-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
válasz
footy #152151 üzenetére
Sajnos a Merkel nyelvet nem értem
A dán oldalon a leírás érdekes, köszönöm szépen. Valami olyasmi lehet mint a multitronic -nál volt. Meglepő a dolog és még nem is hallottam ilyen meghibásodásról a környezetemben.
Valamiért van egy olyan érzésem, hogy ez is kicsit olyan mint a rettegett tiptronic hypetrain.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
-
-
-
-
én már csak egy kv-t kérek
(#152227) xtevo: mielőtt megveszed, azért egyet lehetőségeid szerint próbálj ki. Elég... ingerszegény az autó.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz
xtevo #152262 üzenetére
Megfelelően karbantartott autó esetében típusfüggetlenül bármi jó. Viszont nem árt tudni h a kötelező az nem csak olaj, fél és vezérlés! Gyártótól függ mi ami beleszámít ebbe. VAG vonalon (csak ezt röfögöm valamennyire) pl futás tekintetében elő van írva a turbó, magasnyomású injektor meg sok minden más cseréje is. Csak ezt valahogy sokan elfeledik - mert nincs "kedvük" megcsináltatni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
-
Nem terepre keres autót , hanem arra hogy odáig eljusson.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
-
-
-
-
-
válasz
Luck Dragon #152465 üzenetére
Tisztázzuk: egy autója, és két japánja van
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz
D@ny7 #152484 üzenetére
Az üléspozi valóban jobb. De az autó tömege és a futómű felépítése nagyban változik. Mindet próbáld ki vétel előtt. Pl egy x5 tud olyat mint a kecskeszar a betonon (hozzátéve h légrugós autó is rendelkezik kecskeszar beállítással). Szóval ebben mindenképp saját tapasztalás és ne más véleménye legyen a kiindulás.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
válasz
Manitou #152558 üzenetére
"- Cég tulajdonos (eladó) esetén, kérjünk a szakhatóságoktól a cégre vonatkozó tartozásmentességi igazolást, illetve az autóra vonatkozó per-, teher- és elidegeníthetetlenség mentességet igazoló dokumentumot. (Sajnos ezek csak aktuális állapotokat mutatnak, folyamatban lévő ügyeket nem, így még mindig előfordulhat, hogy a géperejű járómű értékesítését valamely hatóság kifogásolni fogja, de a fenti igazolásokkal a jóhiszeműségünk záloga meg van.)" + "Céges eladónál javasolt a vételár kifizetésének napján átíratni az autót, minden meglepetést elkerülendő.(és javasolt bankon keresztül fizetni, hogy ne legyen meglepetés az összeg, ami megjelenik a cég könyveiben)."
Ez nem viccből van leírva. Nincs biztos módszer, mert jelenleg a magyar jog és KET egyszerűen nem vesz tudomást a folyamatban lévő vizsgálatokról.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz
Manitou #152592 üzenetére
Bármely okmányirodánál megcsinálják. Jellemzően a nepperek is tömegével viszik a környékbeli kevésbé terheltekbe.
A lekérdezés -tudtommal, és majd javít aki mást tapasztalt- aktuális állapotot jelez. Tehát amikor te v valaki lekéri, azt mutatja ami van: ha van a gépjárművön elidegeníthetetlenség bejegyezve akkor megjelenik, ha nincs akkor nem. Viszont a KET cégekkel és vállalkozásokkal kapcsolatban 8-15-30 napos határidőkkel dolgozik eljárásfajtáktól függően. Amíg ezek a határidők és az adott eljárás kapcsán felmerülő fellebbezési időszakok nem telnek el (egy jó könyvelővel és ügyvéddel akár 6-12 hónap is lehet!), a vállalkozás értékesítheti a tulajdonát. Ez lehet később fedezet elöli elvonás BTK minősített esete, de lehet törvényes is - tehát nagy a zsákbamacsek. Ezért fontos amit az összefoglalóba leírtunk, és amit a TC is bemutatott: mert lehet h bukod a kocsidat , de legalább ne legyél bűnrészes
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
-
válasz
htomi85 #152890 üzenetére
A kocsi ára a legtöbb esetben (viszonyítva a piachoz az adott típus és évjárat kapcsán) kiindulási alap. A szavatosságot nem zárja ki, de ugyan mutass nekem egy olyan igazságügyi szakértőt aki le fogja írni, hogy egy ismeretlen futású autóban n+2 v n+5 km volt pl a vezérlés/főtengely/turbó/csapágy/bármi vége.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
válasz
LuckyL #152903 üzenetére
Soha nem számít! Ha valami elment 400k km-t akkor azon nincs elem ami nem cserélt vagy nem kapta meg a kellő törődést. Ha meg ismeretlen, akkor teljesen mind1.
Szerinted blődség. Szerintem meg a kis futású vadászat a parasztvakítás. Ahogy Hofi mondta: az ész a világon a legigazságosabban elosztott dolog - mindenki hiszi h többet kapott.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz
LuckyL #152905 üzenetére
Na ha valami akkor a totalcaros hülyeség áll messzi tőlem! Az viszont tény h nem a km hanem a felhasználás módja és a karbantartás határozza meg nagyobbrészt egy autó állapotát. Ha valaki esztétikailag kifogástalant keres, vegyen új autót. Viszont műszakilag a kérdés nem attól függ mennyit állt a napon. Cseszheti a jónép ha vesz egy 100k alatti gépet amit városban gyúrtak örökélet olajjal... és marhára felesleges itt olyan arányokat felállítani h 10ből X : japánnál is vannak ugyanúgy gondok mint a franciánál és a németnél. Ha az üzemeltetési tapasztalatok szerinti ideálishoz közelítő karbantartásokat/odafigyelést megkapja a gép, nincs olyan h szar autó. Tudom szerinted minden kotvány ami nem gyári állapot, de nehogy már esztétikai hiba miatt lehúzzunk valamit a klotyón. 400-500k km-rel is lehet elindulni több ezer kilométeres útra teljes nyugalomban. Az összes gépem ilyen volt és a legnagyobb meglepetésem egy izzó csere és egy defekt volt.
(#152913) alázógyík - barátjának esete is egy példa erre, de lehetne franciából meg olaszból is hozni ilyet. Az meg, hogy neked mi a megfelelő nem hogy nem iparági standard, de legyen a te saját elvárásod. hobizolinak maximálisan igaza van akkor amikor butaságnak állítja be a használt autó kényszerű olcsóságát. Akinek nem telik banánra, ne vegyen majmot. Mindenki szeretne felső kategóriába ülni, és erre a vágyára alapozva álmokat kerget és elvárja h valami olcsó legyen. Csak azt felejti el, hogy nem megvenni hanem üzemeltetni drága ezeket.
Az meg végképp nem igaz, hogy lebeszélnék valakit a fiatalabb ellenőrzött életű autóról. Pusztán arra hívom fel a figyelmet hogy nem áll halmokban az ilyen és ha már valaki a sokadik megnézése után végre mindkét lábát lerakta a földre, mivel boldogul. Nem mellesleg, attól mert valami fiatalabb ugyanúgy lehet kaka.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz
NeoPampalini #152921 üzenetére
Ha nem tart vissza a dízelek kitiltása a városokból, akkor a b4 egy nagyon jó választás a 90-110Le-s motorral. Igaz nem eu4 , de amit azok elviselnek... Akár lehet vele napi 10x 2km is városon belül, csak a turbót kell takarítani néha, meg olajat cserélni benne sűrűbben.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Samsung LCD és LED TV-k
- Jogász topic
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- OneSport OT05 - finomhangolás
- Sorozatok
- wapee: Eltávozott a kis angyalom
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...