Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dhampir

    félisten

    válasz r0b1 #115 üzenetére

    A honosításról néha eltérő véleményeket hallottam.

    A legbiztosabb az, ha felhívod a Dell Magyarországot:

    +36 (80) 016 157

    Elvileg itt is elindítható a tulajdonlási folyamat:
    Warranty and Ownership Transfer

    További információt esetleg még itt is kaphatsz:
    Dell notebook topic

    [ Szerkesztve ]

  • hallador

    addikt

    válasz r0b1 #115 üzenetére

    Magyarországon a HP komoly változásokat vezetett be. Az az olyan, hogy NBD nem létezik magánszemélyek számára. Bármilyen gépet is veszel. Ehhez legalább bizonyíthatóan 50 db-ot kell venned és cégednek kell lennie. Az az care in van. Betelefonálsz másnap, harmadnap kimegy a futár, arról függően mennyire van elhavazva a szerviz, kihez viszik, mennyire van alkatrész 3 nap - 7 hét a javítási idő. Európán belül is kell honosítanod, ha használtan veszed, pláne, ha nem ismert csak a HP számára a származása, ha Te kimész pl Németországba és magánszemélyként veszel egy új gépet, és azt bizonyítani is tudod, akkor nagyobb eséllyel javítják a gépet, mintha valahonnan valakitől megveszed, ugyanis sok esetben egyéni szerződés van, ami Magyarországon nem biztos hogy van. Ugyanis a HP gépeket sok esetben Angliából, Olaszországból Ausztriából is Pesten javítják, csak éppen az osztrák német, angol olasz ügyfél magasabb prioritásba esik sok alkalommal, mint a magyar, ez tapasztalat.

    Mielőtt bármit veszel, fel kell hívni a HP Magyarországot és megkérdezni, mi a helyzet? Addig meg ne vegyél semmit.

    A Dell-nél a kolléga linkelt, szintén zenész.

    Ezek a gépek szerelhetőek, nem kötnek bele ha nincs meg egy csavar, vagy nincs ott egy rögzítő bak.

    [ Szerkesztve ]

    The further a society drifts from truth, the more it will hate those that speak it. (George Orwell) [Work Machines: HP EliteBook, HP ProBook & Linux Mint 20 ; Entertainment: Apple Macbook AIR M1]

Új hozzászólás Aktív témák