Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
válasz urbanjozsi #37000 üzenetére
F12-es Malagutit nézegess, ennyiért fogni jobbat .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Klemens #37010 üzenetére
Nah, a linkelt Aeroxot felejtsd el, abban még a blokk is tákolt, a km tuti kamu, festés sem eredeti, tehát újra van matricázva, szedett-vetett alkatrészekből van felépítve.
A Di-Tech nem szériahibás! Csak a Morini blokk alapból nem ajánlott, nem hogy az első szériás befecskendező rendszerrel, de még karburátorral sem! Egy Piaggio blokkos befecskendezős PureJet jó lenne, de ilyen áron esélyed sincs rá.
Első körben megnézném a nagy kerekűeket, mint Aprilia Scarabeo, Piaggio Liberty, mert itt egy régebbi példányt olcsóbban megfoghatsz, azután a sportrobogókat, lehetőleg vízhűtéssel, viszont itt elég nagy a rizikó, mert legtöbbet hajtják is rendesen. Tehát: Malaguti F12, Aprilia SR (Minarelli), Piaggio NRG (MC3), Gilera Runner, stb.
Nézz szét, ebben az árban jobb ha egy karburátoros, régebbi szériásat veszel, injektorosat nehéz megfogni, ami tényleg jó, abból pedig csak a PureJet, vagyis Piaggio blokkos, második szériás befecskendezővel szerelt modell ajánlott (elég tartósak). Csodát nem kell várni legtöbben lesz 20-30 ezer km, a km órába meg annyit tekernek amit nem szégyellnek. Minarelli vagy Piaggio blokkos motorokat keress, szerintem előny a nagy kerék, lehetőleg 13"-os kereke legyen a kiszemelt példánynak.
Pár általam kinézett robogó:
NRG - évjárat kamu, km stimmelhet.
NRG - km kamu.
NRG PJ - ha jó, én ezt hoznám, az enyém is ilyen blokkal van.
Mala F12 - műszerfal cserélve volt."A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
-
Tothgera30
Ármester
válasz urbanjozsi #37032 üzenetére
12 ezer km utána főtengelyről lejár a csapágy, persze ez szétszedés után derül ki, addig meg kotyog benne. Főtengely sonka nem tölti ki rendesen az űrt, ezért csekély az elősűrités a forgattyúsházban. Továbbá elég mélyen ülő membránház.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz urbanjozsi #37039 üzenetére
Értem. Inkább nézegess azokat amiket Klemens kollégának említettem. Olcsón meg SR-ből, csak Minarellit szabad venni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #37044 üzenetére
Jah, ahogy nézem, 120-150k körül simán elkérnek értük. Mondjuk a fölött meg már újabb 4T vizes van.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
-
Tothgera30
Ármester
válasz tvse1995 #37225 üzenetére
Az Aerox elég kicsi, én 180cm fölött nem ajánlanám, de a Runner/NRG kategóriájú robogók már kicsit testesebbek, ott 190cm-el bőven elférsz.
50ccm-es váltóssal az a gond hogy állandóan váltogatni kell hogy menjen, ugye 6 sebesség, 80km/h végsebesség, itt indulás után rögtön rakhatod 2.-be, azután pedig jön a lábtorna, mert folyamatosan váltogatni kell. Hegyi utakra jobb mint a robogó, de városba azért egy automatának jönnek ki jobban az előnyei.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
-
Tothgera30
Ármester
válasz Rico45 #37266 üzenetére
Nem tudom mennyi motorszerűség lehet annak, ami csak látszatra motor. Kb. Gilera DNA jut eszembe. Én inkább Opent-t vennék, de nem az én pénztárcám, nem én döntök.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
-
Tothgera30
Ármester
-
Tothgera30
Ármester
válasz korpicschess #37324 üzenetére
Szerintem valami motorbontót telefonálj végig. Aprópénzért utánad fogják dobni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz korpicschess #37327 üzenetére
Semmi gond, keress rá a neten, van máshol is. Esetleg motoros boltokat is nézhetsz, ahol van (komolyabb) alkatrész kereskedelem és forgalom. Ha el karja adni akkor fel fogja neked adni postán, az meg 500Ft-ból meg is áll, úgy hogy biztonságban nálad is lesz.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Basszus, napi használt robogó.... Vizes Stalker
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz korpicschess #37357 üzenetére
Ronggyal töröld át a féktárcsát, csinálj pórba fékezést, töröld át még egyszer és jó lesz.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz urbanjozsi #37368 üzenetére
Levegős Mina. Elég jó konstrukció. De ez se első festés.
#37371 urbanjozsi: 90-110k körül talán megér. De így látatlanba nehéz.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz hermanyi #37372 üzenetére
Tényleg, sajnos az eleje és hátulja törve lehetett (ezért is fényezték), de két oldalára is fektették már. Azért egy jobb első indexet és egy első sárvédőt megérdemelt volna. Kicsit zavar a fehérre fényezett hátsó sárvédő, ha őszinte akarnék lenni, én visszacsinálnám gyári állapotába, vagy keresnék rá egyet. A zsírt egy picit nyomja, és nagyon olajos a keverék, egy kipuf takarítás nem ártana neki, az enyém csontszáraz télen-nyáron, és ha tocsog az olajban az hamar szoruláshoz vezethet! Km sem valós, gumikat is cserélték, ebben már bőven vagy 20-25 ezer km. Az ismerősöd tuti hogy újonnan vette? Hogy élhette le ilyen csúnyán első tulaj létére? Onnan nem hiányzik szűrő, ott megy be a levegő a légszűrőbe...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz urbanjozsi #37378 üzenetére
Nem kerülendő, ez PureJet.
Viszont a linkelt példányt messziről kerüld el. MC4-es NRG-t ilyen áron nem veszel! Gondold végig, új ára 600k körül volt, szerinted 100k körül oda fogják adni ha nincs nagy baja?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Bogyó bá' #37383 üzenetére
Bármely kereskedő többet ad érte mint amennyiért el akarja adni. Ugyan ez 200k-ért se lenne jó, se 300k-ért, egyszerűen nézz rá, már megette kenyere javát, a idom több lesz rá mint amennyiért el akarja adni. De továbbmegyek, én anno nézegettem motorokat, nem hiába vettem Pj-t, de ebből sem az olcsó árkategóriásat kell megvenni, mivel ha nagyon kell neki a pénz, akkor szervizelni se volt pénze, ergo ez már bukó pont.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
-
Tothgera30
Ármester
Akkor Liberty...
Tehát ez elég nagy testű (habár nem legnagyobb, de autók közt elférsz), viszont a kerékméret jobban számít, főleg ha ennyit mennél vele (gondolom napi 2*22-25km), akkor érdemes nagy kerekűt választanod. Ezek bírják tartani a forgalom ritmusát, sőt bátran lehet velük előzni (mondjuk én tuti pakolnék bele valami Multivart). Ülése kényelmes, bár napi szinten egy vizes 50-esel is le lehet húzni 2*20km-t, de mivel neked forgalmas útra kell, ezért jó lesz az. Amúgy használtan jó áron van (bár legtöbben nincs érvényes műszaki, tehát érdemes levizsgáztatni), illetve főleg magyar papírost keress.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #37567 üzenetére
Ez elég nagy sztereotípia. Mifelénk inkább a korosabb robogósok használják. Mondjuk a közeli uszoda tulajdonosának, aki egy 60 körüli bajuszos férfi, egy vajszínű ET2-ese van. Bár újabb modelleket lehet a fiatal felvágni akaró kisfiúk/kislányok használják.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz sifu91 #37580 üzenetére
Ezt láttam. Sajnos a műszerfal itt is cserés volt, a festés-matricázás és évjárat sem egyezik. Nem akarom lekiabálni, de ez is egy olaszból hozott szakadt külsejű gép, mely újrafújva és matricázva lett, vateráztak bele egy műszerfalat, visszatekerté és ment eladásra. A mostani tulaj meg adja el, így felújítás előtt, míg komolyabban bele kellene nyúlni. Ne legyen igazam, de sajnos a legtöbb ilyen. De fogadni mernék, tudom honnan van a motor .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz huszi.gyb #37623 üzenetére
SYM-en az első féket ha behúzom "recseg" a kar. Olyan, mint amikor a bovdenes fék totál kiszárad. De ez olajos. Nincs tele olajjal, de a kör alsó 1/3-áig ér. Érdemes vele foglalkoznom? Bérelt motor, még 1 hétig lesz nálam.
Addig még kibírja, de után töltheted. Viszont ha nem töltöd, abból se lesz baj.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz huszi.gyb #37649 üzenetére
Mert fejben az van hogy 50ccm = Simson S51/Jawa Babetta 210
Ezért gondolják hogy egy 50-es robogós/váltós biztos gyenge. nem megy, stb. Ezért kell nagyobb, közben meg egy levegős 50-essel sem bírnak le. Jó példa erre keresztanyám, aki 50ccm-es Dio-t kerékre vágta és úgy kigyorsúlta a kerítést hogy a kapu kitört. Persze 50ccm, de cuki, biztos megy úgy mint egy városi kerékpár, csak nem kell tekerni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
-
Tothgera30
Ármester
válasz urbanjozsi #37690 üzenetére
Szép, grat hozzá. Jó szerelégetést! Tőlem tuti egy ilyen Rossis fényezést kapna.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz urbanjozsi #37774 üzenetére
Szép kis gép még mindig. Jó áron vetted. Motorikusan is bele lesz nyúlva, 70ccm utcai (vashenger), vagy gyári állapot megtartása a cél?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz urbanjozsi #37787 üzenetére
Esetleg egy sportvariót megérdemel, kevlár szíjjal, hidd el, sokat dob rajta.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
"...nem azon agyalnak, hogy az 1800-as vagy a kétezres cruiseren lesz-e nagyobb farkuk. Tudják, hogy kicsi, nem félnek ezzel évezredek óta együtt élni..."
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen