- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
nagyúr
válasz bitpork #123775 üzenetére
Nem kell ahhoz pm. Kúvasokba volt már az a szar, és kúvaolcsón adtam el, így kúvasokat buktam, diesel a hátam közepére sem kell többet, én nem fogok milliókat költeni egy autóra. Beülök és azon kívül, hogy a szokásos dolgokat kicserélem (néha 1-1 10eFt-os dolog persze jöhet) nem akarok foglalkozni vele többet. Nomeg hát ugye Mágus a nagymágus, de az utóbbi időben bármit kérdeztem tőle, nem kaptam választ(ha kaptam, akkor semlegest), így szarok bele az egészbe. Persze nem csak ő vagy egyedül aki ért a kocsikhoz.
-
w333
félisten
válasz bitpork #124374 üzenetére
Azért 1-2 álmatlan éjszakát lehetne neki okozni, és simán utána lehet nézni hogy akinél volt milyen óra állás volt, majd most mennyi van benne, különben is mivel tudna védekezni ? nyitva hagytam az ablakot bemászott a kiscicám majd reggelre visszaállította az órát ? vagy mivel ?
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
tomiii.
aktív tag
válasz bitpork #124379 üzenetére
ezért tettem oda a "kemény" jelzőt. Egy gyári mustangban gurulgatás is igazi autózás. De van, aki nem félteni veszi az autóját és ez látszik is rajta nyomokban Ezért írtam, hogy ezek az emberek nem itt mozognak, eg powerfanaticson, egy sierracorneren, egy honda fórumon inkább előfordulnak ezek az emberek. Ilyen helyeken nagyságrendileg több az, aki nem a lökhárító karcolását, a volt tulaj hajszálát nézi egy autóban, de nem itt. Az tény, hogy ide a felső kevesek járnak, akik olyan célra használják, mint amiket írtál is. EZért írtam akolléának, hogy a mi látásmódunk más, nem ide való.
[ Szerkesztve ]
-
-
runner 125
nagyúr
válasz bitpork #124512 üzenetére
Kint sincs kolbászból a keríés. Nem egyszer hasonlítgattam árakat, egy árva euroval olcsóbban nem találtam jónak látszó vételeket az itthoniak alatt. Sőt, utazással, regadókkal még többre is jöttem volna ki.
A megkímélt, hibátlan, piac felső szegmensét jelentő darabokért kinti is vastagon kell fizetni. Max. a problémásabb darabokat lehet kicsivel ár alatt megvenni, mert a javítás, szerviz kint sokkal drágább.Tothgera30
Ilyen célra én biztosan féltenék egy 3,5m ft körüli, fiatalabb, karcmentes SUV-t, legyen az RAV4 vagy CR-V.
Az újabb gömbölyű CR-V-ben még nem ültem, de a 2. gen baromi tágas, biztosan tágasabb, mint a vele azonos korú (2002-6) RAV4-ek.
2 - 2,5 körüli abból már remek darabok vannak, s itt legalább még a hajtás is rendben van."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz bitpork #124512 üzenetére
Sajnos innen a keleti régióból elindulni amúgy is nagy vállalkozás. Biztos hogy hozzáértőbb, vagy kereskedő személyt vinnék magammal, aki intézett már ilyesmit.
De egy pár ötlet:
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]#124513 runner 125: Főleg 2007-8 utánit keresünk, de persze lehet öregebb is, csak állapotban legyen patent. Félteni nem kell, mert terepre soha nem menne, de földút, vagy kátyús úthálózat igen gyakori.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
w333
félisten
-
-
w333
félisten
válasz bitpork #124540 üzenetére
Nem vagyok semmi jó elrontója ... városi használatra ha mégis majd dieselt vennék valamilyen oknál fogva az biztosan hogy Octavia, Leon vagy Golf 4 lenne, és ezekből is a régi sima adagolós 1.9 TDi (90-110LE) a kisebbik is bővel elég volna nincs benne ketőstömegű és örök élet + 1 nap és egy kis laza chip -el 120LE + 300NM sem lehetetlen, fogyasztásban meg kb. max. 5-6L
Csak 1 dologtól félek ... olcsó pénzért 600-700k -ért nagyon max. 800k nem nagyon van semmi jó, max. esetleg a Golf 3 de azok ugye már nagyon régiek
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
TaaT
veterán
válasz bitpork #124690 üzenetére
"Ez eddig 2 ember. Mennyit adtak el belőle?"
Erről a TSI-s olaj fogyasztásos sztori jutott az eszembe "az Auto Bild egy Skoda Superb tulajdonost említ, aki 1.8 TSI motorjának meghibásodása miatt 5500 eurót (autója értékének közel felét) volt kénytelen a szervizben hagyni."
Ebből a motorból éves szinten százezres darabszámban gyártanak, van ám arány.
Mondjuk ettől függetlenül tényleg egy betegágy a 2.0PD, nincs mit rajta szépíteni.
Give them hell Ukraine!
-
Kornel
veterán
válasz bitpork #124697 üzenetére
Szerintem ezzel a hsz-ommal senkit sem bantottam.
De ahogy korabban is irtam, kinek a pap, kinek a papne.
De inkabb majd csak szemlelodok, egyelore ugyee fogok autot cserelni (iden )
Jovore meg remelem lesz penzmag egy ujra.
Termeszetesen japanra.
Na jo meg koreai johet.8th: ezt nem ketlem, de a bosch is gyarthatna tartosabb cuccokat, ha akarna, de nem akar.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #124690 üzenetére
Nem, az nem.
Nyilván ha objektíven vizsgáljuk minden gyártónak vannak rosszul és jól sikerült autói.
VW-ből is van jó, megbízható (2.0 CR TDI) meg roller (2.0 PD TDI), mint ahogy a Toyotánál is van megbízható (2.0 D4-D) meg van roller ( 2.2 D-4D).
mod:
Jah a lesajnál Renault se maradjon ki, ott a jó 2.0 dci és a roller 2.2 dci.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
addikt
válasz bitpork #124880 üzenetére
Hát nem azért mondom, de a 2001-es Swift-embe is simán belerakok egy bringát, még az első kereket sem kell kiszednem. Volt már benne 3 is, ekkor persze első kerekek nélkül. Szvsz ehhez nem kell kombi, főleg, ha időnként. Csak azért ugatok bele, mert én is ezen nyűglődöm éppen, kombiban gondolkoztam, de aztán rájöttem, hogy felesleges amiatt a néhány alkalom miatt szívatni magamat egy kombi méreteivel (parkolás), súlyával (lomhább), ha egyébként csak munkába járás miatt kell a kocsi főleg. A bútorszállítás megint egy olyan dolog, hogy azért normál körülmények közt az ember nem szállít hetente bútorokat, arra a néhány alkalomra meg lehet kérni ismerőst vagy tetőcsomagtartó. Szerintem 5 ajtós / ferdehátú kell és kész. Sima Octavia-ba egy betonkeverő is belefér, tapasztalat
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Tothgera30
Ármester
válasz bitpork #124901 üzenetére
Nem baj, segítek. Szóval ilyesmi méretben (Canyon MTB/Canyon outi) kell gondolkodni.
#124903 bmwsan: Ebben egyetértünk, de B5 után a B5.5 nem lett akkora durranás, inkább egyszerű facelift. TDI-ből csak kis teljesítményű jöhet szóba (pl.: 60-85kw között), eleve felesleges a PDTDI, és jóval többe jönne ki mint egy szög egyszerű adagolós, sőt SDI is benne lenne a körben, de az kissé lomha lenne megrakva.
#124906 Integrale: A legkisebb 150x70x20-as, de utoljára 183x83x21-es volt, amit egy Mazda6-ba toltunk be.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
zsolt19900
őstag
válasz bitpork #124969 üzenetére
hohoo ennyi erővel maradhatok a törzs csoportban is na jó.... oda nem fogok szemetelni mindenféle kérdést
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
w333
félisten
válasz bitpork #125010 üzenetére
Kérdés ugye hogy mire kell ... használhatóság vagy megjelenés ?
Mert ugye hiába használható egy autó ha valakinek nem tetszik, én is így vagyok !
Kisebb kompromisszum mellett jó az X6 is nagyon (sőt) csak fenntartási szempontból nem a legjobb 1 db. csavar is hozzá ott kezdődik hogy 100 ezer szóval tényleg nem olcsó (ez is igaz) !
És a japánok közül ?
Ott a Mazda CX széria vagy Honda CRV, Lexus ? ezek is bitang jók !
Audi -t, VW Touareg nem ajánlok mert nagyon sok rosszat halottam róluk, illetve az Opel Antara sem ... mivel ismerősnek van Diesel és városi fogyasztás 14L
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Morris
veterán
válasz bitpork #125010 üzenetére
Mondjuk szerintem terepre soha nem jutna ki faterral. Szóval a terepes suv-ok ki is estek. Városi terepjaró kellene, de mondom, ez sem feltétel csak a magas hasmagasság. Vagy az sem. A lényeg, hogy könnyű legyen be és kiszállni. A sportsvan sem terep autó. Csak olyan magasabb, emelt padló lemezű.
Az X6 nekem formára nagyon bejövős. De mivel sajnos nem nekem kell, így lehet, hogy alapból kiesett.
Mindenesetre szvsz jobb választás a spvan. Új és mók mentes. Ez pedig sokat jelent. Ezek a bálnák biztos jók, de városban leeszi a pénztárcáját az tuti. -
w333
félisten
válasz bitpork #125019 üzenetére
Én néztem a BC -t és tulaj is mondta hogy 14.2L
Pontosan ugyan ilyen autóról van szó ...szerintem sok !
Viszont az lehet hogy még bejáratós mivel még csak 10 ezer Km van benne !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs