Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hcol7

    senior tag

    válasz PociAti #16162 üzenetére

    azert ez elegge bullshit-gyanus info, ha csak ennyit ir a release note : )

    [ Szerkesztve ]

  • HUNited

    őstag

    válasz PociAti #16162 üzenetére

    Nem feltétlen nyomtatóra gondoltam, nálam ami konkrétan előfordult, az óra volt (frissítésről frissítésre egyre gyengébb lett az akkuja, miközben a tudása nem változott, sőt). Szóba hozhatjuk most aktuálisan például a Google Pixel 3 telefonokat is. De amúgy gyanús hogy az Epson nyomtatóm is tervezett elavulás áldozata lett, a modellcsaládra vonatkozóan a B203-as hiba gyanúsan megsokasodott az elmúlt időben (olyanoknál is, akik gyári patront használtak). Mindezt úgy, hogy igazolhatóan 1100 és 1150 oldal között nyomtattam vele mindösszesen, és egy konkrét nyomtatási művelet közben lett baja (az egyiksor még tökéletes, a következőt már nem tudja kinyomni), miközben semmi sérülés nem látszódik a fejen.

    Azt azért elárulhatnád, hogy mi köze van a nyomtató gyártójának ahhoz, hogy én milyen patront veszek bele. Pl. az autógyártókat is megbüntették és eltiltották már attól a gyakorlattól, hogy csak a saját szervizük mellett érvényes a garancia. Nem tilthatják le a nyomtatót csak azért mert nem eredeti kellékanyag van benne. A HP ezt nagyon rosszul csinálja, és előbb utóbb szerintem meg is üti a bokáját miatta.

    A garanciális (szavatossági és jótállási) jogszabályok pedig egyértelműen kimondják, hogy ha egy hiba nem rendeltetésszerű használat mellett történik meg, csak akkor zárja ki a jótállás/szavatosság érvényesítését, ha az egyértelműen visszavezethető rá. Magyarul ha egy multi nyomtatónál behal a scanner, nem utasíthatják el a javítást utángyártott tinta miatt. ÉS EMELLETT a jótállási idő alatt, valamint a szavatosság első fél évében a gyártónak van bizonyítási kötelezettsége, és ez nem azt jelenti, hogy csak mert én a gyártó azt mondom.

Új hozzászólás Aktív témák