagyobb motor, gyorsabban megy, van erőtartalék. Mindezek után nagyobb, jobban észrevehető, és határozottan markánsabb a hangja (főleg tompító nélkül).
Statisztika a napi 1-2 elgázolni próbáló f@szról lecsökkent úgy havi 1-2re. Nem mindegy, hány hülyét kell kivédeni.
Melyiken is veszélyesebb?Decibelmérőm nincs, de azért meghallgatnám már az Addresst, hogyan durrog, és hogy hogyan gyorsul arra is kíváncsi vagyok.
Türelmetlenül várom a találkozót.
www.dongosofor.hu
-
Dexar007
veterán
válasz 30z.Samu #51179 üzenetére
huszi.gyb nem erte ra,en pedig nem kockaztatok 200km-t Most probalom ravenni az eladot,hogy szepen hozza el Pestre, es majd meg utana engedjen is az arbol.
30z.Samu Meg szep,hogy mukodik,mivel ugy hirdeti. De azt mondta,hogy az ara alkukepes. 95-ert van fent, 10-et minimum le kell csippenteni,5 ezer a benzinkoltsege,nekem 2 ezer a busz. Ugyhogy lehetne mondjuk 90 ha Pesten talalkozunk.
[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
üszök
őstag
válasz 30z.Samu #51197 üzenetére
Az a nadrág nekem is jó lenne,annyit simán megér. Kíváncsi vagyok van e olyan ami rám jön. 115 centi a derekam. Ilyen kesztyűt vettem nemrég, könnyű meleg,kényelmes. Az olcsóbb kesztyűk valahogy mind kényelmetlenek voltak.
[ Szerkesztve ]
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
wolfnet
tag
válasz 30z.Samu #51203 üzenetére
Minden téli kesztyű meleg, kivéve télen. !!
Ma újabb ~105-110km együtt az öreglánnyal. Néha nagyon szép napsütés volt, bár hideg. A vas pedig csodálatos. Egyre ritkábban váltok sz@rul egyből-kettőbe... meg visszafelé is húzom a gáz fröccsöket. Néha megy is.
Privátban érdeklődj! :)
-
Dexar007
veterán
válasz 30z.Samu #51208 üzenetére
En sem szoktam letenni a motort,de kivancsi lennek,hogy miert nem faztok?
Tan melegek vagytok?
En mar most 10 fokban is felveszek 3 nadragot,de meg igy is rafagyok. A terdem egyszeruen athul mar 10km alatt is. Jovo heten beszerzek majd egy fasza terdmelegitot/vedot, meg valami normalis gatya is kene,hogy ne kelljen 3-at felvenni.wolfnet: En pont forditva vagyok vele. Felsotestem nagyon-nagyon ritkan fazik, es mivel kezvedo is van a motoron,igy a szelet is eltereli a mancsomrol.Nalam a terd a legproblemasabb resz.
[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
üszök
őstag
válasz 30z.Samu #51220 üzenetére
Az enyéim olyan időben fognak állni amilyen lesz télen.
Fűtetlen beázó bódéban vannak jelenleg nejlonnal letakarva.
DigitXT
(PH! nagyúr)Xc 300-on volt,nekem meg M36M Piaggio blokkom van,jó lenne egy átmérő mert ha kisebb nem biztos,hogy érdemes vele foglalkozni.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
-
-
Mr.Peter
aktív tag
válasz 30z.Samu #51303 üzenetére
Én is végül szerintem az általad linkelt nadrágot fogom venni, csak félek megrendelni, nehogy aztán rossz legyen a méret. (Ezeket a méretezéseket sose vágtam... gyártótól változóan teljesen mások.)
Nincs más lehetőség, el kell motoroznom valamikor a bolthoz.<<<KEEP IT REAL!>>>
-
wolfnet
tag
válasz 30z.Samu #51437 üzenetére
Igen. Magyarországon ez a rendszer ami van szerintem kaki. Most tegyük fel hogy valaki végig járja a ranglétrát. Az A-s jogsik között pont annyi év van, hogy mindig újra kell csinálni a kreszt mert az 2 év alatt "lejár", tehát te sokszorosan fizeted ki ugyan azt a semmi gyenge oktatást amit adnak. Táblákat tanulsz motorozás helyett. ?! OMG ?! Ezután veszel egy A1-es gépet, ami ugyan olyan sokba kerül mint egy használt A2-es gép, ami meg majdnem annyi mint egy használt olcsóbb A-s gép. Ez borzalmas. Gyakorlatilag az A1-es vas (bocsi, de a videóból is látszik) semmire se jó. Annyira kicsi hogy egy felnőtt ember röhejes rajta, pont annyira gyenge hogy országúton nincs utazója.
Lehetne úgy ahogy te is emílted, a B az jó 125-ig bezárólag, az A1 az lehetne 250ig bezárólag. Akinek A1-e van az ha eléri a KORLÁTLAN életkorát automatikusan módosulna korlátlanra. De nálunk sok minden balf@szul van kivitelezve, csak azért hogy lehúzzuk a népet. Magyarországon a telefonszolgáltatóknál sincs az a rendszer, mint nyugaton nevezetesen: veszel egy függő telót 2 évre, majd ha lejár a 2 év automatikusan független lesz! Másik hogy a képzés színvonala az pocsék. Nem az iskolák részéről hanem szabályozás részről, ez az elvárás. 10-el tröttyögés a rutin pályán, gyakorlatilag alapvető motorismereti dolgok, ahelyett hogy elmondanák azt hogy mikor csúszik meg a motor, vagy lenne valami vezetéstechnikai tanács/tréning mint nyugaton. Nálunk a csoportba a 15 emberből 1 ember volt aki úgy érkezett hogy nem ült még nagy motoron, de ő is 50-esezett már. Ergó mindenkinek megy 2 kör után a rutin feladatsor, ergó igazából felesleges. Szerintem. Javítsatok ki ha nem így van.
Privátban érdeklődj! :)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest