-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
426os
őstag
válasz batai15 #220610 üzenetére
4 éves autó azért ne legyen már lerugva ,technikailag legyen rendben stb
Az ára miatt ezt várnánk, de az az igazság, hogy az autó is csak egy használati tárgy az emberek 99%-nál, mint egy tv, telefon, mosógép, számítógép. Azoktól sem várja el az ember, hogy 4 évesen hibátlanok és újszerűek legyenek... Ki lehet fogni, de sajnos nem egyértelmű..
-
kenguru99
aktív tag
válasz batai15 #220597 üzenetére
"volt főnököm bitdi passatja 8 millió volt nem is régen , úgy kezdődött hogy 1 millió ment rá ."
Mennyibe került ez az autó újonnan? 15-20? Ehhez képest rá kellett költeni 1 milliót? Már megbocsáss, de ezzel semmi baj nincs. Ez nem egy egyszerű szívóbenzin autó amiben csak olajat kell cserélni. -
grizlisandor
addikt
válasz batai15 #220621 üzenetére
Erre mondta az autószerelő, hogy amit kímélnek, meg hogy óvatosan vele mindig minden baj van vele, aminek meg kinyomják a szemét, meg semmi baja nincs.
Vannak jól sikerült, meg kevésbé jól sikerült konstrukciók minden gyártónál, elég jól utána lehet járni, hogy mire kell odafigyelni az adott típusnál és hogy néz ki a karbantartása.
Az információkat meg kell tudni szűrni, tudod mennyi 2.0CRTDI fut az utakon és mennyi ebből mennyi jár rinyálni a facebookra, hogy ne vedd meg, mert eszi az olajat.
-
dellfanboy
őstag
válasz batai15 #220917 üzenetére
nehéz lesz ezek szerint eladom a 407-
minden csak megfelelő ár kérdése, kereskedők még ragaszkodnak a magas árhoz, meg ahogy nézem 1-2 magánszemély is . ami manapság nem megy el 1-2-3 napon belül a zinterneten az drága....eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
dellfanboy
őstag
válasz batai15 #220920 üzenetére
magyar piacon annyira nem rajonganak a francia verdákért... szóval alapból nehezített pályán indulsz, függetlenül, hogy mennyit locsoltál rá/milyen műszaki állapotban van a verda...
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz batai15 #221464 üzenetére
Kézi váltós? Motor tartó szokott hamar tönkre menni, szervó hibás konstrukció a széria elején és drága a csere (először bontott kell a széria második feléből, de az sem örökös nyilván). Piezo-s porlasztók bármikor bedöglenek. Összességében jó autó, ha az ár/érték arányt nézzük, de nyilván itt is figyelni kell pár dologra. (Ha eladóvá válik az autó, írj rám, küldök check listát sok hibalehetőségről.)
-
dong86
csendes tag
válasz batai15 #221784 üzenetére
szia
én biztos adblue mentes irányba mennék, az euro 6 hdi motoroknál permanens probléma az adblue , nem tudom van e már megoldás a teljes kiíráson kívül de már pár éve is ilyen 400 ezer körüli költsége volt a tartály cserének ha nem sikerült elintézni a garis cserét. Az ilyen 120 lóerő körüli dízel normál közlekedésre elég olyan 80-90-ig elég meggyőzőek de 130 felett azért érződik a lóerő hiány sportossabb vezetéshez sok pályázáshoz én 150 lóerőtől felfelé válogatnék.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz batai15 #221784 üzenetére
a hűtőrács változása lehet:
- facelift (a linkelt esetben ez kimaradhat, egy a forgalomba helyezésük)
- eltérő felszereltség (még akkor is, ha a hirdetésben ugyan az a megjelölése a felszereltség megnevezésének)
- törött volt, és ezt sikerült szerezni hozzá“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
dong86
csendes tag
válasz batai15 #221786 üzenetére
Az ecoblue-s hirdetés már nem jön be de bizonyos évjárat felett már azok is is adblue-sak. Motorikus szempontból jónak számítanak az 1.5 tdci és 2.0 tdci-k is.
200 k km felé közelítve azért már jöhetnek elő költséges dolgok(kuplung, kettőstömegű, turbo, nagynyomású alkatrészek stb)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest