Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
!Overdose!
őstag
válasz bitpork #97821 üzenetére
Nem feltétlenül. Néhány töltőhöz adnak olyan csatlakozót is, amit fixen felszerelhetsz az akkura és ha tölteni akarsz, akkor nem kell csipeszelni, hanem egyszerűen összedugod a csatlakozón keresztül az akkut és a töltőt. Extrém példa, de egy targoncánál elég körülményes lenne kivenni az akkupakkot a töltéshez, pedig ott azért csordogál néhány amper.
Laraxior: Akkor szerintem a tényleges töltési ciklus előtt regenerált/szulfátmentesített a töltő.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
endruboy1
senior tag
válasz bitpork #97951 üzenetére
Hm. De igazából ilyen költségek a Corollánál is lehetnek csak valamivel kisebb eséllyel, nem? Szóval kockázatosabb. Persze gondolom jó kérdés, hogy mennyivel. Audinál majdnem biztos, hogy mondjuk egy százasnál többet kell majd rá költenem összességében teszem azt az első 1 évben vagy ennyire nem borús a helyzet?
-
endruboy1
senior tag
válasz bitpork #97953 üzenetére
Igen azt olvastam, hogy az 1.6 nem gyorsul olyan eszeveszetten mint ahogy kéne. Ez önmagában nem baj ha tudja az autópálya alap tempót, nem vezetek "sportosan" és a korlátozásokat is betartom. Előzni gondolom azért nem volt tragédia vele?
Futómű csere feltételezem a legdrágább, de azt ha egyszer kicserélem 5-6 évig azért csak működik nem? Mennyi annak a cseréje saccra?A Corolláról amúgy tudsz valamit mondani még? Annyira nem ismerem, egy haveromnak volt egy időben. Csak az a bajom vele, hogy a belseje elég puritán szerintem és kívülről se tetszik igazán.
-
Declare
őstag
válasz bitpork #98012 üzenetére
Erre gondoltam en is, de nem akarok en is celtablava valni
Amugy amiket irt, hogy alacsony suly, alacsony sulypont, szerpentines elmenyautozas, az mondjuk nem az allroad.
De ha a nagy szerpentines hatsokerekes "picit kidobom a segget hagyszoljon a jaszkari" vezetest normalis hetköznapi vezetesre csereli akkor az allroad jo a mindennapokban es gyengebb terepre is Mondjuk varosban jönni menni nagy....
-
Declare
őstag
válasz bitpork #98075 üzenetére
Szerintem a nagy tömeggel a nagy tehetetlenseg a baj. Nem veletlen, hogy a sportautokban mindig a sullyal küzdenek. Minnel nagyobb a tömeg annal tehetetlenebbül fog elkezdeni sodrodni a kocsi. Tehetsz bele mindenfele elektronikat a tömeg akkor is tömeg es lesodorja az ivröl....
Pont ezert szerintem hiaba teszel akarmekkora motort egy nehez autoba, lehet hogy egyenes rajtnal ugyanugy elrugja magat es huz es gyorsul minz az allat egy szlalom palyan vagy szerpentinen nem fogja tudni felvenni a versenyt egy hasonlo loerö/tömeg aranyos, könnyebb kocsival. Szerintem
-
Declare
őstag
válasz bitpork #98083 üzenetére
Persze, hogy eleg szeretem en is neha nyomni egy kicsit a kocsinak, vagy egy picit erösebben belemenni egy egy kanyarba, jo utviszonok mellett, üres uton...stb. Nekem pl nem fer bele a biztonsagos vezetesbe, hogy szerpentinen (ha lenne olyan autom) a segget kicsit kiteve kanyarogjak. A kerdezö kifejezetten elmenyautos szerpentinezös kocsit keresett, meg sorolta a kg, sulypont aranyaokat stb azert gondoltam, hogy ö lehet maskepp gondolkodik....nekem is van haverom aki egy regi mx5 el olyan boldog es olyan kezesen tudja hasznalni (ersd picit odalep neki a pirosnal es kanyarban egy hangyanyit megy a kocsi segge stb...), mint egy nehezebb geppel lehet nem. Nagyon feelinges, de nekem ez amugy se fer bele a biztonsagos vezetesbe, nem hianyzik.
Szoval nekem nyilvan akarmi erösebb gep eleg lenne de siman el tudom kepzelni, hogy van olyan aki az rs6 audit is becserelne egy sokkal olcsobb mx5 re vagy 350Z re, mert tojik a bose hifire, meg az automata klimara, meg a 8 gangos multitronicra, meg a.......... es inkabb a szerpentinen csapatja a kocsi segget, mert egy könnyebb kocsi mindig kezesebb lesz, mint egy nehezebb.
Nehez ezt igy leirni mit is akarok kihozni az egeszböl, de remelem ertitek mire gondolok
(#98084) deicide: Jol neznenk ki, ha azt irnak egy astra opc re, hogy milyen sz@r a kanyarokban en is biztos, hogy egy opc, vagy valami combos audi/bmw be ülnek bele, bose hifivel, kenyelmi extrakkal elhalmozva , de van akinek a puritan egyszerü, kezes, elektronika mentes auto pl mx5 kell....mert neki az az elmenyautozas. En ezt is meg tudom erteni. Pl ez a haverom akivel mx5 el cruiseoltam, ö is azt mondta, hogy soha nem kellene neki egy bmw kabrio.....vagyis kellene, de az mx5öt nem adna el
[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
válasz bitpork #98147 üzenetére
Pl úgy, hogy én imádom a kihívásokat. Egyszer éjjel 11 körül Budaörs-Sukoró távon hazajöttem fékezés nélkül, csak motorfékkel Diósdon, Érden, Martonvásáron keresztül. Persze ehhez kellett a szinte nulla forgalom és az önuralom, hogy kanyarok, körforgók előtt már jóval nekiálljak lassulni, de meglett. A koronát az tette fel, ahogy a ház elé begurultam, már kb 100 méterrel előtte kirakva üresbe és pont a helyén állt meg az autó.
Az igazi oka az, hogy az enyéimek is 100k körül vannak, hogy javarészt Sukoró-Börs távon autópályán használom és néha külföldre, de városban nagyon keveset, azaz fékezni ritkán kell.[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
nagyúr
válasz bitpork #98195 üzenetére
Vándormalac életmódra vágyol? Én örülök, ha nincs semmi cucc a kocsiban!
(#98196) roberto211: Én a legboldogabb akkor voltam, mikor felesbe vettük nekem az első kocsim, ennyivel hajlandóak voltak beszállni. Mai napig nagy a hála érte! Persze ehhez is mennyi munka kellett nekik is meg nekem is...
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen