-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz bitpork #156278 üzenetére
Nem értem, miért lenne nekem az jó. Attól mert mindegy mennyit eszik a verda, attól még számomra nem lesz hasznos egy nagy gép, nagy motorral. Értelmetlennek találom, ráadásul a fogyasztáson kívül olyan nagy mértékű plusz költségei vannak, aminek az összegét inkább ingatlanba fektetném, és nem egy autóra.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz bitpork #156281 üzenetére
Nem erre a dologra gondoltam.
Nekem megbízható a kismotoros autóm, és az előző is az volt, szóval ebben nem látom előnyét a nagymotorosnak, de ettől függetlenül simán lehet igazad, sajnos ilyesmiről még nem láttam statisztikát.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
hobizoli
nagyúr
válasz bitpork #156418 üzenetére
voltam az NKH-nal a Euro4 minositese miatt, de kell nekik egy gyartoi igazolas az Euro4 minositeshez, mert Euro3-s a svajci forgalmija szerint az auto, mert akkor meg csak Euro3 volt ervenyben amikor forgalomba helyeztek, de ugyanezzel a motorkoddal Euro4-t latok ra akármilyen alkatreszre is keresek, a par hónappal kesobb mar alapbol Euro4-t kaptak ezzel a 937A5000-s motorkoddal, es 50k a diffi a regadoban
Fiat-nak, mint AR anyacegnek, irtam egy mailt, miutan sikerult kideriteni mi az a valodi telefonszam, amit fel is vesz vki neha, ez sikerult is ropke 17(!) perc zeneles utan, es ott kaptam végre egy kapcsolattarto email cimet
ott aszondjaz a jomunkasember, hogy fenykepezzem le a firma tablat a zarhidrol meg a forgalmit az alvazsszammal, ez fel oran belul mar be kuldtem nekik
na ennek 3 hete, hívtam masfel hete oket penteken, hogy WTF? van mar azzal a multheti levellel....oooo, hat 30 nap idejuk van valaszolni a belso szabalyzat szerint
tényleg? dejo
ehhez kepest a Öv utcai Alfa kereskedesben az alvazszam alapjan azt meg tudtak mondani 1sec alatt, hogy annak idejen ezt az autót melyik kereskedes adta el es nev szerint ki volt az uzletkoto, de ott nem is irt se motorszamot, de motorkodot, se Euro3/4 normat ki a gep (amúgy a svajci forgalmiban nincs motorszam se)kozben kell ez a szarmazasi igazolas is, mert nem EU-s az auto, azt is megkérjük, de az 4-6het, + most jon a karacsony is az +2 het egybol, de inkabb 3, úgyhogy kb januar kozepen lesz majd, mert ha ez is megvan, majd akkor kell meg egy eredetvizsga is ra (NKH-s muszakija mar van ettol fuggetlenul), mert most hiaba csinaltatnam meg ra az addigra ervenyet veszti, es uj kene, na ha az is megvan, majd akkor lehet menni a rendszamert, meg majd azzal lehet kotni ra KGFB-t is
havercsavo mondja, hogy amikor ok 3 eve hoztak be egy 156 3.2GTA-t szinten svajcbol, annak 3 honap volt mire lett magyar rendszama
az is pont egy karacsony elotti tortenet volt
mondtam is neki koszi, Roland, most pont ezt szerettem volna hallani kbszoval abban maradtunk is a ugyintezo mukival, akit megbiztam ezzel, hogy egyelore leszarom a Euro4-s minositest menjen minden Euro3-skent es majd ha megvan az igazolas, akkor visszaigenylem a NAV-tol a regado diffit, de ne varjunk erre
mert amúgy szerinte is, meg a Pappas Alfa szervizvezetoje szerint is, amúgy motorkod alapjan az NKH-snak is kene látnia a rendszerben, hogy ez Euro4-s motor mar, csak nemelyik olyan sotet, hogy a Negro vilagitana a szajaban, meg telibe leszarja, csak atirja, aztán Te futkossal meg 3 kort az igazadert, amit neki hivatalbol kene tudnia amugy[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
-
válasz bitpork #156446 üzenetére
Hát nem szar, újonnan biztos jó volt, csak ugye amiket most is írtál, azok rányomják a bélyeget. Nagyon finom lenne egy 3.0 tdi A6 is nekem, de ahogy látom hogyan használják az emberek az autóikat, egyelőre köszi, de nem. Geli is szép köröket fut vele, de tanulni jó.
Az is vicz, ahogy az új dízeleket vezetik, kuplunggal csúsztatva tartják lámpánál emelkedőn az autót, parkolóból kiállva is, míg lesz hely kijönni, a taxis 1100-on vereti a kettőstömegűnek, aztán megy a csodálkozás, hogy beszarik az autó 150e km után.
Jó a társaság, nekem nincs vele bajom. Jó az 1.9 ptdi is, elég jó infókat találni ott, hogy hogyan lehet gatyába rázni, milyen olaj a jó, stb. Csak rossz nézni, hogy hogyan kell összekapirgálni az autót a 3x visszatekert autó után, ami elég jellemző odahaza.
A másik meg, oké, most van ráátásunk a crtdi-re meg a pd-re Mágus által, de más márkáknál is előjöhetnek ezek a körök, csak ott nincs meg a mindentudó varázsgömb. Nem hiszem, hogy egy hdi veztengely vagy magasnyomású örökéletű, de úgy általában jobban bíznak az emberek benne, elég sok baki volt a vagnál mostanság.
[ Szerkesztve ]
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz bitpork #156451 üzenetére
jaj hagyjuk mar ezt, sorban dolnek meg a valojaban sosem volt nemet megbizhatosagi meg konstrukcios legendak is
amikor a lancot kellett cserelni a masfel eves TSI-n 30k km es uj autokent vettek, akkor ez az elmelet egybol megdolt
egy motor forgattyus-mechanikajanak valodi erejet ott lehet tetten erni, hogy melyiknel kell elobb az uprated, racing cuccokhoz nyulni
egyebkent részerkedve mindenhoz hozza kell nyulni, a japanhoz is, meg a némethez isjartunk ki gyorsulasira jopar evig, eleg hondat (is) lattam leterdelni ott, amiket soha tobbet nem lattunk kint utana meg egyszer versenyen
pedig nemelyiknek csak a motorja 1.5millio felett volt arban, es nem csak ennyi volt mar beletolva a motorterebe osszesen
de a dizel tuning csoportot asszem Te is nezed a FB-n, hat ami ott megy az se normalis
total esznelkul megvesznek barmit,, mind1, csak VAG legyen, aztán majd felhuzzuk
sugarzik rola, hogy azt se tudja mit vett, csak VW jel van rajta elol a hutomaszkon, oszt az a lenyegmondod neki, hogy 350-400k-dert, amit autóra akarsz kolteni, egy AAZ 1.9-s adagolos 75lovas mk3 Golf-nal 2001-s 1.9 8v JTD Bravo GT vagy egy korai 147 1.9 8v JTD mennyivel jobb vetel lenne, jobb felszereltsegu, jobb motor, jobb ez, jobb az, jobb igazabol minden resze, meg eletkora miatt is kevesebbet futott, aaa nem, mert ez néééémet
aha, az
egy tekeros ablakos, klima nuku, leharcolt, oldschool adagolos szamovár motoros közlekedoedény, aminél imadkozni kell, hogy ne repedjen szet egyszerre 5 helyen is csillag alakban a hengerfeje meg normal hasznalat mellett is akar...
...nemhogy részerkedvemeg a jo futomu "jo"-saga se azt jelenti, hogy megvesszuk bele FK meg a TA csuccsrugokat vagy a Gewinde-t es ugy jobban fogja az utat a gyarihoz kepest, hanem a szerkezeti kialakitasa milyen rendszeru, es mennyire jól tud(!) kanyardoni vele
ahol videken volt ez a 147 amit vettem, ott eppen egy mk4 Golf Variant-ba szereltek be a boruleseket a telepen dolgozo fiatal sracok, de ha meg lattal okadek modon ezer+ helyen szetrepedt es a textilvazrol itt-ott mar le is mallott fekete bor vezetoulest, na az pont olyan volt
de ra lehet mondani, hogy borbelso van benne, vkinek ugyis csak az a lenyegtöbb drón kell ;P
-
Integrale
veterán
válasz bitpork #156462 üzenetére
Nem hasonlította össze, csak leírt egy napi szintű történetet, amikor (ismerősi körömben is van ilyen) vesz egy 95-ös G3-at 6-700e Ft-ért, mert az VW, és csak ez számított, semmi, de semmi más.
Ennyi pénzért, fiatalabbat, jobban felszereltet kap más gyártóktól, amik körül kisebb a hype.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
hobizoli
nagyúr
válasz bitpork #156462 üzenetére
kb, mint amikor a dizeltuning csoportban azert menobb a mecha dizel, mert abban nincs elektronika, ami elromolhatna
de erted, van egy diszkrét báj abban, hogy pont a nacziwagenes ervel az elektronika ellen, akiknek elvileg azzal sosincs gondja vele ( ), es pont a digovagenes meg mellette, akik az elobbiek szerint meg allandoan azzal sz.pnak
de ennek ellenere megis az utobbi ervel mellette es az elobbi ellenehe? azert fura dolgok ezek, nem?
en a ket dízelt hasonlitom ossze, a 1.9TD kamras, adagolos motoros auto, ami 98%-ban full fapad CL kivitel, mert az volt a legolcsobb ezekbol, es annyit elkernek erte -meg ugylatszik még mindig van eleg olyan agyhalott birka, aki ki is fizeti erte...-, amiert egy 2 generacioval ujabb es jóval modernebb, precizebben es teljesen elektronikusan szabalyozott dizeltechnikaju, sokkal jobban felszerelt, jóval fiatalabb 182-s BravoGT JTD-t is vehetne, amiben egy kesz urtechnika van hozza kepest, meg a felszereltsege is egy masik dimenzio
80-100k-t sem adnék egy olyan Golf-ert, pont azert, mert egy reg muzeumba valo elavult szar rendszeru a motorja, meg mert egy tok fapados retek
kb az a szint, mint amikor egy szinten tok fapad szinten halal elavult karbis motoros zsiguliert is elkernek 500k-t
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz bitpork #156478 üzenetére
segiteni azon aki mar eldontotte mert mar megvette?
csak nem birom, amikor a tudatlan huszonegy-ket eves kis hulyegyerek akar kioktatni, hogy ez néééémet, es hogy mekkora uberfasza verdát is vett 500k-ert, amikor azt se tudja mi a diffi valojaban TD es TDI motor kozott, azt hiszi ugyanaz a ketto csak az egyikben van intercooler a masikban meg nincs, de majd ok raknak es akkor TDI lesz
de az az elso neki: hogyan lehet felhuzni egy kicsit jobbramegkerdeznem minek vetted meg ezt, ha mar most is keves? szerinted mi lenne valasz
ennyi penzem volt
hat, nyusziful, akkor ennyiert kaptal volna ennel jobbat is, ha nem az lenne a lenyeg, hogy VW jel legyen az elejen, mert kulonben még megszolnak a "haverok"több drón kell ;P
-
batai15
félisten
válasz bitpork #156629 üzenetére
Igy van. Az hogy torve volt hacsak nem rommá, akkor az nem értem miért baj ha szakszerűen van javítva. Persze ha már maga a kasztni akkor nem. Ugyan így a km is. Egyrészt egy jo motor sokaig elmegy illetve mérlegelni kell.hogy maga a motor felújítás és az autó értéke alapján meg éri e. Fentebb írtatok az e39 bmwt hogy kb 2 misibol meg leher venni egy még nemileg felujitani is.
Haverom vett egy 525 dt m packettel, azt kell mondjam inkább egy e 39 2 misibe mint egy újabb olcsóbb kocsi kevesebb km-el
A peugeotommal se aza gond hogy 340 ezer van benne.
Egyébként egy e39 525 d automata mennyire megbízható? Ez már cr ha jól tudom.[ Szerkesztve ]
-
hülyegyerek
addikt
válasz bitpork #156629 üzenetére
Eszembe se jutott megszólítanibtéged, de ha már megszólítottál :
1. Nem más tulajdonát fikáztam, meg bontószökevényeztem le, hanem általában a szarrá hajtott régi autókat. Tanulj meg olvasni a sorok között.2. Egy egyéves használt autónál utána tudsz nézni a szervizelőzményeknek, futásnak, sőt garanciát is kapsz hozzá, míg egy 2012 előtti vagy éppen külföldi autót annyiszor tekernek, ahányszor nem szégyenlik.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
válasz bitpork #156711 üzenetére
Nem kommentet kértem, annyit kérdeztem, hogy a kolléga által linkelt eladó példány a tiéd e. Baromira nem követem a pályafutásodat, meg hogy milyen autód van. Valaki érdeklődött, hogy városi használatra milyen megbízható autót vegyen, erre lett belinkelve egy Bimmer suv, amire én aztán reagáltam. Te aztán sikeresen magadra vetted a dolgot, és azóta vicceskedve oktatsz ki arról, hogy mekkora fasz vagyok.
1. Ne oktass ki, nem őriztünk együtt libát. Ha más a véleményed, akkor írd le.
2. Kurvára senkinek a magántulajdonát nem fikáztam le, az általános véleményemet fogalmaztam meg bizonyos típusú autókról.
3. Fogalmam sincs, hogy miért kell itt kötözködnöd, még ha azt is írtam volna, hogy bitpork autója egy rakás fos, akkor se lenne okod rá, mivel nem a személyedre tettem volna bántó kijelentést, hanem egy általad birtokolt tárgyra. Vagy azonosnak érzed magad az autóddal ?hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bitpork #156826 üzenetére
Annyival egyszerűbb technika viszont, hogy ha baja is lenne, bontottan kapni olyan összegért komplettet, amiért egy hagyományos automatában max olajat cserélnek párszor Nem szent és sérthetetlen JazzTDI, de automatából még a legolcsóbb kompromisszum szerintem, kivétel villanyautók.
-
Mauzes
őstag
válasz bitpork #156839 üzenetére
Alapvetően a benzines lett volna a preferált, de az eddig nézett 3,5-4 millió körüli árba a megfelelő méretű és életkorú autók közül csak a dízelesek fértek bele. Viszont részben pont azért nagy az értékvesztésük, mert dízelek (holott 3 éves, magas felszereltségű autókról van szó), tehát az alacsony ár kompenzálja a némileg magasabb kockázatot/javítási költséget. A dízel ellenességtől amúgy nem annyira félek, kb 4 évre tervezem, addig szerintem gyökeres változás nem lesz ezen a téren. Most is dízel Mazda 6-om van, csak már régi.
A kritériumok ugyanazok lennének 6 milliónál is, nagyobb méretű kombi családi autónak, ami emellett budapesti melóbajárós autó is lenne, ha rossz az idő. Nyilván ezen az áron már valamiféle prémium(abb) érzet vagy magas megbízhatóság kellene, hogy jöjjön. Pl. theuprising fórumtárs javasolt az új Passat-ot vagy vannak ilyen áron Mazda 6-ok is, de ezeknél valahogy nem érzem a +2-2,5 milliónyi prémiumságot (persze ezt relatíve mondom, mert 2 millió Ft autóvásárlásnál nem a világ, de azért itt 50-60%-os felárról beszélünk mondjuk egy full extrás, hidrós C5-höz képest, ami elvileg extrém kényelmes autó - nyilván francia renoméval).
Vagy esetleg valami jó kis SUV még szóba jöhetne. A favoritom amúgy a közepes méretű csomagtartó ellenére is egy hibrid Rav4 lenne, mert nekem nagyon bejön a Toyota hibrid rendszere, de sajnos ebből egyelőre nincsenek jó áron használt példányok, és egy ideig nem is lesznek.
-
HKorn
addikt
válasz bitpork #157094 üzenetére
4 évig garanciás, az azért nem mindegy.
Na meg én hiszek benne ha 0km-es kora óta csak én használok egy autót, megadom neki azt a gondoskodást, odafigyelést, amit minden autómnak meg szoktam (max 15k km ként olajcsere, stb) akkor azt később meghálálja.
Használtnál ismeretlen előélettel ezek mind rizikónövelő dolgok.
Run&Ride
-
-
SzlobiG
félisten
válasz bitpork #157126 üzenetére
Jól látod jóval a piaci ár alatt jutottunk hozzá ismitől ezért vettük meg, hogy majd ha kell cseréljük rajta amit kell. Kellett is azonnal a turbot. Amiket felsoroltam azokat jövőre tuti cserélni kell és mivel a küszöb javítva volt és már megint rozsdás elég szépen így inkább megválunk tőle és még talán keresünk is rajta...amúgy ezzel most nincs baj napi használatban van. A probléma jelenleg az 1.4-el van hiszen megvan rá a vevő, várja hogy kész legyen, de nincs meg a hiba ergo áll a pénz benne és csak viszi tovább.
Bent vagyok facen a 307 csoportba ne tudjátok meg nap mint nap mennyi bejegyzés születik az állandó problémákkal, iszonyat. Jópáran feladják és szabadulnak tőlük amennyiért viszik annyiért viszik alapon.
-
athomi
veterán
válasz bitpork #157273 üzenetére
Nagyjából 70 % város lenne, 30 % országút (ritkán pálya). Ebből a Toledóból 1.6 benzin járt kölcsönbe nálam (azt hiszem 1.6 16V), együtt tudnék vele élni, csak nekem 9 alá városban nem sikerült mennem vele. Emiatt érdekelne egy takarékosabb motor, ami nem túl macerás és ha mégis hozzá kell nyúlni, akkor se százezrekkel. Na meg plusz egy ami szólhat mellette, hogy valószínűleg olcsóbban tankolnám...
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz bitpork #157331 üzenetére
Nem tudom ki milyen területen próbálja, de a domborzat sem mindegy. Úgy 100e km-t mentem ide-oda BP-Germán földön nálam 0.5l volt a realitás. Általában osztrák kúton tankoltam tele még Németország előtt is. Mindezt benzinnel. Ha síelni mentem, ott 1-1.5L volt a difi legalább, de nyilván hegynek fel és le erősen szerepet játszott.
Dízellel még nem próbáltam, de kíváncsi vagyok, hogy ott is van-e érezhető különbség.Mondjuk ezt elég egyszerűen itthon is ki lehet próbálni. Valamilyen diszkont benzin vs. omv vagy shell premium 95-ös. Ott is lesz difi.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest