Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • htomi85

    tag

    válasz footy #142890 üzenetére

    Amnyira unalmas már ez a csakamotoralapjánvegyünk dolgot, amit a becsületesnepper elterjesztett....
    Amikor régen tragacsokkal jártam, emlékszem hogy nem a motorra költöttem a javát.
    Igaz én nem az vagyok aki hagyja lepukkanni a kocsit, csak az a lényeg induljon be...

  • Acheron

    őstag

    válasz footy #142890 üzenetére

    Köszi az infókat! Én is így kerestem, csak más kulcsszavakkal, de nagyjából megtaláltam, amit szerettem volna. Nyilván ki kell majd próbálni vezetés közben, hogy melyik hogy adja elő a mutatványt, de kiinduló összehasonlításnak jók ezek a görbék. Ez alapján akár már az 1.8 is megfelelő lehet, a 2.0 TSI pedig szinte biztosan hozza azt a teljesítményt, ami nekem bőven elegendő (kiindulva a 163 lovas D5 S60 karakterisztikájából (aminek a vezetési feelingjét jól ismerem), kb ugyanolyan súlyú kasznit feltételezve).
    A TSI generációkban kicsit nehezen igazodok el (jelenleg csak telón tudok böngészni, az kicsit körülményesebb). Úgy látom, elkülönül az 1,2 - 1,4, ahol 2012 -re teszik a szélesebb lánccal szerelt (javított) verzió megjelenését, bár néhányan már a szíjast (EA211) emlegetik ugyanezen évtől (?) Az 1.8, 2.0 motoroknál végképp nem találtam (eddig) infót, hogy mikortól él a 3. generáció.
    A korábban linkelt 2011.08 Passat vajon milyen motorral lehet szerelve?
    Azt jól látom, hogy a "rossz", kerülendő motoroknál sem teljes motor, hanem "csak" vezérlés cserét igénylő hibáról van szó? Mondjuk pont a vezérlés hibája tud teljes motor cserét bevonzani...
    Az ecoboost motorról nem nagyon olvastam rosszat - igazából nem sok mindent találtam róla. A 2.5 Volvo motor az biztosan jó, azokat is nézegetem, de mivel azokat úgy ahogy ismerem, nem az áll most az érdeklődés középpontjában (Volvoból mondjuk az S80 feküdne leginkább, de S60 - V60 is szóba jöhet még).
    (#142891) htomi85: Szerintem ez egy nagyon fontos döntés - az adott kasznihoz a motor milyensége fogja eldönteni, hogy örömmel ülsz -e be az autódba, vagy minden alkalommal elátkozod a napot, mikor azzal a motorral vetted meg. És akkor a megbízhatóságról nem is beszéltünk - pont az a kívánt állapot, amit te is írsz, hogy ne a motorra kelljen a legtöbbet költeni (a rendszeres szervizeken kívül).
    (#142892) footy: Ott a pont. Épp egy fél autó árát dobom ki az ablakon egy rosszul választott motor miatt, nem lenne jó még egyszer ugyanabba a sz@rba lépni. :(

Új hozzászólás Aktív témák