Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz gyenge47 #88003 üzenetére

    siman be lehetne tiltani az alkoholt
    10ev jar erte mar a birtoklasaert is, aztan hello

    eleg humanus lenne, mert mashol a kábszert halallal dijjazzak, az alkohol is egyfajta kabitoszer

    több drón kell ;P

  • Dany007

    veterán

    válasz gyenge47 #88003 üzenetére

    "Nem arra ad felmentést, hogy részegen is lehessen kerékpározni, hanem azt az állapotot törli amikor, valaki megiszik egy fröccsöt vagy sört és fél órán belül felül a biciklire azt meg lehessen büntetni. "

    Amíg nincs hajszál pontosan lefektetve, hogy hol a határ, addig bizony arra ad felmentést, hogy akár részegen is lehessen kerékpározni.

    Ahogy olvasom azt írják - nem szó szerint -, hogy amíg biztonságosan képes közlekedni, addig a szintig lehet inni.. Most akkor ezt mi alapján döntik el, hogy még biztonságosan megy-e vagy már nem?
    Szal érted mi a problémám?
    De még ha szabnának is határt, az sem lenne a gyakorlatban kivitelezhető. Mert ugye van akinek megárt már 2 sör, másnap meg 8 sem igazán. Van aki egy sör után se tud már vezetni normálisan, van aki meg 4 után is lazán...
    Teljesen egyén függő, nyilván akinek kisebb a testtömege annak kevesebb alkohol is megárt mint egy 120 kilós férfinak.

    Tehát az, hogy nincs ez pontosan megnevezve és szabályozva alapvető probléma. A másik meg, hogy ellenőrizni szintén ugyanannyi energiába fog telni, mint azt ellenőrizni hogy ivott-e vagy sem. Egyébként se értem mért baj az, ha valakit megbüntetnek alkoholos befolyásoltság alatt történő biciklizés miatt, amikor azt tiltja a törvény. Nem értem...

    Azt a részét megértem, amit írtál, hogy inkább biciklire üljön, mint kocsiba alkoholosan. Okés. Tényleg egy fokkal jobb. De ez megint egy olyan dolog, hogy ahelyett, hogy betartatnák a törvényt, inkább megengedik és akkor nem kell betartatni.
    Kb, mintha a sok gyorshajtást úgy oldanák meg, hogy felemelik a speed limitet és kész. És akkor 130 helyett 160-ra emelik akkor a legtöbb gyorshajtó "megszűnik".

    Nem ez lenne a megoldás. És mivel már így is a biciklisek közt van a legtöbb ittas "vezető" - nem az autósok között(!) és a biciklisek okozzák a közúti balesetek 11%-át (ami a számukat figyelembe véve baromi sok).

    Idézem: "a Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint tavaly a közúti balesetek 11 százalékát kerékpárosok okozták. Érdekes, hogy az ittasan okozott szerencsétlenségek aránya a kerékpárosoknál és a segédmotorkerékpár-vezetőknél (21-23 százalék) volt 2011-ben a legmagasabb." forrás

    Na ezek után, szerinted jó ötlet ha még ráadásul emelleé direktbe megengedik nekik az ivást?
    Én ezzel nem tudok egyetérteni, hiába próbálom elfogadni az érvet, túl kevés ide.

Új hozzászólás Aktív témák