Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • focvis

    veterán

    válasz Acheron #142900 üzenetére

    A Golf 7 bevezetésekor - 2012. ősze - jelentek meg a szíjas 1.4 TSI-k, ill. a 3. gen. 1.8/2.0 TSI is kb. valamikor ilyenkor jött ki. Ezek mai ismereteim szerint problémamentesek.

    A korábbi 1.4 TSI-kből a 122 / 125 lovas verziók az ajánlottak egyszerűségüknél fogva, azoknál a láncos vezérléssel lehet probléma (előbb-utóbb), minél későbbi gyártás, annál kevésbé problémásak. A vezérléscsere jó esetben megáll 100 k-ból, ha passzol bele a Skoda felújítókészlete. Ha nem passzol, akkor 200-250. De ezek a 122 lóerős motorok szvsz nem Passatba valók.

    Nem szakad el a lánc egyik pillanatról a másikra, bőven előtte elkezd kerregni, zörögni - először csak hidegindításkor, aztán súlyosbodik a helyzet.

    A szíjas 1.4 TSI-kből nyugodtan lehet a 140, 150 lovasat is venni.

    A Ford Ecoboost motorokat csak fórum / TC / prospektus szinten ismerem.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák