-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
frigoo
aktív tag
Csak tippelek, én meghallgatom. Egy fix, most jobban pörög. Hogy a varió vagy a kuplung esetleg mindkettő miatt, azt nem tudom biztosan, bennem csak megragadt, hogy a komolyabb kuplungok mellett valahol súlyt is láttam, plusz mintha valahol olvastam volna. (talán az arhivált egü fórumon)
Ja, nem a kapcsolási fordulatra gondolok, hanem a motor max ford. számára. Tehát az, hogy a malossi multivar görgőpálya kialakítás más, az nem játszik. Súlykülönbség sem volt olyan tetemes, mint a kuplungpofa és harang esetén.[ Szerkesztve ]
-
frigoo
aktív tag
válasz dzso22 #59012 üzenetére
Sztem is így logikus, a kuplung sokkal nagyobb súlyt képvisel, mint a varió. A variószetteket nem tettem rá mérlegre, csak a kuplungpofákat, ott markáns volt a különbség.
ludsi: ha nem szükséges, mégegyszer szét nem húzom.....Hát épp ezaz, hogy nagyon nem mindegy.
Ismétlem, mindez agyalás. Túl sok összetevő változott egyszerre, hogy egyérteműen ki tudjam jelenteni mi miatt van.
[ Szerkesztve ]
-
frigoo
aktív tag
Ez királyabb, az előbb ludsimon által linkelt varió görgöpálya tuning kicsit szélsőségesebb megfelelője. Ez a második csávó egész korrekt, a felszereltséget illetően.....
Itt aztán nincs cicázás, ahogy a hengercserénél sem volt. Áhh, megkenni az új alkatrészeket esetleg olajjal, vagy az összeszerelés előtti mosást már ne is említsem. A sámli megtartja, az az idom meg "jólvanazúgy" lógva is......ludsimon: azt vágom én is, hogy borul minden, múltkor én is lezongoráztam. A gyári 6,2 volt, 5,8-al ugrott, most meg 7,0g van benne és még így is pörgös, lehet lesz az valahol 7,0-7,5 között is......
[ Szerkesztve ]
-
frigoo
aktív tag
válasz ludsimon #59657 üzenetére
Sztem 2Tnél sokkal sarkallatosabb pont kopás szempontjából, hogy elégtelen a kenés tolóüzemben mint a magas fordulat.(nem az extrém fordulatra értem.) A kopás sokkal fokozottabb hideg állapotban. Ha ezekre figyel az ember, akkor sztem nincs gond.
4Tnél pl. az extrém alacsony fordulaton való furikázás nagyon káros, ugyanis alacsony fordulaton az olajszivattyú nem képes elégséges nyomás előállításra, így a kopás akár hatványozottan növekedhet. Minden motornak van optimális működési tartománya, ezek egy, általában a max. nyomaték, max teljesítmény ill. a hatásfok görbe legmagasabb pontjából származtatott sáv.
Sajnos itt sem fekete-fehér minden, sok minden beleszólhat az egyenletbe. Szerintem. -
-
frigoo
aktív tag
válasz dzso22 #59734 üzenetére
Ilyen túlmelegedés nekem is volt, kuplung ill. kontrasztcsere után megszűnt. Ugyan az volt nálam is, amit leírtál, hidegen ok volt, melegen a kapcs ford leesett, plussz még nálam a varió is szar volt, nagy tempón gázelvételkor valahogy nem úgy váltott vissza ismételt gázadáskor.
A szíjhosszon még én is rágódok, sztem rövid a 747es, csak vacsi új, most marad.
ludsimon: nekem a szabadonfutóm zörög kicsit alapjáraton, gázadásra megszűnik, ill. egy harangozó hangom még mindíg jelen van a kuplung felől, pedig új a harang és a kuplung is.[ Szerkesztve ]
-
frigoo
aktív tag
Sziasztok!
Lenne egy 1997-es Malaguti F12 minarelli blokkos robeszom és a kipufogóm sajnos csereérett. Jól gondolom, hogy ez jó lesz nekem: Kipuff
Válaszokat előre is köszönöm.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter