-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
SirKero
őstag
válasz runner 125 #25392 üzenetére
Én egy szóval sem mondtam,hogy egyedi
Nekem be jön és ha nincs vele több gong mint más típusokkal akkor még az ára sem vészes .
Na ez már egyedi [link][ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
barack1997
senior tag
válasz runner 125 #25360 üzenetére
Már én is akartam kérdezni, hogy legálba megy a 125/172 Malossi kit, de látom igen. Na akkor mégis meglesz a Runner 180, kicsit másképp de meglesz Télen eladom az 50Sp-t és fasza vagyok
-
Criton
veterán
válasz runner 125 #25401 üzenetére
Lehet meg is nézem ma bár ha Aeroxnál nem erősebb , akkor most még inkább az Aerox
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
válasz runner 125 #25404 üzenetére
Ilyen manuális váltós motorokon még életemben nem ültem, azt sem tudom hogyan kell váltani vele ott még nem tartok a tanfolyammal.
Ha erősebb mint egy 50es yamaha aerox vagy aprilia SR50 akkor lehet megnézném...
Azt írják kényelmes és városban sincs vele gond. -
barack1997
senior tag
válasz runner 125 #25404 üzenetére
Na ez fail, a DERBI-nek saját blokkja van és nem AM6 (jobb is egy picit mint az AM6), és a GasGas-ok E50-esekben meg Gilera blokk van
Ui.: Engem még nem hagyott ott robogós, pedig jött egy 70-es Jog Yasuni C16-al de csak ordított mögöttem a gyári kipufugó rendszer egy rakat kaki, sokat visszafog a blokkból, metrakit rendszerrel GPS-el 88-at vitte 14-52-es áttétellel[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #25404 üzenetére
Egyik haveromnak van pár éve egy Aprilia MX 50 (ugyan az az AM6-os blokk és váltó, ha jól vágom). Jó kis gép, újonnan vették, még 2005 körül. Azóta faterja használja, talán 20 ezer km lehet benne, egyszer cseréltek benne dugót, gyűrűt, két karbi tisztítása volt, és két garnitúra gumit rúgott le róla. Nála mindig 4 liter körül eszik, bár inkább felette, mert pörgetni kell hogy menjen. Pár éve letette a motort, azóta faterja jár vele SM szettel mezőrködöni, sok mindent már nem tudok róla, de anno szép gép volt, jól is ment, mármint 50-es váltóshoz képest.
#25408 DigitXT : Had izzadjon . Megtanul váltani . Mondjuk oda én se venném meg .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #25414 üzenetére
Leteszi a vételárat, próbálgathatja: ha eldobja, már az ő kockázata.
Amúgy szerintem nem lenne különösebb baj nagyobb váltósokkal Bp-en,
amik pl. nyomatékból is tudnak gyorsulni és gurulni. De egy ilyen 50-est
tényleg állandóan pakolni kell ide-oda, ha az ember haladni akar. Nem
beszélve arról, hogy milyen "szánalmasan" néz ki egy "sportmotor", ami
a zöld lámpára elkezd zümmögni, kék füstöt tolni és alig gyorsulni.
Akkor már tényleg inkább robogó. (A "sportmotorban" meg legyen erő.)Amúgy melóba járni meg főleg robogó: csak beledobod a sisakot, meg a
kabátot, s már mehetsz is az irodába utcai ruhában. (Csomagtartó rulez.)
Persze rendes motorokra is szerelhető doboz: itt a garázsban csak olyat
látni, hiszen senki nem akar kezében a sisakkal flangálni egész nap...
Szerk: na jó, van aki nem rakott dobozt: otthagyja a cuccot a motoron...
Vannak azért elég szép gépek errefelé. Mind robogóból, mind váltósból...[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #25419 üzenetére
Ha már ennyit szánna rá akkor inkább ez.
-
Sayan_
csendes tag
válasz runner 125 #25419 üzenetére
Köszi a gyors válaszokat
Nos...ennél azért valamivel kevesebbet szánnék rá, olyan 300-350 körül max. Bár amiket linkeltetek elég jól néznek ki. A 180-as 4T-kről vélemény? Itt van pl ez: [link]
A Majesty-k formavilága annyira nem bejövős, viszont ezek a Runnerek nagyon ott vannak! A Leo-ról viszont nem sokat tudok! -
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #25425 üzenetére
Legalább nem tekert órás.
-
Smani1
csendes tag
válasz runner 125 #25442 üzenetére
Néztem már. Rendszám de lehet akkor holnap megpróbálom. Bár picit sok. ~300k körül van a határ.
Basszus. Piszok ritka egy jó állapotú 180 2T rendszámos patent runner.Szerk
Bár műszakit ír akkor rendszámnak is kell lennie. Bár ha patent is kicsit túllóg a keretem.[ Szerkesztve ]
Smani
-
Smani1
csendes tag
válasz runner 125 #25444 üzenetére
Az lesz. Amúgy szerintem kicsit feltünő hogy nem 50-es
Mire figyeljek ha netán elmegyek? Vízpumpa, szilentek ezeket néztem hogy folyik/kikopik.
Smani
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #25448 üzenetére
Csiszolt szeg.
-
Smani1
csendes tag
válasz runner 125 #25448 üzenetére
Remek köszönöm. Olyan könnyű ezekkel kerekezni amúgy?
Illetve amit SzlobiG linekelt leszámítva a benzincsapot (benzincsap???!!!) jó vétel lehet?
Smani
-
Smani1
csendes tag
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #25462 üzenetére
Áh, előre tárcsa... felesleges, olyan lesz ez mint az MZ TS, csak 4T-ben. Én is írtam a sportmotoron hogy minimum 350k lesz itt nálunk, úgy meg már rohadt sok.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
félisten
válasz runner 125 #25477 üzenetére
Kár, nincs valamelyik motoros lapnál Motowell tartósteszt.
Egyik kizarja a masikat.
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #25483 üzenetére
Egy szóval sem írtam hogy turbóval szerelt diesel ellen. PDTDI, meg mint tudjuk, igencsak tud lépni, főleg ha az a motor egy Polo, Ibiza vagy Golf kategóriájú gépben van. Ilyen alapon az 1.6-os benzinesre is írhatod hogy hát hülye, ezek megeszik, de nem versenyzek én velük, csak a gyorsulást néztem egy darabon. Maradjunk csak a szívó dieselnél, középkategóriás kasztnival, tehát pl. Vectra 1.6 nem igazán tud ellépni előlem, kanyargós szakaszon.
Igen, örülök hogy a kapcsolót könnyű beszerezni, bár nem olcsó, mert postával 3-3,5k körül van meg, bár mindenképpen megéri, ugye fő a biztonság.
#25484 horvathkrisz: A tankjánál 5 liter és 1,5 liter arányban oszlik meg, tehát összesen 6,5 liter, bár van ahol 6,7 litert mondtak. Benzin lámpa elég vicces, elvileg "üres a tank", de ha egy fekvőrendőrön átmegyek, vagy szenderről leveszem-visszateszem, elalszik és több km-en át nem gyullad ki, majd 10-20km után megint jelez. Én nem bántanám könnyebb görgőkkel, akkor ár elég nagy fordulat kell neki hogy menjen, és a melegítés se biztos hogy menet közbe fog menni, mert én főleg menet közbe melegítem be, mivel álló helyzetben csak fél-egy percet hagyom ketyegni, azután 2-3 gázfröccs, és mehet a móka, max 7 ezres fordulatig, míg el nem éri a 4 csíkot a vízhőmérséklet, azután természetesen lendületesebbre veszem a figurát (de nem kell nyelezésre gondolni).
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
félisten
-
Criton
veterán
válasz runner 125 #25510 üzenetére
Komolyan olyan dolgokon lovagoltok aminek köze nincs az eredeti kérdéshez.
Jó nem ment 94el, akkor egy 50es csak is 45km/h ra képes, nem érdekel, óra szerint 120ig van skálázva, 105öt mutatott mikor a GPS mért. Ennél tovább nem ment. Pár km egyenes szakasz minden nélkül.
Jobban megy mint a Motowell és előzni sem akarnak. Elviszem szerelőhöz és majd ott megtudom mi a gond, ennyi -
Criton
veterán
válasz runner 125 #25512 üzenetére
Igen, de én is többször írtam már. hogy "Elviszem szerelőhöz és majd ott megtudom mi a gond, ennyi", utána ti jöttök, hogy "ennyivel nem mehet", "ennyi idős motort minek vettél" stb..
Én azon vagyok most kiakadva, hogy olyan részleteket vesztek ki, ami nem is a tényleges kérdés volt. majd írok ha találok rendes szerelőt, ha nem akkor majd Gergőhöz elviszem jövőhét után.[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
válasz runner 125 #25515 üzenetére
.
Nem direkt csinálom, de egy jó pár hozzászólás óta nem lovagolok rajta (azóta írtam, hogy elviszem szervizbe a gépet és megtudom mi a gond) utána megint jönnek olyan válaszok amire én is válaszolok, erre jön, hogy én mit lovagolok rajta... , és egy kicsit kezd lekezelő lenni a válasz,(nem 15..16.17 éves vagyok) de a reakciód gondolom a szóhasználatom miatt olyan.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #25515 üzenetére
Amire nem szeretnél reakciót, azt ne közöld.
Az még hagyján, hanem rákérdez, hogy lehet-e a kuplung.
Pedig le lett írva, hogy a hajtáslánc egésze lehet...! Ennyi.Criton: ha meg tudnánk mondani, hogy biztos túl nehezek
a görgők, azért tapasztalod a jelenséget, mennyivel lennél
előrébb? Veszel könnyebb görgőket, és otthon cseréled?
Ugye nem: akkor viszont úgyis (egy) szerelő fogja átnézni,
innentől meg holt mindegy, hogy mit tippeltünk itt neked...#25480: azért kell cserélni, mert "elfogyott" 43000 km alatt.
Oké: ha én fogom cserélni, akkor mindent jól meghúzok.
Viszont nekem annyira nem sürgős. (Csak jövő héten jön a
cucc (Grimeca már nincs, így Adige lesz), a műszaki meg
20-án jár le, tehát simán csináltathatom a szerelőmmel is.)
Mégiscsak ő a szakember: egy pár ezrest megér a tuti...#25518: most már az is baj, hogy hozzászólunk? Előtte az
volt a baj, hogy nem szólunk hozzá: fene igazodik ki rajtad.#25516: szerintem az ide írogatók többsége sem 15..16.17
éves... Én pl. 29: de mondjuk 30 fölött is lehet kezdő valaki
valamiben, nem? Ilyen szempontból a kor nem jár előnnyel.
Egyszerűen egy ilyen hibaleírásból nem lehet pontosan azt
mondani, hogy cserélj ezt-és-ezt, mert az a baja a gépnek.
És ha kétszer írod le ugyanazt, kétszer kérdezel rá, mégis
milyen reakciót vársz? Szerintem kár a stíluson lovagolni...
Nem muszáj minden HSZ-re válaszolni, egy adott probléma
lecsenghet úgy is, hogy nem fejtegeted tovább, és kész.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #25519 üzenetére
Két éve lesz nálam (07/20-án), 35000-rel vettem: évi ~4500-at rakok bele.
Igen, én gyakorlatilag csak városban használom: az előélete nem ismert.Szerk: télen nem hajtom, szóval csak "szezonban" megy bele rendesen,
főleg csak melóba járással... De nem riadok vissza attól, hogy elguruljak
valami beszerzendő PC-s cuccért pl. Dunakeszire, stb. Szóval egy-két
hosszabb szakasz befigyel, de általában ritka. Átlag hétköznap ~20 km,
bár mostanában ki szoktam ugrani Barátnőmmel ebédelni, az +2x4,5.
Szóval semmi extrém. Viszont: 41750 óta benne van a SpeedoHealer,
így ~10%-kal kevesebbet mér távolságra (a sebesség pontos - az volt a
célom!), tehát a szervizelendő dolgoknál figyelembe kell majd vennem...
Magyarán lehet, hogy már 43125-nél járok, csak az óra máshogy tudja.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz runner 125 #25519 üzenetére
Köszi szépen Ezek szerint akkor globálisan, a hajtóműolajból okés az ásványi is?
[ Szerkesztve ]
-
Bati0501
őstag
válasz runner 125 #25492 üzenetére
Elég durva-nekem-,h van olyan robogó,ami összkerekes.Bár mennyire használhatóak,az már biztos más kérdés.
-
horvathkrisz
addikt
válasz runner 125 #25534 üzenetére
De, de csak magyarorszagon van ez a "gyorsitott" B125-ös es kb 150€-bol meglenne a jogsim.
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #25548 üzenetére
SR Factory műszerfal: [link]
Ebben van köridő mérő, szerviz periódus jelző, stb. Amik nincsenek az NRG-be/Runner-be. Ez a két utóbbi gép tuti hogy Philips elektronikával van szerelve, tehát a "szerintem"-et javítsuk ki pontos, kézzel fogható adatokra, mert így túl sok a talány. Ugye SR-nél állandó gondot okoz a szervizkulcs eltüntetése 4000km-enként, és hasonló dolgok.
Akkor már vágom hogy miért olyan olcsó. Bár a gyári markolathoz nem ragaszkodom, az enyémről én szedtem le a gyárit, mert egy fém biz-basz volt ráhúzva, és csak levágással jött le, bár legalább tudom hogy egyben volt/van a gép.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #25550 üzenetére
Ez eddig szép és jó elgondolás. De az elektronika pontosan milyen benne? Mert akkor szétszedem az enyém hátulját és megnézem a pontos típusát, azután hasonlítunk. Mert nekem motorszerelő srác mondta hogy SR Di-Tech-et és Factory-t felejtsem el, mert túl bonyolult, szerinte a Runner/NRG-vel nem fordulnak elő olyasmi problémák mint a korábban említett Factorykal.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Debilon
addikt
válasz runner 125 #25548 üzenetére
a puha mit jelent kopásban?
pl. ezt a Pilot SC-t nem találtam a "méretemben" a TayloréknálSuzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
veterán
válasz runner 125 #25558 üzenetére
Jah ülésnél van
Most ott tartok hogy leengedtem a benzint hogy legalább a drága benya ne follyon el. De azért az milyen ciki hogy ráadtam a gyújtást mondom megnézem mennyi benzin van benne, és már a pirosba volt a jel. De azért fullra engedtem egy 2l-es flakont illetve egy másikat negyedig kb. Szóval csupán ilyen pontos a szintjelző
Amúgy már ott tartok hogy megbarátkoztam a gondolattal hogy azzal a jó 2 littyó benzinnel körbelocsolom aztán a kertbe felgyújtom. De azért a szervízt még megpróbálom, kíváncsi vagyok hogy mennyivel húznak majd le
Szóval motowelltől mostmár télleg óva intek mindenkit. soha de soha senki nevegyen ilyen márkát.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
válasz runner 125 #25556 üzenetére
A videón megnézhetitek mi az amit mostmás lépten-nyomon csinál, néha lököm, hogy elinduljon. Korábban nem volt ilyen, 7k alatt meg se moccant, most meg moccan, de nincs nyomaték. [link] - kb fél óra és HD-ben elérhető.
-
Brogyi
senior tag
válasz runner 125 #25588 üzenetére
"Continental ContiTwist nekem nem vált be. Vizes úton qrva szar." Na, én is ezt mondtam.
Az über gagyinak mondott Heidenau klassszis a CintiTwist-hez képest. -
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #25611 üzenetére
Akkor azt úgy is használták. Gyere nézd meg az enyémet, 2006-os és 16 ezer km van benne, ezzel nincs ilyen gond!
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #25616 üzenetére
Mondjuk én minden motorozás után áttörlöm. Én úgy fogalmaznék hogy azért néz ki úgy, mert el van hanyagolva.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #25624 üzenetére
Látom neked külön kell felvázolni a dolgokat .
Nem, egy 2T Zip volt, pontosan ilyen:
Nem főútvonalon ment, ott azért szoktak menni rendesen (én is mentem az NRG-vel már kamion mögött 85-el, sőt Gyula felé, autóval egy rövid szakaszon 110km/h-t tartotta előttem a kamion), hanem egy kanyargós rész volt, ahol 60 fölött nem igazán lehetett menni, egy akkora nyergesvontató meg még épphogy csak befér az ívekbe. Tehát ha akartam volna (van elég vér a pucámba) akkor ráhúzom a gázt és a papó után eredek, de nem mertem, szóval az öreg tökösebb volt mint én.
#25625 SymbianOS: Nagyon is, Simsonhoz fejből vágja a csapágy méreteket az öreg .
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
g@bo
nagyúr
válasz runner 125 #25624 üzenetére
enyim egy pizzafutár vitte el, a bosnyákon. ja, volt valami lábműtétje mert előtte elütötték... gyanítom, már nem előz kamionokat.
na, szereztek öregemék a suzuki bara-hoz egy lengéscsillapítót, 12k volt a motor, a mostani cucc 4k. gratulálok.
tipikusan az az eset, megveszem a legolcsóbb xart, majd szép lassan ráköltök még 5* annyit, + idő & benzin.... e-mellé még használni se lehet, meg időnként itt ott lerobban. -
Criton
veterán
válasz runner 125 #25693 üzenetére
Elég pöpecül nézz ki, semmi karc nincs rajta
-
akos727
senior tag
válasz runner 125 #25699 üzenetére
Egyik haveromnak ülésében volt a sport szűrő alu hengeren... jó dobozhangot csinált neki
-
barack1997
senior tag
válasz runner 125 #25699 üzenetére
Jó helyre rakta a szűrőt, csak a dróthálós szart sem ér, még Simson-ra se raknám fel..
-
LA1703
tag
válasz runner 125 #25703 üzenetére
Nekem a KX-hez rendes olajam volt, nem spray. Olyan volt mint a takony, bele mártottad a légszűrőt és egy éjszakát pihentetni kellet. Eszméletlen mi por mennyiséget meg fogott, egy másfél órás pályázás alatt.
http://fektigumi.hu/
-
tothlaci
csendes tag
válasz runner 125 #25703 üzenetére
Gyári szivacs légszűrőhöz milyen spray-t , vagy olajat ajánlasz ?
Melyik a jobb, ill. kezelhetőbb ? -
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #25707 üzenetére
Áhh idén már biztos nem, főleg hogy a 3. variátor patent állapotú lett, meg most 40k-t arra is nem költök.
Amúgy nézz körül aprókon lehet találsz olcsón esetleg jó állapotú használtat. Vaterán új malo volt 13k-ért csak Piaggo 4T-hez.
-
SirKero
őstag
válasz runner 125 #25699 üzenetére
(Amúgy, ha nem akarod h megállítsanak a legjobb trükk, ha beállsz szorosan egy nagyobb furgon, teherautó vagy bármi mögé.
Ez egyedül kivitelezhető de úgy néz ki,hogy holnap két cimbivel gurulunk egy nagyobbacska kanyart ( 100-120 km ) és mivel hárman leszünk bolyban nagyobb az esélye,hogy kiszúrnak bennünket.
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
lsebestyen
addikt
válasz runner 125 #25715 üzenetére
"Ha elmegyek és kipróbálom akkor miből lehet következtetni, hogy tényleg kamu a km? "gyenge" a motor? Mennyit mennek ezek el pl dugócsere stb nélkül?"
szerk.: "Ebben nem 2db rugónak kéne lennie benne hátul?"
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz runner 125 #25717 üzenetére
"Köszi. Felhívom és kérek róla képeket. Aztán meglássuk mi lesz. "
SZERK.: "Na ezt se hívom fel... Hangposta..."[ Szerkesztve ]
-
AndrewTdi
addikt
válasz runner 125 #25707 üzenetére
Már agyalsz rajta pár hónapja.
mit kell agyalni rajta?
Meg kell rendelni, feltenni és megosztani a tapasztalatokat. -
zso79
őstag
válasz runner 125 #25755 üzenetére
Jobbulást! Azért jó hogy "csak ennyivel" megúsztad
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #25755 üzenetére
Jobbulást. Mocit ilyen esetben le kell szarni, a te egészséged sokkal fontosabb, de mondjuk komolyabb baja nem lett, a ilyen meg megesik.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
AndrewTdi
addikt
válasz runner 125 #25755 üzenetére
Nem mondom, hogy szerencsésen megúsztad, de szerencsésen megúsztad.
Van egy félig meddig jó mondás: Amit pénzzel ki lehet javítani, az nem nagy baj.
A lényeg, hogy te jól vagy a körülményekhez képest. Bár ahogy ismerlek, jobban siratod a mocit, mint a Térded vagy bármely egyéb bajodat, ami lett.Hazudnék ha azt mondanám, hogy ebben a 40 fokban mindig felöltözök. De ha hosszabb útra megyek (nem BP) akkor felöltözködöm. Tudom, rossz felfogás ez is, mert 10 méter alatt is lehet nagyot esni, de az ember bárgyú.
Nem tudom estél-e már. ha nem, akkor átestél a tűzkeresztségen és szerencsésen megúsztad. (remélem nekem még várat magára az első esésem)
Nyúzott lett a jobb kopoltyúd. van egy visszautasíthatatlan ajánlatom. nekem a bal oldali nyúzott. Odaadom a baloldali nyúzottamat, a te baloldali hibátlanodért, így mindkettőnknek szimmetrikus lesz.
na viccet félre téve!
örülök, hogy jól vagy és semmi komolyabb bajod nem lett!
Figyeljen oda mindenki! Ebben a melegben csökken a figyelem, a reakcióidő!
Új hozzászólás Aktív témák
- Jura C60 kávégép eladó
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Periferiak - Telefon - Barkacsolas - Nyari - Konyhai -- Cuccok olcson--
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!